Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 11:48
I'mLovinIt!!
I'mLovinIt!! is offline
Hallo allemaal!
Ik zit diep in de shit.. ik ben ziek, heb volgende week proefwerkweek en ik snap niks van Economie! (eerste proefwerk maandag)
Dus ik wou even vragen of een van jullie hele aardige (slijm slijm) mensen een paar begrippen willen uitleggen waar ik helemaal niks van snap (zoals ze hier staan uitgelegd).. okeej ik laat ut wel even zien:

Onder een rechtsvorm of ondernemingsvorm verstaan we de juridische vorm waaronder een onderneming aan het economisch verkeer deelneemt.

Okeej.. hier vat ik dus echt niks van.... en deze...

De keuze voor een bepaalde ondernemingsvorm wordt vaak bepaald door economische, juridische en fiscale overwegingen.
- Economische overwegingen: de keuze voor een bepaalde rechtsvorm hangt onder meer samen met het antwoord op vragen als: wie draagt (dragen) de risico's van het ondernemerschap, op welke manier kan het eigen vermogen worden uitgebreid?

Ik word gek van die moeilijke taal waar ik toch niks van snap!! Kan ook maar IEMAND deze weirde taal een beetje makkelijker maken?

Alvast thnx

Groetjes..

Kimmetjuh
Advertentie
Oud 27-11-2003, 16:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wat een onzin zeg, waarom open je twee keer dezelfde post? het is echt niet van belang dat je jezelf voorstelt hoor

ik wil dit liever niet meer zien. je snapt zelf ook wel dat dit niet volgens de regels is, neem ik aan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie ondernemingsvormen en overwegingen..??
I'mLovinIt!!
14 29-11-2003 12:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.