Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2010, 10:22
KingKong
KingKong is offline
Ik ben de laatste tijd echt tot over mijn oren verliefd. Namelijk op een heel mooi meisje ze is alleen 18 en ik 15 jaar oud. Ik durf wel van mezelf te zeggen dat ik me wat ouder gedraag dan de meeste leeftijdsgenoten (maar dat zegt waarschijnlijk iedereen )

Nu is er nog een probleem, het is een prachtig meisje en er is dus heel veel mannelijke concurrentie, weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan want ik geef het al heel snel op als er concurrentie is!

Ze is wel 18 jaar oud maar ze toont wel interesse, ik ken haar niet zo goed en sinds ik zo verliefd ben durf ik haar ook niet zo snel aan te spreken maar zij begint wel tegen mij te praten. We hebben redelijk wat oog contact en niet alleen vanaf mijn kant.

Nu vraag ik me af of ik een kans maak. Ik ben echt smoorverliefd en wat moet ik met de concurrentie aan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2010, 10:55
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Toon je mannelijkheid en sla de concurrentie weg!

Niet doen, hè

OT: Gewoon niet op de concurrentie letten werkt het beste!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 11:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hoe mooier een meisje is hoe minder concurrentie je hebt vaak; veel mannen geven het al bij voorbaat op. Gewoon ervoor gaan dude.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 11:16
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Hoe mooier een meisje is hoe minder concurrentie je hebt vaak; veel mannen geven het al bij voorbaat op. Gewoon ervoor gaan dude.
Het is een heel leuk meisje, en ik heb het gevoel dat ze het niet erg vind dat ik een stuk jonger ben (natuurlijk weet ik niet of ze me leuk vind of wat. Maar ga er proberen niet op te letten!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 11:16
Verwijderd
De meeste meisjes van 18 vallen niet op jongens van 15. Maar er zijn altijd uitzonderingen. Dat ze oogcontact maakt en gesprekken aanknoopt is in elk geval een goed teken.

Het zou in elk geval jammer zijn om niets te ondernemen enkel omdat je bang bent voor de concurrentie! Als ze jou echt leuk vindt, maakt die concurrentie namelijk geen bal uit, en als ze je niet echt leuk vindt werd het toch al niets.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:47
keepdreaming
keepdreaming is offline
Een verschil van drie jaar is niet echt een probleem, alleen in deze fase wel. Je zult altijd zien dat er mensen van 43 en 48 al heel lang gelukkig samen zijn, maar dat waren ze vast niet toen ze 9 en 14 waren. Ik denk dat dit leeftijdsverchil niet heel vaak succesvol is, maar zoals hier boven genoemd, er zijn uitzoneringen.

Verder kan ik alleen de post hierboven bekrachtigen. Op het moment dat zij begint met praten, tegen iemand die ook nog 3 jaar jonger is, dan heeft ze iniedergeval interesse in je. Dit wil uiteraard niet zeggen dat ze je leuk vindt, maar het begin is daar. Je kunt het beter gewoon proberen, dan dat je haar straks links laat liggen uit angst. Blijf gewoon lekker met haar praten, vraag of ze hobby's heeft.. als ze bijvoorbeeld op een sport zit, kun je voorstellen om eens een wedstrijd langs te komen.. vaak is er dan ook nog eens minder concurrentie.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:15
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Een verschil van drie jaar is niet echt een probleem, alleen in deze fase wel. Je zult altijd zien dat er mensen van 43 en 48 al heel lang gelukkig samen zijn, maar dat waren ze vast niet toen ze 9 en 14 waren. Ik denk dat dit leeftijdsverchil niet heel vaak succesvol is, maar zoals hier boven genoemd, er zijn uitzoneringen.

Verder kan ik alleen de post hierboven bekrachtigen. Op het moment dat zij begint met praten, tegen iemand die ook nog 3 jaar jonger is, dan heeft ze iniedergeval interesse in je. Dit wil uiteraard niet zeggen dat ze je leuk vindt, maar het begin is daar. Je kunt het beter gewoon proberen, dan dat je haar straks links laat liggen uit angst. Blijf gewoon lekker met haar praten, vraag of ze hobby's heeft.. als ze bijvoorbeeld op een sport zit, kun je voorstellen om eens een wedstrijd langs te komen.. vaak is er dan ook nog eens minder concurrentie.
ik dans wel met haar in bv. een discotheek en dat vind ze totaal niet erg volgens mij, gaat met me op de foto, ze is iets kleiner dan ikzelf en ik zie er niet al te jong uit. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze met veel jongens flirt omdat ze zo in elkaar zit. In iedergeval kijkt ze me nog wel aan ook al staat ze bij andere jongens.

