Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 21:19
Verwijderd
waar kennen jullie je geliefde van (denk aan: school, uitgaan, je jeugd, vrienden, via via, enz.)
en hoe ging het bij jullie (denk aan: meteen na een avondje gezoend en toen een stel, of eerst langzaam leren kennen, enz.)

TS moet beginnen dus dat zal ik dan maar doen:
ik ken mijn liefje uit mijn jeugd (waren vroeger ook vriendje-vriendinnetje) hij woonde bij mij 1 straat verder op, zaten op dezelfde school, speelden na school altijd enz. tot hij ging verhuizen... daarna heb ik hem dus weer opgespoord enz. we werden weer vrienden leerden mekaar goed kennen enz. en nu zijn we een stelletje (sinds 3 weken )

kussie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2004, 21:29
4774
4774 is offline
ik kende hem van school
hij vond me niet cool.. en ik kende hem niet echt toen.
toen een half jaar later kreeg hij van een vriendin van hem
dat toevallig ook een vriendin van mij is, een foto met ons samen erop, hij vond me er mooi opstaan en voegde me weer toe op msn, toen we gingen chatten kwam hij er achter dat ik helemaal niet zo;n persoon was als hij dacht..toen hebben we een paar keer afgesproken en na 4 maanden hebben we voor het eerst gezoend. en sinds dien hebben we iets

misschien een lullige reden dat ie me eerst niet cool vond terwijl hij me niet kende enzo, maar hij hoorde van zn vrienden ( 1 vriend die ik toen had afgewezen) allemaal slechte dingen. ben blij dat we toch hebben gepraat en hij de echte ik kent

Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
uhm
nu bijna 2 jaar geleden (1juni om precies te zijn) ontmoetten we elkaar op Ozzfest, toen had hij nog een vriendin en ik een vriend.
Dat ging uit, en in.. oktober kregen we wat en dat was na 6 weken weer over.
Toen heb ik 8 maanden een andere vriend gehad en hij iets van een jaar een vriendin. Maar dat was het echt níet. We raakten aan de praat kort nadat het uit was tussen zijn vriendin en hem en mijn vriend en mij. (dat was rond dezelfde tijd uitgegaan allemaal) En we spraken af naar de bioscoop te gaan, als gewone vrienden uiteraard
Dat was heel gezellig, op het laatste moment gezoend. Maar eigenlijk wilde ik geen vast iets en hij ook niet.
Toen heb ik hem daarna nog een paar keer gezien bij concerten enzo. We vonden elkaar toch nog wel heel erg leuk eigenlijk. We spraken af een dagje Artis te doen, dat was midden maart, en vanaf toen zijn we weer samen. Aaaawh
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:36
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb mijn vriend leren kennen via het internet. Na een maand of 2 gezellig en vaak met elkaar gechat te hebben, hebben we elkaar in het echt gezien. Dat was meteen heel erg gezellig, zodat we nog een volgende keer afgesproken hadden. En eigenlijk bleek toen dat we elkaar toch wel heel erg leuk vonden Is inmiddels al ruim 1 jaar en 7 maanden geleden
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:39
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik ken mijn huidige vriend van korfbal ja ik zat daarop ja

hij kwam bij ons een selectiewedstrijd doen en ik deed er ook aan mee. ik zag hem die dag voor het eerst.
hij kwam bij mij in het team en we zijn 'gewoon vrienden/teamgenoten'geweest.

op een gegeven moment zijn we naar de film geweest maar toen gebeurde niks. we waren allebei een beetje schijterig

ongeveer een jaar daarna heb ik een keer tegen hem op msn gezegd dat ik wel wilde weten hoe hij zoende (ja ik had wel wat BrEeZaH's op )
toen zijn we weer naar de film geweest en hebben we gezoend

anderhalf jaar na die eerste zoen ging het uit
we zijn anderhalve maand uitelkaar geweest en sinds juli vorig jaar zijn we weer samen. het gaat ontzettend goed tussen ons (ookal hebben we weleens ruzie maar die praten we gelijk uit) en ik zou het echt niet meer weten wat ik zonder mijn schatje zou moeten doen
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:43
Verwijderd
van internet
Ik ging voor de gein een chat binnen, er was niemand. En toen kwam hij ook op die chat. Beetje gepraat, elkaar daarna gaan mailen en over ICQ gaan kletsen... En tja, dat zeker een jaar gedaan.
Toen ontmoet, de derde ontmoeting bleef hij slapen, zegt genoeg
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 21:54
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Van school o.a
Ik ging mee met mijn broer (en vriendin en vrienden)mee naar lowlands. Nou en toen leerde ik allemaal nieuwe mensen kennen, waaronder hij. Hij is dus ook een vriend van mijn broer. Ik vond alle nieuwe mensen interessant, maar na lowlands ging ik ook in de pauzes naar de nieuwe mensen toe. Ik vond iedereen aardig en boeiend, maar na anderhalve week ofzo ging ik me toch wel afvragen of ik hem niet meer dan aardig vond. Nou, derde week was ik verliefd. Dat weekend een feest van hem, ik was er ook. Hij beweert dat hij me toen nog niet leuk vond, maar iedereen vond hem verdacht tegen mij: veel vragen of het wat ging worden.
Nog een week heel gezellig gehad op school. Ik was helemaal verliefd, hij zegt dat het langzaam tot hem doordrong. En toen dat weekend kreeg ik een leuk mailtje, nou en een leuke reactie en toen was het zo'n beetje aan, en toen zagen we elkaar op school en vond ik dat heel eng, maar hij was lief.

