Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 21:49
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ok, Sadye wolf had ik echt niet verwacht Ik dacht dat ze gewoon dom was. DP had ik wel onderhand verwacht. Lieveheersbeest na de hangronde van vandaag ook.
Dat iedereen daar in ronde 1 op dook, heeft denk ik wel in haar voordeel gewerkt.
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2013, 21:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ok, Sadye wolf had ik echt niet verwacht Ik dacht dat ze gewoon dom was. DP had ik wel onderhand verwacht. Lieveheersbeest na de hangronde van vandaag ook.
Jij hebt de laatste ronde op mij gestemd volgens mij! Rotheks, je had me er bijna uit gegooid. En ik deed nog wel zo lief tegen je!

Citaat:
Ho, ho. Ik heb 'm altijd verdacht gevonden, weliswaar gebaseerd op een 'gevoel', maar toch!
Dat jij postte over 'een onderbuik gevoel' bij mij was de reden dat ik dacht dat jij ziener was, en ik voorstelde om je op te eten ervoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:50
Verwijderd
Ik heb je niet opgevraagd however, DP Die eer was voor Deus Ex en Lusi.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:51
Verwijderd
Ik vind wat .sann deed verder niet heel verkeerd. Het vorige spel was ik wolf, en in mijn eerste PM heb ik mijn medewolven er meteen aan herinnerd zich offline te zetten.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt de laatste ronde op mij gestemd volgens mij! Rotheks, je had me er bijna uit gegooid. En ik deed nog wel zo lief tegen je!

Dat jij postte over 'een onderbuik gevoel' bij mij was de reden dat ik dacht dat jij ziener was, en ik voorstelde om je op te eten ervoor.
Nee hoor, ik heb m'n stem naar fizzle gebonjourd, wilde kijken wat er zou gebeuren. Tussen wie was het gelijkspel dan?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind wat .sann deed verder niet heel verkeerd. Het vorige spel was ik wolf, en in mijn eerste PM heb ik mijn medewolven er meteen aan herinnerd zich offline te zetten.
Mee eens. Het is een beginnersfout. Wie z'n billen brandt..
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Dat iedereen daar in ronde 1 op dook, heeft denk ik wel in haar voordeel gewerkt.
Kan goed. En ik dacht alleen maar "prima, zij is toch geen wolf"
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb je niet opgevraagd however, DP Die eer was voor Deus Ex en Lusi.
Weet ik! Ik heb nooit gedacht dat je me op had gevraagd. Maar het zijn van die ziener-achtige opmerkingen. Net als 'ik zie dat'.

Citaat:
Ik vind wat .sann deed verder niet heel verkeerd. Het vorige spel was ik wolf, en in mijn eerste PM heb ik mijn medewolven er meteen aan herinnerd zich offline te zetten.
Ach, verkeerd. Nogal lame vooral.

Citaat:
Nee hoor, ik heb m'n stem naar fizzle gebonjourd, wilde kijken wat er zou gebeuren. Tussen wie was het gelijkspel dan?
Tussen Woyt, Neko* en mij!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Dat was blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd.
Dat snap ik, niks aan te doen. Je wik vast lange tijd niet spelleiden maar vraagt voortaan vast bevestiging of gaat niet in op zulke verzoekjes
Citaat:
Ik heb je niet opgevraagd however, DP Die eer was voor Deus Ex en Lusi.
Ja joh verspil je powers aan een lieflijke dorpeling
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Weet ik! Ik heb nooit gedacht dat je me op had gevraagd. Maar het zijn van die ziener-achtige opmerkingen. Net als 'ik zie dat'.

Ach, verkeerd. Nogal lame vooral.

Tussen Woyt, Neko* en mij!
Hoe is er dan in hemelsnaam gestemd deze ronde?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:54
Verwijderd
Oehoeh, wat zat ik er naast. En ja inderdaad, ik ben wél een noob.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind wat .sann deed verder niet heel verkeerd. Het vorige spel was ik wolf, en in mijn eerste PM heb ik mijn medewolven er meteen aan herinnerd zich offline te zetten.
Hoort erbij, arpos was een slechte verliezer.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:54
Verwijderd
Het is inderdaad niet verkeerd om er naar te kijken, maar ik vind niet dat je het als argument mag gebruiken in de discussie. Zie het dan als een uitdaging om die persoon op een andere manier verdacht te maken zodat die gehangen wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoe is er dan in hemelsnaam gestemd deze ronde?
Ja en dit is dus meteen de reden dat ik al het hele spel roep dat lijstjes niet alles-zeggend zijn en dat er veel te veel mee gekut wordt om ze als voornaamste bewijs te gebruiken.

