Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 20:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
OK, Sjors is dus de afgestane dochter van Janine.
Advertentie
Oud 31-05-2003, 09:01
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Stom.
__________________
I'll find you.
Oud 31-05-2003, 11:16
miro
Avatar van miro
miro is offline
Hoezo!! Vertel wat is er gebeurd?
Oud 31-05-2003, 11:34
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 31-05-2003 @ 10:01:
Stom.
idd, erg ver gezocht.
Oud 31-05-2003, 11:53
Pla
Pla is offline
Citaat:
M*girl schreef op 31-05-2003 @ 12:34:
idd, erg ver gezocht.
Ver gezocht maar toch ook voorspelbaar.. Ik vraag me af wie de vader is
__________________
duss..
Oud 31-05-2003, 13:24
Verwijderd
Kan het niet zo zijn dat Sjors toch de dochter van Martine Hafkamp is? Want ik had namelijk zoiets op het gtst.nl-forum () gelezen, dat Janine en Daniel Martine's kind hadden geadopteerd, maar haar later weer afgestaan hebben aan de familie Langeveld...
Oud 31-05-2003, 14:10
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
stefano schreef op 31-05-2003 @ 14:24:
Kan het niet zo zijn dat Sjors toch de dochter van Martine Hafkamp is? Want ik had namelijk zoiets op het gtst.nl-forum () gelezen, dat Janine en Daniel Martine's kind hadden geadopteerd, maar haar later weer afgestaan hebben aan de familie Langeveld...
En dan zal Janine die naam niet meer weten zeker
Oud 31-05-2003, 16:28
Vada
Avatar van Vada
Vada is offline
Is die Sjors niet verliefd op Janine? Omdat ze eerst de naam "janine" had geschreven, en er allemaal hartjes omheen tekende, dacht ik dat.

Daarvoor dacht ik ook dat Janine wel haar moeder zou zijn ofzo. Maar omdat ze al die hartjes tekende, en ook zo informeerde naar het liefdesleven van Janine (bij Laura) denk ik dat ze obsest is door Janine. Zoiets..

En waar ze Janine dan van kent, geeen idee. Misschien van het blad waar ze voor schrijft? zou het echt niet weten.

We komen er nog wel achter.
__________________
Gewoon jezelf, net als iedereen
Oud 31-05-2003, 17:44
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Vada schreef op 31-05-2003 @ 17:28:
Is die Sjors niet verliefd op Janine? Omdat ze eerst de naam "janine" had geschreven, en er allemaal hartjes omheen tekende, dacht ik dat.

Daarvoor dacht ik ook dat Janine wel haar moeder zou zijn ofzo. Maar omdat ze al die hartjes tekende, en ook zo informeerde naar het liefdesleven van Janine (bij Laura) denk ik dat ze obsest is door Janine. Zoiets..

En waar ze Janine dan van kent, geeen idee. Misschien van het blad waar ze voor schrijft? zou het echt niet weten.