Morgen is dat 8 maanden geleden
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:32
Verwijderd
Heel verhaal

Van internet iig. Ik zat met problemen voor een examen: had een aantal opdrachten gekregen die ik moest kennen, maar ik kon geen flikker van Actionscript, dus ik vroeg aan een vriendin die ik via internet ken of zij niemand wist die daar goed in was en me kon helpen. Ja dus: haar ex , zij me zijn mail gegeven, ik gemaild, kreeg reactie, ondertussen ging ik eten, kwam terug online en kreeg van hem alle opdrachten gemaakt terug (wat ik niet eens had durven hopen maar dus wel geweldig was). We lulden wat over de opdrachten, bleken ongeveer dezelfde richting te doen, wisselden wat info uit (zijn lievelingsboek bleek ook mijn lievelingsboek te zijn en dat was zo met steeds meer dingen) en hadden het gezellig (allemaal via msn). Volgende dagen sprak ik hem steeds meer, de vriendin merkte op dat hij me leuk vindt, maar ik durfde daar niet veel meer uit op te maken, want ik heb me in het verleden al flink voor de kop gestoten met verliefd worden via internet.
Ik hou op cu2 altijd een soort van journal bij en hij had gelezen dat ik iemand leuk vond en uiteindelijk, na de zoveelste keer dat ie vroeg of ik al succes had bij die iemand, heb ik er maar uitgeflapt dat het over hem ging. En die diepgaandere interesse was wederzijds. Dat was 10 dagen nadat we elkaar voor het eerst gesproken hadden Nog eens 7 dagen later hebben we dan afgesproken, film gekeken bij hem thuis, veel gerookt, veel zenuwachtig gekeken, heel veel gepraat en uiteindelijk veel te laat (half 3 ofzo en ik moest nog een uur terug naar huis rijden) met een knuffel en een kus op de wang naar huis gegaan. De volgende ochtend moest ik er alweer om half 11 uit want ik had gevraagd of ik naar de repetitie van zijn band mocht komen. Hele dag rondgehangen en uiteindelijk 's avonds bij het afscheid, hield hij me gelukkig vast
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:57
Verwijderd
Ik ken 'm via dit forum, want we zijn nerds
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 23:03
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 27-05-2004 @ 22:29 :
hij iets van een jaar een vriendin. Maar dat was het echt níet.
wat weet jij daar nou van, was je erbij ofzo?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 23:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb mijn vriend leren kennen via msn, had hem al een maand of 4/5 in mn lijst staan, deden altijd super kortaf en bot tegen elkaar, totdat ik begin december een webcam kreeg, en hem bij hem als 1e aanzette. Anyway hij vond me super leuke meid, hij ook z'n cam aan... en vertelde me toen dat hij altijd wat wantrouwend is, als hij niet weet wie hij aan de andere kant heeft. Echte argusoogjes... 7dec. vorig jaar stuurde hij me voor het 1st een smsje, heel lief enzo... toen gaan msnen en smsen, hij na 2 weken een keer gebelt, ook dat erg gezellig, en begin januari ontmoet, bij mij thuis beetje op de bank gezeten en beetje ouwehoeren. Na paar uurtjes gezoend, bij honden uit laten haha en toen besloten dat we een poging wilde doen, duurt nu alweer 5maanden Nooit ruzie, Nooit problemen
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 02:39
Max19
Max19 is offline
Kende haar al 2 jaar, toen ineens in een vaag achteraf kroegje zoenden we elkaar ineens en dat was best lekker eigenlijk vonden we allebei
Dus dat hebben we daarna toch maar vaker gedaan enzo.
Ik wilde eigenlijk geen relatie en zij ook niet maar na een week of 3 werden we ook echt best wel verliefd op elkaar en besloten we het toch maar een kans te geven !!!
Blijkt nu echt een superleuke relatie te zijn, hebben veel lol met elkaar en kunnen enorm goed praten en het klikt ook gewoon super
Het voelt gewoon super vertrouwd

Nu begrijpen we allebei niet waarom we elkaar nooit eerder hebben zien staan
Ik zei regelmatig tegen mijn beste vriend "Als je een leuke vriendin wilt zou ik 100% voor haar gaan""
"Je bent gek dat je haar niet neemt" etc etc etc..
Nooit in m`n kop opgekomen dat ik haar zelf misschien wel zag zitten
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 05:56
Verwijderd
van school, ik vond hem leuk, dus ik ging maar achter hem aan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 08:51
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-05-2004 @ 00:03 :
wat weet jij daar nou van, was je erbij ofzo?
hahaha
nee hoor, maar hij wel.
__________________
look back and laugh

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 09:06
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik ken hem van vorig jaar carnaval. Hij was de ex van een "vriendin" van me, en op een gegeven moment, via wederzijdse vrienden, raakten we aan de praat.
Maar ik had toen al een aantal dagen met een andere jongen gezoend, en had zoiets van "nee ik ga niet ook met hem zoenen". Na een tijdje zat hij nogal verveeld op een barkruk, dus ik ging vragen wat er aan de hand was. Haha, hij was een beetje aangeschoten, en zei "ja, iedereen heeft iemand, behalve ik "
Een vriendin van mij hoorde dat, en zij gaat naar hem toe van "ik verveel me " Hmm dus toen zoenden ze.