Ik zat 2 rondes in het 'verkeerde' rijtje en dat werd constant tegen me gebruikt, maar de 3 andere wolven stonden steeds in de 'goede' rijtjes. En ook deze ronde, voor zover de dorpelingen hadden kunnen achterhalen, móest ik haast wel dorpeling zijn gezien de uitslag en het rijtje waarin ik stond.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad niet verkeerd om er naar te kijken, maar ik vind niet dat je het als argument mag gebruiken in de discussie. Zie het dan als een uitdaging om die persoon op een andere manier verdacht te maken zodat die gehangen wordt.
Bullshit. Argument inzetten, als wolf aankaarten dat je iets anders deed.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is inderdaad niet verkeerd om er naar te kijken, maar ik vind niet dat je het als argument mag gebruiken in de discussie. Zie het dan als een uitdaging om die persoon op een andere manier verdacht te maken zodat die gehangen wordt.
Dit ja.

Wat dacht je trouwens toen je meteen in de eerste ronde je zowat enige posts Sadye verdacht aan het maken was en vervolgens een beetje half op Deus af te gaan? Dat was de reden dat we je aten....
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:57
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
misschien moet het in de spelregels komen te staan dat je status op onzichtbaar wel zo handig is vanwege 'reden'. dan is het nog steeds iedereen's keuze, maar kunnen beginners in ieder geval niet meer die fout maken.
vorige spel was ik wolf met sigmund en absinthe en ik had er echt niet aan gedacht zelf dit te doen(ook een noob) dus ik ben blij dat zij me er aan herinnerden.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad niet verkeerd om er naar te kijken, maar ik vind niet dat je het als argument mag gebruiken in de discussie. Zie het dan als een uitdaging om die persoon op een andere manier verdacht te maken zodat die gehangen wordt.
Niet mee eens. En bovendien; op zich valt het prima te pareren, beschuldigingen op grond van dat soort fratsen. Zowel op korte als lange termijn.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Dit ja.

Wat dacht je trouwens toen je meteen in de eerste ronde je zowat enige posts Sadye verdacht aan het maken was en vervolgens een beetje half op Deus af te gaan? Dat was de reden dat we je aten....
Het maakte deel uit van mijn plan dat ik helaas niet verder kon uitvoeren
Dat zinnetje over Sadye was vooral om niet te verdacht te lijken. De bedoeling was om in de volgende rondes volop tegen Deus in te gaan, maar zover ben ik dus niet geraakt
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:00
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Complimentje voor de wolven, jullie hebben goed gespeeld
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het maakte deel uit van mijn plan dat ik helaas niet verder kon uitvoeren
Dat zinnetje over Sadye was vooral om niet te verdacht te lijken. De bedoeling was om in de volgende rondes volop tegen Deus in te gaan, maar zover ben ik dus niet geraakt
Ah, okay. Het was zeg maar niet genoeg om een knipoog naar de wolven te zijn, en toen je vervolgens op Deus dood leek je een mooi slachtoffer om Deus verdacht te maken.

Die daardoor zelf de verrader werd.

Citaat:
Complimentje voor de wolven, jullie hebben goed gespeeld
Jullie ook!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
misschien moet het in de spelregels komen te staan dat je status op onzichtbaar wel zo handig is vanwege 'reden'. dan is het nog steeds iedereen's keuze, maar kunnen beginners in ieder geval niet meer die fout maken.
vorige spel was ik wolf met sigmund en absinthe en ik had er echt niet aan gedacht zelf dit te doen(ook een noob) dus ik ben blij dat zij me er aan herinnerden.
Ik zal het nog sterker vertellen: ik vergat het uiteindelijk alsnog, want ik forum bijna altijd mobiel. Pas in ronde 3 ofzo bedacht ik me dat ik nog steeds op zichtbaar stond /schaam
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:03
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik zal het nog sterker vertellen: ik vergat het uiteindelijk alsnog, want ik forum bijna altijd mobiel. Pas in ronde 3 ofzo bedacht ik me dat ik nog steeds op zichtbaar stond /schaam
lol
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ah, okay. Het was zeg maar niet genoeg om een knipoog naar de wolven te zijn, en toen je vervolgens op Deus dood leek je een mooi slachtoffer om Deus verdacht te maken.

