Oud 29-11-2004, 09:28
Verwijderd
Jaja nummer vier alweer... het gaat snel

Hier is de link naar nummer drie *klik*
Advertentie
Oud 29-11-2004, 09:28
Verwijderd
Ik heb de dvd trouwens binnen dus die ga ik van de week maar eens kijken
Oud 29-11-2004, 10:53
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Van de week Ik had 'm de zesentwintigste binnen en heb 'm sindsdien pas honderd keer (deels) gekeken, maar nog niet één keer gewoon van 't begin tot 't einde
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 29-11-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 29-11-2004 @ 11:53 :
Van de week Ik had 'm de zesentwintigste binnen en heb 'm sindsdien pas honderd keer (deels) gekeken, maar nog niet één keer gewoon van 't begin tot 't einde

ow wacht het is maandag... ik heb hem zaterdag gehaald (bij de AH ) Nee niet van de week dus
Oud 29-11-2004, 12:15
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 29-11-2004 @ 12:04 :
ow wacht het is maandag... ik heb hem zaterdag gehaald (bij de AH ) Nee niet van de week dus
Ik had 'm vrijdag bij de AH Ze besloten gewoon maar eerder te verkopen
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 29-11-2004, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 29-11-2004 @ 13:15 :
Ik had 'm vrijdag bij de AH Ze besloten gewoon maar eerder te verkopen
ooooow en ik maar wachten tot zaterdag he
Oud 29-11-2004, 19:48
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik wacht Sinterklaas even af
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 29-11-2004, 19:56
Brigitte
Brigitte is offline
Ik ga hem zeker binnekort weer een keertje kijken, heb hem alleen nog niet gekocht. Slecht zeg
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 30-11-2004, 17:34
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Ik krijg de dvd voor sinterklasa.(Samen met mn ouders sinterklasa inkopen gedaan, hint hint mam ik wil dat en dat en dat ook ) Oew hebben jullie ook zo'n mooie poster van de Blokker gekregen, niet dat ik mn voor mn raam ga hangen maar toch
Oud 30-11-2004, 18:02
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
haha ik heb ook zoon poster gekregen idd..dat je een home cinema set twv 6500 euro kan winnen.
ik heb de film trouwens gezien(wel een illigale kopie ) maar vond m wel tegenvallen(of mag ik dat hier niet zeggen )
haha anyways, hij viel dus tegen
Oud 30-11-2004, 18:51
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 30-11-2004 @ 19:02 :
haha ik heb ook zoon poster gekregen idd..dat je een home cinema set twv 6500 euro kan winnen.
ik heb de film trouwens gezien(wel een illigale kopie ) maar vond m wel tegenvallen(of mag ik dat hier niet zeggen )
haha anyways, hij viel dus tegen

vind ik ook het lijkt niet zo op het boek. Ze hebben veel te veel belangrijke dingen weggelaten en bovendien de hele volgorde veranderd, en ik vond het jammer dat ze niet als einde die trein hadden gekozen en koekeroekus er niet was, en de vuurflits klopt ook niet, de nieuwe acteur van malfidus lijkt veel minder dan de eerste vind ik, en ik vond de acteur van Sirius zooooo ongelofelijk slecht op de persoon lijken zoals ik hem voorstel (ik stel me hem veel knapper voor ) En Lupos deed me aan smalhart denken vanwege de manier van praten (ik stel me lupos ook veel knapper voor )
De actrice van Hermelien zag er wel beter uit.
Al met al vind ik het boek dus veel leuker.
Oud 02-12-2004, 15:17
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
yavanna schreef op 30-11-2004 @ 19:51 :
de nieuwe acteur van malfidus lijkt veel minder dan de eerste vind ik, .
heh? Ik kan me neit herinneren dat malfoy door iemand anders gespeeld is dan door tom felton? Ik zal wel weer uit een ei komen hoor
Oud 02-12-2004, 15:19
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
yavanna schreef op 30-11-2004 @ 19:51 :
vind ik ook het lijkt niet zo op het boek. Ze hebben veel te veel belangrijke dingen weggelaten en bovendien de hele volgorde veranderd, en ik vond het jammer dat ze niet als einde die trein hadden gekozen en koekeroekus er niet was, en de vuurflits klopt ook niet, de nieuwe acteur van malfidus lijkt veel minder dan de eerste vind ik, en ik vond de acteur van Sirius zooooo ongelofelijk slecht op de persoon lijken zoals ik hem voorstel (ik stel me hem veel knapper voor ) En Lupos deed me aan smalhart denken vanwege de manier van praten (ik stel me lupos ook veel knapper voor )
De actrice van Hermelien zag er wel beter uit.
Al met al vind ik het boek dus veel leuker.
1)Tolkien inspired nick:
2)Mee eens betreffende Black en Lupin