Een paar weken na carnaval, had hij via via me msn-adres gekregen, en voegde me toe. We praatten en mailden erg vaak. Maar meer was er niet van gekomen.
Hij kreeg vriendin, ik een vriend.
Nadat we elkaar 10mnd ofzo niet meer hadden gezien, spraken we elkaar weer eens op msn. Beiden waren weer vrijgezel...
We hadden het erover wat we dit jaar met carnaval gingen doen, en kwamen erachter dat we ong dezelfde plannen hadden.
Ik zei hem dat ik hem wel een keertje zou opzoeken dan. En dat gebeurde ook... En deze keer met succes

De weken/maanden erna, zagen we elkaar elk weekend, en zoenden ed , maar van een echte relatie was nog geen sprake. Vooral omdat we beiden (voor dat het carnaval was) op msn beweerden van "neuh een relatie hoeft voor mij niet, gewoon de lusten, en niet de lasten " Oke... Maar geen gevoelens voor elkaar te ontwikkelen is toch vrij lastig...
Vooral toen zijn moeder eens vroeg van "eey hoe zit dat nu??", omdat hij vaak bij ons was, en omgedraaid.
Euhh
We zijn toen maar eens op een "echte date" geweest, en sindsdien is het "officieel" haha.


(Ja had zin om een "verhaaltje" te schrijven... Vandaar deze "uitgebreide" versie )
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 09:07
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Van skool! Ik kende haar al een jaar, maar pas toen we uitwisseling hadden ('t scheen dat ik de hele week wanneer het maar kon om haar heen hing - nooit wat van gemerkt. Maar aan het eind van de week bedacht ik opeens: DAMN!! Ik hang al de hele week om haar heen maar doe niks) heb ik actie ondernomen.

Het is overigens wel weer uit gegaan, maar op het moment zien we elkaar weer (ontzettend zitten ).

__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:01
Verwijderd
via vrienden, kort verhaal:

ik ging uit met vrienden, die nodigden ex-collega uit en die nodigde vriend uit (nu mijn vriend dus)
hij toen toen alleen nog vriendin, maar na een maandje ongeveer was het uit tussen hem en haar, en aan tussen hem en mij
we hebben nu bijna 1,5 jaar
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:07
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 28-05-2004 @ 11:01 :
via vrienden, kort verhaal:

ik ging uit met vrienden, die nodigden ex-collega uit en die nodigde vriend uit (nu mijn vriend dus)
hij toen toen alleen nog vriendin, maar na een maandje ongeveer was het uit tussen hem en haar, en aan tussen hem en mij
we hebben nu bijna 1,5 jaar
Gefeliciteerd!

Ik zie toevallig dat je jarig bent, vandaar
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2004, 10:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
In de introductieweek van onze opleiding hebben we elkaar leren kennen. Een halfjaar later kregen we een relatie. Tis zo'n vaag verhaal dat ik niet eens meer weet hoe ik t moet opschrijven
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:35
BelleRosé
Avatar van BelleRosé
BelleRosé is offline
Van op de kermis. Mijn vriendin die eerst gek van hem was, wou naar de kermis gaan omdat hij daar ook rondliep. Maar ze vond niemand die met haar mee wou, dus vroeg ze maar aan mij of ik mee wou gaan (ja ik was der laatste hoop )
En toen zaten we daar op een stoepje voor een winkel, en toen kwam hij voorbij gewandeld. Ik wist natuurlijk niet achter wie mijn vriendin aasde, dus tja.
Zij meteen hysterisch wijzen dat dat haar droomjongen was. Dus ik spoorde haar aan van zijn gsm-nummer dan eindelijk te gaan vragen. Dat lef had ze niet.. Dus ben ik erop afgestapt en begon er wat mee te praten. Mijn vriendin stond er wat blozerig bij en wist helemaal niet wat zeggen. Na zo'n tijdje te praten, kreeg ik dan zijn gsm-nummer. Toen we daarna naar huis gingen (we hebben nog een tijdje met andere mensen rondgehangen) stuurde ik hem een bericht dat ik zijn gsm-nummer doorgegeven had aan mijn vriendin. Hij stuurde redelijk snel terug dat hij dat niet zo'n goed idee vond (ja te laat..) want hij zag der helemaal niet zitten en wou haar ook niet kwesten. Njah, hij deed dus alsof zijn geld op was (tegen mijn vriendin) maar ondertussen zat ie wel naar mij te sturen. We hebben die avond/nacht nog een hele tijd met elkaar zitten bellen en een paar dagen later ook afgesproken.
't Verhaal is serieus ingekort (kuch) maar het is nu ongeveer 2jaar me beste vriend, en sinds ongeveer 8.5maand ook mijn vaste vriend..

X
Welteruste
__________________
Echt...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:43
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik ken mijn vriend eigenlijk onrechtstreeks via internet !! Ikheb zijn beste vriend lere kennen via internet en heb er dan eens mee afgesproken, en hij bracht zijn beste vriend natuurlijk mee !!

Mijn vriend en ik zijn 3 jaar gewoon bevriend geweest, ik was meteen verliefd op hem en hij op mij, maar geen van beiden dierf het te zeggen, tussen in een paar andere relaties gehad, maar bleek nooit wta te worden!!

En dan op een goed moment, kwam da toch es ter sprake dat hij me leuk vind en eigenlijk al lang wou zeggen dat hij me graag zag, en hij zoiets had, van het is nu of het is nooit !!

