Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2003, 21:38
Verwijderd
Stop anders je dagboek in je computer... Het duurt dan wel even voor je weer je dagboek eruit hebt, maar hij's daar wel even veilig denk ik.

Anders kun je hem/haar ook nog begraven ofzohw... Ja toch?!

Je dagboek overal mee naartoe nemen lijkt me niet verstandig! Er kunnen allerlei dingen gebeuren met je tas met je dagboek erin...

Oh ja...als die mydiary.com site weg is ofzohw...je kunt ook gewoon in Word ofzohw een dagboek maken... En dan met een wachtwoord beveiligen. Niet de sterkste beveiliging, Word-beveiliging, geloof ik. Je zou het eventueel extra sterk nog kunnen coderen met PGP.

Of gebruikte je soms een site zodat je overal waar je het internet op kan je dagboek kan bijwerken? Als dat het geval is...dat is niet erg veilig...al die informatie die je dan schrijft blijft waarschijnlijk wel ergens staan op zo'n computer. Of je wachtwoord wordt gewoon onderschept, opgeslagen, ofzohw. Nee, da's niet veilig.

Maar gebruik je die site alleen op je privé computer, oké, prima dan. Als die site er dan niet meer is, kun je, als je het toch op het internet wilt zetten, omdat dan bijv. je elektronisch dagboek niet zomaar wordt gewist bij een complete schoonmaak van je hardeschijf (door je familie ofzohw), stukjes die je schrijft in je dagboek, bijv. via Hotmail naar jezelf toe e-mailen! Maar aangezien Hotmail maar een beperkte ruimte heeft kun je misschien beter een andere gratis webmail provider gebruiken, zoals graffiti.net! 20MB aan mail + 20MB website ruimte. 't Is natuurlijk ook een optie om op je privé computer met bijv. Frontpage (Express) (of een andere HTML editor) een webpagina te maken met je dagboek stukjes. Die kun je dan tijdelijk opslaan op je privé computer, uploaden naar een gratis hosting provider, bijv. Tripod Lycos... (maar er zijn er veel meer, en ook betere van die providers, moet je alleen ff zoeken) en dan de pagina's van je computer verwijderen! Als je echt wil dat ze het niet meer kunnen lezen moet je je pagina's wipen... en je moet het VOORAL NIET IN DE PRULLENBAK laten staan!! Ook je wachtwoord moet je wissen!!!!! Alle internet geschiedenis, hup, weg ermee!!! Haal een cleaning programmaatje, die al je history, de hele bups wiped!!!

Zo...
Ik hoop dat je hier iets mee opgeschoten bent.
Advertentie
Oud 27-09-2003, 21:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-09-2003 @ 21:40:
Op schoolpapier werkt in ieder geval niet. Ik heb ooit een heel dramatisch verhaal geschreven voor Engels. Eerst de lerares helemaal bezorgd omdat ze niet goed meegekregen had dat veel dingen gedramatiseerd waren, daarna mijn moeder janken omdat ze het blaadje toevallig op mijn kamer had gevonden en op het idee kwam mijn Engelse opstel eens door te gaan lezen. Pff, mag ik eens een leuk tragedie-verhaaltje schrijven?


Citaat:
Gatara schreef op 27-09-2003 @ 22:15:
Jullie verstopplekken zijn wel erg standaard

Wat dacht je van tussen de boeken in de boekenkast?
Daar was ik nog niet eens op gekomen eigenlijk.
Oud 28-09-2003, 12:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 27-09-2003 @ 22:28:
Gaan we eigenwijs doen? Je wilt je dagboek toch vers houden?

Stop hem anders in een koelbox
Ja, heel eigenwijs
De koelbox is ook vochtig
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-09-2003, 12:26
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Op het dak.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 28-09-2003, 13:49
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Weten je ouders, broer(tje) of zus(je) dat je een dagboek bijhoud? Zo nee, hoe schrijf je en wanneer zodat ze het niet in de gaten krijgen?
Oud 30-12-2013, 17:30
xfemkee_xxx
xfemkee_xxx is offline
1. neem het mee naar school en leg het achterin je kluisje.
2. leg het onder je matras.
3. leg het ergens achterin je bureaula.
4. leg het tussen de muur en je bed in.
5. kaft het net als het kaftpapier als je school boeken en zet het tussen je schoolboeken.

ik gebruik 1 het meeste want niemand kan je kluisje openmaken behalve jijzelf
Oud 30-12-2013, 19:26
Verwijderd
Een up van 10 jaar
Oud 30-12-2013, 19:40
Verwijderd
Zou het een record zijn?
Oud 30-12-2013, 19:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een up van 10 jaar is een beetje veel ja, maar voel je vooral vrij om de rest van het forum te bekijken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Het is uit.
Mingster
20 28-09-2006 10:45
Psychologie Het Grote Dagboeken Topic
Miracle
60 19-06-2004 18:07
Verhalen & Gedichten Zo zal het zijn
Ferris
1 25-10-2001 18:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.