Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2005, 16:20
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 01-07-2005 @ 17:12 :




Ik heb vandaag nog niks gegeten

Oud 01-07-2005, 16:44
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik ben de afgelopen maanden ook best veel afgevallen, op een gezonde manier,
Oke soms schrik ik wel van mezelf dat ik teweinig eet (cal) maar dat komt ook omdat ik sport en die cal erweer vanaf gaan dan he..
Ik eet gewoon goed, en let vooral op de cal, bijvoorbeeld van 3 snack a jack wafels zit ik veel voller dan 1 boterham.
Ik ben daarmee ongeveer 4 kilo afgevallen, en zit sinds een paar dagen op valtaf.nl
__________________
Oud 01-07-2005, 17:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gister heb ik voor mijn doen echt goed gegeten. Niet echt gezond maar iig wel genoeg. Wel op rare tijden doordat ik op achterlijke tijden examen had (19.00 uur )

Vandaag gaat het ook redelijk, hopelijk kan ik het nu een beetje vol blijven houden en ik ben idd van plan om zondag ontbijt op bed te maken voor mijn vriendje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-07-2005, 17:19
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 01-07-2005 @ 17:15 :
ja , vreetbuien vooral na 5/6 uur als je niet veel meer te doen hebt... maar gewoon niet aan toegeven!
en natuurlijk niet veel in huis hebben haha
zorgen dat ze er niet komen
door wel voor 5/6 uur normaal gegeten te hebben
__________________
I love dr Phil :D
Oud 01-07-2005, 17:30
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 01-07-2005 @ 17:15 :
ja , vreetbuien vooral na 5/6 uur als je niet veel meer te doen hebt... maar gewoon niet aan toegeven!
en natuurlijk niet veel in huis hebben haha
uiteindelijk ga je de fout in, of het nu de ene kant op is dat je je volvreet of aan de andere kant dat je flauwvalt omdat je lichaam een tekort heeft en wie weet welke problemen daar nog op volgen. Je lichaam/hersenen presteren minder etcectetc.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 01-07-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 01-07-2005 @ 18:19 :
zorgen dat ze er niet komen
door wel voor 5/6 uur normaal gegeten te hebben


ook als ik gewoon normaal heb gegeten

dan heb ik savonds nog honger
(vooral in ongezonde dingen)
Oud 01-07-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 01-07-2005 @ 18:30 :
uiteindelijk ga je de fout in, of het nu de ene kant op is dat je je volvreet of aan de andere kant dat je flauwvalt omdat je lichaam een tekort heeft en wie weet welke problemen daar nog op volgen. Je lichaam/hersenen presteren minder etcectetc.
ja snap ik
Oud 01-07-2005, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-07-2005 @ 18:11 :
Gister heb ik voor mijn doen echt goed gegeten. Niet echt gezond maar iig wel genoeg. Wel op rare tijden doordat ik op achterlijke tijden examen had (19.00 uur )

Vandaag gaat het ook redelijk, hopelijk kan ik het nu een beetje vol blijven houden en ik ben idd van plan om zondag ontbijt op bed te maken voor mijn vriendje

mooi zo!!

zou je vriendje denk ik wel leuk vinden
Oud 01-07-2005, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Maija schreef op 01-07-2005 @ 17:44 :
Ik ben de afgelopen maanden ook best veel afgevallen, op een gezonde manier,
Oke soms schrik ik wel van mezelf dat ik teweinig eet (cal) maar dat komt ook omdat ik sport en die cal erweer vanaf gaan dan he..
Ik eet gewoon goed, en let vooral op de cal, bijvoorbeeld van 3 snack a jack wafels zit ik veel voller dan 1 boterham.
Ik ben daarmee ongeveer 4 kilo afgevallen, en zit sinds een paar dagen op valtaf.nl

hoeveel woog je en hoeveel nu? (als ik vragen mag he)
Oud 01-07-2005, 18:29
Mara
Mara is offline
@Rammetjuh: Ik zou je wel willen helpen, als je maar zou willen luisteren, maar ik heb 't gevoel dat 't bij jou nu al een verloren zaak is. En het spijt me, ik heb niet het geduld om maar op mensen in te blijven praten als ze consequent te weinig eten en niet in willen zien dat dat stom is.
Oud 01-07-2005, 18:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 01-07-2005 @ 19:05 :
mooi zo!!

zou je vriendje denk ik wel leuk vinden
Ik hoop dat ie het leuk vind Zo kan ik hem een beetje stimuleren om te ontbijten en kom ik er zelf ook gelijk aan toen, bovendien is het natuurlijk ontzettend gezellig

Ga morgen even lekkere dingen in slaan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-07-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-07-2005 @ 19:55 :
Ik hoop dat ie het leuk vind Zo kan ik hem een beetje stimuleren om te ontbijten en kom ik er zelf ook gelijk aan toen, bovendien is het natuurlijk ontzettend gezellig
Nog even een tip om alleen-eten wat 'leuker'/'makkelijker' te maken: neem een krant. Echt, als ik de krant lees heb ik mn ontbijt zo weg, terwijl ik anders alleen maar naar die boterhammen zit te staren met het idee dat ik geen trek heb. In schoolperiodes doe ik dat alleen bij het ontbtijt, nu in de vakantie lees ik gewoon veel meer artikelen want nu lees ik ook tijdens de lunch (en zojuist ook nog eens tijdens het avondeten)
Wat ik me nu wel bedenk: ze zeggen toch ook dat je juist bewust moet eten ofzo? Nou ja, of ik nu lees of met huisgenoten zit te ouwehoeren, ik denk niet de hele tijd 'oh jee nu ben ik aan het eten'.

Zijn de vetten in pindakaas nou trouwens wel of niet 'goed'?
Oud 01-07-2005, 19:30
Verwijderd
volgens mij kun je als je in je eentje eet, juist beter ondertussen lezen of tv kijken, want je eet langzamer als je wordt afgeleid dat is verder gewoon mijn idee, niets wetenschappelijks ofzo

en ongeveer 3/4 van de vetten in pindakaas zijn goed
Oud 01-07-2005, 19:55
Verwijderd
@Rammetjuh87: Lees ajb de eerste post van dit topic eens goed door. (Dingen als "ik heb vandaag nog niets gegeten" hoef je niet te posten. Net zo min als keer op keer dat je weinig eet, enz.)
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Dieet/gewicht/lijf topics op L&G
Bloem
180 24-11-2005 15:42
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #4
Verwijderd
251 20-07-2005 01:26
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53
Mara
501 22-05-2005 10:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.