Ondertussen zijn we 9 maand verder en alles is nog steeds dik in orde !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:45
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik kende hem van scouting en vond hem een enorme klootzak Hij zat constant te irriteren en trok zelfs mn string een keer omhoog Ik wou nooit meer wat van hem horen en nog geen maand later vond ik hem leuk. We zaten vaak te chatten op msn enzo, zodoende leerden we elkaar kennen.

Nog steeds weet ik niet hoe ik om kon slaan, maar ik weet iig wel dat hij heel anders is dan hij zich voordeed.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:55
Izoes
Avatar van Izoes
Izoes is offline
Hij had een hele mooie tekening met graffiti etc in mn kastje gestopt.. romantisch
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 11:11
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb hem leren kennen via de verjaardag van een vriendin. We hebben veel gepraat die avond en gedanst. Het klikte en daarna hebben we nog veel gebeld en gemsnd. Tot we een keer naar de bios gingen, sindsdien hadden we officieel wat.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 11:21
ida
ida is offline
ik ken mijn mannetje sinds mn 14e. ik leerde hem kennen op icq van mijn beste vriendin. haar neefje is nl. ook zijn neef. we hebben een hele tijd gechat maar ik had geen internet. toen ik dat wel had heb ik hem toegevoegd maar hij was een stuk ouder (4jr) ik kreeg een andere vriend waar ik 2 jaar wat eme heb gehad maar in de tussentijd bleef ik met hem mailen. op t laatst stuurden we mekaar 40 smsjes op een dag. toen ging t uit met mn toenmalige vriend en hij vroeg me meteen uit, maar dat kon ik nog niet. een maand later zijn we toch uitgegaan en hebben dat een maand lang volgehouden. we waren toen zo verliefd dat we bij hem thuis maar gezoend hebben..... das nu 2 jaar geleden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 14:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Uitgaan. Een vriend van me had iets met een meisje, die had weer vriendinnen via een sportvereniging en een van die vriendinnen werd mijn vriendin. Die relatie tussen die vriend van me en dat meisje was wel al uitgegaan voordat ik iets met mijn ex kreeg. Maar via het uitgaan dus. Een paar weken nadat ik haar voor het eerst gezien heb hebben we gezoend. Ik wilde haar eerst beter leren kennen. En twee weken later met carnaval kregen we iets. Heeft 2½ maand geduurd, drie weken geleden ongeveer heeft ze het uitgemaakt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:54
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
mn ex:

Ik kwam bij em in et team op korfbal. daarvoor had ik em nog nooit op de club gezien (of hij was gewoon niet opgevallen) en hij zit ook bij mij op school (waar hij me ook nooit is opgevallen).
Ik liet best wel merken dat ik hem leuk vond op school en op trainen en na onze trainingen gingen/gaan wel altijd nog een (half) uur met het team staan praten en zo leerden we elkaar dus steeds meer kennen en toen ging ik een keer met een vriendin/teamgenote naar de bios en dat vertelde ik em zo en vroeg of hij ook mee wilde en na de bios heeft ie me thuis gebracht en zoenden we voor het eerst. Vanaf toen hadden we
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:55
LittleLucille
LittleLucille is offline
Op een moter run..
Ik zag hem daar vaker..
En toen ben ik via via aan zijn msn adres gekomen..
Toen hebben we wat afgesproken en van het een kwam het ander..
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:03
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 28-05-2004 @ 09:51 :
hahaha
nee hoor, maar hij wel.
ja, met zn volle verstand en gevoel.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:33
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-05-2004 @ 18:03 :
ja, met zn volle verstand en gevoel.
gelukkig maar
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:39
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
Van uitgaan

-Edit- Nog even een verdere uitleg.
Toen het iets van 4 uur 's nachts was, en dus iedereen de kroeg uit moest, stond ik nog even te kletsen buiten met vage bekende. Ineens een jongen die mijn naam riep. Dus naja, even gevraagd hoe hij mijn naam kende dan. Maar dat vertelde hij niet echt duidelijk.
Toen heb ik hem een hele tijd niet meer gezien, totdat ik hem tegenkwam op mijn school. En toen stapte ik dus op hem af van, "Hey jij bent die jongen van laatst die mijn naam riep!". Dus steeds op school zeiden we hoi tegen mekaar, en op een gegeven moment kwam ik achter z'n emailadres en voegde hem toe op Msn.
En zo leerde ik hem steeds meer kennen.

Trouwens, hij is inmiddels me ex.

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:24
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
2 September 2003: Lagwagon in de Melkweg. Leuke avond ]gehad, aan het einde zag ik wat forummers staan. Even snel hallo gezegd, snel weer weg. Wel blijven spieken want 1 van hen was wel leuk.. ongeveer een week na het concert (na wat heen-en-weer gepraat op het forum) voegde hij me toe op msn.

3 Oktober 2003: No Use For A Name in de Melkweg. Zenuwen, benieuwd of het bij de 2e keer hem zien ècht gaat klikken. Maar helaas, niet dus. Ik te chicken om te praten en hij verlegen. Nog even cd's uitgewisseld en dat was het, ik was super chagrijnig ondertussen

Maarrr we chatten daarna wel gewoon weer, en na twee weken ofzo durfde ik hem uit te nodigen, we gingen naar een karaoke avond in n Ierse pub met wat vrienden van mij, het was kort doch erg gezellig. Daarna steeds vaker afgesproken, winkelen, rondhangen etc.

