Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 18:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 03-07-2004 @ 19:30 :
Ik ben Boogschutter en het klopt redelijk. Ik hop alleen niet van de ene relatie naar de andere en dat ik verzot ben op seks in de buitenlucht is ook een beetje te sterk uitgedrukt.

O ja, tactloos ben ik volgens mij ook niet echt?
Nee nee, goed lezen. Een GEBREK aan tactloosheid. Maar dat zal wel een foutje zijn. Alleen ik ben wel redelijk tactloos zo af en toe.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:10
Jolieeeentje
Avatar van Jolieeeentje
Jolieeeentje is offline
klopt wel heel veel van...


creapppppy!
__________________
bladieblabieBLA
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 01:24
Verwijderd
Hmm, sommige dingen kloppen en sommige niet, teveel algemeen geblabla om het echt te geloven. Niettemin best leuk om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 12:29
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Steenbok

Alles klopt perfect
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:14
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Leeuw

Hmm...er kloppen wel wat dingetjes, maar zo kun je overal wel wat uithalen natuurlijk. Op de één of andere manier kun je veel dingen wel op jezelf betrekken, is maar net hoe je het interpreteerd natuurlijk .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:19
Verwijderd
en vindt het bovendien moeilijk zich op één individu te richten.


hihi
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 03-07-2004 @ 19:49 :
Klopt geen kut van
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:26
Dubbel_FriSsS_
Avatar van Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
Schorpioen

De seksuele aantrekkingskracht van een Schorpioen is bijna legendarisch. Schorpioenen lijken zonder enige zichtbare moeite anderen tot seks te kunnen verleiden. Zij hebben een groot libido en houden van hartstochtelijke, ongeremde seksuele contacten, maar een potentiële minnaar of minnares moet wel geduld hebben, want de Schorpioen is bijzonder gesloten en schermt de eigen intense gevoelens erg af. Schorpioenen zijn zeer emotioneel maar houden graag zelf alles onder controle. Pluto, de heerser van het teken Schorpioen, houdt van macht en kan soms erg wreed zijn. Sommige Schorpioenen kunnen je letterlijk laten smeken om hun gunsten, of ze zijn in staat je zo te manipuleren dat je dingen doet die je helemaal niet van plan was. Een Schorpioen wordt niet zo snel verliefd, maar àls het gebeurt is het ook echt raak. Dit teken zoekt niet zomaar een partner, maar wil een zielsverwant, iemand die weet om te gaan met de duistere kantjes van de Schorpioen en daar niet door wordt afgeschrikt. Iemand die obsessies en dwangmatige handelingen weet te hanteren en die kan genieten van gepassioneerde, intense seksualiteit.

De meest erogene zones van een Schorpioen zijn de geslachtsorganen. De Schorpioen is erg sensueel en ervaart een massage dan ook als heel erotisch.

Schorpioenen hebben een diepgaand en gecompliceerd seksleven, en hun fantasieën kunnen zowel onschuldig als duister zijn. Schorpioenen zijn op zoek naar het verband tussen genot en pijn en dit kan soms -bewust of onbewust- tot uiting komen in de emotionele spelletjes die met de partner worden gespeeld.

Een Schorpioen is extreem jaloers en doet niet alleen aan seks voor het plezier, maar ook om de macht. Wanneer de Schorpioen de macht uit handen geeft (met andere woorden: als hij of zij verliefd is) is er geen loyaler en toegewijder minnaar of minnares denkbaar. De meeste Schorpioenen kunnen niet lang zonder seks, hoe minder dat aanwezig is, hoe meer het hen zal obsederen. Sommige Schorpioenen voelen zich bijzonder aangetrokken tot de Taoïstische of Tantrische wijze van omgaan met seksuele energie.

De Schorpioen kan veel leren van het onverstoorbare oppositieteken Leeuw. Deze verstaat de kunst van het vinden van innerlijke rust, van het vinden van een plek in jezelf waar je kunt bijtanken.
------
i] [/B][/QUOTE]


alles klopt behalve.. dat een schorpioen gesloten is.. opener dan mij kan gewoon niet .. voor de rest is het gewoon waar
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:57
Vra
Avatar van Vra
Vra is offline
Ik ben een leeuw en toevallig klopt alles, maar ik denk dat dat toch gewoon toeval is hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:57
Vra
Avatar van Vra
Vra is offline
Wel leuk om te lezen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 19:31
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
juno schreef op 03-07-2004 @ 18:15 :
Ik ben volgens de omschrijvingen een Ram, Tweelingen, Kreeft, Weegschaal, Boogschutter en Vissen.