Ik vind 15-18 ook een redelijk groot verschil op me leeftijd maar op een of andere manier heb ik er nu geen last van en merk ik het niet. Ik wist ook niet dat ze zo oud was toen ik haar leerde kennen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:20
keepdreaming
keepdreaming is offline
Dat je er wat ouder uitziet en net een tikkeltje langer bent zal nu zeker zijn voordeel hebben, omdat je ''ouder'' lijkt, Maar ze danst wel is met jou in een discotheek? Is het dan zo dat jullie daar samen heen gaan of elkaar daar toevallig tegenkomen? Want je kunt uiteraard haar ook eens vragen om wat anders leuks te doen. Filmpje doen, winkelen, gewoon bij jou of haar muziek luisteren en zegmaar ''chillen''',, dan ben je tenminste niet meer tientallen al dan niet meer jongens om je heen.. die uiteraard wel eens concurrentie konden zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 16:12
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Dat je er wat ouder uitziet en net een tikkeltje langer bent zal nu zeker zijn voordeel hebben, omdat je ''ouder'' lijkt, Maar ze danst wel is met jou in een discotheek? Is het dan zo dat jullie daar samen heen gaan of elkaar daar toevallig tegenkomen? Want je kunt uiteraard haar ook eens vragen om wat anders leuks te doen. Filmpje doen, winkelen, gewoon bij jou of haar muziek luisteren en zegmaar ''chillen''',, dan ben je tenminste niet meer tientallen al dan niet meer jongens om je heen.. die uiteraard wel eens concurrentie konden zijn.
We gaan niet samen, we ontmoeten elkaar toevallig ergens. Maar ik weet soms wel waar ze heen gaat of ik vraag het, en dan kom ik vaak wel naar de/het zelfde club/feest.
Ja ik wil het best een keer vragen, maar vind het nog best eng om te vragen of ze bij me langs wil komen, ik ga dan liever de stad in samen, maarja komt redelijk op het zelfde neer.
Ik weet ook niet of ze een vriend heeft of niet, maar dat vraag ik nog wel een keer, de meeste meisjes weten dan ook al vaak dat je probeert te laten merken dat je iets voor diegene voelt.

Maarja, met elkaar een beetje dansen hoeft natuurlijk weinig te betekenen. Ik weet het niet zo goed.

Maar wat moet ik op school doen? Op school vind ik het engste plek om naar iemand toe te lopen omdat er vaak zoveel 'vrienden/vriendinnen' bij staan. Maar ik kan natuurlijk niet alleen me kans proberen te pakken tijdens een feest 1 keer in de zoveel tijd.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 16:21
keepdreaming
keepdreaming is offline
Er achter komen of ze een vriend heeft kun je ook onopvallend doen! Als je haar op msn hebt kun je bijvoorbeeld zeggen: ''Mijn laatste vriendin was achteraf echt niks voor mij.. ze was niet eerlijk en loog wel eens.. en ik wil een vriendin die gewoon open is en de waarheid spreekt. Wat vind jij? Ook zo een stomme ervaring gehad, of heb je een vriendje waarmee dit niet zo is?'' En dan zou ze wel eens kunnen zeggen: ''Ja ik begrijp wat je bedoelt, en nee ik heb geen vriendje.'' En dan weet je dat ook meteen! Als je eenmaal weet of ze nog single is, dan is het op haar af stappen ook iets gemakkelijker.. omdat je weet dat je tenminste geen boos vriendje achter je aan krijgt als je met haar praat.

En als je er nou bijvoorbeeld achter komt dat ze voor Ajax is en het wel een beetje volgt. Dan kun je bijvoorbeeld op school zeggen als je langs haar loopt: ''Zo, heb je dat doelpunt van $%$% gezien?! En dan zegt ze misschien wel: Jaa! Ik zag het gister op tv, want ik kijk 's avonds altijd de herhalingen. En kijk eens aan, je hebt een gesprek. Gewoon op haar interesse's ingaan, dit hoeft niet op te vallen. En als je een goed gesprek hebt, en de bel gaat waarmee de pauze voorbij is ofzo, dan zeg je: ''Hè jammer, zullen we anders na school even verder praten?'' Of iets in die zin, vaak geven ze dan wel een positief antwoord!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 18:34
KingKong
KingKong is offline
@keepdreaming

Thanks nog voor je tips, ik ga het rustig aan doen en niet te snel maar zeker proberen. Ik merk ook namelijk nog nooit zo verliefd ben geweest dus wil er wel echt werk van maken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 19:22
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Ik heb zelf ook iets met een jongen gehad die 15 was terwijl ik toen 18 was. 't ging mij toen totaal niet om de leeftijd (hoewel ik het natuurlijk wel in mijn achterhoofd hield) aangezien hij heel volwassen overkwam. Ging uiteindelijk toch fout omdat zijn moeder het maar niks vond dat ik wat ouder was en hij dus niet mocht blijven slapen .. maar ik zou 't gewoon proberen als ik jou was! Niet geschoten is altijd mis toch? Misschien hou je er wel iets heel moois aan over, succes!