10 November 2003: Weekendje chagrijnig, want ik was nu ècht verliefd op hem en wilde het hem vertellen, maar durfde niet. Hij merkte natuurlijk dat ik chagrijnig was en ik beloofde 's avonds te mailen (ja, erg ) wat er was. Dat gedaan terwijl hij online was, ik snel offline. Smsje terug dat hij mij ook leuk vond, ik blijer dan ooit.

12 November 2003: Hij kwam! Naar mijn school, zoals vaker. Het werd een winkel/hangdag zoals we die al vaker gehad hadden, terwijl we wísten dat we elkaar leuk vonden. Hij ging om 17u op de trein, ik durfde er dankzij nare giechelstiltes niets over te zeggen, wist niet wat te doen en sprong ook maarin de trein. "Ja ik breng je wel even naar Amersfoort". Elkaar een half uur raar aangegaapt, ontzettend zitten blozen om de horoscopen die nogal klopten , en in Amersfoort aangekomen eerst nog tien minuten onwennig naast elkaar gestaan. En één minuut voor de trein zou vertrekken durfde ik hem eindelijk te zoenen (grote stap pour moi). Die zondag kwam hij langs en was het wel duidelijk dat hij ècht mijn vriendje was.

En nog steeds is <3

Jezus wat een lang verhaal is het geworden wie leest dit nou nog..
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:30
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Van zwemmen.
Ik vond m knap, maar verder nix. Ja aardig, maar had geen gevoelens voor, vond nog iemand anders leuk. Mara die voelde nix voor mij, dus ging ik maar s wat beter naar mn huidige vriend kijken. Goh, hij lacht wel leuk, goh hij is wel knap, goh hij is wel leuk!
Ik was eerst bang dat ie iets met n ander had, maar dat was vooral omdat zij met alle jongens nogal klef is. Ik vroeg het hem, en toen ie zei dat ie nix met dr had was ik eh......erg blij
Bijna een week dr na gaf ik mn telefoonnummer, want hij ging opskikamp, en zou n kaartje sturen, en hij zei: geef gelijk je nummer. Ik volgende dag smsje gekregen: Je weet dat ik vrijgezel ben, ben jij nog vrijgezel? (ik had net die avond zitten zeggen dat ik wel weer erg loner was tussen al die niet-vrijgezelle mensen)
Maarja, ik was bang dat ie op skikamp allemaal andere meiden tegen zou komen dus ik hoopte niet zoveel. Toen ik m weer zag,wist ik niet wat ik moest zeggen Een week nadat ie terug was had ik zwemwedstrijd, hij nam me even apart en gaf me een heel mooi gedichtje, waarin o.a. stond dat ie hoopte dat ie me ooit eens als zn vriendin mocht voorstellen. Toen vroeg hij of ik t met m wilde proberen, en dat wilde ik wel
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:37
Susanne
Susanne is offline
Hij is een huisgenoot van m'n broer en het weekend voor valentijn was daar een feest. Ik was er natuurlijk ook, ik vond hem alleen heel irritant Maar toen ik weer thuis was begon ik 'm leuk te vinden, ik dacht dat ik hem in m'n hoofd veel leuker had gemaakt dan dat ie eigenlijk was.. naja het weekend daarna toch maar weer naar m'n broer toegegaan omdat ik hem toch graag weer terug wilde zien, en toen hebben we 's avonds gekuuust
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 21:08
Verwijderd
hij zat bij mij op school, maar leerde em echt kennen op een feestje van een vriendin (zijn klasgenote). het werd gezellig, we werden vrienden, en er kwamen nog meer gezellige mensen bij ons. toen ik een vriendin opbiechtte dat ik hem leuk vond, bleek dat zij dat ook vond. dat was dus nog een probleem. op een gegeven moment wist iedereen dat ik hem leuk vond, en hij begon dingen te vermoeden, dus werd het tijd dat er een gesprekje ging plaatsvinden. nagoed, op vrijdagmiddag ging hij met me mee naar huis, en daar ging ik opbiechten dat ik, maar dat ook mn vriendin, hem leuk vond, maar gelukkig voor mij was het wederzijds. toen kwam ie dat weekend Roland Garros kijken, en was het aan. conclusie: het is dus nu een jaar aan, want er is weer Roland Garros

En o ja: wwe zoenden pas na 3 weken, want ik vond het eng, en reageerde dus nergens op

nog een leuk detail: toen we 5 maanden verkering hadden, issie bij me om de hoek komen wonen. dat is wel plezant
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 21:23
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
We hebben elkaar leren kennen via het internet. Na ongeveer 3 weken hebben we voor het eerst gebeld (zwaar spannend) en toen na ongeveer een maand hebben we afgesproken. We hebben de hele dag door Alkmaar gelopen en we ware allebei super nerveus. Hij reed nog met me mee naar huis met de trein en daar hebben we bij mn fietskluis voor het eerst gezoend Was onwijs gaaf en we zijn nu al bijna een jaar en 8 maanden samen en nog steeds onwijs gelukkig
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 28-05-2004 @ 21:24 :
2 September 2003: Lagwagon in de Melkweg. Leuke avond ]gehad, aan het einde zag ik wat forummers staan. Even snel hallo gezegd, snel weer weg. Wel blijven spieken want 1 van hen was wel leuk.. ongeveer een week na het concert (na wat heen-en-weer gepraat op het forum) voegde hij me toe op msn.

