Oud 23-02-2011, 15:18
Verwijderd
Mijn nagels. Ik bijt erop (schaamschaam).
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 16:01
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Niets. (No kapsones)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:00
Verwijderd
Hmm, ik zou wel graag willen dat mijn ogen te laseren waren en dat ik dan dus nooit meer een bril op hoefde te zetten of lenzen in zou moeten frutten Lijkt me echt tof om 's ochtends wakker te worden en gewoon meteen scherp te zien

Verder zou ik het wel grappig vinden om eens een keer anders haar te testen, haar dat een beetje dik is en makkelijk in model te brengen is, oh, en heel lang! Maar geen idee of ik dat zou willen houden; mijn dunne, pluizige pierhaar is ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:01
Verwijderd
Ik zou zelf heeeel graag dunnere bovenbenen willen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:36
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Oren, neus, lengte, van alles eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 21:57
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Sterkere enkels, dikkere polsen en wat groter zijn
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 08:19
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Hmm, ik zou wel graag willen dat mijn ogen te laseren waren en dat ik dan dus nooit meer een bril op hoefde te zetten of lenzen in zou moeten frutten Lijkt me echt tof om 's ochtends wakker te worden en gewoon meteen scherp te zien

Verder zou ik het wel grappig vinden om eens een keer anders haar te testen, haar dat een beetje dik is en makkelijk in model te brengen is, oh, en heel lang! Maar geen idee of ik dat zou willen houden; mijn dunne, pluizige pierhaar is ook wel leuk
Ow jah, mijn ogeren laseren, dat zou ik ook wel willen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 15:08
Verwijderd
-niet meer nagelfriemelen
-kleinere schoenmaat
-geen psoriasis/roos/ecxeem of whatever t dan mag zijn op mn hoofd
-betere ogen
-donkerbruin als mn natuurlijke haarkleur
-niet meer iedere zomer een ingegroeide teennagel

haha t klinkt nu echt alsof ik zo'n onzekere puber ben
Is niet zo hoorXD
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 15:52
Vluggertje
Vluggertje is offline
Niet meer nagelbijten, geen tussenmaat meer in kleding!
Iets grotere borsten :$
Genezen verklaard worden van de kanker in m'n rug
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 16:37
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik wil wel dat mijn nagels ietsjes langer zijn, maar ik wil helemaal niet stoppen met nagelbijten. Ik heb het gevoel dat het gewoon bij me hoort ofzo.

Wel merk ik dat ik door het voetballen dikkere bovenbenen krijg, hier zou dan wel weer wat van af mogen.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 17:20
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Mijn nagels,, die zijn te kort. Mijn voeten,, die zijn te breed.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 18:58
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik zou wel iets grotere borsten willen. Geen meloenen, maar wel een redelijk vol, diep decolleté, want dat staat zo mooi vrouwelijk. Verder zou ik wel graag makkelijk bruiner worden, nu word ik nooit bruin.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 20:18
synbitz
synbitz is offline
wittere tanden alsjeblief : - )
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 21:04
Verwijderd
Kwa uiterlijk:
- sowieso afvallen, maar daar wordt aan gewerkt
- het allerliefst wil ik nu die striemen kwijt
- haren uit mijn gezicht
- 1 schoenmaat kleiner

En verder zou het fijn zijn als mijn immuunsysteem van mijn schildklier en hersenen afblijft
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 22:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik zou wel een wat positievere aard willen hebben! mocht je dat ook kiezen?

En sterker/snelgroeiend/mooi haar en witte(re) tanden. En eeuwige goede ogen zou ook tof zijn.

En als we wat verder mierenneuken, hm, een mooiere huid, slankere in-verhouding-lange benen, normále voeten zodat ik wel in negen-van-de-tien schoenen pas, iets grotere borsten, geen striemen meer, iets slankere buik. En mooiere teennagels. En natuurlijk een automatisch goede conditie (of tenminste niet zó slecht).

Oh, en niet zo vaak buikpijn graag.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 12:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een rechter en witter gebit. Slankere buik vooral en misschien iets slankere bovenbenen. En mijn algehele gezondheid mag wel (veel) beter.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 12:10
Verwijderd
Niet meer in keer in de maand kreunend in bed liggen van die ****ongesteldheid.
Bruinere huidskleur, wittere tanden, strakke huid, niet zo'n dikke buik.