Laatst gewijzigd op 14-03-2010 om 19:23. Reden: typfoutje
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 22:02
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Ik heb zelf ook iets met een jongen gehad die 15 was terwijl ik toen 18 was. 't ging mij toen totaal niet om de leeftijd (hoewel ik het natuurlijk wel in mijn achterhoofd hield) aangezien hij heel volwassen overkwam. Ging uiteindelijk toch fout omdat zijn moeder het maar niks vond dat ik wat ouder was en hij dus niet mocht blijven slapen .. maar ik zou 't gewoon proberen als ik jou was! Niet geschoten is altijd mis toch? Misschien hou je er wel iets heel moois aan over, succes!
O daar hebben mijn ouders totaal geen problemen mee. Ik word heel vrij opgevoed!
Alleen hoe zorg ik ervoor dat ik niet in de ´friendzone´ terecht kom. Want zo is bij een vorig meisje ook mis gegaan en ik wil niet dezelfde fout maken.

Ik weet ook echt niet waar ik over moet praten! Is het erg om te praten over school? (sinds het haar laatste jaar gaat doen, nieuwsgierig wat ze daarna wil doen) Ik heb echt het gevoel namelijk dat je daar door juist vrienden blijft, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en waarover met haar.

Laatst gewijzigd op 14-03-2010 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 07:55
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Hmm ja, dat is lastig want ik was degene die contact met hem zocht.
School is gewoon een makkelijk onderwerp om over te praten, zie daar geen probleem in. En die friendzone zou ik gewoon skippen door meteen duidelijk te maken waarom je met haar praat. Nu hoeft dit natuurlijk niet meteen in het eerste gesprek, maar zou ik er zeker niet te lang mee wachten, anders krijgt zij zelf misschien ook zoiets van wat moet ik hiermee aan.

Waarom stuur je haar niet gewoon een smsje of ze zin heeft om een keertje weg te gaan? In een smsje kan ze eerlijk antwoorden zonder zich opgelaten te voelen als wanneer ze het in je gezicht zegt mocht het toch zo zijn dat je haar reacties verkeerd ingeschat hebt, plus is het voor jou ook een stuk minder eng. Ze weet dan in ieder geval dat er meer achter de lachjes e.d. zit.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 16:24
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Hmm ja, dat is lastig want ik was degene die contact met hem zocht.
School is gewoon een makkelijk onderwerp om over te praten, zie daar geen probleem in. En die friendzone zou ik gewoon skippen door meteen duidelijk te maken waarom je met haar praat. Nu hoeft dit natuurlijk niet meteen in het eerste gesprek, maar zou ik er zeker niet te lang mee wachten, anders krijgt zij zelf misschien ook zoiets van wat moet ik hiermee aan.

Waarom stuur je haar niet gewoon een smsje of ze zin heeft om een keertje weg te gaan? In een smsje kan ze eerlijk antwoorden zonder zich opgelaten te voelen als wanneer ze het in je gezicht zegt mocht het toch zo zijn dat je haar reacties verkeerd ingeschat hebt, plus is het voor jou ook een stuk minder eng. Ze weet dan in ieder geval dat er meer achter de lachjes e.d. zit.
hehe ok, moet ik alleen nog aan haar nummer komen maar dat vraag ik wel is een keertje.
Ik denk dat ze sowieso al wel snel door heeft dat ik niet zomaar een vriend wil zijn als ik haar nummer vraag en vraag of ze een vriendje heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 17:40
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Citaat:
hehe ok, moet ik alleen nog aan haar nummer komen maar dat vraag ik wel is een keertje.
Ik denk dat ze sowieso al wel snel door heeft dat ik niet zomaar een vriend wil zijn als ik haar nummer vraag en vraag of ze een vriendje heeft.
Als je haar nummer niet hebt kun je daar ook vaak wel achter komen via vrienden van haar, in de trant van 'Hoi, ik heb je nummer via ..., heb je misschien zin om...?'
Maar als je het aan haar zelf durft te vragen is het ook goed natuurlijk!
Succes

Laatst gewijzigd op 15-03-2010 om 17:40. Reden: typfoutje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:30
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Als je haar nummer niet hebt kun je daar ook vaak wel achter komen via vrienden van haar, in de trant van 'Hoi, ik heb je nummer via ..., heb je misschien zin om...?'
Maar als je het aan haar zelf durft te vragen is het ook goed natuurlijk!
Succes
Ik vraag het liever eigenlijk meteen aan haar, dan weet ik ook meteen hoe zij erover denkt!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 23:49
KingKong
KingKong is offline
Ok, ik had vandaag dus talentenjacht. Ik ging gewoon kijken, en toen kwam ze ook. En ik had redelijk schijt en deed aan het einde ook nog even mijn ding met 2 andere vrienden op het podium, was wel leuk en alles maar ik ging daarna dus weer zitten. Zij zat ook al, maar ze zat niet naast me ze zat naast een vriendin van haar, toch kwam ze naast mij zitten. We hebben beetje lopen praten en ben daarna met haar mee gefietst, ik heb voor haar huis nog zo´n dik uur met haar lopen praten, het was heel gezellig, het ook haar nummer gevraagd, en die kreeg ik ook.

Ik heb niet gezegd dat ik haar leuk vind maar zij zei dat ze ook nu echt geen relatie wil sinds ze in haar examenjaar zit en het heel druk heeft, + dat ze gewoon waarschijnlijk geen vaste relatie wil. Toch heeft ze wel met me lopen praten voor een dik uur, en ze is ook niet voor mij 'blijven staan'.

