Oud 25-03-2004, 22:53
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
KNVB eist excuses Hugo Borst

De KNVB heeft in een brief voetbalanalist Hugo Borst gevraagd zijn excuses te maken voor uitlatingen aan het adres van arbiter Vink. Borst noemde de arbiter na de halve finale in het Amstel Cup duel tussen Sparta en FC Utrecht een 'oplichter'. Mocht hij zijn excuses niet maken dan is de columnist niet langer welkom bij wedstrijden van Oranje en bij de duels in de Amstel Cup.

Daarnaast heeft de KNVB alle betaald voetbalclubs geadviseerd Borst niet langer toe te laten tot duels




toen ik dit las op sbs 6 text pagina 802, moest ik egt ff heeel hard lache, tis toch van de gekke, dat de knvb hier uperhäupt aandacht aan schenkt en laat staan er zo'n item van te maken, volgens mij leven we in een vrij land waar iedereen zn menig naar buiten mag brengen, misschien is het wordt ' oplichter' niet errug netjes, maar om daar dan zo veel aandacht aan te schenken en aan de clubs vraagt om Borst niet meer toe laten tot duels van die club, vindt ik persoonlijk een beetje absurd... Ik vindt persoonlijk dat Hugo één van de betere columinsten aan het worden is bij o.a. Studio Sport
Benieuwd wat jullie mening van deze kwestie daarvan is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2004, 22:57
colL
colL is offline
haha inderdaad ja, heb het net ook even gelezen , waar maakt de knvb zich druk over???? vond studio sport voorheen nooit zoveel aan, maar nu meneer Borst dr zit, blijf ik dr altijd wel ff voor zitten, geweldige teksten en humor heeft die man

bovendien Vink floot toch als een vink toen?
wat slecht zeg...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 07:09
Verwijderd
hugo borst heeft al in de uitzending van studio voetbal al zijn excuses aangeboden (althans, gezegd dat ie het niet had moeten doen). De knvb moet niet zo lopen zeiken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:30
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
De NOS heeft in Hugo Borst het perfecte evenbeeld van Johan Derksen gevonden. Een paar jaar geleden starte RTL het programma Sport aan tafel. Dat was een zeer interessant programma waar door wijze heren over sport en dan metname het voetbal gesproken werd. Jammer genoeg mocht dit programma niet blijven bestaan i.v.m. de rechten die Endemol op dit programma had. Daarna volgde Sunday United en nu dus Voetbal Insite.
Johan Derksen ontwikkelde zich als een ware kenner die meende overal een mening over te hebben, de juiste uiteraard, aldus Johan.

De NOS bleef ook niet stilzitten en zocht ook naar een type Derksen. Deze hebben ze nu gevonden in de man van Borst.
Ik mag dat soort mensen wel!

Maar wat betreft de KNVB. Wat denken die stumperts wel niet.
Als Hugo dat vindt, dan vindt Hugo dat.
En dan dat adviseren om hem nergens meer binnen te laten.
Die gozer heeft een bedrag neergeteld om bij Sparta op de tribune te mogen zitten. Wat moeten we doen dan met een ieder die commentaar heeft op de KNVB en zijn scheidsrechters? Niet meer toelaten, dan zit er over een jaar geen hond meer bij het voetbal, WAT EEN ONZIN!!!
__________________
Palermo Di Rosanero

Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 08:36.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:49
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Ze kunnen bij de KNVB gewoon niet tegen een beetje kritiek.
En ik dacht dat een journalist alles mocht zeggen wat hij/zij wil net als alle andere Nederlanders maarja bij de KNVB gelden zoals altijd weer andere regeltjes.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:27
Verwijderd
vrijheid van meningsuiting?