Niet zo veel zweten, maar daar kan ik eigenlijk niet meer over klagen. (ik heb odorex gekocht bij de Dirx, kostte maar 2 euro. Heb het twee keer gebruikt en heb al een week niet gezweet!)
Na het douchen/fohnen geen pluizige steile haarbos meer.

Nooit meer dagelijkse koppijn, en geen buikpijn na het eten/drinken van chocolade(melk) en andere dingen.

Lieve uitstraling. Mijn uitstraling is jongensachtig en stoer. (volgens de boys uit mijn klas.)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 14:45
Verwijderd
nooit meer ongesteld hoeven worden en later toch vruchtbaar kunnen zijn, dat lijkt me nou echt super!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 16:46
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
ik zeg Spiraal!
OT: ik zou graag willen zien dat mijn voeten geen maat 43 meer hebben. En die ***krullen mogen van mij ook wel veranderd worden in haar met slag
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 17:58
ScatxD
ScatxD is offline
M'n hoofd. Ik heb best een groot voorhoofd, mijn haarlijn begint best ver op mijn hoofd en de jongen die ik eerst leuk vond pestte mij daar ook mee. Nu vind ik hem dus niet meer leuk . En ik zou wel iets minder bultjes op mijn schouders en borst willen hebben. Das echt raar. En ik heb zulke kleine borsten!! Cup 75AA, maar ik ben pas 14.... dus ik hoop dat dat nog groeit En ik zou willen dat ik niet zo arrogant keek... maarja, zo staat mijn hoofd kennelijk?! En ik floep er altijd van alles uit... ook niet zo handig. daar knappen jongens echt op af. Mijn voeten zijn trouwens ook echt raar!! Ik pas heel vaak niet in schoenen omdat ik zo'n soort bult aan de zijkant heb. Das gewoon bot... En mijn tenen staan ook heel scheef. Eigenlijk mag ik geen hakken en All Stars aan... marja.. wat blijft er dan over? En al die velletjes bij de nagels van mijn duimen weg! Echt kut. Altijd maar bloeden enzo... En de rest van mijn nagels wat smaller.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou wel graag mijn ogen willen laten laseren. Meerdere vrienden van mij hebben het nu gedaan en zij zijn er heel tevreden mee. Wakker worden en scherp zien, heerlijk is dat. Ik laat ooit ook mijn ogen laseren denk ik.

Maar verder ben ik dik tevreden met mezelf.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 20:58
Sannee987
Sannee987 is offline
Citaat:
Ik zou zelf heeeel graag dunnere bovenbenen willen
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 21:42
martino641
Avatar van martino641
martino641 is offline
Citaat:
Niets. (No kapsones)
Nobody is perfect
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 22:15
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
Ik zou wel graag mijn ogen willen laten laseren. Meerdere vrienden van mij hebben het nu gedaan en zij zijn er heel tevreden mee. Wakker worden en scherp zien, heerlijk is dat. Ik laat ooit ook mijn ogen laseren denk ik.

Maar verder ben ik dik tevreden met mezelf.
Mij is dit echter afgeraden met het oog op de toekomst en staar en andere troep. Een lens laten implanteren zou veel beter zijn. Echter is dit ook veel duurder!

OT: ik zou ook van die afschuwelijke puisten af willen! heel mijn rug zit er vol mee en erg charmant is dat nu ook weer niet...
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 22:43
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Ik wil ook betere ogen, want ik merk dat ik het schoolbord niet meer goed kan zien..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 19:49
PerfectWay
PerfectWay is offline
Citaat:
Nobody is perfect
Heb je gelijk in, maar lees me sign

ONtopic:
Uhm, geen bril of lenzen meer hoeven dragen, beetje meer assertief en spontaner, leuk kapsel wat bij me past (kan maar geen goeie vinden) en een wat gespierdere bouw.

Maar zoals ik nu ben, heb ik ook niks te klagen
__________________
" You're perfect just the way you are. "
Nothing more, nothing less.