Die daardoor zelf de verrader werd.
Ja achteraf las ik de anderen iets zeggen over "zich kenbaar maken voor de wolven", maar zover had ik nog niet nagedacht. Ben vrij n00b
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:04
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:

Jullie ook!
Woop! Nou ja mijn geliefde geliefden gingen er al snel uit Ben wel benieuwd of ze doorhadden dat ik Cupido was, ik denk dat sann het wel wist.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:04
Verwijderd
Mij had dus gewoon hetzelfde kunnen overkomen vorig spel

Maar dat liep gelukkig iets beter af
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:04
Verwijderd
Tuttebel cupido was trouwens ook wel ergens te voorspellen; twee onzinners als geliefden.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Woop! Nou ja mijn geliefde geliefden gingen er al snel uit Ben wel benieuwd of ze doorhadden dat ik Cupido was, ik denk dat sann het wel wist.
Ik was er van overtuigd dat jij wolfsbane was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jammer dat het zo eindigt maar het is niet anders, zelfgebakken koekjes voor alle medespelers en de spelleiders! Ik heb elke ronde overigens echt gestemd wat ik zei in het topic.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Tuttebel cupido was trouwens ook wel ergens te voorspellen; twee onzinners als geliefden.
ja inderdaad vooral gedaan in de hoop dat de geliefden het door zou hebben.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:18
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
oh ja ik heb 1 ronde stiekem gewisseld van stem, omdat wolterb er bijna uit zou gaan, maar dat heeft toen niet gewerkt helaas.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
oh ja ik heb 1 ronde stiekem gewisseld van stem, omdat wolterb er bijna uit zou gaan, maar dat heeft toen niet gewerkt helaas.
Ronde 3! Ik vond zowel WolterB als DP raar doen en dacht echt 'fuck jullie spelleider, ze zijn samen wolf '.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:33
Verwijderd
Imo heb ik niets fout gedaan mbt Arpos en zeker niet tegen de regels. Ik speel al 4 jaar onzichtbaar en elke keer als ik wolf was werd iedereen daar altijd door elkaar op gewezen. In de spelregels zetten dat onzichtbaar spelen aan te raden is vind ik uiteraard dikke prima.

Verder wat een lame kutspel, ik ben voorlopig weer even afgekickt

Dank aan de spelleiders trouwens, was onhandig, maar ach. Thanks voor de goede verhalen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:35
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik heb elke ronde overigens echt gestemd wat ik zei in het topic.
Ik ook

Kan niet wachten tot de volgende
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:37
Verwijderd
Ik ga als lezer iets zeggen: ik vond dit het naarste spel ooit, ook al lees ik zelfs graag mee en ik ben blij dat ik niet speelde.

Ik heb mezelf nog nooit voor een spel onzichtbaar gezet. Maar ik besef NU wel dat dat in de toekomst problemen kan leveren, ook als je geen wolf bent. Ziener, evilzieners en weet ik het wie nog hebben op dat moment ook iets te pmen en te lezen. Ik ben blij dat daar vorig spel niemand mee bezig was.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:39
Verwijderd
Mutant, gelijkspel hoort bij hangronde, opvragen bij eetronde. Dat gaat dus niet op. Het gaat echt om wie samen overlegt bij gelijkspel.

Maar toch. Nare sfeer over het spel ja, zonde.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:40
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Dat DP niet werd doorzien heeft me echt het hele spel verbaasd. Knap gedaan alsnog
Nee, ik heb 'm ook nooooit verdacht gevonden Echt te duidelijk... en de andere twee had ik ook door, met nog een twijfel of het Absinthe of Sadye was.

Citaat:
Wat betreft Röps: hij heeft alle 3 de wolven genoemd in één post als 'die moeten we hangen'.
Was niet zo moeilijk, gewoon opletten en het spel lezen, maar dat deden de andere dorpelingen niet omdat ze aan het jammeren waren

Jaja klaag klaag klaag maar raak
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als geliefde was het spel ook niet meer speelbaar na de interceptie van de spelleiders. Dit hebben wij ook aan de spelleiders aangegeven. Dat .sann gegeten zou worden was iets wat ontzettend aannemelijk was voor ons allebei en daarop besloten we een kamikaze-ronde te gaan spelen omdat we toch geen hoop meer hadden op overleven. Dat ze niet gegeten werd verbaasde ons allebei ontzettend.