mjoah ik vond dattie bij studio spot al behoorlijk duidelijk maakte dat hij dat niet had moeten doen , dus waar maken ze zich nou nog druk over??!! ach ja, ze zullen er niet tegen kunnen dat hij geen pro-ajax/psv/feyenoord-journalist is./.... kut knjb....
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:44
Verwijderd
Als dit waar is overtreedt de KNVB de wet en is een rechtszaak op zijn plaats.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:02
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Ertur schreef op 26-03-2004 @ 10:44:
Als dit waar is overtreedt de KNVB de wet en is een rechtszaak op zijn plaats.
Hoezo?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 26-03-2004 @ 11:02:
Hoezo?
Iedereen mag, mits hij betaalt en er nog kaarten zijn, wedstrijden van het Nederlands Elftal bezoeken. Ja, ze kunnen iemand de toegang weigeren, maar dan moet er sprake zijn van fysiek of verbaal geweld. Ik betwijfel of de rechter de opmerkingen van Borst als verbaal geweld aanmerkt.

Ik weet het overigens niet zeker, misschien mogen ze wel zelf bepalen wie ze wle en niet binnenlaten. Maar dat lijkt me sterk.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:07
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Zwaar overtrokken, Borst roept oplichter, terwijl hele stadions hoerejong roepen
Als borst dan niet meer mag komen, dan moet je consequent zijn en ongeveer het halve stadionpubliek van nederland de toegang weigeren
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:09
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
KNVB en clubs hebben het recht om mensen toegang te weigeren, want stadions zijn geen openbaar terrein.
Als we hier rechtzaken om gaan starten kan elke jongere een rechtzaak starten tegen cafe's en portiers die hen toegang weigeren.
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:21
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Arun schreef op 26-03-2004 @ 12:09:
KNVB en clubs hebben het recht om mensen toegang te weigeren, want stadions zijn geen openbaar terrein.
Als we hier rechtzaken om gaan starten kan elke jongere een rechtzaak starten tegen cafe's en portiers die hen toegang weigeren.
Precies, jij bepaalt toch ook zelf wie je wel en niet binnenlaat inje hus, volgens mij is het voor een stadion niet anders..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:27
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Ertur schreef op 26-03-2004 @ 11:34:
Iedereen mag, mits hij betaalt en er nog kaarten zijn, wedstrijden van het Nederlands Elftal bezoeken. Ja, ze kunnen iemand de toegang weigeren, maar dan moet er sprake zijn van fysiek of verbaal geweld. Ik betwijfel of de rechter de opmerkingen van Borst als verbaal geweld aanmerkt.

Ik weet het overigens niet zeker, misschien mogen ze wel zelf bepalen wie ze wle en niet binnenlaten. Maar dat lijkt me sterk.
Stadionverbod
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:17
colL
colL is offline


De man ik kwestie. Rasquerulant, de Pietje Bell onder de analisten, en dat wil hij ook graag uitstralen, aldus het commentaar bij deze foto
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 26-03-2004 @ 12:27:
Stadionverbod
Ja, dat kunnen ze hem sowieso niet geven, en niet alleen omdat de KNVB geen stadions bezit.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:26
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Wat een onzin zeg..gewoon je menig geven mag zeker niet meer..

Ik vind trouwens Vink niet eens zo'n slechte
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:01
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Ertur schreef op 26-03-2004 @ 13:21:
Ja, dat kunnen ze hem sowieso niet geven, en niet alleen omdat de KNVB geen stadions bezit.
Dat vraag ik me af. Zijn er bij interlands geen mensen die geweigerd moeten worden?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Zwak van de KNVB, eindelijk iemand die zijn mening geeft en dan word hij op zon manier terug gefloten .
Ben benieuwd wat Hugo gaat doen





mmmm, zoek je op naam? topic voor jou
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2004, 14:10
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-03-2004 @ 14:46:
mmmm, zoek je op naam? topic voor jou
Dat doe ik ja.