3 Oktober 2003: No Use For A Name in de Melkweg. Zenuwen, benieuwd of het bij de 2e keer hem zien ècht gaat klikken. Maar helaas, niet dus. Ik te chicken om te praten en hij verlegen. Nog even cd's uitgewisseld en dat was het, ik was super chagrijnig ondertussen

Maarrr we chatten daarna wel gewoon weer, en na twee weken ofzo durfde ik hem uit te nodigen, we gingen naar een karaoke avond in n Ierse pub met wat vrienden van mij, het was kort doch erg gezellig. Daarna steeds vaker afgesproken, winkelen, rondhangen etc.

10 November 2003: Weekendje chagrijnig, want ik was nu ècht verliefd op hem en wilde het hem vertellen, maar durfde niet. Hij merkte natuurlijk dat ik chagrijnig was en ik beloofde 's avonds te mailen (ja, erg ) wat er was. Dat gedaan terwijl hij online was, ik snel offline. Smsje terug dat hij mij ook leuk vond, ik blijer dan ooit.

12 November 2003: Hij kwam! Naar mijn school, zoals vaker. Het werd een winkel/hangdag zoals we die al vaker gehad hadden, terwijl we wísten dat we elkaar leuk vonden. Hij ging om 17u op de trein, ik durfde er dankzij nare giechelstiltes niets over te zeggen, wist niet wat te doen en sprong ook maarin de trein. "Ja ik breng je wel even naar Amersfoort". Elkaar een half uur raar aangegaapt, ontzettend zitten blozen om de horoscopen die nogal klopten , en in Amersfoort aangekomen eerst nog tien minuten onwennig naast elkaar gestaan. En één minuut voor de trein zou vertrekken durfde ik hem eindelijk te zoenen (grote stap pour moi). Die zondag kwam hij langs en was het wel duidelijk dat hij ècht mijn vriendje was.

En nog steeds is <3

Jezus wat een lang verhaal is het geworden wie leest dit nou nog..
Ik Welke forummer?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:34
Verwijderd
Mag ik voor dit topic even de zoekfunctie gebruiken? Ik ben zo terug

Ja, een tekst die ik een jaar geleden ook al schreef, heb de tijdspannes even veranderd

Meer dan twee jaar geleden, in februari 2002, was ik te vaak te laat gekomen, volgens de conrector, meneer G.. Om mij te leren wat pas écht vroeg zijn is, bepaalde meneer G. dat ik drie dagen lang om kwart vóór acht op school moest zijn.
Gelukkig was ik niet de enige notoire telaatkomer in 5VWO en had ik precies die drie ochtenden gezelschap van mijn klasgenoot Theodoor. Hij is op school nogal stil, en contact met mensen die ik niet ken verloopt meestal erg stroef bij mij, maar vreemd genoeg hoefden we geen gesprek te forceren en hadden we zelfs te veel gespreksstof voor die drie halve uren. Ik begon over hem te dagdromen, voerde gesprekken met hem in mijn hoofd, al dacht ik in die tijd natuurlijk nog meestal aan D., mijn exvriend met wie ik toen nog samen was.
In april begon er bij Nederlands een groot werkstuk-project waarbij je in groepjes van vier moest werken., Mijn goede vriendin S. en ik besloten om samen te gaan werken met F., toen een vriend van ons, en Theodoor - niet aleen omdat hij ons iemand lkeek die goed om mee samen te werken zou zijn, maar ook omdat ik 'm wel beter wilde leren kennen.
Dat laatste lukte verrassend goed en snel, ik ging mezelf er zelfs in afremmen toen ik me duidelijk tot hem aangetrokken begon te voelen, ik had D. immers nog... telkens voelde ik me steeds meer verwant met Theodoor (die manier om te zeggen hoe het voelde, als een verwantschap, heeft hij me aangereikt), ging ik me daarover schuldig voelen, probeerde ik hem een tijdje te mijden, wat dan nog niet eens lukte...
Kort voordat D. het uitmaakte besloot ik dat het me niets kom schelen en dat ik gewoon graag bevriend met Theodoor wilde zijn. Dat lukte vrij goed, al begin juli zaten we, samen met F. (dezelfde F die ik eerder noemde) en mijn nicht M., een hele nacht te praten.
Aan het eind van de zomervakantie waren we echt goed bevriend, gedurende de herfst deden we bijna elk weekend wel iets samen, en ook mijn liefste vriendin H. raakte erg goed bevriend met hem.
In november van 2002 hielden we met onze heilige drieëenheid (Theodoor, H. en ik) een filmmarathon, we keken twee films, gingen slapen, en de volgende ochtend moest Hanneke naar huis en besloten wij om nog twee films te kijken.
Tijdens de films kwamen we steeds in elkaars armen terecht, zten we dicht tegen elkaar aan naar het scherm te staren zonder dat de films helemaal tot ons doordrongen... en aan het eind van de dag wilde ik 'm nauwelijks loslaten, ik vond 'm zo lief, zo goed vooral, alles klopte...
Die avond hebben we op msn een lang en fantastisch gezprek gevoerd, dat ik me nu nauwelijks kan herinneren, alleen mijn vreugdeverwarring staat me nog bij... ik wist niet of ik verliefd was, wilde eigenlijk niet verliefd zijn maar wilde wel bij hem zijn... die zondag die de volgende dag was, heb ik vooral besteed aan het denken en dromen over Theodoor. Later bleek dat hij die dag een brief aan mij schreef die ik in oudejaarsnacht van 02/03 pas kreeg.
Verliefdheid kun je ontkennen, maar je kunt het niet tegenhouden, en na een tijdje valt het ook niet meer te ontkennen en moest zelfs ik het beseffen.
Een maand geleden bleef hij na een feestje bij me slapen, voor de gezelligheid zeiden we allebei, maar natuurlijk zagen we het beiden als een mooie kans. Op het feestje leek alleen hij te bestaan, de rest van de wereld was onscherp (en toch had ik wel m'n lenzen in).
Na het feest gingen we, na eventjes tv gekeken te hebben, op mijn kamer zitten praten, steeds dichter tegen elkaar aan zitten praten tot we in elkaars armen lagen en nauwelijks nog praatten, maar vooral gelukkig lagen te zijn.
Laat gingen we 'slapen', hij nog eventjes in mijn bed, nog eventjes, en nog eventjes, en toen nog eventjes, tot we tegelijkertijd elkaar zoenden en daar niet gauw mee ophielden.
Binnenkort anderhalf jaar, over een paar daagjes al; . En op het moment ligt-ie achter mij te snurken.