We komen er nog wel achter.
Hmz, heb je t einde vrijdag gezien?
__________________
I'll find you.
Oud 31-05-2003, 18:02
miro
Avatar van miro
miro is offline
Jaa praat me nou even bij over vrijdag!! heb het gemist!
Oud 31-05-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 31-05-2003 @ 15:10:
En dan zal Janine die naam niet meer weten zeker
JA!
Oud 31-05-2003, 20:46
Mémoire
Mémoire is offline
Het kan allemaal...de serie komt met de meest wonderbaarlijke dinge boven tafel, dus waar nu ook niet
Oud 01-06-2003, 10:41
Vada
Avatar van Vada
Vada is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 31-05-2003 @ 18:44:
Hmz, heb je t einde vrijdag gezien?
haha nee, maar een vriendin zei gisteren hoe het was geeindigd.
ik heb het dus fout
__________________
Gewoon jezelf, net als iedereen
Oud 01-06-2003, 11:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
miro schreef op 31-05-2003 @ 19:02:
Jaa praat me nou even bij over vrijdag!! heb het gemist!
dennis heeft het uitgemaakt met dat vriendinnetje en gaat even later bij laura koken. daar valt hij op de bank in slaap en droomt hij dat hij een gezellig gezinnetje heeft samen met laura.
milan loopt moeilijk te doen bij robert dat charlie bij hun moet logeren. het mag eerst niet, maar robert is nogal slecht geheumeurd door valerie en stemt even later toe, dus charlie mag toch bij hen logeren.
janine hoort van laura dat sjors zo veel over haar gevraagd heeft en vraagt aan sjors waarom. zij zegt dat ze haar zo bewondert over hoe ze het allemaal gered heeft in d'r eentje (smoes dus).
stefano komt later bij het huis van janine en sjors doet open. hij herkent haar en vraagt waarom ze (toen hij open deed) zo snel weg ging. ze zegt dat ze schrok van een man in het huis, omdat ze een alleenstaande vrouw had verwacht vanwege de advertentie.
later leest stefano nog eens de advertentie en zegt hij 'zie je wel, het klopt niet!' (d'r stond niet in de advertentie dat ze alleenstaand was)
sjors zit in het huis van janine en pakt de adoptiepapieren erbij. d'r staat op 'afgestaan door: janine elschot' en ze zegt 'waarom herken je je eigen dochter niet?'
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-06-2003, 11:19
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
linda85 schreef op 01-06-2003 @ 12:08:
'
Woei! Dank je wel! spannend!
Oud 01-06-2003, 12:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als Stef als geest kan verschijnen, kan Sjors ook de onbekende dochter van Janine zijn.
Oud 01-06-2003, 15:34
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
wanneer is trouwens de laatste aflevering voor de zomerstop, want andere programma's zoals barend en van dorp en rtl boulevard zijn al gestopt
Oud 01-06-2003, 15:44
Verwijderd
27 juni
Oud 01-06-2003, 16:04
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
oooohhhh...
gelukkig dat duurt nog ff
Oud 01-06-2003, 16:19
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
linda85 schreef op 01-06-2003 @ 12:08:
dennis heeft het uitgemaakt met dat vriendinnetje en gaat even later bij laura koken. daar valt hij op de bank in slaap en droomt hij dat hij een gezellig gezinnetje heeft samen met laura.
milan loopt moeilijk te doen bij robert dat charlie bij hun moet logeren. het mag eerst niet, maar robert is nogal slecht geheumeurd door valerie en stemt even later toe, dus charlie mag toch bij hen logeren.
janine hoort van laura dat sjors zo veel over haar gevraagd heeft en vraagt aan sjors waarom. zij zegt dat ze haar zo bewondert over hoe ze het allemaal gered heeft in d'r eentje (smoes dus).
stefano komt later bij het huis van janine en sjors doet open. hij herkent haar en vraagt waarom ze (toen hij open deed) zo snel weg ging. ze zegt dat ze schrok van een man in het huis, omdat ze een alleenstaande vrouw had verwacht vanwege de advertentie.
later leest stefano nog eens de advertentie en zegt hij 'zie je wel, het klopt niet!' (d'r stond niet in de advertentie dat ze alleenstaand was)
sjors zit in het huis van janine en pakt de adoptiepapieren erbij. d'r staat op 'afgestaan door: janine elschot' en ze zegt 'waarom herken je je eigen dochter niet?'
Misschien heeft Janine haar niet afgestaan maar iemand anders onder haar naam, of heeft Janine er voor getekend zonder dat ze het wist.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 01-06-2003, 18:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 01-06-2003 @ 17:19:
Misschien heeft Janine haar niet afgestaan maar iemand anders onder haar naam, of heeft Janine er voor getekend zonder dat ze het wist.
of klopt die theorie van martine hafkamp's dochter tóch. janine en daniel gingen idd voor dat kind (wendela) zorgen en dat is nou weg? misschien dat janine ervoor getekend heeft dat ze kon worden geadopteerd. en mss was toen ook nog niet bekend naar wie het kind zou gaan (en is het formulier van vrijdag later ingevuld).
dan kan de theorie dus toch kloppen zonder dat janine de naam hoeft te herkennen

oke, 't is wel onwaarschijnlijk... maar 't kán
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-06-2003, 20:15
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
linda85 schreef op 01-06-2003 @ 19:49:
of klopt die theorie van martine hafkamp's dochter tóch. janine en daniel gingen idd voor dat kind (wendela) zorgen en dat is nou weg? misschien dat janine ervoor getekend heeft dat ze kon worden geadopteerd. en mss was toen ook nog niet bekend naar wie het kind zou gaan (en is het formulier van vrijdag later ingevuld).
dan kan de theorie dus toch kloppen zonder dat janine de naam hoeft te herkennen

oke, 't is wel onwaarschijnlijk... maar 't kán

Ga er maar van uit dat Sjors Wendela Hafkamp is...