We hebben een beetje over alles gepraat, vooral over relaties,liefdes en zei zonder er over na te denken: 'De meeste meisjes vallen niet op jongere jongens', hierna zei ze tegen me 'sommige wel', en niet op een aanvallende manier maar juist een beetje lief waarna ze me aankeek en daarna viel er even een stilte (dat viel er trouwens de hele tijd niet hoor, het was heel gezellig!)


Ik weet het, het is een heel verhaal maar denken jullie dat ze interesse in me heeft. Ze loopt naar me toe, ze gaat tegen me aanpraten, ze lacht naar me en kijkt me veel aan, we lachen samen.

Ik weet het niet, maar wat denken jullie?

Laatst gewijzigd op 20-03-2010 om 16:56.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2010, 14:19
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ik denk dat je zelf al het antwoord weet op de vraag of ze interesse in je heeft, maar als je het dan echt wil weten. Als alles zo is gebeurt zoals je het hier vertelt, dan lijkt ze wel degelijk interesse te hebben. Een uur met haar praten is lang, maar zo te horen was het leuk.. dus dat is zeker een goed teken. Probeer uiteraard wel te ontwijken dat je haar ''beste vriend'' gaat worden, maar het lijkt wel goed te zitten. Maar nu dus de volgende stap. Als ze jou nummer nog niet hebt, zou je haar kunnen smsen met het excuus dat zij dan ook meteen jou nummer heeft en dan kun je zeggen dat je het gister heel gezellig vond. Of misschien wil je wel direct iets leuks met haar gaan doen? Succes iniedergeval. Misschien hebben we dan binnenkort toch antwoord op de topic ''vraag'' (titel).
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 16:54
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Ik denk dat je zelf al het antwoord weet op de vraag of ze interesse in je heeft, maar als je het dan echt wil weten. Als alles zo is gebeurt zoals je het hier vertelt, dan lijkt ze wel degelijk interesse te hebben. Een uur met haar praten is lang, maar zo te horen was het leuk.. dus dat is zeker een goed teken. Probeer uiteraard wel te ontwijken dat je haar ''beste vriend'' gaat worden, maar het lijkt wel goed te zitten. Maar nu dus de volgende stap. Als ze jou nummer nog niet hebt, zou je haar kunnen smsen met het excuus dat zij dan ook meteen jou nummer heeft en dan kun je zeggen dat je het gister heel gezellig vond. Of misschien wil je wel direct iets leuks met haar gaan doen? Succes iniedergeval. Misschien hebben we dan binnenkort toch antwoord op de topic ''vraag'' (titel).
Haha ja wie weet.
Ik heb al met haar lopen smsen, ik had haar ook gestuurd in 1 van me smsjes of ze het niet vervelend vond dat ik haar de hele tijd lastig viel met me smsjes, daarop zei ze dat ze dat niet erg vond (alhoewel ze dat ook kan omdat ze geen nee durf te zeggen, want ik weet hoe vervelend het kan zijn als iemand je de hele tijd smst terwijl je daar geen zin in hebt).
Ik dacht vandaag, laat ik haar maar is niet smsen en kijken of zij het initiatief neemt, ze heeft nog niet gesmsd. Is dat een slecht teken?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:28
keepdreaming
keepdreaming is offline
Als een meisje je niet uit zichzelf is smst is dat geen slecht of goed teken, maar gewoon 'geen' teken. Ze kan ook toevallig heel druk zijn, niet zo snel uit zichzelf smsen.. weet jij veel

En als je nog niet zeker weet of ze het echt leuk vind, sms haar dan gewoon niet te veel. Afspreken is zo en zo beter
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht vandaag, laat ik haar maar is niet smsen en kijken of zij het initiatief neemt, ze heeft nog niet gesmsd. Is dat een slecht teken?
Citaat:
maar zij zei dat ze ook nu echt geen relatie wil sinds ze in haar examenjaar zit en het heel druk heeft, + dat ze gewoon waarschijnlijk geen vaste relatie wil.
Ik vrees dat ze alleen vrienden wil zijn, in ieder geval nu.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 18:05
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Als een meisje je niet uit zichzelf is smst is dat geen slecht of goed teken, maar gewoon 'geen' teken. Ze kan ook toevallig heel druk zijn, niet zo snel uit zichzelf smsen.. weet jij veel

En als je nog niet zeker weet of ze het echt leuk vind, sms haar dan gewoon niet te veel. Afspreken is zo en zo beter
Ja ik ben sowieso heel slecht in smsen, real life heb ik meer te zeggen + ik kan dan beter inzien of ze het leuk vind of niet en of ze me leuk vind of niet.

Ik sms haar maar niet teveel, ik vind het wel moeilijk want eigenlijk zou ik haar elk moment willen smsen. Ik stuur haar vandaag nog 1tje en kijk gewoon hoe ze weer op school reageert.