Vandaag is 'Sirius memorial day' , voor Noínden en mij dan, hebben we wel beschamend weinig aan gedaan
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 02-12-2004, 15:40
Ndimension
Ndimension is offline
Leuke film, heb hem sinds zaterdag en meteen gekeken. De dementors waren cool verfilmd, maar ik stelde me eigenlijk meer een soort van Judge Dredds bij voor, vreemd genoeg. Ach ja.
Hermelien zag er trouwens mooi uit
__________________
© Ndimension
Oud 02-12-2004, 16:39
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 02-12-2004 @ 16:19 :


Vandaag is 'Sirius memorial day' , voor Noínden en mij dan, hebben we wel beschamend weinig aan gedaan [/B]
Inderdaad Nou ja, we vieren 't een andere keer wel.

@Yavanna; Draco wordt ook in de 3e film door Tom Felton gespeeld, alleen zit z'n haar heel anders.
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 02-12-2004, 16:44
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 29-11-2004 @ 10:28 :
Jaja nummer vier alweer... het gaat snel
Pffff, nummer 4, hoe verslaafd zijn we?!

Citaat:
Lucky Duck schreef op 29-11-2004 @ 13:15 :
Ik had 'm vrijdag bij de AH Ze besloten gewoon maar eerder te verkopen
Foei, de AH heeft zich schuldig gemaakt aan illegaliteit, en jij hebt daar lekker aan meegedaan door het te kopen.



Citaat:
yavanna schreef op 30-11-2004 @ 19:51 :
vind ik ook het lijkt niet zo op het boek. Ze hebben veel te veel belangrijke dingen weggelaten en bovendien de hele volgorde veranderd, en ik vond het jammer dat ze niet als einde die trein hadden gekozen en koekeroekus er niet was, en de vuurflits klopt ook niet, de nieuwe acteur van malfidus lijkt veel minder dan de eerste vind ik, en ik vond de acteur van Sirius zooooo ongelofelijk slecht op de persoon lijken zoals ik hem voorstel (ik stel me hem veel knapper voor ) En Lupos deed me aan smalhart denken vanwege de manier van praten (ik stel me lupos ook veel knapper voor )
De actrice van Hermelien zag er wel beter uit.
Al met al vind ik het boek dus veel leuker.
Er is helemaal geen nieuwe acteur van Malfidus - Draco en Lucius worden nog steeds door dezelfde acteurs gespeeld. Je bedoelt zeker de nieuwe Dumbledore (wat zijn naam in het Nederlands ook moge zijn)?

En wat is in godsnaam Koekeroekus?! Die naam slaat tot nu toe alles in mijn top 3 lijstje van belachelijkste Nederlandstalige vertalingen van namen uit de "Harry Potter" boeken.

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 02-12-2004 @ 16:19 :
1)Tolkien inspired nick:
2)Mee eens betreffende Black en Lupin

Vandaag is 'Sirius memorial day' , voor Noínden en mij dan, hebben we wel beschamend weinig aan gedaan
Sirius draait zich om in dat gat waar hij in is gevallen.... als daar al plaats genoeg voor is, mijn indruk is dat het er erg nauw is.

Btw, mensen: deze X-rated deviation van Snape moeten jullie even zien, persoonlijk heb ik er toch wel even hartelijk om gelachen.

The Incantation by Snapesnogger

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-12-2004, 16:49
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-12-2004 @ 17:44 :

En wat is in godsnaam Koekeroekus?! Die naam slaat tot nu toe alles in mijn top 3 lijstje van belachelijkste Nederlandstalige vertalingen van namen uit de "Harry Potter" boeken.
Dat is dus zegmaar Pig


Citaat:
Sirius draait zich om in dat gat waar hij in is gevallen.... als daar al plaats genoeg voor is, mijn indruk is dat het er erg nauw is.
Weten we, weten we! We gaan al een tamagotchischaap kopen en die Sirius noemen om 't goed te maken

Citaat:
Btw, mensen: deze X-rated deviation van Snape moeten jullie even zien, persoonlijk heb ik er toch wel even hartelijk om gelachen.