Daniel ging samen met Janine voor haar zorgen omdat Martine nog steeds in de gevangenis zat en Frits dood was. Wendela huilde echter constant, waardoor ze er wanhopig van werden. Janine heeft toen via haar werk (S.O.S., een hulpverleningsorganisatie) pleegouders voor haar gevonden...
Grote kans dat meneer en mevrouw Langeveld waren en dat ze Wendela Sjors hebben genoemd...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 01-06-2003, 20:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik denk het idd ook ZlatanSuperJood, over tijdje zullen we het weten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 01-06-2003, 22:57
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
ZlatanSuperJood heeft altijd gelijk.. dus nu weten we hoe het zit kben wel benieuwd hoe ze er dan achter gaat komen enzo..
Oud 02-06-2003, 15:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sarsefras schreef op 01-06-2003 @ 23:57:
ZlatanSuperJood heeft altijd gelijk.. dus nu weten we hoe het zit kben wel benieuwd hoe ze er dan achter gaat komen enzo..
wel beter als die theorie klopt, want ik vind het zó stom als ze toch een dochter van janine blijkt te zijn (aangezien wij dat nooit gezien hebben op tv).
dan vind ik deze theorie leuker
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-06-2003, 22:38
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
k wíst dat morris sjors leuk zou vinden, gelijk bij die eerste blik zag je het al! en hij is ook nog de enige jonge jongen die vrijgezel is... en niemand blijft daar vrijgezel..
Oud 03-06-2003, 09:18
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Sarsefras schreef op 02-06-2003 @ 23:38:
k wíst dat morris sjors leuk zou vinden, gelijk bij die eerste blik zag je het al! en hij is ook nog de enige jonge jongen die vrijgezel is... en niemand blijft daar vrijgezel..
Ik zag t ook gelijk bij die eerste blik! Hoe voorspelbaar allemaal
Oud 04-06-2003, 08:21
checko
Avatar van checko
checko is offline
ik ben ook vaste kijker tis best een loos programma, maar wel leuk
Oud 04-06-2003, 10:53
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
linda85 schreef op 02-06-2003 @ 16:07:
wel beter als die theorie klopt, want ik vind het zó stom als ze toch een dochter van janine blijkt te zijn (aangezien wij dat nooit gezien hebben op tv).
dan vind ik deze theorie leuker
ik denk dattie wel klopt ja, want ik heb ook geruchten gehoord dat Martine weer (tijdelijk) terugkomt, dus dat zal allemaal wel kunnen kloppen
Sjors = Wendela
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 04-06-2003, 16:11
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
checko schreef op 04-06-2003 @ 09:21:
ik ben ook vaste kijker tis best een loos programma, maar wel leuk
Dis best een loze post, maar wel leuk
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 04-06-2003, 18:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 04-06-2003 @ 11:53:
ik denk dattie wel klopt ja, want ik heb ook geruchten gehoord dat Martine weer (tijdelijk) terugkomt
das geen gerucht, das een feit
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-06-2003, 20:27
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
linda85 schreef op 04-06-2003 @ 19:21:
das geen gerucht, das een feit
ja?? oow stoer hoe weet je dat zo zeker trouwens??
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 05-06-2003, 16:49
leon-v
leon-v is offline
ik hoorde dat op RTL boulevard.. maarja of dat nou zo'n geloofwaardig programma is?
maar ze weten wel vaak de nieuwste dingen...
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Oud 05-06-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
leon-v schreef op 05-06-2003 @ 17:49:
ik hoorde dat op RTL boulevard.. maarja of dat nou zo'n geloofwaardig programma is?
maar ze weten wel vaak de nieuwste dingen...
Meestal wel toch?
Oud 05-06-2003, 17:40
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
linda85 schreef op 29-05-2003 @ 23:34:


Enne, ZlatanSuperJood, weet je ook ergens de cliffhangers van ONM te vinden (= soapverslaafd )

Daar zijn ze dan alsnog...

Cliffhangers ONM...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 05-06-2003, 17:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Dank u hartelijk ZSJ
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 05-06-2003, 18:35
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
leon-v schreef op 05-06-2003 @ 17:49:
ik hoorde dat op RTL boulevard.. maarja of dat nou zo'n geloofwaardig programma is?
maar ze weten wel vaak de nieuwste dingen...
hm naja dan zal het kloppen denk ik! echt gaaf martine was vroeger mijn favoriet haha
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 05-06-2003, 19:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 04-06-2003 @ 21:27:
ja?? oow stoer hoe weet je dat zo zeker trouwens??
een actrice uit GTST had het ook bevestigd (naast dat van RTL Boulevard dus).

