Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2011, 12:43
Verwijderd
Iedereen weet wel wat hij/zij aan zichzelf zou willen veranderen: langer zijn, gespierder, slanker, ander haar, gladde huid, etcetera. Maar wat zou je nooit willen veranderen? Welke dingen van jou vind je juist perfect?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 12:47
Verwijderd
TS begint:

Ik begon dit topic omdat ik in dat andere topic opeens bedacht, ja, m'n oren, daar hoeft echt niets aan veranderd te worden Ze zijn klein en welgevormd en blijven braaf langs mijn hoofd staan; niks mis mee, dus!

Verder vind ik mijn nek prima, hij is lang en slank en in de zomer heeft ie een beetje sproetjes

Op mijn nagels na vind ik mijn handen ook heel mooi, lange vingers, beetje pezig...

Mijn kuiten zijn ook tof, lichtgespierd en strak en slank

Oh en mijn lengte is ook dikke prima (1.68), wil echt niet groter of kleiner zijn.

(Als ik er zo naar kijk, zijn het vooral onderdelen die geen vet hebben die ik mooi vind Haha au, stom mode-ideaal).
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 13:43
Verwijderd
ik ben blij met :
-mijn zachte huid
-dat ik zelden puisten heb
-mijn brede heupen
-mijn babyface
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 14:50
Verwijderd
-mn benen
-dat ik zelden puisten heb
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 16:10
Verwijderd
Ik vind mijn haren wel mooi, ze zijn blond met slag.
Mijn ogen zijn blauw met groen, ben ik ook wel tevreden mee.
Mijn mond is mooi vol, ook niet gek.
Mijn schouders en spierballen vind ik wel stoer staan.
Mijn billen zijn ook wel prima vind ik.

Zo te horen lijk ik echt zo'n persoontje die harstikke blij is met zichzelf maar dat is niet zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 21:59
Verwijderd
Ik vind mijn haarkleur super mooi
En ook ik vind mijn nek heel erg mooi, lang en slank. Hetzelfde geld voor een deel van mijn rug. Echt de mooiste onderdelen van mijn lichaam .
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 22:05
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
valt het niemand op dat juist alleen meiden nu positieve dingen over zichzelf zeggen?? tegen alle vooroordelen in!

Maargoed:

Ik ben wel tevreden met mijn lengte, ik ben 1:95, en dat vindt ik een mooie lengte...
Verder ben ik ook niet dik, dus daar ben ik ook blij mee...
En me ogen zijn mooi groen/blauw (meer blauw dan groen) dus dat is ook een pluspuntje
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 22:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben wel blij met m'n lengte, m'n taille, m'n schouders, m'n haar, ogen en neus.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 11:46
Verwijderd
Ik zou sowieso niets zichtbaars willen veranderen, geloof ik. Ja, mijn haar is dun en pluizig, maar goed, dat heb ik nu al 25 jaar dus ik vind 't wel best zo Qua lengte en postuur is het ook goed zo, ik vind mijn lengte (1.68 m) echt prima en echt slanker hoef ik ook niet te zijn (hooguit m'n buik ). Mijn gezicht vind ik ook prima, vroeger vond ik m'n ogen te klein, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Mijn gezicht is juist erg in verhouding, geen rare dikke neus of gekke kleine oogjes oid, 't klopt allemaal wel. En ik ben blij met mijn huid, m'n huid is wel vrij gevoelig, maar ook heel zacht.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 12:57
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Mijn haarkleur, lange hals, gezichtsvorm, ogen, lange benen (ze zouden wat dunner mogen zijn... maar daarom loop ik hard ), taille

Het enige dat ik wil veranderen qua uiterlijk zit inderdaad in die mode-idealen... Behalve mijn haarstructuur. Het zo ontzettend stijl en ik heb zoveel fijn haar dat ik er maar heel weinig mee kan. Gelukkig is het heel mooi lichtblond en daar ben ik erg trots op
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 22:32
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Mijn lengte is prima, hoewel wat mij betreft de gemiddelde beenruimte wat ruimer mag zijn.

Mijn ogen zijn wel een tof kleurtje, en ze werken redelijk naar tevredenheid. Supergoed nachtzicht is het ongemak op zonnige dagen wel waard
Sterke vingers en zachte handen is ook wel leuk (beetje jammer van de zwakke polsen).
Stevig gebouwde botten en gewrichten hebben hun nut ook ruimschoots bewezen.