Nou, wat laf van de KNVB. Hugo mag dat zeggen als hij dat wilt zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:21
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Iedereen is het dus wel zo'n beetje eens.
Tijd voor actie.
Ik richt bijdeze de "Hugo Bost wil ook bij Oranje aanwezig zijn, maar de KNVB laat zich kennen en probeert het tegen te houden" fanclub op. Wordt allen lid!!!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:51
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
hugo borst eerst, daarna johan derksen en wie weet volgen nog meer van deze criminelen.

ik hoop dat al deze quasi-voetbaldeskundige een voetbal verbod krijgen. laat alleen verstandige mensen alsjeblieft hun mening geven op TV, we worden al meer dan genoeg doodgegooit met onzinnige uitspraken van deze types.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:55
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 15:51:
hugo borst eerst, daarna johan derksen en wie weet volgen nog meer van deze criminelen.

ik hoop dat al deze quasi-voetbaldeskundige een voetbal verbod krijgen. laat alleen verstandige mensen alsjeblieft hun mening geven op TV, we worden al meer dan genoeg doodgegooit met onzinnige uitspraken van deze types.


Hugo en Johan zijn allebei wijs.

En ze hebben ook verstand van voetbal.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:57
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
mmmm schreef op 26-03-2004 @ 15:55:


Hugo en Johan zijn allebei wijs.

En ze hebben ook verstand van voetbal.
en ik ben de paus
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:06
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 15:51:
hugo borst eerst, daarna johan derksen en wie weet volgen nog meer van deze criminelen.

ik hoop dat al deze quasi-voetbaldeskundige een voetbal verbod krijgen. laat alleen verstandige mensen alsjeblieft hun mening geven op TV, we worden al meer dan genoeg doodgegooit met onzinnige uitspraken van deze types.
wat zijn dan wel deskundige volgens jou?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:14
Verwijderd
Hans van Breukelen

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2004, 15:37
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Het lijkt trouwens wel wat op FCG, als je daar kritiek hebt op de club (bestuur) of 1 of andere actie op wil starten krijg je ook een sv.

Volgens mij zijn we het er allemaal wel overeens dat de KNVB niet zo zielig moet doen en dat ze een beetje tegen kritiek moeten kunnen.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:21
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-03-2004 @ 16:06:
wat zijn dan wel deskundige volgens jou?
dan denk ik aan oud voetballers of trainers:
hans kraaij sr.
huub stevens
ruud gullit
wim jonk

iedereen kan zich nog wel de situatie herineren dat derksen niet van kraaij wou aannemen dat 2 linkspoten in de verdediging niet kan en 2 rechtspoten wel.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:24
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 17:21:

hans kraaij sr.
huub stevens
ruud gullit
wim jonk
Kraay heeft alleen "of the record" een mening.
Verder, Wik Jonk? Wie zeg je?
Daar val ik altijd bij in slaap, die zegt precies wat de verslaggever en de presentator in de studio net gezegd hebben.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:27
Verwijderd
Youri Mulder
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:32
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ik was youri idd vergeten.

maar bovengenoemde mensen zijn zo saai, omdat ze alleen vertellen wat ze moeten vertellen. verkopen geen kwats, halen geen dode koeien uit de sloot en alles wat ze aan tranfernieuws vertellen berust op feiten.

en die willen we toch horen?
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:21
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 17:32:
ik was youri idd vergeten.

maar bovengenoemde mensen zijn zo saai, omdat ze alleen vertellen wat ze moeten vertellen. verkopen geen kwats, halen geen dode koeien uit de sloot en alles wat ze aan tranfernieuws vertellen berust op feiten.

en die willen we toch horen?
jah..en wie bepaald dan dat ze ''kwats verkopen''...??Jij..Wie ben jij in hemelsnaam om dat te mogen zeggen..?
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 17:32:
ik was youri idd vergeten.

maar bovengenoemde mensen zijn zo saai, omdat ze alleen vertellen wat ze moeten vertellen. verkopen geen kwats, halen geen dode koeien uit de sloot en alles wat ze aan tranfernieuws vertellen berust op feiten.