Door een dubbele hang- en eetronde ontstond zelfs de situatie dat beide geliefden er in één ronde uit zouden gaan zonder dat daar liefdesverdriet aan te pas kwam. Als dit gebeurd was, was het spel nog verder ontwricht geweest en zou het op dat moment al onspeelbaar geworden zijn.

Voor mij persoonlijk was de lol er op het moment dat bekend werd dat er gegeten en gehangen zou worden op één dag volledig af.


Het verhaal van de spelleiders was erg leuk, jammer dat het geen vervolg heeft gekregen en niet bij een spel met minder gekkigheden hoorde.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:43
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik ben ook wel even klaar met het spel, maar zeker niet voor altijd. dit was gewoon een ongelukkig spel qua opeenstapeling van rare dingen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:44
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Nee, ik heb 'm ook nooooit verdacht gevonden Echt te duidelijk... en de andere twee had ik ook door, met nog een twijfel of het Absinthe of Sadye was.


Was niet zo moeilijk, gewoon opletten en het spel lezen, maar dat deden de andere dorpelingen niet omdat ze aan het jammeren waren

Jaja klaag klaag klaag maar raak
jezus wat een arrogante post!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:45
Verwijderd
Eh ik heb nooit gedacht dat de wolven Sanne zouden eten, was dat ooit het plan? Na haar dramatische posts dacht ik dat ze zichzelf openbaarde als ziener.

Jij vertoonde verdacht gedrag. Ik dacht alleen dat Tuttebel bij je hoorde.

Edit; die was cupido

Maar de geliefden gingen toch echt onderuit op wolterb, sann was nooit zo het punt?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Woop! Nou ja mijn geliefde geliefden gingen er al snel uit Ben wel benieuwd of ze doorhadden dat ik Cupido was, ik denk dat sann het wel wist.
Nee, we waren erg benieuwd naar onze Cupido
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb 'm ook nooooit verdacht gevonden Echt te duidelijk... en de andere twee had ik ook door, met nog een twijfel of het Absinthe of Sadye was.


Was niet zo moeilijk, gewoon opletten en het spel lezen, maar dat deden de andere dorpelingen niet omdat ze aan het jammeren waren

Jaja klaag klaag klaag maar raak
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:47
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
jezus wat een arrogante post!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:48
Verwijderd
Wauw Röps, hoe walgelijk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:49
Verwijderd
Ik was ervan overtuigd dat sann bane was, omdat ze zo hard riep dat ze gegeten zou worden. Dus ik behekste haar
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:50
Verwijderd
@Lusi toen ik Arpos verraadde dacht ik dat ik de tovenaar nog had om me te beschermen, maar die vloog er die ronde uit. Dacht dat de wolven me zouden zien als ziener of anders sowieso wraak wilden nemen dus dat ik hun hapje zou worden.

Toen ging Wolter iets te veel los en kwam ie iets te veel in the picture en toen was het daaag Wolter en toen dachten we ach, dan gaan we samen. Ik vond Wolters issue mbt onspeelbaar als de een opgehangen werd en de ander gegeten niet zo'n probleem, iig niet dat 't dan onspeelbaar zou worden, hooguit nog wat meer ongelukkig.

Anyhow, ik neem 't volgens mij allemaal een stuk minder serieus, iig de laatste paar x, en volgens mij vind ik het juist daarom al een paar spellen niet meer leuk. Dus, voorlopig m'n afscheid dit.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:51
Verwijderd
Wel duizend kusjes voor Wolter voor 't schieten van Archont, daar waren we het lekker snel over eens
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:51
Verwijderd
Sann eten was totaal niet vanzelfsprekend, tenzij je denkt: ziener, weet van weerwolfschap, let extra op pmgedrag om als argument te kunnen gebruiken

Edit;.wraak, was dat echt de redenering? dat is wel heel kortzichtig, ze hadden weinig met je van doen persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb 'm ook nooooit verdacht gevonden Echt te duidelijk... en de andere twee had ik ook door, met nog een twijfel of het Absinthe of Sadye was.


Was niet zo moeilijk, gewoon opletten en het spel lezen, maar dat deden de andere dorpelingen niet omdat ze aan het jammeren waren

Jaja klaag klaag klaag maar raak
Wow zeg, zó slim en dan toch zó dom spelen, dat vind ik pas echt knap
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.