Oud 12-03-2017, 16:48
Verwijderd
Hallo iedereen,
Ik ben 14 jaar en zou echt heel erg graag wat meer doen met dansen!!! Ik zit al op hip hop les. 1x per week. Maar ik wil vaker dansen. mijn ouders hebben niet veel geld om nog een andere stijl te betalen helaas heeft er iemand tips of ideeën hoe ik vaker kan dansen. Het kan wel thuis maar ik ben heel erg slecht in een choreografie bedenken. Dus tips zijn zeer welkom!

Aub geen haat comments!

Groetjes,
Rianne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2017, 16:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er staan ook best een hoop dans-tutorials op Youtube, die kan je vrij gemakkelijk thuis instuderen (alleen of met vriendinnen).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2017, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Er staan ook best een hoop dans-tutorials op Youtube, die kan je vrij gemakkelijk thuis instuderen (alleen of met vriendinnen).
Heel erg bedankt maar ik kijk vaak op YouTube en zie dan alleen korte danstutorials van 1 pasje. Maar ik wil een hele choreografie. Weet je misschien iets hoe ik dat op kan zoeken?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2017, 16:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien kan je ook je gymdocent eens vragen om zoiets in de gymlessen te organiseren? Of misschien zijn er in jouw gemeente wel initiatieven in een buurthuis oid die weinig of niets kosten. Zou eens googelen of je ouders vragen of ze geen gemeentegids oid hebben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2017, 17:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heel erg bedankt maar ik kijk vaak op YouTube en zie dan alleen korte danstutorials van 1 pasje. Maar ik wil een hele choreografie. Weet je misschien iets hoe ik dat op kan zoeken?
Ik ben om eerlijk te zijn vooral bekend met dansroutines op Christelijke nummers (mijn kerk organiseert een dansuitvoeringen bij speciale diensten), daarvoor zoeken wij vaak op body worship.
Of we gebruiken een dans uit een flashmob (zonder tutorial) die we dan in stukken opdelen om hem makkelijker te delen.

Er zijn ook workouts die danspassen, bijvoorbeeld uit hip hop gebruiken voor een een full body workout. Zoek dan eens op hip hop workout.

Zoeken in het Engels is sowieso al effectiever dan zoeken in het Nederlands.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-03-2017, 14:44
Verwijderd
Dankjulliewel! Meer tips zijn altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 13-03-2017, 15:05
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Op youtube kun je ook de Just Dance dansjes vinden en dan kun je ook echt meedansen met de poppetjes! Dat is volgens mij een hele choreografie
Met citaat reageren
Oud 13-03-2017, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Op youtube kun je ook de Just Dance dansjes vinden en dan kun je ook echt meedansen met de poppetjes! Dat is volgens mij een hele choreografie
Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [dansen]
Dromerg
4 30-01-2006 15:58
Flora & Fauna Dansende beren.
Jeuk
6 20-12-2004 12:19
Verhalen & Gedichten [proza verhaaltje] dansen
load_harmony
7 29-10-2003 11:20
ARTistiek [verhaal] nooit meer dansen
oeski
18 09-07-2002 21:39
Verhalen & Gedichten Dansen
Secreet
2 13-12-2001 17:48
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Danse jochie, danse!!!
blackmoon
0 26-04-2001 07:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.