Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2003, 09:08
Curry
Curry is offline
Hallo,

Een artikel schrijven over CKV bonnen, was mijn opdracht. Dat in verband met de komende bezuinigingen.
Nou is mijn vraag aan jullie, hoe jullie tegen die bonnen aankijken. Zijn ze bruikbaar= Gebruik je ze ook= En waar krijg jij jou bonnen= Zou je zonder deze bonnen net zoveel met cultuur in aanraking komen als nu, of is het je dan te duur...

Jullie zouden mij heel erg helpen met deze informatie...

Alvast bedankt,
Kirsten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2003, 09:11
Verwijderd
'k vind het leuk, 'k had ze afgelopen jaar voor het eerst, 'k heb er alleen niet één gebruikt... Zonder die bonnen kom ik net zoveel met cultuur in aanraking, door die €3,50 die je maximaal (toch?) minder hoeft te betalen met bonnen zul je niet opeens veel meer kunnen doen...zoveel goedkoper wordt het met die dingen niet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 09:21
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik ben er mee naar de bioscoop geweest. lord of the rings1 om precies te zijn.
vind ze wel heel handig, maar meer voor eigen gebruik als ik eerlijk ben, ik ging niet naar die film voor ckv maar voor mezelf. en als ik zo om me heen kijk doen veel meer jongeren dit. vaak betalen ouders dingen voor school toch ook.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:25
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Sorry meis maar dit is crosspost. Ik vind hem bij nader inzien beter hier passen dus deze laat ik open en die op T&C gaat dicht.
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 10:39.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Curry schreef op 02-12-2003 @ 10:08:
Hallo,

Een artikel schrijven over CKV bonnen, was mijn opdracht. Dat in verband met de komende bezuinigingen.
Nou is mijn vraag aan jullie, hoe jullie tegen die bonnen aankijken. Zijn ze bruikbaar= Gebruik je ze ook= En waar krijg jij jou bonnen= Zou je zonder deze bonnen net zoveel met cultuur in aanraking komen als nu, of is het je dan te duur...

Jullie zouden mij heel erg helpen met deze informatie...

Alvast bedankt,
Kirsten.
Ja, nee, niet, ja, dus niet te duur.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 14:20
Nyawa
Ze zijn zeker bruikbaar, ik heb ze nog niet gebruikt (4VWO) maar ga ze zeker gebruiken dit jaar (al was het maar omdat ik 6 KCV-verslagen moet hebben), op school, net zoveel maar dit is natuurlijk wel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 20:34
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Die bonnen zijn écht handig! Dit jaar heb ik ze voor het eerst gekregen. En aangezien ik geen CKV heb kan ik ze gewoon gebruiken, zonder voor elke voorstelling of film een verslag te schrijven .
Het is denk ik vooral goed voor jongeren die nooit met cultuur of kunst in aanraking zijn gekomen en dat op deze manier wel kunnen...
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:03
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Ik moest ze kopen, en mijn middelbare school bepaalde waar ik ze voor moest gebruiken. Ligt dus aan mijn school dat ik ze bagger vond.

Ik vond ckv sowieso een dom vak, het werkte enorm demotiverend om iets aan kunst en cultuur te doen, terwijl ik best regelmatig naar voorstelling ging/ga. Maar dat lag dus wederom aan mijn school.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:01
Verwijderd
Het probleem is dat ze ze niet overal accepteren.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 18:10
Pyriet
Avatar van Pyriet
Pyriet is offline
Ik lever ze in bij bioscopen.
Daar was ik idd ook wel geweest zonder bonnen.

Maar korting roelt.
(Vooral die pas, die over een paar daagjes verlopen is. )
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 18:25
Co
Avatar van Co
Co is offline
Volgens mij betaal je die bonnen indirect terug
In het begin van het jaar betaal je een bedrag voor het vak CKV, dus daar zal het wel bij inbegrepen zijn.
Ik heb die bonnen afgelopen week pas gehad, ik heb al mijn culturele activiteiten al gedaan, dus ze komen eigenlijk te laat

Ik ga ze zeker opmaken, ga wel een paar keer met wat vrienden naar de bioscoop. Maar ik zal niet een museum bezoeken van die bonnetjes. Ik vind het vak CKV knap zinloos
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 18:54
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
Taam schreef op 22-12-2003 @ 19:10:
Ik lever ze in bij bioscopen.
Daar was ik idd ook wel geweest zonder bonnen.