The Incantation by Snapesnogger

Like, eww
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 02-12-2004, 16:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 17:49 :
Dat is dus zegmaar Pig
Ik kan me geen Pig herinneren uit de boeken.

Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 17:49 :
Weten we, weten we! We gaan al een tamagotchischaap kopen en die Sirius noemen om 't goed te maken
Laat me raden, dat wordt zeker ook nog een zwart schaapje? Kunnen jullie geen zwart tamagotchi-hondje pakken, dan kom je wat dichter in de buurt bij Sirius' zijn dierenvorm.

Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 17:49 :
Like, eww
Hmja, die pik had idd ook beter gekund.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Ads door Google
Oud 02-12-2004, 16:54
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 17:49 :


Weten we, weten we! We gaan al een tamagotchischaap kopen en die Sirius noemen om 't goed te maken

Yep, we gaan er heeeel goed voor zorgen, nooit in een gat laten vallen endezo
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 02-12-2004, 16:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 02-12-2004 @ 17:54 :
Yep, we gaan er heeeel goed voor zorgen, nooit in een gat laten vallen endezo
Wie is de mamma (en krijgt dus de hoofdvoogdij) en heeft 'm van maandag tot vrijdag, en wie is de pappa en krijgt hem alleen maar in het weekend?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-12-2004, 16:56
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 02-12-2004 @ 16:19 :
1)Tolkien inspired nick:
2)Mee eens betreffende Black en Lupin

Vandaag is 'Sirius memorial day' , voor Noínden en mij dan, hebben we wel beschamend weinig aan gedaan
over 1)
ik heet Yavanna, ik heb het niet als nick omdat het uit silmarillion komt maar omdat ik zo heet (neemt niet weg dat het wel een goed boek is hoor...)

wat is sirius memorial day? heb ik niets over gehoord... of hebben jullie het zelf bedacht??

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 17:01.
Oud 02-12-2004, 16:57
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-12-2004 @ 17:52 :
Ik kan me geen Pig herinneren uit de boeken.
Ron's uiltje


Citaat:
Laat me raden, dat wordt zeker ook nog een zwart schaapje? Kunnen jullie geen zwart tamagotchi-hondje pakken, dan kom je wat dichter in de buurt bij Sirius' zijn dierenvorm.
Nee, waarom een hond als je ook een schaap kunt kiezen?


Citaat:
Hmja, die pik had idd ook beter gekund.
Daar wil ik bij Sev stiekem niet aan denken
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 02-12-2004, 17:00
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-12-2004 @ 17:44 :

Er is helemaal geen nieuwe acteur van Malfidus - Draco en Lucius worden nog steeds door dezelfde acteurs gespeeld. Je bedoelt zeker de nieuwe Dumbledore (wat zijn naam in het Nederlands ook moge zijn)?

En wat is in godsnaam Koekeroekus?! Die naam slaat tot nu toe alles in mijn top 3 lijstje van belachelijkste Nederlandstalige vertalingen van namen uit de "Harry Potter" boeken.

HUH? dezelfde??? jemig dan is ie wel heeeeel erg veranderd zeg.... eerst zag ie er cooler uit...
dat perkamentus (dumbledore) iemand anders is wist ik wel.

koekeroekus is dat uiltje dat ron krijgt weet je wel...
ik ben vergeten hoe hij heet in het engels
Oud 02-12-2004, 17:01
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-12-2004 @ 17:55 :
Wie is de mamma (en krijgt dus de hoofdvoogdij) en heeft 'm van maandag tot vrijdag, en wie is de pappa en krijgt hem alleen maar in het weekend?
We nemen er beide 1

@Yavanna; Gewoon iets wat Morg en ik hebben ingesteld Vorig jaar geheel depressief een Sirius Memorial Day ingesteld (in Hogwarts-uniform naar school endezovoorts), was erg... opluchtend
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 02-12-2004, 17:01
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
yavanna schreef op 02-12-2004 @ 17:56 :
over 1)
ik heet Yavanna, ik heb het niet omdat het uit silmarillion komt maar omdat ik zo heet (neemt niet weg dat het wel een goed boek is hoor...)