en die willen we toch horen?
nee dat wil ik niet horen. Ik kan juist genieten van Hugo Borst bij Studio Voetbal. Hij geeft juist geruchten en weet af en toe wel een leuk verhaal te vertellen. Hij durft tenminste ook dingen te vragen die anderen niet vragen aan gasten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:05
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
En Hugo Borst en Johan Derksen zijn populairder dan andere verslaggevers want ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand gezien met een Hans Kraaij Sr. imago.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:30
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
mmmm schreef op 26-03-2004 @ 19:05:
Johan Derksen zijn populairder dan andere verslaggevers
Uhmm...?? Ik vraag me dan ff af bij wie?
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zou ook erg flauw zijn geweest als hij hiervoor een langdurend stadionverbod zou hebben gekregen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:28
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Haha, de KNVB zet zich zelf weer eens voor lul. Dat ze zich zelf nog serieus nemen zeg. Het word tijd dat er een nieuwe voetbalbond komt. Want de KNVB heeft de laatste jaren nauwlijks goede beslissingen genomen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2004, 21:00
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Humberto Tan staat boven aan mijn lijstje.
Dat vind ik een goede kerel!

Ik heb ook wel een anti-lijst, maar die is het noemen niet waard.

Ik heb een hoge pet op van Borst en Derksen.
Dat komt misschien omdat ze tenminste het lef hebben om bepaalde dingen te zeggen.
Waar anderen om de waarheid heen draaien, zeggen zei wel wat ze vinden.

Bij Hugo Borst kun je, je altijd afvragen of hij ook meent wat hij zegt. Maar dat doet hij niet zomaar, dat doet ie om iets los te krijgen bij de gast in het programma.

Ik mag het type Derksen/Borst wel!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 08:52
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Van de KNVB mag je niet zeggen wat je wilt zeggen.
Niet voor niets halen ze spandoeken met de tekst ´KNVB is kut´ weg. Zulke spandoeken schijnen zelfs strafbaar te zijn!

Bovendien is Vink natuurlijk ook een oplichter. Het enige verstandige besluit van de KNVB is om hem nooit meer tegen Go Ahead te laten fluiten.
En heel Noordwijk kleurde rood-geel.....
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 08:55
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Boogie schreef op 26-03-2004 @ 14:01:
Dat vraag ik me af. Zijn er bij interlands geen mensen die geweigerd moeten worden?
Mensen met toeters en oranje attributen!!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 08:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Ertur schreef op 26-03-2004 @ 13:21:
Ja, dat kunnen ze hem sowieso niet geven, en niet alleen omdat de KNVB geen stadions bezit.
Dat maakt niet uit. De KNVB mag iedereen een stadionverbod geven.
Er bestaan verschillende voorbeelden van mensen die door de KNVB wél een stadionverbod hebben gekregen en van de club niet. Andersom gebeurt overigens ook zeer regelmatig, waardoor je alleen geen thuiswedstrijden mag bezoeken.
Bovendien maakt het al helemaal niet uit waar je een eventueel delict pleegt. Zowel de KNVB als de clubs mogen ten allen tijde een stadionverbod uitdelen, wat er ook is gebeurd en waar dat is gebeurd.

Zijn die opnames niet in het Olympisch stadion??
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 09:05
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 15:51:
hugo borst eerst, daarna johan derksen en wie weet volgen nog meer van deze criminelen.

ik hoop dat al deze quasi-voetbaldeskundige een voetbal verbod krijgen. laat alleen verstandige mensen alsjeblieft hun mening geven op TV, we worden al meer dan genoeg doodgegooit met onzinnige uitspraken van deze types.
Mooi toch!!!!
Laat die mensen met verstand van voetbal lekker in een huiskamer vol met gepensioneerde trainers borrelnootjes eten en discussieren over een viermansmuurtje of een vijfmansmuurtje.
Alsof het mij iets interesseert dat de tweede keeper van Bochum rechtshandig is en dat zoiets heel goed kan uitkomen als ze penalty´s moeten nemen tegen Borussia Monchengladbach, omdat Igor Demo altijd in de rechterhoek schiet.
Ze hoeven mij niet te vertellen wie een goede voetballer is en wie niet, dat kan ik zelf ook nog wel zien.