@TBTL

Ja maar dat vind ik dus het rare he, ze heeft dus redelijk wat gedated nadat het uit was gegaan met haar vriendje en ze zei dat al die jongens teveel wilden en meteen heel erg verliefd werden. Ze had daar te weinig tijd voor en voelde weinig voor hun, maar toch:

Zij gaat wel naast me zitten, kijkt me de hele tijd aan etc.

Dus ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 01:34
KingKong
KingKong is offline
Ok... Ik ben er klaar mee, ik snap het niet en ik laat het zitten.

Ik heb haar niet gesmst maar zij smste mij omdat ze toch wel uit ging (wat ze eerst niet zou gaan).
Ik helemaal blij ik dacht dit wordt mijn kans, maar nee hoor. Ze heeft lopen zoenen met een of andere gast.
Ik ben eerder naar huis gegaan, ik was eerst van plan om met haar mee te fietsen naar huis maar daar had ik geen zin meer in, niemand gedag gezegd en meteen naar huis gegaan.

En het is me nog nooit gebeurd in zo'n situatie, maar ik heb lopen sjanken. Ik heb lopen huilen als een gek, ik heb nu nog steeds tranende oog terwijl ik dit schrijf. Ik dacht dat het dit keer wel beter zat, ik ben door haar over mijn zwakte heen gekomen voor een ander meisje waar ik zo'n 3 jaar op verliefd was, toen ik haar ontmoete was het in 1 klap weg.

Maar waar sloeg het dan allemaal op? Waarom loopt ze naar me toe, waarom gaat ze naast me zitten, waarom zegt ze dat ik het jammer vind dat ik ga, waarom kan ik met haar makkelijk uren praten, waarom? waarom?

Eigenlijk hoort dit misschien in het topic 'Hoe voel je je op relationeel gebied', maar ik vond het eigenlijk wel goed om zo het topic te sluiten, ik vind haar enorm leuk, telkens als ik weer aan haar denk moet ik weer huilen.
Ik zie het even niet meer zitten, maar dat gaat wel weer over, ik hoop alleen dat ik ook is het geluk krijg dat ik iemand vind die mij leuk vind en ik ook.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 09:10
Verwijderd
Klote zeg! Maar in ieder geval weet je nu waar je aan toe bent.
Citaat:
Maar waar sloeg het dan allemaal op? Waarom loopt ze naar me toe, waarom gaat ze naast me zitten, waarom zegt ze dat ik het jammer vind dat ik ga, waarom kan ik met haar makkelijk uren praten, waarom? waarom?
Dat was denk ik allemaal gewoon vriendschappelijk (sommige dingen die je voor hints aanziet zijn dat niet, kwam ik een maand geleden ook achter).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2010, 09:52
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Klote zeg! Maar in ieder geval weet je nu waar je aan toe bent.

Dat was denk ik allemaal gewoon vriendschappelijk (sommige dingen die je voor hints aanziet zijn dat niet, kwam ik een maand geleden ook achter).
Ja heel klote, voel me ook nog steeds heel kut. Ze smst me nog en dat maakt het allemaal nog vervelender. Iemand goeie tips om er niet zo aan te denken en er van af te komen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 14:05
KingKong
KingKong is offline
sorry voor dubbelpost maar wil hierbij een beetje het hele verhaal sluiten!
Niet goed geslapen, voelde me zelfs ziek, tijdje lopen huilen terwijl ik dat nooit doe maar daardoor kon ik wel slapen hehe.
Vanochtend voelde ik me niet goed maar heb haar wel gesmst wat ik voor haar voel, ze voelde zich erg gevleid en speechless. Ik ben wel blij dat ik heb verteld, ik had toch niks te verliezen! Nu heb ik op 1 of andere manier tegen mezelf gepraat en het lijkt wel alsof ik nu nog sterker in me schoenen sta dan eerst, dat ik er toch iets van heb geleerd ofzo. Het klinkt allemaal heel cliché misschien maar ik heb nu meer het gevoel dat ik blij moet zijn met wat ik heb, heel gek.

Ik weet niet hoe het nu verder loopt, maar dat vind ik ook niet erg. Als het ooit nog iets zou kunnen worden zou het van haar kant moeten komen, ik heb het geprobeerd en daar heb ik geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 14:23
Studerende
Studerende is offline
Citaat:
sorry voor dubbelpost maar wil hierbij een beetje het hele verhaal sluiten!
Niet goed geslapen, voelde me zelfs ziek, tijdje lopen huilen terwijl ik dat nooit doe maar daardoor kon ik wel slapen hehe.
Vanochtend voelde ik me niet goed maar heb haar wel gesmst wat ik voor haar voel, ze voelde zich erg gevleid en speechless. Ik ben wel blij dat ik heb verteld, ik had toch niks te verliezen! Nu heb ik op 1 of andere manier tegen mezelf gepraat en het lijkt wel alsof ik nu nog sterker in me schoenen sta dan eerst, dat ik er toch iets van heb geleerd ofzo. Het klinkt allemaal heel cliché misschien maar ik heb nu meer het gevoel dat ik blij moet zijn met wat ik heb, heel gek.