en dit gaat dus bijna niemand lezen

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 09:01.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 11:11
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
via internet!!

Ik had een cu2 site gemaakt, en ging maar eens kijken op sites van anderen. via via kwam ik op zijn site terecht, en liet maar een berichtje achter. toen werd ik even later toegevoegd op msn. wij heel veel praten, was erg gezellig. waren allebei single, maar had niet echt zoiets van laat ik nou eens verliefd worden op iemand die ik alleen maar ken via internet. nou bleek dat hij de buurjongen van mijn tante was, en dus vlak naast mijn school woont.

we praatten dus best wel veel, en op een gegeven moment zouden we allebei naar Buona, een kroeg-disco weet ik veel. maar heb hem de hele avond niet gezien (of... niet herkend, kan ook, had maar een paar foto's gezien) toen ik thuis kwam vond ik het best wel jamer, maar ik sprak hem toch nog wel regelmatig

we kwamen er achter dat we dezelfde plannen hadden voor oud en nieuw. dacht dan zie ikhem daar wel, maar toen bleek opeens dat mijn "vervoer", een vriendin, niet doorging. dus dan kon ik helemaal niet weg met oud en nieuw. ik baalde, en ook omdat ik hem dan nog steeds niet zou zien. maar hij ging met de scooter heen en zei dat ie me wel op wou pikken!! ik helemaal blij, haha.

maar me moeder kwam weer roet in het eten gooien. ik mocht niet weg met iemand die ik nog nooit gezien had... dus ik had aan hem gevraagd of hij in de vakantie eens wat wilde gaan doen. we gingen naar de bios, en het klikte wel. we zaten daarna af en toe te SMSEn, op een gegeven moment had ik op een dag iets van 15 sms jes aan een stuk door gekregen, hele tijd heen en weer aan het SMSen.

we zaten op een zaterdagavond (de 27e ) weer te praten op msn, en op een gegeven moment was er een meisje die ons probeerde uit te horen wat we van mekaar vonden. zo kwamen we er dus achter dat we elkaar wel leuk vonden. we hebben toen de volgende dag afgesproken op dvd te gaan kijken bij hem thuis. toen ben ik met em geweest, en sindsdien hebben we wat . dat was dus (gister) 5 maanden terug!

(beetje lang verhaal dus niemand zal het lezen, maar was wel leuk om weer eens te bedenken hoe het nou helemaal ging )
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 11:47
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Ik heb het wel gelezen sarah Lief!

Mijn huidige vriendje is een vriend van mijn ex. Ik ken hem ondertussen alweer bijna 1,3 jaar maar we gaan pas echt goed met elkaar om sinds het begin van dit jaar. Op, uitgerekend de verjaardag van mijn ex, was ik een beetje aangeschoten en hing de hele avond om zijn nek. Ik ben verliiiiiefd schijn ik er nogal vaak tegen aan te hebben gegooid maar de dag later, toen ik hem op msn sprak bleek hij het totaal niet erg te vinden. Zijn beste vriend heeft wat met mijn beste vriendin en dus al snel gingen we een keer met zijn 4en wat leuks doen en van het een kwam het ander.
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 11:56
Sha'Quessir
Avatar van Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Mijn huidige vriendin (nog een beetje pril...):

Ik ken haar van een forum (niet dit forum ). Ongeveer sinds november vorig jaar. Sja, de afgelopen twee maanden ofzo ben ik steeds meer voor haar gaan voelen, en ja, zo gaat dat dan he... Gelukkig vond zij hetzelfde

Mijn ex heb ik leren kennen in een chatbox. Na twee weken elkaar eens ontmoet, en dat klikte meteen... (heb nu nog wel een goede vriendschappelijke relatie met haar gelukkig )

M'n huidige vriendin woont op 139 km afstand, m'n ex op 83 km...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:36
Verwijderd
*nu moet ik stiekem toch wel lachen om WooF's verhaal*
mjuh, zo klinkt het wel leuk