Maar korting roelt.
(Vooral die pas, die over een paar daagjes verlopen is. )
die pas, die was inderdaad wel
véél korting gekregen!!
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 13:57
artez
Avatar van artez
artez is offline
Ik gebruik ze voor de bios en voor school..maar het is een beetje vaag want ik heb nog een half jaar ckv maar mn bonnen zijn geldig tot en met aankomende 31 december...VAAG!
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 21:21
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-12-2003 @ 10:11:
'k vind het leuk, 'k had ze afgelopen jaar voor het eerst, 'k heb er alleen niet één gebruikt... Zonder die bonnen kom ik net zoveel met cultuur in aanraking, door die €3,50 die je maximaal (toch?) minder hoeft te betalen met bonnen zul je niet opeens veel meer kunnen doen...zoveel goedkoper wordt het met die dingen niet.
Bij ons was het zo dat je gewoon je hele kaartje (voor wat dan ook) kon betalen met die bonnen... Dan werd het dus gratis als je naar binnen wilde.... Dat was wel erg fijn, maar ik weet niet of dat overal zo is. Ik kreeg toevallig vandaag een brief of ik verder wil gaan met die CJP pas...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Evelientjuh schreef op 03-01-2004 @ 22:21:
Bij ons was het zo dat je gewoon je hele kaartje (voor wat dan ook) kon betalen met die bonnen... Dan werd het dus gratis als je naar binnen wilde.... Dat was wel erg fijn, maar ik weet niet of dat overal zo is. Ik kreeg toevallig vandaag een brief of ik verder wil gaan met die CJP pas...
dat was bij mij ook zo. gewoon gratis naar een voorstelling dus.
maar meer met kunst kwam ik niet in aanmerking, omdat ik al heel vaak culturele dingen bezocht. het werd puur een stukje goedkoper dus.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:02
Verwijderd
Ik kreeg van zon school ook voor 23 euro aan bonnen en had op het einde nog 17 euro over....k heb er dus niets mee gedaan mja....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 12:43
ilonatje-ikke
Avatar van ilonatje-ikke
ilonatje-ikke is offline
Ik heb van school vorig jaar ook bonnen gehad
het was €23.- maar nu heb ik nog maar €2,- over.
ik ben naar een dansvoorstelling en een toneeluitvoering gratis geweest
ook ben ik op 30 dec. (de laatste dag dat ze geldig waren) maat de film geweest.
Scary movie 3 voor degene die t wilt weten.
ook al weer gratis
dus ik vond ze erg makkelijk
MZZL
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:19
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik ben al 75 euro kwijt aan ckv zonder bonnen te gebruiken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2004, 19:04
IKKarlijn
Avatar van IKKarlijn
IKKarlijn is offline
zeker wel rlx die bonnen, ga de 20ste naar concert van HIM van m'n ckvbonnen!!!! Dus ja ik vind ze zeker wel bruikbaar!!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 13-01-2004 @ 14:19:
ik ben al 75 euro kwijt aan ckv zonder bonnen te gebruiken
dat lijkt me niet erg gezond.
hebben jullie op school geen persoon die de ckv zaken regels, als een soort van 'uitbureau'?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:21
korfballer
korfballer is offline
onze leraar heeft alle bonnen en je mag der zo veel komen halen als je der nodig heb...! ook al zijn ze van andere mensen ofso want lang niej iedereen gebruikt ze...dus tsja naar de bios kan je altijd gratis! dat is best weel een btje handig!

xx
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:42
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
korfballer schreef op 03-02-2004 @ 12:21:
onze leraar heeft alle bonnen en je mag der zo veel komen halen als je der nodig heb...! ook al zijn ze van andere mensen ofso want lang niej iedereen gebruikt ze...dus tsja naar de bios kan je altijd gratis! dat is best weel een btje handig!

xx
Je kunt helemaal geen bonnen gebruiken van andere mensen want op de bonnen staat oa de naam die moet matchen met je CKV-pas die je officieel ook moet laten zien als je bonnen gebruikt. Dus ik weet niet hoe die leraar dat wil doen..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 14:21
MeSamantha
Avatar van MeSamantha
MeSamantha is offline
Het is wel handig, maar ik kreeg ze heel laat, toen was ik al naar 3 dingen geweest.
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 17:22
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
Je kunt helemaal geen bonnen gebruiken van andere mensen want op de bonnen staat oa de naam die moet matchen met je CKV-pas die je officieel ook moet laten zien als je bonnen gebruikt. Dus ik weet niet hoe die leraar dat wil doen..
we hebben et al vaak genoeg gedaan en het is al de keren gelukt...
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:39
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
korfballer schreef op 09-02-2004 @ 18:22:
we hebben et al vaak genoeg gedaan en het is al de keren gelukt...
hmm dat zegt wel weer genoeg over de controle bij de kassa's..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2004, 21:02
Verwijderd
met deze bonnen ga je naar de bios (een extra reden is dat je goedkoper kan) en voor ckv ga je naar gratis-voorstellingen van lokale amateurgroepjes, dus.......ja...het is goed voor je culturele vorming
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Lucht je hart topic #8
Verwijderd
500 16-07-2004 18:56
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie vragenlijst over ckv
Verwijderd
7 08-03-2004 05:52
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Ckv
RL
10 04-03-2004 22:48
Algemene schoolzaken CKV Bonnen gebruiken
Hi, I'm Nora
16 07-12-2003 10:06
Algemene schoolzaken CKV bonnen
Curry
3 02-12-2003 10:39
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Jongeren Uit Bureau
alpha
5 25-10-2003 09:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.