Ik weet niet hoe het nu verder loopt, maar dat vind ik ook niet erg. Als het ooit nog iets zou kunnen worden zou het van haar kant moeten komen, ik heb het geprobeerd en daar heb ik geen spijt van.
Ja, je bent gezien je reacties hier toch echt wel verliefd op haar. Ik denk dat je ook niks te verliezen hebt. Meiden zijn gewoon heel apart en soms helemaal niet te begrijpen. Je bent 15 jaar oud en zij is 18. Heel vaak willen meiden een iets oudere jongen dan dat ze zelf zijn. Dat is voor jou natuurlijk minder om te horen. Betekent niet dat dit bij elk meisje het geval is hoor!!

Ik vind het wel heel erg tof van je dat je het haar hebt gezegd wat je voor haar voelt. Als zij ook echt iets voor jou voelt ligt de bal nu bij haar. Als ze niks doet dan zit het er hoe jammer dat ook voor jou is niets in. Maar daar kom jij wel overheen hoor! Er zijn meer meiden dan kerken
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 14:36
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Knap van je dat je het haar zo alsnog hebt vertelt! Zou ik zelf echt nooit hebben gedurft!
Maar als zij (nog) niet dezelfde gevoelens terugkaatst, dan kan jij ook zo weer verder gaan!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 16:41
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Knap van je dat je het haar zo alsnog hebt vertelt! Zou ik zelf echt nooit hebben gedurft!
Maar als zij (nog) niet dezelfde gevoelens terugkaatst, dan kan jij ook zo weer verder gaan!
Ja ik weet niet, ik was helemaal niet bang, ik had echt het gevoel alsof ik gewoon een smsje stuurde en ik had gewoon het gevoel dat ik dit maar moest doen.

Wat bedoel je met de 2e zin?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:12
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij bedoelt dat of ze jou nou leuk vindt of niet, dat je in elk geval weet van hoe en wat en het kan afsluiten.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:07
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Hij bedoelt dat of ze jou nou leuk vindt of niet, dat je in elk geval weet van hoe en wat en het kan afsluiten.
ja ik begrijp hem nu.
Ja dat is waar, ik moet nog steeds wel vaak aan haar denken en dat blijft wel nog zo een tijdje want ik vind haar ook bloedmooi en nog steeds leuk.

Wat ik toch altijd ontzettend vervelend vind aan verliefd worden is dat ik niet helemaal meer mezelf kan zijn, ik wordt ontzettend lief (Ik ben van mezelf trouwens helemaal niet arrogant en ook gewoon lief, niet dat ik opeens extreem verander van een vervelend naar een super lief persoon) en dat is ongeveer ook het enige wat ik dan kan zijn. Ik kan niet meer een beetje plagen en chillen met haar en aan mezelf denken. En ik vind het zelf altijd redelijk vervelend als een meisje tegen mij aan gaat lopen slijmen en niet meer ook aan haar zelf denkt en haar eigen ding doet.

Weet iemand een beetje hoe ik dit zou kunnen oplossen ook al ben ik verliefd?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 14:28
xSophie
Avatar van xSophie
xSophie is offline
wees lief, doe anders dan de andere jonges, verras haar, met een roosje ofso, das wel schattig, je verschilt niet zoveel en als je kan tonen dat je volwassen bent, maak je wel kans (=
__________________
holding on when you know you should be letting go...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 20:27
KingKong
KingKong is offline
ok ok.

Sorry dat ik weer verder ga met het topic, maarja.
Ik was haar nu zo'n beetje aan het vergeten, had er al minder last van, gaat ze me opeens weer smsen!
Ze wist dat ik haar een week geleden had verteld dat ik haar leuk vond, dat kan ze dus niet vergeten zijn en ze is slim genoeg om te denken dat ik haar nog steeds leuk vind.

Het smsje was niet zo speciaal, het ging om een dans voorstelling (Blaze, overmorgen!) en dat ze het ontzettend jammer vond dat ze er niet naar toe kon en vroeg of het vorig jaar weer terug kwam. Niet zo speciaal maar wel genoeg om weer een gesprek te starten, nu heb ik met haar gepraat op msn, beetje gepraat, beetje elkaar geplaagd en het was wel gezellig. Nu heb ik geen zin om weer het initiatief te nemen, of in ieder geval niet via sms of msn omdat ik haar eigenlijk probeer te vergeten.