wat is sirius memorial day? heb ik niets over gehoord...
Ah, dat is cool

Nee, dat is zeg maar ook iets van Noínden en mij, het zou eng zijn als je er wel van gehoord had. maar het is vandaag een jaar geleden dat we het boek kochten waarin hij stierf...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Advertentie
Oud 02-12-2004, 17:03
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 02-12-2004 @ 18:01 :
Ah, dat is cool

Nee, dat is zeg maar ook iets van Noínden en mij, het zou eng zijn als je er wel van gehoord had. maar het is vandaag een jaar geleden dat we het boek kochten waarin hij stierf...
Niet waar, dat is nu ongeveer een jaar en anderhalve week geleden; Sirius Memorial Day is een dinsdag na de dinsdag na het weekend dat we het boek uithadden
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 02-12-2004, 17:03
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 18:01 :
We nemen er beide 1

@Yavanna; Gewoon iets wat Morg en ik hebben ingesteld Vorig jaar geheel depressief een Sirius Memorial Day ingesteld (in Hogwarts-uniform naar school endezovoorts), was erg... opluchtend
hahhaha grappig...
Oud 02-12-2004, 17:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 17:57 :
Ron's uiltje
Oh, geef dan ook meteen de volledige naam: Pigwidgeon! Ik ben niet zo sterk met nicknames.

Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 17:57 :
Daar wil ik bij Sev stiekem niet aan denken
Hmm.... Cassiopeia hopelijk wel, anders voel ik me zo alleen met de Sev love hier.

Citaat:
yavanna schreef op 02-12-2004 @ 18:00 :
HUH? dezelfde??? jemig dan is ie wel heeeeel erg veranderd zeg.... eerst zag ie er cooler uit...
Kleine jongetjes worden groot.... Hij was iets van 11 ofzo in de eerste film, en nu is hij 16, geloof ik. In die periode schiet je natuurlijk wel iets omhoog.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-12-2004, 17:07
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 02-12-2004 @ 18:01 :
Vorig jaar geheel depressief een Sirius Memorial Day ingesteld (in Hogwarts-uniform naar school endezovoorts), was erg... opluchtend
Hebben jullie een Hogwarts uniform?! En van welk House?

Ik zou zelf wel graag het Slytherin uniform willen hebben.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-12-2004, 17:09
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-12-2004 @ 18:05 :

Kleine jongetjes worden groot.... Hij was iets van 11 ofzo in de eerste film, en nu is hij 16, geloof ik. In die periode schiet je natuurlijk wel iets omhoog.

inderdaad, maar dan is ie dus wel achteruit gegaan vind ik...
daniel radcliffe is wel beter geworden vind ik
Oud 02-12-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 02-12-2004 @ 18:05 :
Hmm.... Cassiopeia hopelijk wel, anders voel ik me zo alleen met de Sev love hier.
*grinnik*

Ja ik wel hoor
Oud 02-12-2004, 17:11
Verwijderd
Trouwens, het gaat lekker met topic deel 4
Oud 02-12-2004, 17:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-12-2004 @ 18:10 :
*grinnik*

Ja ik wel hoor
Yesss, ik wist wel dat ik op je kon rekenen. M'n partner in crime.

Hier nog twee coole deviations:

"Classy villains r cool" door Makani (rara, wie zijn die blondharige mensen? )

"Snape Poser" door Snapesnogger

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-12-2004, 18:01
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-12-2004 @ 18:33 :
Yesss, ik wist wel dat ik op je kon rekenen. M'n partner in crime.

Hier nog twee coole deviations:

"Classy villains r cool" door Makani (rara, wie zijn die blondharige mensen? )

"Snape Poser" door Snapesnogger

Die eerste klopt naar mijn gevoel echt niet Ze kunnen 't veel te goed met elkaar vinden

En wat betreft schooluniform; ja, nou ja, bijeengeschraapt schooluniform. Erg... onorthodox schooluniform. Rokje, blousje, longsleeve/shirtje erover, blauw/witte stropdas, blauw/witte sjaal, kniekousjes en done Goh, House is niet te raden
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 03-12-2004, 13:11
light fighter
light fighter is offline
ik vond de film tegen vallen. HEt boek was veel leuker en de andere films vond ik ook veel beter
Oud 06-12-2004, 00:46
Voodoo Lady
Avatar van Voodoo Lady
Voodoo Lady is offline
Boek of Film,

Harry is en blijft een stoere kerel
__________________
If the Mind falls into the Heart you will be home
Ads door Google
Oud 06-12-2004, 08:22
Verwijderd
Mwa ik moet ook zeggen dat ik de boeken leuker vind. Maar daar kan je ook veel meer je verbeelding laten spreken, je fantasie gebruiken. Je hebt het personage in je hoofd zitten en als je dan de film kijkt kan het heel erg tegenvallen denk ik.