Oh, en de makkelijk prikbare aders van mijn armen zou ik ook nooit veranderen
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 21:10
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Mijn haar De rest is lelijk
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 22:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik ben blij met mijn:
- lengte
Ik ben 1.60 en daar heb ik geen problemen mee.

- bouw (taille, borsten en billen)
Een smalle taille, mooie vorm borsten en een bolle kont. Eigenlijk gewoon een slank, maar vrouwelijk figuur.

- lippen
Volle lippen

- neus
Een klein schattig neusje.

- huid
De laatste jaren geen puistjes meer en verder zacht.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 11:18
Verwijderd
- Mijn figuur
Vrouwelijk, tieten, taille en kont, met, naar mijn mening, genoeg vetjes op de juiste plaatsen!
- Mijn haarkleur
Mooi rood is niet lelijk!
- Mijn mond
Goede vorm lippen, rechte tanden
- mijn ogen
Als ik ze goed opmaak, zijn ze knalblauw
- Kuiten
Slank en subtiel gespierd
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 12:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn figuur, mooi gevormd, rond maar toch slank.
Mijn haar, ik kan er Alles mee. Heeft een mooie diepe donkere kleur en mijn krullen zijn geweldig.
Mijn lach, mooi en breed.
Mijn neus is lief, klein en schattig.
Mijn gezicht straalt jeugdigheid uit. Ik hoop dat ik dat net als mijn moeder heel mijn leven lang heb.
Mijn voeten, ook lief klein en schattig.
Ogen en wenkbrauwen. mooie donkere wimpers en mooi gevormde wenkbrauwen.
Mijn huid, egaal, zacht en mooi gekleurd. Het fenomeen puisten is mij vrijwel onbekend.
Oren, ze staan gelijk en zijn niet raar.
Lippen, ik heb grote volle lippen.
Benen.
Nagels, groeien snel, zijn sterk en breken nooit.
Mijn kin, geeft me karakter vind ik.
Borsten/billen/taille zijn perfect
Mijn tong, daar zit een moedervlekje op, dus die vind ik speciaal.
Ik heb ook een mooie lengte, lang genoeg om vrouwelijk en sexy te zijn, kort genoeg om schattig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:07
Verwijderd
En ik zou overigens de manier van aankomen/afvallen nioet willen veranderen. Ik heb altijd heel erg geschommeld me tmijn gewicht, en dan scheelde dat niet een of twee kilo, maar soms wel vijf tot tien. Een keer zelfs twintig kilo met wat ik eerst woog. Ik was veel te zwaar, maar een van de grote gelukken die ik heb, is dat ik overal evenredig aankom/afval. Het is en blijft allemaal in verhouding als ik aankom of afval en dat is heel erg fijn, moet er niet aan denken om alleen op mijn buik aan te komen, of alleen bij mijn borsten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 15:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind niets aan mezelf perfect en eigenlijk ook bijna niets echt mooi, en toch zou ik niets aan mezelf willen veranderen. Ik hoor nu eenmaal zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 13:09
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Ik zie maar heel weinig 'Ik ben blij met mijn borsten"... Is iedereen daar zo ontevreden over dan?
Mja, Ik ben blij met:
-Breedte van mijn bovenlichaam (vooral borstkas), gespierd genoeg naar mijn mening.
-Mijn buik, niet te dik, niet te dun
-Mijn benen, mooie kuiten enzo..
-etc etc etc

Eigenlijk alles behalve mn handen (korte vingers) en mn kop (puistjes, wenkbrauwen, haar)
Met een zak over mn hoofd ben ik een droomjongen, kun je zeggen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 14:18
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik zie maar heel weinig 'Ik ben blij met mijn borsten"... Is iedereen daar zo ontevreden over dan?
Mja, Ik ben blij met:
-Breedte van mijn bovenlichaam (vooral borstkas), gespierd genoeg naar mijn mening.
-Mijn buik, niet te dik, niet te dun
-Mijn benen, mooie kuiten enzo..
-etc etc etc