Maar betekent dit iets? Het lijkt mij niet, maar ik vind het toch raar dat ze me wel weer gaat smsen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 20:34
Verwijderd
Geen valse hoop krijgen, het betekent niets. Ze wil gewoon vrienden blijven en vriendschappen moet je onderhouden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 20:42
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Geen valse hoop krijgen, het betekent niets. Ze wil gewoon vrienden blijven en vriendschappen moet je onderhouden.
Dat denk ik ook, maar dat vind ik moeilijk als ik iemand leuk vind, want dan blijf ik haar leuk vinden. Daarom neem ik maar geen initiatief!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2010, 22:55
kv-user
kv-user is offline
Sorry, voor de bump, maar ik ben toch nieuwschierig, is het goed gekomen tussen jullie, zijn jullie gewoon vrienden?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 14:47
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Sorry, voor de bump, maar ik ben toch nieuwschierig, is het goed gekomen tussen jullie, zijn jullie gewoon vrienden?
Hehe nou, niks aan de hand eigenlijk. Ik heb haar niet meer gesproken maar ik ben dat nog wel van plan, ik heb namelijk nog steeds een gevoel alsof er nog een soort van kans is of het verhaal hier niet mee eindigt, vraag me niet waarom maar het is waarschijnlijk omdat ik mezelf nog een kans wil geven het nog een keer te proberen, ik ken haar helemaal niet goed en zij mij ook niet en we hebben pas 1 keer goed met elkaar lopen praten. Het lijkt mij daarom niet zo'n gek idee omdat misschien nog een keer te doen, nu weet ze ook hoe ze erover denkt, ik wil het toch nog een keer proberen!

Nou kan ik mijn verliefdheid nu wel beter controleren en kan ik waarschijnlijk nu wel gewoon mezelf bij haar zijn! Maar er is nog weinig gebeurd, ik schrijf wel een reply als er iets speciaals zou kunnen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 11:17
Peter Rabbit
Peter Rabbit is offline
Citaat:
De meeste meisjes van 18 vallen niet op jongens van 15. Maar er zijn altijd uitzonderingen. Dat ze oogcontact maakt en gesprekken aanknoopt is in elk geval een goed teken.

Het zou in elk geval jammer zijn om niets te ondernemen enkel omdat je bang bent voor de concurrentie! Als ze jou echt leuk vindt, maakt die concurrentie namelijk geen bal uit, en als ze je niet echt leuk vindt werd het toch al niets.
Goed gesproken, Sarah. King Kong, ik heb met je te doen omdat ik in een grijs verleden in het zelfde schuitje zat (ik was 16, en verliefd op het mooiste maar tevens oudste meisje van de klas, 18), en niks durfde uit angst dat het niks zou worden - self fulfilling prophecy dus! Ga er toch voor; het ergste wat er kan gebeuren, is dat je uiteindelijk niet bereikt wat je wil.
Wist je overigens dat Prins Constantijn en Laurentien elkaar al kenden toen hij amper 15 was en zij al 18? en tot over hun oren verliefd op elkaar?? Oude liefde roest niet, en het is uiteindelijk een happy ending geworden, zoals we inmiddels allemaal weten.
Succes, en sterkte!
Peter.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 00:08
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Goed gesproken, Sarah. King Kong, ik heb met je te doen omdat ik in een grijs verleden in het zelfde schuitje zat (ik was 16, en verliefd op het mooiste maar tevens oudste meisje van de klas, 18), en niks durfde uit angst dat het niks zou worden - self fulfilling prophecy dus! Ga er toch voor; het ergste wat er kan gebeuren, is dat je uiteindelijk niet bereikt wat je wil.
Wist je overigens dat Prins Constantijn en Laurentien elkaar al kenden toen hij amper 15 was en zij al 18? en tot over hun oren verliefd op elkaar?? Oude liefde roest niet, en het is uiteindelijk een happy ending geworden, zoals we inmiddels allemaal weten.
Succes, en sterkte!
Peter.
Haha thanks voor je pep talk! Ik heb er ook gewoon nu ook gewoon een gevoel bij van niet geschoten is altijd mis! Dus ik ga het zeker nog is een keer echt proberen! En als het niks wordt, ja das jammer, maar ik dan heus wel een ander leuk meisje.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 14:44
vapje
vapje is offline
Ik zou er voor gaan moest ik jou zijn. Ik heb vroeger een relatie gehad met een jongen van 15 en ik was 22 jaar. Dit heeft 2 jaar geduurd en we zijn nog steeds elkaars grote liefde. We konden super met elkaar praten maar ik kon geen kinderen krijgen en hij wou er doodgraag. Ik denk dat we anders nog steeds samen waren.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 15:07
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Ik zou er voor gaan moest ik jou zijn. Ik heb vroeger een relatie gehad met een jongen van 15 en ik was 22 jaar. Dit heeft 2 jaar geduurd en we zijn nog steeds elkaars grote liefde. We konden super met elkaar praten maar ik kon geen kinderen krijgen en hij wou er doodgraag. Ik denk dat we anders nog steeds samen waren.
Zo, dat noem je nog is een verschil! Jammer dat het alleen dan zo weer moest eindigen.
Ik denk dat ik met haar ook goed kan praten, juist daarom wil ik gewoon nog is een keer met haar iets gaan drinken na werken ofzo (we werken allebei op dezelfde dag). Ik weet het niet zeker omdat ik haar pas 1 keer goed heb gesproken maar ik wil mezelf nog een kans geven en kijken of ik werkelijk zo goed met haar kan praten en wie weet ziet ze dat dan ook zo in.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 17:53
allan53
allan53 is offline
geef t op!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 20:03
MaxMaxMax
MaxMaxMax is offline
Luister zo'n verhaal ook een x gehad, wacht een maandje denk er niet aan en doe je ding. Daarna ineen x weer een smsje sturen met wat ga je doen t weekend ofzo.. Wedden dat ze leuk reageert ofzo.. Neem een kroegje waar je waarschijnlijk niemand kent en pak je kans

Heeft bij mij ook gewerkt sterkte pik!

