Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2013, 16:00
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik ben helemaal verslaafd.

Aangezien ik niet kan wachten tot het donderdag is, heb ik mijn tijd gedurende dit verlengde weekend besteed aan het bekijken van de afgelopen seizoenen.
Echt gek dat Dennis, één van de twee fantastische presentators van dit nog meer fantastische programma, zelf kandidaat was in 2010.

Maar nu over dit jaar.
Ik hoop zoooo dat Kees wint en dat Paulien er deze week uit dondert.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2013, 07:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb dit jaar niet echt een favoriet
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 13:07
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik ben ook voor Kees en tegen Paulien, wat een dom mens. Geraldine vind ik ook super vervelend. Eerst stemmen die gasten haar eruit, vervolgens 'redt' Jan haar vriendinnetje Anna, daarna stemt ze doodleuk mee met Gaiza (ik weet niet hoe je dat spelt). Speel eens je eigen spel, muts.

Super grappig dat Zimra die extra stemmen had ingezet om Gaiza eruit te krijgen, hij vond zichzelf heel wat.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 17:46
Verwijderd
Ik ben ook voor Kees, maar Edith mag ook winnen van mij. Niet omdat ik haar nou zo ontzettend leuk vind, maar gewoon omdat ik vind dat ze het verdient. Hans vind ik ook prima, en anders Anna of Zimra. Pauline moet heel gauw moven en Geraldine is inderdaad ook een NSB'er dus die mag ook weg.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 09:10
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Oh nu ben ik eigenlijk niet meer voor Kees Ik vond het maar zwaar irritant dat Hans/Kees/Edith hadden besloten dat zij eens eventjes met z'n drieën in die finale gaan staan en dat de rest niet meer mag samenspannen. Hans was zelfs al helemaal aan het genieten van zijn succes. Gadverdamme. Anna of Zimra for the win nu.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 19:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind complotten en verraad juist bij expeditie Robinson (zoals het nu is) horen. En ik hoop dat Hans er volgende week uit gaat, want dan wordt het weer spannend!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 23:50
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ja ik vind het er ook bij horen, vandaar dat ik het zo irritant vind dat Hans & co het "moreel" verbieden om strategisch te spelen (maar er ondertussen net zo hard zelf mee bezig zijn). Ik vind dat die drie meiden zich écht niet schuldig moeten gaan voelen als hun plan lukt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2013, 18:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Nee, inderdaad. Ik denk dat Hans zijn tegenstanders ook onderschat, niet echt slim van hem. Hoogmoed komt voor de val!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 19:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 19:53
Verwijderd
Ik vind het maar kut dat wij het dit jaar niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 23:16
Verwijderd
Ik ben er wel blij mee. De Belgen waren afgelopen jaren uitermate irritant met hun 'Holland-haat'.

Wie is er uit trouwens, Hans?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 10:06
Verwijderd
Oh, ik vond de Belgen ook irritant, ik vind Belgen altijd irritant als ze Holland-haat hebben. Gezellig wonen hier hoor

Maar voor mij hadden ze het ook met enkel Nederlanders uit mogen zenden, maar ja, met die haat zou dat dan wel weinig kijkers getrokken hebben
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 11:52
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ja Hans is eruit

Edith had Gerdi en Anna weliswaar verteld dat ze het liefst met hun in de finale staat, maar ze gingen toch door met het plan. Edith was blij dat ze het haar niet verteld hadden omdat ze dan een moeilijk dilemma zou hebben gehad. Kees over de zeik, maar hij zei niet echt wat. Hans vond het jammer dat ze het zo gespeeld hadden geloof ik... tja...

Nu ligt alles in Edith's handen denk ik want zij heeft volgens mij als enige nog een boel extra stemmen. Ik denk eigenlijk dat Zimra er alsnog uit gaat volgende week omdat niemand ene fuck om haar geeft.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 14:01
Verwijderd
En terecht. Dat Hans eruit is en dat hopelijk Zimra er nu uitgaat omdat niemand iets om haar geeft.
Kees vind ik nog steeds wel tof, hij of Edith mag winnen van mij. Edith verdient het eigenlijk het meest. Anna mag ook wel.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2013, 15:56
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Net pas de finale gekeken, maar terechte winnares .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-12-2013, 22:51
Verwijderd
Vind ik ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.