En ZSJ: bedankt voor de link. Kheb btw twee foto's van de ONM cliffhanger en één van de GTST cliffhanger gevonden.
link
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-06-2003, 21:58
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
waarom hebben Yasmin en Isabella nou niets meer met elkaar??? die vonk zo leuk samen, khoop dat ze nog wel een x iets krijgen, maar dan wel echt serieus
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 05-06-2003, 21:59
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
ZSJ...

WOW, een echte bijnaam!!
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 05-06-2003, 22:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 05-06-2003 @ 22:59:
ZSJ...

WOW, een echte bijnaam!!
Geen Dank
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-06-2003, 11:47
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Hoe eindigde de het gisteren?

kheb t te kort opgenomen !
__________________
I'll find you.
Oud 06-06-2003, 18:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 06-06-2003 @ 12:47:
Hoe eindigde de het gisteren?

kheb t te kort opgenomen !
valerie krijgt te horen dat ze baarmoederhalskanker heeft.

kvond 't btw wel heel erg nep hoe morris zat door te vragen over sjors.
als iemand tegen mij zou zeggen dat z'n ouders in het buitenland en vervolgens een keertje een fout maakt ga ik echt niet gelijk vragen 'wie ben jij eigenlijk?' of die gene ervan beschuldigen dat ze liegt tegenover janine.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-06-2003, 21:51
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
linda85 schreef op 06-06-2003 @ 19:23:
valerie krijgt te horen dat ze baarmoederhalskanker heeft.

kvond 't btw wel heel erg nep hoe morris zat door te vragen over sjors.
als iemand tegen mij zou zeggen dat z'n ouders in het buitenland en vervolgens een keertje een fout maakt ga ik echt niet gelijk vragen 'wie ben jij eigenlijk?' of die gene ervan beschuldigen dat ze liegt tegenover janine.
Whaha! Dat was inderdaad erg ongeloofwaardig!
__________________
I'll find you.
Oud 07-06-2003, 12:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Wat is er gister gebeurd?
Oud 07-06-2003, 13:25
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
miro schreef op 07-06-2003 @ 13:39:
Wat is er gister gebeurd?
__________________
No intensity, no victory
Oud 07-06-2003, 15:40
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Barbara heeft scheef de waarheid verteld aan Charlie. Ze heeft gezegt dat het kind van haar en David was en dat valerie een miskraam kreeg en daarom jaloers was. enne...de rest weet ik eigenlijk niet meer.
__________________
move your body next to me
Oud 07-06-2003, 17:41
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Nee, Barbara zei tegen Charlie dat Valerie tegelijk met Barbara zwanger was, van David. Barbara en David zouden Valerie gedwongen hebben om abortus te plegen, en dat heeft ze toen gedaan. Maar volgens Barbara zou Valerie nu ziekelijk jaloers zijn en Charlie als haar eigen kind zien. Dat zou dus ook de reden zijn why Valerie bij hun is: om Charlie op te eisen.

Charlie snapte zelf ook wel dat t nergens op sloeg, want dat had Barbara ook wel gewoon kunnen vertellen. En toen zei Charlie: "Er is meer. Jef?"
En daar eindigde t, want Jef weet nu niet wat hij moet doen. Moet hij meegaan met het idiote leugen van Barbara of Charlie de waarheid vertellen en Barbara verraden?
__________________
I'll find you.
Oud 07-06-2003, 17:42
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
En verder.. week nie meer wat er gebeurd is
__________________
I'll find you.
Oud 08-06-2003, 10:01
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Ik vind wel dat Charlie het nu snel moet weten. Het gaat mij een beetje te lang door over Valerie enzo. En er moet weer een keer iets spannends gebeuren want de laatste tijd gebeurd er bijna niets meer!
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gtst #22
Verwijderd
0 19-11-2006 13:03
Liefde & Relatie Vervolg: jA jullie eigen idee!!van GTST aha
HilaryGirl15
6 30-11-2004 10:39
Films, TV & Radio 3 Vragen over GTST
Martijn
2 20-12-2002 20:41
Films, TV & Radio meest gekeken 2001 top 5
diamondvoodoo
25 07-01-2002 10:56
Films, TV & Radio Dragonball Z meeting (3)
niceman1984
40 27-12-2001 19:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.