0 en een lieve vriend is ook nooit mis. Heb je soms meer aan dan een Vriendin! dus proberen altijd waard, en anders weet je waar je aan toe bent

Laatst gewijzigd op 14-04-2010 om 20:05. Reden: had nog iets in me koppie:P
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 23:12
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Luister zo'n verhaal ook een x gehad, wacht een maandje denk er niet aan en doe je ding. Daarna ineen x weer een smsje sturen met wat ga je doen t weekend ofzo.. Wedden dat ze leuk reageert ofzo.. Neem een kroegje waar je waarschijnlijk niemand kent en pak je kans

Heeft bij mij ook gewerkt sterkte pik!

0 en een lieve vriend is ook nooit mis. Heb je soms meer aan dan een Vriendin! dus proberen altijd waard, en anders weet je waar je aan toe bent
Dat is dus precies eigenlijk wat ik ook wil gaan doen. Ze heeft nu examens en ze strest nu echt enorm. Maar na de examens zou ik het wel kunnen proberen.

En ik ben ook bevriend met het broertje (ja best wel raar als je erover na denkt) en hij kon het ook niet begrijpen dat ze dingen naar me stuurde als: 'Ben je alleen?' , of 'waar ben je?'.

@Allan53
Hoe eigenwijs ik ook ben, ik geef eigenlijk pas op wanneer ik zelf ook denk dat het geen zin meer heeft. En dat heb ik nu nog niet, dussss.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 16:54
Dimitrib
Avatar van Dimitrib
Dimitrib is offline
Citaat:
Luister zo'n verhaal ook een x gehad, wacht een maandje denk er niet aan en doe je ding. Daarna ineen x weer een smsje sturen met wat ga je doen t weekend ofzo.. Wedden dat ze leuk reageert ofzo.. Neem een kroegje waar je waarschijnlijk niemand kent en pak je kans

Heeft bij mij ook gewerkt sterkte pik!

0 en een lieve vriend is ook nooit mis. Heb je soms meer aan dan een Vriendin! dus proberen altijd waard, en anders weet je waar je aan toe bent
Beste reactie tot nu toe, maar als ze die sms'jes verstuurt dan toont ze wel heel erg veel interesse dus je maakt wel een kans
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:27
KingKong
KingKong is offline
Ok, sorry voor de bump. Maar ik heb toch wel iets verrassends te zeggen.

Had haar een tijd niet meer gesproken. Tot een paar dagen geleden, haar broertje werd 16 (en die gozer is een goeie vriend van mij). Ik was daar dus en bleef daar pitten, ze was er de eerste avond niet maar de volgende ochtend/middag heb ik haar wel gezien. We begonnen te praten, zij kende die andere vrienden van haar broertje toch niet behalve mij. Toen ze weg ging smste ze van dat ik er heel lief uit zag toen ik sliep.

Ben toen ook maar weer begonnen met smsen, geflirt, zij flirtte ook terug. Ik zei naar een tijdje dat ik het wel jammer vond dat ik haar pas net kende en dat ze nu alweer van school af ging. Daarna smste ze 2 a 3 keer waarom ik haar zou missen, en ze zei dat we elkaar best nog wel zouden kunnen zien.

Toen opeens kreeg ik een sms van haar waarin stond of ik zin had om misschien is een keer iets te gaan drinken met haar.
. Nou vond ik dit super om te horen en ik heb gezegd dat ik dat wel zie zitten.

Nu heeft ze eerst examens, maar ze zei dat ze daarna wel is een keer iets wilde afspreken. Dit lijkt me toch een best goed teken dat ze interesse heeft? Ik verwacht niet meteen veel want ik weet dat het de eerste keer anders was gelopen, maar toch, zij kwam met het voorstel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 08:51
Verwijderd
Dat is zeker een goed teken
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 17:13
JustTheB
JustTheB is offline
concurentie wegmoorden dat doe ik altijd, maarja wie ben ik
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 13:45
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
concurentie wegmoorden dat doe ik altijd, maarja wie ben ik
Hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?
xAnoniem
11 02-03-2010 15:17
Verhalen & Gedichten TIJD voor een WEDSTRIJD-poll
Porcelain
123 25-10-2007 22:44
Liefde & Relatie niet bij mekaar mogen slapen.. In een 1,5 jaar durende relatie
BleuEyes
140 07-08-2005 17:45
Verhalen & Gedichten Een wereld van verdriet. (voorlopige titel)
Aardbei-meisje
9 17-02-2005 15:57
Liefde & Relatie Hoe kan ik het mijn ouders vertellen?
sweet dreams
57 15-05-2003 19:38
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nu weer mee?
Herrie
14 26-10-2002 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.