Fanatieke voetbalsupporters hebben allemaal dezelfde mening als het om spelers, stadions en trainers gaat.
Leuk om een keer op televisie te horen dat Davids een lul is, dat de ArenA geen stadion is en dat we geen kunstgras willen.
Voetbal is meer dan techniek en klasse.
Types met een te grote bek verwoorden wat wij tegen elkaar in de kroeg zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 10:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 27-03-2004 @ 10:05:
Mooi toch!!!!
Laat die mensen met verstand van voetbal lekker in een huiskamer vol met gepensioneerde trainers borrelnootjes eten en discussieren over een viermansmuurtje of een vijfmansmuurtje.
Alsof het mij iets interesseert dat de tweede keeper van Bochum rechtshandig is en dat zoiets heel goed kan uitkomen als ze penalty´s moeten nemen tegen Borussia Monchengladbach, omdat Igor Demo altijd in de rechterhoek schiet.
Ze hoeven mij niet te vertellen wie een goede voetballer is en wie niet, dat kan ik zelf ook nog wel zien.

Fanatieke voetbalsupporters hebben allemaal dezelfde mening als het om spelers, stadions en trainers gaat.
Leuk om een keer op televisie te horen dat Davids een lul is, dat de ArenA geen stadion is en dat we geen kunstgras willen.
Voetbal is meer dan techniek en klasse.
Types met een te grote bek verwoorden wat wij tegen elkaar in de kroeg zeggen.
Sorry maar dit is echt onzin. Als die gasten op zaterdagmiddag zitten te praten over het Duitse-voetbal, is er i.d.d. geen bal aan.
Het voetbal is slecht en zo veel weten ze ook niet van het Duitse voetbal.

Maar in progamma's als Studio Voetbal en Voetbal inside, hebben ze nog wel eens een nieuwtje of een onthulling.
Vandaag werd bekend dat Rene Eykelkamp ass trainer bij PSV wordt. Kijk als je nu gewoon naar dat soort progamma's kijkt, dan weet je dat soort dingen al weken van te voren.
Misschien dat, dat soort dingen jou geen hol uitmaken, anderen wel. Hugo Borst weet nog wel eens iets over Feyenoord te vertellen, ik intereseer me nogal in Robin van Persie, dan vind ik het dus aardig als er over hem gesproken wordt m.b.t. nieuwtjes of zijn verhouding tot de trainer.

Dat gaat echt niet alleen over de rechtsdragendheid van de keeper van Bochem.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 11:51
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-03-2004 @ 11:54:
Hugo Borst weet nog wel eens iets over Feyenoord te vertellen, ik intereseer me nogal in Robin van Persie, dan vind ik het dus aardig als er over hem gesproken wordt m.b.t. nieuwtjes of zijn verhouding tot de trainer.
mooi toch dat nu omroep brabant met de grootste onthulling komt, zonder fratsen en heel onverwacht:
omroep brabant de zender voor brabantse sportliefhebbers...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 16:01
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-03-2004 @ 11:54:
Sorry maar dit is echt onzin. Als die gasten op zaterdagmiddag zitten te praten over het Duitse-voetbal, is er i.d.d. geen bal aan.
Het voetbal is slecht en zo veel weten ze ook niet van het Duitse voetbal.

Maar in progamma's als Studio Voetbal en Voetbal inside, hebben ze nog wel eens een nieuwtje of een onthulling.
Vandaag werd bekend dat Rene Eykelkamp ass trainer bij PSV wordt. Kijk als je nu gewoon naar dat soort progamma's kijkt, dan weet je dat soort dingen al weken van te voren.
Misschien dat, dat soort dingen jou geen hol uitmaken, anderen wel. Hugo Borst weet nog wel eens iets over Feyenoord te vertellen, ik intereseer me nogal in Robin van Persie, dan vind ik het dus aardig als er over hem gesproken wordt m.b.t. nieuwtjes of zijn verhouding tot de trainer.

