Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2001, 17:53
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Ik zit nu in de vierde en ik heb nu dus ook cjp maar dan zou je toch een cjp pas moeten krijgen en allerlei kortingsbonnen??? Ik heb nog helemaal niets gehad en de lerares heefter ook nog niets over gezegd.

Hebben jullie 'm al gekregen?
Of weet iemand misschien of het zo'n pas nog bestaat??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2001, 18:15
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
de cjp pas bestaat iig nog wel..ik zit bij de abn-amro en dan krijg je hem standaard (dan staat er een cjp logo op je pinpas)

maat hoe het zit via school, ik zou het niet weten...je kunt het toch gewoon aan je lerares vragen?
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 22:13
everdien
everdien is offline
vorig jaar kregen wij het inderdaad wel. Hoe het nu zit weet ik niet. Ik kreeg dit jaar de aanbieding om voor 15 piek CJP te krijgen. Hoe dat in de 4e is weet ik nogmaals niet.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 11:04
Verwijderd
Ik heb vorig jaar een CJP gekregen met f50,- aan bonnen, ik weet niet of ze dat nu nog doen. Ga eens naar www.cjp.nl misschien dat daar wat staat.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 17:08
Jannemieke
Jannemieke is offline
heb ik ook gekregen vorig jaar in de 4de...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 18:50
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ja je krijgt cjp en 50,- aan bonnen (ik tenminste wel, VWO4.)
Die bonnen zouden eind oktober/begin november volgens mij komen en ik denk dat de cjp dan ook komt. Maar dat boeit me weinig want ik heb toch al cjp

__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2001, 09:41
Yolcu
Yolcu is offline
De CJP-pas en de bonnen komen inderdaad pas in November, daarvoor kun je wel voorstellingen bezoeken maar dan moet je ze gewoon uit eigen zak betalen en zonder korting
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 14:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
die 50 gulden hebben we al wel gehad, maar ik wis nie dat je ook een cjp pas kreeg
maakt ook nie uit, kheb er toch al een die ik gratis bij mijn bankrekening kreeg...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 17:16
xxIrenexx
xxIrenexx is offline
heyhey!
Ik zit ook in de vierde, en wij krijgen onze CJP pas rond november ergens..dus hij komt eraan!
Kus, Irene!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 18:14
Mik-mother
Mik-mother is offline
Ik zit ook in de vierde en wij hebben de cjp-pas vorige week net gehad. Maar de mensjes van ckv (ik heb kcv) hebben hem nog niet, dus het zal ook wel heer erg aan de leraar liggen. Heb geduld!
__________________
It's the mind that makes the body rich.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 09:41
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ja ik heb vorige week m'n pas en bonnen gehad

Weet hier misschien iemand of je die bonnen ook in combinatie met je abn-amro cjp pas kan inleveren??? Of kan dat alleen met die pas die je erbij krijgt?? Want anders kan ik die weggooien omdat ik al cjp heb.
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 15:00
Verwijderd
Het inleveren van die bonnen mag -volgens de bijgeleverde brief- alleen met de pas die je hebt gekregen, maar bij mij vroegen ze niet naar pasjes...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 15:31
haike2
haike2 is offline
ze bestaan echt wat k heb er ok een
__________________
hoi!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 10:12
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Je hebt ook CJP bij de ABN Amro op je bankpas, al nemen niet alle winkels dat aan en heb je weer een aparte cjp-pas nodig, die je dan moet aanvragen. Ik snap t ook niet helemaal, maar probeer iedereen maar van te overutigen dat de ABN Amro echt CJP heeft zonder aparte pas want die hep ik niet (ooit gehad voor 1 jaar en nooit nwe gehad, waarschijnlijk door de CJP op de ABN-pas)
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 12:22
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
IK heb ook een CJP pas, maar ik vergeet 'm altijd mee te nemen dus eigenlijk heb ik er nix aan
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:00
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Tja, das zonde...Als er ergens voordeel te behalen valt...ow...Ik klink wel erg als een Nederlander...naja...Probeer er wel altijd gebruik van te maken, al weten de winkels er soms zelf weinig vana af, van bepaalde kortingen dan en dan ook niet geloven als je het cjp magazine als bewijs onder hen neus duwt...
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 10:38
JediJoel
Avatar van JediJoel
JediJoel is offline
Haha Kheb ze allang. Sinds 19 november Kzou er toch maar naar vragen.
__________________
Mithhuanion; Poet and Writer
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:17
Verwijderd
Toenik vorig jaar in de 4e zat kreeg ik ze in november incl kortingsbonnen, ik kreeg ze zomaar dat had onze school geregeld. Ik moch voorstellingen bezoeken INCL korting en daarbij mocht ik ook nog eens vouchers inleveren. Die vouchers hebben ze nog nooit ergens geweigerd. Maar nu is mijn cjp pas niet meer geldig, helaas helaas maar ik heb ook cjp van abn amro (ook nog nooit geweigerd en naar mijn mening bestaat zo'n extra pasje helemaal niet, ze moeten het dus WEL aannemen)Verder wet ik absoluut helemaal zeker dat je nog steeds CJP +vouchers moet krijgen en anders zou ik er maar even achterheen gaan/ Wel is het zo dat als iknaar de schouwburg ga, ik bijvoorbeeld niet naar een opera kan ofzo voor 20 ipv 70,- (want daar heb je een CKV pas voor nodig zeggen ze maar kreeg ik met mn cjp gewoon 5 gulden (Euro's ???)reductie op de prijs. Want ze zeggen dat je per se zo'n ckv pas moet hebben (dat zit op de cjp pas die je van school krijt maar verder niet!) en dat is dus balen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2002, 11:58
everdien
everdien is offline
als het goed is moeten ze ondertussen wel zijn uitgedeeld...

everdien
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 12:40
molpost
molpost is offline
ik heb in december mijn cjp pas al gekregen dus je moet er wel wat van zeggen!!!(ik heb trouwens maar 25.- ckvbonnen gekregen!stom he?)

[Dit bericht is aangepast door molpost (26-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 21:26
Verwijderd
ik heb er al 1 gehad, met kortingsbonnen, alleen zijn die al weer op
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:18
Verwijderd
Wij kregen hem vorig jaar al in november. Misschien het nu wel afgeschaft. Anders zijn ze er wel een beetje laat mee, het is bijna vakantie! Toch?!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:19
Verwijderd
Sorry hoor, maar het is nog helemaal geen bijna vakantie. Ik zie net pas dat je dit bericht al in oktober hebt gemaakt. Sorry, maar ik dat geval weet ik het ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Opzegtermijn - wet van Dam & stichting/vereniging
ik_eet_egels
10 12-08-2015 18:30
Vrije tijd Cjp pas
dejob14
13 13-01-2013 16:32
Algemene schoolzaken Aanpassing tweede fase Havo/VWO: CKV en ANW afgeschaft
Axel11
20 28-12-2012 01:30
Muziek Lowlands 2011
Young Predator
11 06-01-2011 13:50
Psychologie Lucht je hart topic #8
Verwijderd
500 16-07-2004 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.