Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2009, 21:53
AsseT
AsseT is offline
''Binnenkort gaat het allereerste scholieren uitzendbureau van start. Wij zijn een uitzendbureau die scholieren koppelen aan een studie gerelateerde baan, om zo nu al de mogelijkheid te geven om met je CV bezig te zijn. Zit je in het laatste jaar van je VMBO, Havo of Vwo? En heb je al enig idee wat je studie keuze na dit jaar wordt? Heb je een zakcentje nodig en vind je dat je te slim bent om vakken te vullen en zou je liever de sfeer van een advocaten kantoor of een bank willen proeven?Of is er een andere branche waarvoor jij gaat studeren en zou je graag al in de bijbehorende organisatie willen werken ? Dan komt er binnenkort een uitzendbureau die dit mogelijk gaat maken. ''

Uit een klein eigen onderzoekje is gebleken dat veel scholieren, vakkenvullen en kassa werk niet leuk genoeg vinden als bij baantje en graag iets 'volwassener' werk zou willen doen, o.a. werken met computers.

Graag zou ik van jullie willen horen, hoe interresant jullie als scholieren bovenstaand vinden. Lijkt het jullie inderdaad leuker om een paar uur per week voor een bedrijf te werken waar je misschien later als je afgestudeerd bent zou willen werken? En vinden jullie de mogelijkheid voor bijbaantjes nu erg beperkt: de meeste scholieren hebben krantenwijkjes of werken in een supermarkt.

Ik hoor graag jullie mening!

Laatst gewijzigd op 24-09-2009 om 22:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2009, 22:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Deze vorm van reclame is hier niet toegestaan.
Maar goed, ik kan het initiatief wel waarderen en voor sommige scholieren zal dit best nuttig zijn.

Dus ik haal even de link uit je post, zodat je alsnog gebruik kan maken van het topic.

Centraal staat dan dus:
Citaat:
Graag zou ik van jullie willen horen, hoe interresant jullie als scholieren bovenstaand vinden. Lijkt het jullie inderdaad leuker om een paar uur per week voor een bedrijf te werken waar je misschien later als je afgestudeerd bent zou willen werken? En vinden jullie de mogelijkheid voor bijbaantjes nu erg beperkt: de meeste scholieren hebben krantenwijkjes of werken in een supermarkt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 13:28
Verwijderd
Ik ben dan geen scholier meer, maar het had mij wel interessant geleken. Alleen ben ik vanaf dat ik scholier ben tot nu wel 100 keer van beroepsperspectief veranderd.
Ik heb nooit in een supermarkt gewerkt, maar heel lang in een bloemenwinkel. En voor je levenservaring is het wel belangrijk dat je ook wat andere ervaring opdoet.
Maar ik vind het een goed initiatief
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 13:47
shuraa
shuraa is offline
ja inderdaad een goed initiatief. Bij de algemene bijbaantjes leer je toch niet zoveel en is het vooral hard werken alleen. LEREN en BIJVERDIENEN zou perfect zijn. Het zou Geen slecht idee zijn om te stimuleren vanuit de overheid.
__________________
Gloyou.com/radio chille online radio
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.