Lekker duidelijk.
Jij bent geen vis, ik ben een vis.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:43
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
grl schreef op 03-07-2004 @ 11:28 :
Boogschutter.

De meeste Boogschutters zijn verzot op seks in de buitenlucht, al mag het ook best een plaats zijn met een dak erop. In feite gaat het erom dat het in ieder geval niet 'gewoon' thuis is. In principe kunnen alle exotische en minder gebuikelijke plaatsen een Boogschutter een opgewonden gevoel bezorgen.


lalala lala
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 10:08
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Ik ben tweeling en ascedant kreeft... en die laatste klopt meer.
Maar zo staan er in allen wel wat waarvan ik denk 'hee!'.

Ik geloof wel in astrologie, maar horoscopen, zoals die in tijdschriften e.d. staan zijn veel te algemeen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ut klopt niet!!! Ik heb een HEKEL aan voeten en nu wordt er ineens over mij gezegd dat ik aanleg heb tot voet fetisjisme... IEUW IEUW IEUW IEUW!!! Van m'n leven nooit en te nimmer niet!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 13:41
Elister
Avatar van Elister
Elister is offline
Citaat:
alguien schreef op 05-07-2004 @ 11:08 :
Ik ben tweeling en ascedant kreeft... en die laatste klopt meer.
Maar zo staan er in allen wel wat waarvan ik denk 'hee!'.

Ik geloof wel in astrologie, maar horoscopen, zoals die in tijdschriften e.d. staan zijn veel te algemeen.
Wat wil dat ook alweer zeggen, een ascedant?
__________________
"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin' and hook up with them later..."
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 17:33
Verwijderd
Kreeft.
&het klopt aardig, eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:55
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 05-07-2004 @ 18:33 :
Kreeft.
&het klopt aardig, eerlijk gezegd.


De Steenbok, het oppositieteken van de Kreeft, wordt vaak ervaren als hard en gevoelloos. Maar toch kan de gevoelige Kreeft veel leren van de gedisciplineerde Steenbok die zich niet laat leiden door gevoelens en emoties, en hierdoor uiteindelijk emotioneel minder afhankelijk worden van anderen.

En andersom.

Steenbok dus.
Klopt niet echt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
ZwerfCath schreef op 05-07-2004 @ 21:55 :


De Steenbok, het oppositieteken van de Kreeft, wordt vaak ervaren als hard en gevoelloos. Maar toch kan de gevoelige Kreeft veel leren van de gedisciplineerde Steenbok die zich niet laat leiden door gevoelens en emoties, en hierdoor uiteindelijk emotioneel minder afhankelijk worden van anderen.

En andersom.

Steenbok dus.
Klopt niet echt.
Komt er dus op neer dat we moeten neuken, Cath.

(MSN doet het niet goed.)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Elister schreef op 05-07-2004 @ 14:41 :
Wat wil dat ook alweer zeggen, een ascedant?
Wat voor sterrenbeeld er aan de hemel stond toen je geboren werd.

Leeuw ben ik.
Ik had het verhaal erbij zo over mezelf kunnen schrijven.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:25
Flowerless
Flowerless is offline
ben schorpioen, sommige dingetjes kloppen er wel van ,verdacht veel eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:30
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Stier. Het klopt zo ongeveer wel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 22:37
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Ram, klopt wel zo ongeveer.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 22:46
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Leeuw


en het klopt best aardig
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 22:55
scarf
Avatar van scarf
scarf is offline
Waterman