Laatst gewijzigd op 01-03-2011 om 19:54.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 13:47
RAWRR__
RAWRR__ is offline
Lengte. Ik zou wel iets langer willen zijn.
__________________
Always look on the bright side of life.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 13:31
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Geen beschadigde zenuwen zou wel fijn zijn
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 12:39
Verwijderd
Ik zou wel spontaan goeie ogen willen hebben (dus zonder laseren, want als ik dat per se zou willen, zou ik dat wel kunnen doen). Oef, lijkt me geniaal om 's ochtends wakker te worden en meteen scherp te zien!

Wat uiterlijk betreft; ik heb al lang geleden bedacht dat ik niet dezelfde persoon zou zijn als ik er anders uit zou zien, en ik vind wie ik bent over het algemeen wel leuk, dus ik wil niets veranderen. Bovendien heb ik iig wat lichaamsbouw/haar/huid betreft heel weinig om over te klagen, en ook m'n hoofd is wel okee eigenlijk, dus tja... ik zal nooit een filmster zijn, maar ik weet ook niet wat ik daar mee zou winnen, en mijn vriendje vindt me nu al de mooiste vrouw op aarde dus

(Maar okee, als ik zeur, kan ik héél veel bedenken: perfecte huid, dus nergens striae of cellulite of ooit een puistje; plattere buik; heel iets grotere borsten; kleinere neus; grotere ogen; rechtere/wittere tanden; over het algemeen iets strakker; hardere nagels zodat ze niet afbreken zodra ze ietsje langer worden; krullen in m'n haar; etcetera, etcetera).

Ik vind het trouwens interessanter welke lichaamsdelen ik niet zou veranderen omdat ik ze nú al helemaal perfect vind... daar ga ik even een topic over maken
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 22:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou wel graag m'n astma kwijt zijn (topic staat op L&G dus neem aan dat dit soort dingen ook mogen?) maar aan de andere kant zou ik het heeeeeeeel raar vinden als ik morgen wakker zou worden en het niet meer zou hebben want ergens hoort het ook bij mij. Zou wel graag een minder droge huid hebben, een minder dikke kont en minder brede heupen, ow en een paar kilo'tjes lichter.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 20:40
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
Ik ben tevredn hoe ik ben, dat maakt mij zo mooi! Acceptatie! We blijven veranderen naarmate we ouder worden, dit vind ik leuk!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 21:15
Guinie
Guinie is offline
Dunnere bovenbenen en buik, minder/geen last meer van ongesteldheid, minder snel praten, meer durven, umh.. xD
minder vet haar!
^^
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 15:30
xJantinee
Avatar van xJantinee
xJantinee is offline
Langer zijn, Haha maar is echt geen must have.. ben blij met wie ik ben.. iedereen is anders.. en dat is maar goed ook..! wees trots op jezelf..!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 15:33
Verwijderd
ik zou willen stoppen met nagelbijten, een iets dunnere buik willen hebben en een donker geteint kleurtje zou me wel iets beter staan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 18:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een heel mooie huid maar hij beschadigt héél snel, ik zou wel een heel stuk minder snel wondjes willen krijgen. Ook mogen mijn handen wel iets gladder en marmerachtig zoals op klassieke schilderijen, en mag mijn huid wat egaler bleek en met minder aders erdoorheen. En ik wil wel iets strakkere billen maar dat kan ik zelf heel goed regelen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 06:14
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Nobody is perfect
Ik zeg ook niet dat ik perfect ben, maar ik ben tevreden met mezelf, dus ik wil niets aan mezelf veranderen...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #268
Verwijderd
75 23-08-2014 18:19
Lichaam & Gezondheid Wat zou jij níet aan jezelf willen veranderen?
Verwijderd
28 16-03-2011 13:07
De Kantine ik sta nooit leuk op foto's
012345678g
30 06-03-2011 21:46
De Kantine vraag maar raak
Verwijderd
500 16-11-2008 12:26
Lifestyle het waardeer jezelf topic :(
grandmommy
163 03-03-2006 13:54
Psychologie Wat zou jij aan je leven willen veranderen?
Ijsklontje.
60 18-12-2005 00:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.