Oud 10-05-2016, 20:53
karinnvs
karinnvs is offline
Beste reis/vakantie liefhebbers!

Mijn naam is Karin van Slooten. Voor mijn afstudeerstage doe ik onderzoek naar de reismotivatie van Nederlandse toeristen. Hiermee wil ik graag onderzoeken hoe uw vakantie eruit ziet, welke vakantiebestemmingen favoriet zijn, en met name hoe actuele gebeurtenissen een invloed hebben op de trends in het toerisme vandaag de dag. De focus ligt hierbij op verre bestemmingen.

Door het invullen van deze 5-10 minuten durende enquête, helpt u mij bij mijn onderzoek naar de reismotivatie van Nederlandse toeristen en de relatie met vakantiebestemmingen. Uw mening is ontzettend belangrijk!

Reacties zijn volledige anoniem en vertrouwelijk. Gegevens zullen niet worden doorgespeeld aan derden.

https://docs.google.com/forms/d/1XfS...0kI4s/viewform
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2016, 22:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op Vrije Tijd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2016, 07:44
Verwijderd
Er zijn mensen die alle landen op een continent al bezocht hebben, die gaan dat echt niet allemaal opschrijven en dan moeten ze verplicht ook nog een lijst met landen opschrijven die ze binnen die bezochte continenten nog willen gaan bezoeken. Rare vraagstelling. Verder ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2016, 21:51
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.