Ik vind het alleen heel erg jammer dat de boeken zo ontzettend duur zijn, anders had ik ze al lang gekocht. De dvd's heb ik natuuurlijk wel hahah
Oud 06-12-2004, 08:32
Verwijderd
nog even wat pics hoor



jaja een schaakspel


hehe


na zo is het eerst ook wel weer even genoeg denk ik..
Oud 06-12-2004, 08:42
light fighter
light fighter is offline
anders kijken ze ff arrogant op die eerste foto
Oud 06-12-2004, 08:45
Verwijderd
Als je in een van de populairste film(s) speelt mag dat wel haha
Oud 06-12-2004, 18:16
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-12-2004 @ 09:32 :
nog even wat pics hoor

[afbeelding]

Hoe lang zijn ze daar al dood?
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 06-12-2004, 18:42
Verwijderd
ja tis een 'geweldige' foto he
Oud 06-12-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
yavanna schreef op 30-11-2004 @ 19:51 :
de nieuwe acteur van malfidus lijkt veel minder dan de eerste vind ik,
De actrice van Hermelien zag er wel beter uit.
Het is mij niet opgevallen dat Tom Felton en Emma Watson vervangen zijn?

Ik vond 3 veel meer sfeer hebben, veel minder een kinderfilm, veel beter.
En de dementors waren eng

Maar sirius en lupos waren wel slecht
Oud 06-12-2004, 19:25
Verwijderd
Hmm een heel inieminieplaatje











http://www.radish-spirit.com/lj_HP.html
Oud 07-12-2004, 16:28
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-12-2004 @ 09:32 :
nog even wat pics hoor

zie magna Snape ding

[
Ik vind het net een wijf, daar
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 07-12-2004, 17:17
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-12-2004 @ 20:05 :
Het is mij niet opgevallen dat Tom Felton en Emma Watson vervangen zijn?

Ik vond 3 veel meer sfeer hebben, veel minder een kinderfilm, veel beter.
En de dementors waren eng

Maar sirius en lupos waren wel slecht

ze zijn ook niet anders ze zijn verandert en daardoor ziet tom felton er slechter uit en emma watson beter......
Oud 07-12-2004, 18:05
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
yavanna schreef op 07-12-2004 @ 18:17 :
ze zijn ook niet anders ze zijn verandert en daardoor ziet tom felton er slechter uit en emma watson beter......
Uhuh.

Wat moet het trouwens als Draco-fan een verschrikking zijn om die film te zien Er zit echt niets aantrekkelijks meer aan de knul
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 07-12-2004, 22:36
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Noínden schreef op 07-12-2004 @ 19:05 :
Uhuh.

Wat moet het trouwens als Draco-fan een verschrikking zijn om die film te zien Er zit echt niets aantrekkelijks meer aan de knul
hupupupup, dat is niet waar

er zit nog wel iets aantrekkelijks in Draco: hij heeft nog wel de arrogante manier van spreken

Maar hij was idd in de eerdere films leuker, toen was 'ie gewoon geil arrogant

Laten we maar hopen dat 'ie het er in de volgende film beter vanaf zal brengen...

Hoe dan ook, ik blijf trouw aan mijn Draciepacie
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 08-12-2004, 05:41
Verwijderd
Citaat:
Rufus Lee schreef op 07-12-2004 @ 23:36 :
Draciepacie
Oud 08-12-2004, 09:02
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-12-2004 @ 06:41 :
Idd!
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Een film-vragenlijst
Verwijderd
16 10-11-2011 10:54
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 15:48
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #3
Severus
500 24-11-2004 21:03
Verhalen & Gedichten [Harry Potter]
FF-FeliX-FF
25 15-09-2004 14:59
Films, TV & Radio Harry Potter/Alan Rickman #2
Severus
500 26-08-2004 10:32
Levensbeschouwing & Filosofie Enquete heksen en hekserij
LadyOfDarkness
1 17-11-2003 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.