Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2014, 20:02
lieselot1994
lieselot1994 is offline
Ik deze week een aantal keer op café geweest met mijn vrienden van mijn jeugdbeweging. Een jongen (laten we hem seppe nemen) waar ik stiekem verliefd op ben is ook lid van mijn jeugdbeweging. Hij is nog vrijgezel en wordt constant versierd door andere meisjes, waardoor ik wat terughoudender ben en ik van nature al verlegen ben. Ik heb een stukje gesprek van zijn vrienden opgevangen over het feit dat seppe het gedacht heeft dat een meisje (ik weet niet wie) niet in hem gedesinteresseerd is maar zijn vrienden vinden dat normaal omdat hij steeds met andere meisjes in de weer is en dat dat meisje dan natuurlijk wat afstandelijker is. en ook nog dat er ene tegen de andere zeiden, "tom deed juist teken van: da komt goed tussen die twee". Tegen mij wordt er natuurlijk niets gezegd en de naam seppe komt nooit voor in een gesprek tegen mij. vaak als ik erbij kom staan vallen de gesprekken gewoon stil.

Er wordt gezegd dat je oren jeuken als mensen over je praten, dit kan natuurlijk niet maar toch heb ik het gevoel gehad dat er de hele tijd over mij geroddeld werd en gesproken werd en ik heb het gevoel dat ik heel de tijd aangestaard werd. Ik ben dan bvb in gesprek met mijn vrienden en ik kijk dan eens naar opzij of naar achter en zie dan ineens een paar koppen snel wegdraaien en als ik dan later nog eens kijk doen ze het weer. Soms sta ik ook met mijn gezicht naar hun, en hij stond met een vriend te praten maar hij en zijn vriend waren al pratend heel de tijd aan het kijken. ik ging met nieuwjaar rond 4u naar huis en zag dat hij vanuit het raam van cafe naar mij aan het staren was terwijl ik mijn fiets aan het nemen was en hij bleef echt de hele tijd kijken. Een meisje heeft hem vorige week vrijdag proberen te kussen, maar hij heeft dat niet toegelaten en sindsdien staart zij mij ook aan, en probeerde ze achteraf haar arm om mijn schouders te doen, niet echt, maar ze stond achter mij en ik had haar niet gezien en ik zag ineens haar hand over mijn schouder komen, maar mij zo net niet aanraken.

Hij is tegen iedereen heel sociaal en heel open, maar bij mij klapt hij helemaal dicht. Hij spreekt amper tegen mij, hij is dan heel stil; hij kust meisjes die hij kent op de wang als hij ze tegenkomt, maar mij geeft die steeds een high five, hij doet dat bij niemand anders.

Vrijdag was het ook heel druk op cafe en hij heeft een tijdje met zijn vriendengroep achter die van mij gestaan en wij hebben de hele tijd met onze rug tegen elkaar aan gestaan.

ik heb het gevoel dat die gesprekken steeds over mij gaan. dus ik ben volgens mij paranoia aan het worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2014, 20:20
Dylan4real
Dylan4real is offline
Gewoon relaxed doen er zal niet veel van komen als je chagrijnig tegen hun gaat doen. en laat ze lekker kijken je moet het als een compliment zien wat maakt het uit? en als ze roddelen waar denk je dan eigenlijk waar ze het over hebben? heb je iets raars gedaan ofzo? als dit niet het geval is is er toch niets aan de hand? als het wel het geval is laat lekker gaan uiteindelijk waait het over.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 23:37
Verwijderd
Laat ze lekker praten en doe zelf eens dapper en ondervraag hem.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 08:35
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
ontspan.maak je niet zo druk over wat anderen misschien over je zeggen. en ga eens met hem praten.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 14:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
dus ik ben volgens mij paranoia aan het worden
Nee. Je bent wel paranoïde aan het worden.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 09:20
BueBerry
Avatar van BueBerry
BueBerry is offline
Roddel maar, maak me maar bekend en laat zien dat je 100% fan van me bent.

Ik zou je er gewoon niks van aantrekken. Gewoon laten kijken die mensen.
__________________
If there ever comes a day that we can't be together, please keep me in your heart and i'll stay there forever!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #109
x-spekkie-x
500 18-05-2010 10:44
Psychologie Hoe leer ik haar te vertrouwen?
DanielPieters
16 19-02-2009 21:17
Psychologie Psychologen
Kauw
184 25-06-2007 12:25
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 08:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland accepteert VS transporten
Gatara
157 27-02-2003 09:02
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.