Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 00:20
Verwijderd
iemand deze film al gezien?

Ik vond hem niet echt super eng om eerlijk te zijn, er zaten wel schrik-effecten in, maar niet echt dat ik bang was ofzo... heb de halve film dubbel gelegen van het lachen
terwijl mijn 2 vriendinnen allebei onder hun jas lagen omdat ze bang waren...

Ligt het nou aan mij of is deze film gewoon niet eng?

jou mening graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 01:11
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
"Misvorming door Inteelt..."
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:55
Pla
Pla is offline
Hij lijkt me echt stom..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:23
Rioto
ik vond het een goede film .. ik had er van verwacht dat het een kut film zou zijn maar ik vond het een geslaagde film
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:24
Rioto
Citaat:
niesssah schreef op 24-08-2003 @ 01:20:
iemand deze film al gezien?

Ik vond hem niet echt super eng om eerlijk te zijn, er zaten wel schrik-effecten in, maar niet echt dat ik bang was ofzo... heb de halve film dubbel gelegen van het lachen
terwijl mijn 2 vriendinnen allebei onder hun jas lagen omdat ze bang waren...

Ligt het nou aan mij of is deze film gewoon niet eng?

jou mening graag!
Jij zat toch niet bij mij in de bios! ik werd gek van lachende breezer wijfen .. maar dat was snel over
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:27
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Slecht geregisseerd, geacteerd, geschreven, gefilmd, etc. Wanprodukt eerste klas.

De film trekt een perfect publiek. Allemaal alchoholdrinkende, luidruchtige personen tussen de 16-25. Lekker in een zaal stampen en niet naar omkijken. Tenzij er natuurlijk iets gesloopt wordt, of gerookt. Dan mogen ze eruit.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef op 24-08-2003 @ 13:24:
Jij zat toch niet bij mij in de bios! ik werd gek van lachende breezer wijfen .. maar dat was snel over
hahaha, als jij gister om 20:10 de film in pathe A'dam hebt gezien, dan maybe wel... maar ik moest niet heel hard lachen... maar zaten inderdaad mensen in de zaal die echt vet irritant waren
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:30
Rioto
nee dat was jij het niet .. het is idd vrij irritant .. maarja ik zei : hou gerust je bek dicht en toe was het wel over maar toch als je zo nodig moet praten of lachen dan ga je toch een film thuis kijken maar ja zulke mensen blijf je houden
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:34
Verwijderd
neej zo irritant was ik ook weer niet... zat meer in mezelf te lachen omdat ik die film echt melig vond en omdat me vriendinnen zo bang waren en onder hun jas lagen, gheghe! maar waren inderdaad wel mensen die zo vet overdreven gingen zitten lachen... das echt irritant!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:35
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Maypole schreef op 24-08-2003 @ 13:23:
ik vond het een redelijk goede film .. ik had er van verwacht dat het een kut film zou zijn maar ik vond het een geslaagde film
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:08
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Maypole schreef op 24-08-2003 @ 13:23:
ik vond het een goede film .. ik had er van verwacht dat het een kut film zou zijn maar ik vond het een geslaagde film
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:57
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Hee ik ga niet alles verklappen hoor... maar ze nemen dus de verkeerde afslag... (niet doorvertellen he)
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 20:09
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Winner schreef op 29-08-2003 @ 19:57:
Hee ik ga niet alles verklappen hoor... maar ze nemen dus de verkeerde afslag... (niet doorvertellen he)
Spoiler
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 20:37
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
ZE GAAN ALLEMAAL DOOD.

Oeps
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 22:08
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
legatus schreef op 24-08-2003 @ 13:27:
Slecht geregisseerd, geacteerd, geschreven, gefilmd, etc. Wanprodukt eerste klas.

De film trekt een perfect publiek. Allemaal alchoholdrinkende, luidruchtige personen tussen de 16-25. Lekker in een zaal stampen en niet naar omkijken. Tenzij er natuurlijk iets gesloopt wordt, of gerookt. Dan mogen ze eruit.
Inderdaad, als er dan toch gedraaid moet worden prefereer ik "U-Turn". Maar het zal waarschijnlijk wel weer een kaskraker worden...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 22:18
RedRum
RedRum is offline
Ik heb 'm in m''n eentje zitten kijken in de bios, en ik vond 'm best wel spannend hoor! Maar inderdaad ook wel lachwekkend.