Dat gaat echt niet alleen over de rechtsdragendheid van de keeper van Bochem.
Ik denk dat je mijn pleidooi verkeerd begrijpt. Ik had het er dus over dat die nieuwtjes mij wél interesseren en het aspect voetbal niet.
Ik hoef niet te weten in welke hoek je een bal moet schieten en met welke snelheid wil je Kahn passeren.
Ik wil weten wie wie slaat op de training, wie altijd te laat komt voor de wedstrijd en wie de gezellige praatjesmakers zijn binnen een elftal. Derksen en Borst weten dat soort dingen.
Een voetbaldeskundige praat alleen over de uitvoering van een hakje.
Dat van Eijkelkamp wisten we in Deventer al weken, omdat hij zelf zijn mond ook nog wel eens voorbij praat. Dat terzijde.
En verder wil ik graag de meningen van Derksen en Borst horen.
Niet alleen omdat Derksen nog wel eens wat vriendelijks over Go Ahead zegt, maar meer omdat een mening veel meer waard is dan een voetbalfeit.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 17:21:
dan denk ik aan oud voetballers of trainers:
hans kraaij sr.
huub stevens
ruud gullit
wim jonk

iedereen kan zich nog wel de situatie herineren dat derksen niet van kraaij wou aannemen dat 2 linkspoten in de verdediging niet kan en 2 rechtspoten wel.

ik was youri idd vergeten.

maar bovengenoemde mensen zijn zo saai, omdat ze alleen vertellen wat ze moeten vertellen. verkopen geen kwats, halen geen dode koeien uit de sloot en alles wat ze aan tranfernieuws vertellen berust op feiten.

en die willen we toch horen?
Wim Jonk Die enkele keer dat hij als analist mag op treden val ik of in slaap of de wedstrijd is zo oninteressant dat ik wegzap.
Bovenstaande mensen geven maar weinig echt hun mening van wat ze vinden. Youri muler ook, lees maar in de sig van mmmm, das een quote toen Guus Hiddink er te gast was. Volgens mij is een mening geven erg belangrijk voor een analyticus/kenner. Ook al ben je het er niet mee eens.

Enne verder haal je oude koeien uit de sloot, geen dode .
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:41
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 27-03-2004 @ 17:01:
Ik denk dat je mijn pleidooi verkeerd begrijpt. Ik had het er dus over dat die nieuwtjes mij wél interesseren en het aspect voetbal niet.
Ik hoef niet te weten in welke hoek je een bal moet schieten en met welke snelheid wil je Kahn passeren.
Ik wil weten wie wie slaat op de training, wie altijd te laat komt voor de wedstrijd en wie de gezellige praatjesmakers zijn binnen een elftal. Derksen en Borst weten dat soort dingen.
Een voetbaldeskundige praat alleen over de uitvoering van een hakje.
Dat van Eijkelkamp wisten we in Deventer al weken, omdat hij zelf zijn mond ook nog wel eens voorbij praat. Dat terzijde.
En verder wil ik graag de meningen van Derksen en Borst horen.
Niet alleen omdat Derksen nog wel eens wat vriendelijks over Go Ahead zegt, maar meer omdat een mening veel meer waard is dan een voetbalfeit.
ok
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:49
Tovenaar
Tovenaar is offline
Johan Derksen en Hugo Borst zijn beide journalisten die in programma's zitten waar gasten worden ontvangen. Als journalist is het dan de bedoeling dat je kritische vragen stelt aan de gasten, en een discussie aangaat. Johan Derksen is alleen kritisch over personen die niet als gast aanwezig zijn. Als dezelfde mensen die hij een week eerder nog afbrandde te gast zijn, is hij ineens poeslief en komen er geen scherpe opmerkingen meer uit zijn mond, alleen maar sigarenrook. Wat dat betreft is Hugo Borst een verademing. Die durft tenminste negatieve dingen te zeggen over mensen die ook in de studio zitten. Derksen is over iedereen negatief, behalve als ze in de studio zitten. En daarnaast is het natuurlijk een spreekbuis van Johan Cruijff.

(maar als analyticus blijft Wim Kieft de beste)
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Welk Voetbalpraatprogramma?
kalinho
42 13-10-2005 18:33
Vrije tijd HollandCasino Eredivisietopic #1
Ketjing
500 07-11-2004 20:25
Vrije tijd Transfers en geruchten.
EmilioFCG
500 02-02-2004 23:48
Vrije tijd Van Raaij geeft af op NOS
Vandal
13 15-12-2003 11:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.