Eigenlijk alles behalve mn handen (korte vingers) en mn kop (puistjes, wenkbrauwen, haar)
Met een zak over mn hoofd ben ik een droomjongen, kun je zeggen
(zie de zin direct hierboven in de quote voor de meest bescheiden reactie ooit )
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 15:58
Verwijderd
Ik ben niet ontevreden over mijn borsten, nee. Zou er eigenlijk ook niks aan willen veranderen. Handjevol en pront en kleine tepels Dus je mag ze aan mijn rijtje toevoegen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 16:07
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
euhm
-mijn vingers: lang en gespierd => goed om gitaar mee te spelen
-mn buik: strak, geen buikje
-mn penis: tsja, ben redelijk groot geschapen
-mn ogen: ze werken, en zijn blauw
-mn oren: ze werken, gewoon middenmoot kwa vorm

de rest zou ik ook niet willen laten veranderen, gewoon om t feit dat ik niet onnodig geopereerd wil worden.
__________________
Seid bereit
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 07:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind mijn neus leuk, hij is klein en lief en een beetje een wipneusje. Mijn ogen vind ik ook wel mooi, en ik vind het fijn dat ik een hoeden/pettengezicht heb. Ook is het tof dat een bril mij goed staat, maar dat het niemand opvalt als ik hem eens niet op heb. En tot slot vind ik ook mijn bovenbenen mooi, al maken ze het een hel om goedpassende broeken te vinden.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 13:02
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
mijn ogen zijn mooi en groot, mijn haar is praktisch en meestal mooi, mijn gezondheid is meestal goed.
ehm verder vond ik mijn borsten altijd fijn, maar nu ik wat afgevallen ben zijn die ook kleiner geworden. ze passen nog steeds goed bij mijn lijf dus ik denk dat ik ze niet groter zou willen.
mn huid is ook fijn, nauwelijks puistjes!

goed, positief topic, dit!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 22:15
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
-mn penis: tsja, ben redelijk groot geschapen
Ooit vergeleken? Zo nee, dan kan ik het ook wel zeggen...

Ooh wacht, je bent 14... laat maar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 18:02
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
Citaat:
Ooit vergeleken? Zo nee, dan kan ik het ook wel zeggen...

Ooh wacht, je bent 14... laat maar
Ik vind zelf dat ik redelijk groot geschapen ben voor mijn leeftijd.
En dit topic gaat over wat men niet zou willen laten veranderen aan hun lichaam, en waarom
nou, onder andere mijn penis niet, omdat ik vind dat ik "niets te klagen heb".
Spoiler
__________________
Seid bereit
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 19:24
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Ik vind zelf dat ik redelijk groot geschapen ben voor mijn leeftijd.
En dit topic gaat over wat men niet zou willen laten veranderen aan hun lichaam, en waarom
nou, onder andere mijn penis niet, omdat ik vind dat ik "niets te klagen heb".
Spoiler
De zin komt toch een beetje kinderachtig en raar over
Maar dat zal dan wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 15:39
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Mijn ogen, omdat die heel groot en mooi van kleur zijn en ik lange wimpers heb .

En mijn haar denk ik, want dat is heel dik en golvend.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:44
Verwijderd
Ik dacht altijd dat heel veel mensen onzeker waren over hun uiterlijk maar dat schijnt harstikke tegen te vallen als ik alle reacties zo lees.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 13:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
De zin komt toch een beetje kinderachtig en raar over
Maar dat zal dan wel aan mij liggen
Dude, het hele idee van dit topic is toch dat je dingen zegt waar je blij mee bent? Als hij blij is met zijn piemel, lekker laten zijn. Al was je blij met je middenvoetsbeentjes, dat is dan toch prima? Of het nou waar is of niet.

Ot: Ik heb überhaupt geen dingen waar ik superontevreden over ben. Ik ben soms ontevreden over hoe "dik" ik ben, maar dat mag niet van mezelf. Verder ben ik echt fan van mijn taille (taille-heupratio van 0,7, yay!), van mijn ogen (zeker als ik een beetje mascara opdoe) en mijn kuiten want die zijn fantastisch slank. Ik heb sowieso wel rokjesbenen. En ik waardeer het dat ik best wel gespierd ben zonder dat je dat ziet. Oh én ik houd van mijn handen en onderarmen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148
Verwijderd
500 16-08-2009 11:10
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Lifestyle Mooi
rodina
123 05-12-2003 13:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.