Oud 20-06-2004, 14:13
00chatslet00
Avatar van 00chatslet00
00chatslet00 is offline
Hey iedereen
Mijn schooljaar is nu afgelopen Alleen nog boeken inleveren en mijn mooie rapportje ophalen (tja.. vol 8en en 9ens... )
Maar nu zat ik net eens rond te surfen hier op het forum en toen kwam ik op het forum van de examens van 2004.
Daar las ik allerlei verhalen, klachten, enzovoort.
Maar nu zit mijn laatste jaar eraan te komen... dus ook mijn examen! En ik meen het echt: als ik er aan denk, wordt ik nu al zenuwachtig.. Want ik wil echt gewoon overgaan, want mijn studie is mijn alles, dat meen ik echt. Zonder school zou ik eerlijk gezegd -ook al klinkt het erg truttig of weet ik veel wat- geen orde in mijn leven hebben... Daarom wil dan ook graag naar de PABO-opleiding, om een beroep te kunnen gaan doen in het onderwijs. Maar nu ben ik al bang en zenuwachtig voor mijn examen. Is dat wel normaal eigenlijk?
En hebben jullie misschien nog tips om een beetje te kunnen ontspannen, voor de komende maanden...??

Hopelijk klink ik niet al te hopeloos

Veel liefs,
Marianne
__________________
I Love My Life.. But I Still Miss Andy When He Isn't With Me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
00chatslet00 schreef op 20-06-2004 @ 14:13 :
Hey iedereen
Mijn schooljaar is nu afgelopen Alleen nog boeken inleveren en mijn mooie rapportje ophalen (tja.. vol 8en en 9ens... )
Maar nu zat ik net eens rond te surfen hier op het forum en toen kwam ik op het forum van de examens van 2004.
Daar las ik allerlei verhalen, klachten, enzovoort.
Maar nu zit mijn laatste jaar eraan te komen... dus ook mijn examen! En ik meen het echt: als ik er aan denk, wordt ik nu al zenuwachtig.. Want ik wil echt gewoon overgaan, want mijn studie is mijn alles, dat meen ik echt. Zonder school zou ik eerlijk gezegd -ook al klinkt het erg truttig of weet ik veel wat- geen orde in mijn leven hebben... Daarom wil dan ook graag naar de PABO-opleiding, om een beroep te kunnen gaan doen in het onderwijs. Maar nu ben ik al bang en zenuwachtig voor mijn examen. Is dat wel normaal eigenlijk?
En hebben jullie misschien nog tips om een beetje te kunnen ontspannen, voor de komende maanden...??

Hopelijk klink ik niet al te hopeloos

Veel liefs,
Marianne
Ik denk dat als je volgend jaar net zo hard je best doet als dit jaar en zulke mooie cijfers blijft halen je je echt geen zorgen hoeft te maken!

Je moet ook zeker nu nog niet je bezig gaan houden met de examens, je mag eerst nog leuk een tijdje naar school!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 15:21
Alinke
Alinke is offline
heej maak je geen zorgen!!!Omdat je nu al zo'n mooie cijferlijst hebt, heb je een super-basis voor je examen. Veel cijfers van nu tellen nl. al mee voor je examen. En, het examenjaar vliegt voorbij!het is veel minder werk, en je krijgt alle tijd om te leren. En áls er dan zo'n minder fijn examen bij zit heb jij nergens last van. Je hebt hartstikke mooie cijfers!
__________________
um beijo for you...;-)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ach, leerlingen zeuren overal om. Ik heb zelf ook deelgenomen aan bijna ieder topic op het Eindexamen forum, maar de helft van de klachten die je daar leest waren óf aan mensen zelf te danken (als in: ze hadden niet goed genoeg geleerd) óf niet zo ernstig als dat ze klonken.
Het eindexamen stelde echt heel weinig voor van wat ik ervan verwacht had. Ik vond het veel makkelijker en merkte dat ik gigantisch voordeel had van m'n cijfers die ik al gehaald had.
Ik ging er met zevens en achten in, dus hoefde ik maar vieren te halen. Als jij er met achten en negens in gaat hoef je zelfs maar tweeën en drieën te halen! Echt waar, dat komt heus wel goed hoor!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:52
Verwijderd
Als ik jou was zou ik flink genieten van het laatste jaar. In mijn ogen was het laatste jaar op de middelbare school de mooiste.

En je hoeft je echt geen zorgen te maken over de examens. Als je goed leert (ook voor de tentamens) heb je het nog aardig in je kop zitten voor je uberhaubt begint met leren. Gewoon net je best doen als anders en dan komt het prima in orde.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:08
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Nee natuurlijk is het logisch dat je best al een beetje zenuwachtig word als je aan je examens denkt...maar als ik hoor dat je nu al een rapport hebt met achten en negens...waar maak je je dan druk om?
jij slaagt sowieso wel als je dat zo houd. en zelfs ik ben geslaagd met mn knudde-rapport...zo moeilijk zijn examens niet.
en je zegt zelf: je studie is je alles, dus je zet je er 100% voor in, weinig mensen te vinden die dat doen...en die slagen ook...


dus ga maar gewoon genieten, examenjaar is best wel relaxen hoor
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:54
Verwijderd
zeker vanaf de derde klas maakte ik me zorgen om het examen. naarmate het examen steeds dichterbij kwam werd dit ook steeds erger. ik kan wel zeggen dat je je geen zorgen moet maken, maar dat zou niet eerlijk zijn, want ik heb me ook heel veel zorgen gemaakt. ik kan je zeggen dat het achteraf gezien heel erg mee valt allemaal. maar ik heb nu makkelijk praten, want ik ben geslaagd. probeer gewoon zo veel mogelijk je best te doen en hoge punten te halen. en goed meedoen aan de lessen, want het is dan allemaal examenstof. en verder, als je het niet haald (maar gezien jou cijfers niet waarschijnlijk lijkt me) is dat niet het einde van de wereld. dat heb ik op een gegeve moment ook gedacht, echt waar.
xx kir
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:41
Verwijderd
De examens zijn erg overgewaardeerd. Ze zijn makkelijker dan een gemiddelde middelbare school-toets.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:11
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Meis, die examens is echt iets waar je je geen zorgen over moet maken. Ik vond het ook altijd doodeng.. Het klonk nog zo ver weg, maar als ik er aan dacht kreeg ik ook de bibbers..
Toen het eenmaal zo ver was had ik nergens last van en ben met goede punten geslaagd.
Je haalt nu goede punten, dat is met het examen ook wel zo!

Ik doe overigens ook de pabo en het bevalt me heel goed.
Je moet niet verwachten dat het een moeilijke opleiding is, maar het is wel veel werk.. maarrr ook heel erg leuk!!
Als je info wilt oid kun je me PM-en.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic - 172
Verwijderd
500 14-08-2015 10:41
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer # 151!
Atelier Madame
500 07-12-2009 16:19
Verkeer & Vervoer Rijles- en rijbewijstopic #13
TopDrop
500 28-02-2008 12:17
Eindexamens 2007 Zenuwachtig?
Verwijderd
79 04-06-2007 12:42
Psychologie Angst om te spreken
Me_Myself_and_I
20 25-11-2002 20:27
Liefde & Relatie Zo onzeker, het begin van een relatie
*Marieke*
29 14-05-2002 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.