Vaak was die meer smerig dan eng. Maar ik hou wel van hak en snij films
__________________
http://www.rooierum.nl/
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 22:40
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
RedRum schreef op 29-08-2003 @ 23:18:
Ik heb 'm in m''n eentje zitten kijken in de bios
Nou ok, dan wordt het geen kaskraker...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 23:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb me helemaal kapot gelachen, geweldige film

Hmmm Elizaaa...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2003, 23:52
Verwijderd
Lijkt me een echt wanproduct.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 09:45
Verwijderd
Het enige leuke aan de film was, zoals Qimm al duidelijk maakte , Eliza. Het verhaal was behoorlijk bagger, en eng was het niet. Goor misschien, maar niet eng.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 04:02
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Qimm schreef op 30-08-2003 @ 00:41:
Hmmm Elizaaa...
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:16
Sithan
Sithan is offline
Driedubbel niks
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 00:43
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
redelijk prut......af en toe dacht ik wel eens: hee da zou ik 5 jaar geleden best eng gevonden hebben, zoals onder dat bed....maar voor de rest redelijk zaadfilmpje
__________________
Voetbalonline number one
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:50
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Citaat:
niesssah schreef op 24-08-2003 @ 01:20:
iemand deze film al gezien?

Ik vond hem niet echt super eng om eerlijk te zijn, er zaten wel schrik-effecten in, maar niet echt dat ik bang was ofzo... heb de halve film dubbel gelegen van het lachen
terwijl mijn 2 vriendinnen allebei onder hun jas lagen omdat ze bang waren...
'
dit komt mij zooooooooow bekent voor. had ik dus oowk. ik von um niet eng maar wel goor. leuk voor een keertje
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 09:15
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Ik vond het op zich wel een leuke film om te kijken. Ik vond hem ook echt niet supereng, wel die schrikeffecten inderdaad. Het verhaal was soms echt gewoon voorspelbaar vond k... En wij zaten met z'n achten in de zaal, wij met z'n allen de hele tijd grappen maken over dat lachje en die tandjes etc. Was wel leuk!
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 16:33
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
die acteurs waren ronduit slecht en dat is nog zacht uitgedrukt, en het plot was ruk en voorspelbaar.. maar hij was wel 'vermakelijk' zeker niet meer dan dat...........
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 29-08-2003 @ 23:08:
Inderdaad, als er dan toch gedraaid moet worden prefereer ik "U-Turn". Maar het zal waarschijnlijk wel weer een kaskraker worden...
Vanmiddag las ik de Tina (of de Hitkrant of de Fancy). Daarin stond zoiets:
Citaat:
Filmbloopers met Jennifer Lopez

U Turn

Het enige goede aan deze film is dat J.Lo erin speelt.
Hehe de rest van het verhaal heb ik niet gelezen want ik barstte in onbedaarlijk lachen uit
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:47
Rioto
Citaat:
drinks@myplace schreef op 06-09-2003 @ 10:15:
En wij zaten met z'n achten in de zaal, wij met z'n allen de hele tijd grappen maken over dat lachje en die tandjes etc. Was wel leuk!
tering jij bent stoer .. je mot je bek houwen als je in de bios zit , heb je wel eens gerealiseerd dat er meer mensen in de bios zitten ?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:26
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
ja je hebt wel gelijk. maar ik was volgens mij oowk irritant in de bios , want ik lag helemaal dubbel toen dat kleine misvormde mannetje begon te lachen....... cool toch zo'n lachje?? zolang je ut zelf niet hebt.
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek nu metal
Zakk Wylde
29 15-12-2003 16:11
Films, TV & Radio wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Krugdinho
130 24-10-2003 07:40
Films, TV & Radio Pirates of the carribean
Twijg
500 18-08-2003 19:49
Films, TV & Radio wrong turn
ruuT
21 07-08-2003 12:14
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37
Films, TV & Radio Waar kijken wij naar uit en waarom?
Verwijderd
48 11-06-2003 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.