Klopt geen ene reet van.. alleen het gedeelte van de fantasie klopt, other than that is het echt troep... Precies het tegenovergestelde misschien zelfs.
__________________
Kom je ook op mn feestje?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 03:15
Max19
Max19 is offline
Een Tweelingen houdt van flirten, het is een uitlaatklep die prettige gevoelens oplevert, maar echt verliefd wordt een Tweelingen alleen op iemand die zich op dezelfde golflengte bevindt. En zelfs in dat laatste geval blijft het voor een Tweelingen erg moeilijk zich te binden. Veel Tweelingen hebben gedurende hun leven dan ook meerdere belangrijke relaties.




klopt wel aardig eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:08
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Tweeling
Tweelingen zijn voortdurend op zoek naar de perfecte minnaar en de perfecte seksuele ervaring. Eens ze die gevonden hebben, zullen ze àl hun zintuigen in de strijd werpen. Vooral kijken, horen en voelen zijn dan belangrijk.

Tweelingen zijn niet voor één gat te vangen, en ze zijn altijd wel te vinden voor iets nieuws. Ze houden vooral van partners met originele ideetjes. Ze staan dus voor alles open, zolang ook dat "voor alles open staan" op zich niet al te vanzelfsprekend wordt.

Voor Tweelingen is seks ook eerder een denksport. Seks begint dus tussen de oren, en zakt dan af naar de rest van het lichaam.
Samengevat: Tweelingen versier je dus met super originele, vernieuwende invalshoeken én met "complete" ervaringen. Moet wel lukken, denk je niet?
De meest erogene zones voor Tweelingen zijn de schouders, armen en handen. En ze zijn gek op kleine hi tech gadgets als cadeautje.

Raak "toevallig" af en toe zijn handen en armen aan
Masseer zijn schouders, eventueel met wat warme geurende olie
Geile praat verkopen (zie hierboven: leuk voor één keer)

Bij een Tweelingen zit de meest erogene zone tussen de oren. Wat Tweelingen echt opwindt is vooral het fantaseren en praten over seks, dit teken raakt opgewonden door woorden en ideeën. In feite is het hele Tweelingenhoofd een erogene zone en het daar gestreeld worden, bij de haargrens of onderaan bij de nek, kan als zeer plezierig worden ervaren. Ook het met een onderzoekende tong verkennen van de oren kan voor Tweelingen heel erotisch zijn. Wat de opwinding van een Tweelingen eveneens kan verhogen is wanneer er gevreeën wordt op een ongebruikelijke plaats, een vleugje exhibitionisme is dit teken niet vreemd.

Het is moeilijk te zeggen waarvan een Tweelingen precies houdt omdat juist dit teken erg veranderlijk is. Ze houden in ieder geval niet van voorspelbaarheid. Tweelingen houdt eigenlijk voornamelijk van spelletjes, van seksuele spelletjes en woordspelletjes. Wil je een Tweelingen verleiden, begin dan maar een gesprek over seks, en ook met intellectuele vleierij kun je veel bereiken. De meeste Tweelingen zullen vooral de meer subtielere strelingen kunnen waarderen. Wat veel Tweelingen erg vervelend kunnen vinden is wanneer anderen hun handen vasthouden.
Klopt Precies
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:48
Verwijderd
Vissen.
Mjah, klopt wel.
Maar over het algemeen altijd toeval,
horoscopen slaan nergens op. Ja, karakter.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 03-07-2004 @ 15:44 :
Ik leer kanten van mijn vriend kennen die ik nog nooit heb gezien. Binnenkort toch eens gaan verkennen.
ikke ook
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:46
LiNiaaL
Avatar van LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
Elister schreef op 02-07-2004 @ 23:22 :
Dat kan ook natuurlijk.

Ik vind het wel leuk om te zien dat sommige aspecten ervan wel kloppen.
zo zijn horoscopen nou eenmaal, een paar dingen kloppen altijd wel van het verhaal, en sommige slaan bij jou dan weer helemaal nergens op.
__________________
would it not be madness to fight_
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:34
Tremium
Avatar van Tremium
Tremium is offline
ik ben stier en zowat alles klopt
__________________
Groeten, Tremium
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:45
Mara
Mara is offline
Schorpioen, klopt wel.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:27
Kamikaza
Avatar van Kamikaza
Kamikaza is offline
Kan in ****naam iemand de startpost inkorten??? Maar verder wel leuk hoor
__________________
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.