Mijn verhaal is een beetje anders. We waren al gewoon vrienden en toen het met zijn toenmalige vriendin uitging, heb ik heel veel met hem op getrokken. We gingen gewoon steeds meer met elkaar om, en toen kreeg ik op een avond een smsje; ik wil je eigenlijk al een tijdje wat vragen maar niet per sms/tel.
Nougoed, WooF was al door hem op de hoogte gebracht dat hij verliefd op mij was. En ik had tegen haar stug mn mond gehouden*hoewel ze wel had zitten vragen*
Nougoed, volgende dag was hij bij mij, en toen gingie zeggen dat hij verliefd op me was. En toen zei ik; nou, dat komt mooi uit, want ik ben ook verliefd op jou.
Nou, toen hadden we wat
En das nu al bijna 7 maanden geleden allemaal
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:43
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
We zitten bij elkaar in de klas, en toen gingen we msnen.
We vonden elkaar wel leuk, toen kwam hij eens bij me thuis en nou ja toen gingen we zoenen enuh nou zo begon het.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:48
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
In de 2e kwamen we voor t eerst bij elkaar in de klas..na 2 jaar kwamen we weer bij elkaar in de klas, en dit examenjaar ook nog! Ik vond haar leuk, en via msn zijn we rond december veel met elkaar gaan chatten (beide 18) en fietsten dan smane naar school, had haar uitgenodigd voro me verjaardagsparty...ze kon niet, toen kwam zij met t initatief om er iets trug voro te doen en gingen we naar de bios en uit. Toen de 1e zoen, en zo nog 2 maanden met elkaar omgegaan, maar nu we met examens bijna klaar zijn, vormen we eignelijk nu een stelletje ! Ga haar zo missen want volgende week gaat ze op vakantie!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
ik heb r leren kennen op een filmavond in (of liever gezegd onder) de kerk. Daar zit een soort jongerenvereniging en die hadden een filmavond georganiseerd. Het zou van 8 uur s'avonds tot 8 uur s'ochtends gaan duren, maar ik moest om half 10 weg want ging naar LOTR 3. Ik kom om een uur of 1 weer terug, ga zitten (de film die toen draaide was The Thing). En ik zie een meisje langslopen. Ik dacht: Hmm die ziet er leuk uit. Maar ze ging bij iemand anders zitten. De film was afgelopen en ik ging roken. Zij rookt ook dus ook mee en nog een paar vrienden van me. De volgende film begint, ik ga op een bank zitten, wat mensen ernaast en zij komt aangelopen: Mag ik bovenop jullie komen liggen? Ja hoor wat jij wil. Na een tijdje had ik ineens dr hand vast en een beetje over dr hand liggen aaien enzo. De film was afgelopen, weer roken. Beetje aan de praat geraakt en ik dacht: Hmm ze is wel leuk mischien heb ik wel geluk. De volgende film begon en ze ging ergens anders zitten . Die film weer afgelopen, weer roken, weer een beetje gepraat. Ik loop terug en ga weer in mn stoel zitten waar ik daarvoor ook zat (zat wel lekker ). En zij komt aangelopen: Mag ik bij je komen zitten? Ja tuurlijk. Ik heb ongeveer 20 minuten van de hele film meegekregen . En nu is het zondag 5 maanden wat .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:55
kastdeur
kastdeur is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=764095
Citaat:
kastdeur schreef op 04-03-2004 @ 13:52 :
Via dit forum zijn we met elkaar aan de praat geraakt. Tijdje wat heen en weer gemaild. Uiteindelijk heb ik hem pas tijdens onze eerste ontmoeting echt leren kennen. We zijn toen een half jaartje veel met elkaar opgetrokken. En een liefde was geboren.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:49
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik ken mijn vriend via mijn werk. Toen ik daar kwam werken in september had hij nog een vriendin, en ik had ook 'half' een vriend. Later bleek dat hij me meteen een leuk meisje vond en ik was ook een beetje overdonderd toen we voor het eerst aan elkaar voorgesteld werden.
In november hadden we een werkuitje, waar we de hele avond met elkaar hebben zitten praten en waar hij me aan het eind van de avond zijn telefoonnummer gaf.
Toen heeft het nog een tijd geduurd voor we via veel te smsen, msnen en elkaar op werk spreken, ook buiten werk af gingen spreken. Toen een paar keer gedate, na die dates had ik het gevoel dat dit echt iets bijzonders zou kunnen worden dus vanaf dat moment is het allemaal heel snel gegaan.
En dat is nu zo'n 5 maanden geleden
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:08
Verwijderd
Op scouting...net als mn ex..

Ik had verkering met hem, Tim dus. En dat liep fout, ongeveer 4 maanden later kreeg ik verkering met Mark, dat duurde 1,5 jaar, bijna 19 maanden.
Ben met Mark naar Londen geweest, had inmiddels meer contact met Tim, na heel lang boos te zijn geweest. Hij wilde de foto's van Londen wel zien, bla bla, toegevoegd op MSN (weer) en praten, veel praten.
Hij kreeg t horen dat mn relatie met Mark niet lekker liep, ik wilde het uitmaken en dat wilde Mark niet accepteren en begon dan steeds te huilen, en dan kon ik dat weer niet aanzien.
Soort van weddenschap met Tim, we zouden zoenen met uitgaan. Hij komt café binnen, 1 zoen linkerwang, 1 rechterwang, 1 op mn mond

Mee naar ander café,met zn 4e, hij liep weg, ging darten,ik dr achteraan, was smoorverliefd op hem, hij ook op mij.
Dus ikdr achteraan, steeds dichter bij elkaar en ik zoende hem.
Dag erna meteen uitgemaakt met Mark, kon niet langer bij hem blijven, wilde dat ook niet.

En nu al 4 maanden onofficieel gelukkig met Tim, en officieel 3 maanden en 11 dagen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:14
justlikeme!
justlikeme! is offline
Ik ken mijn (inmiddels ex) vriendje via mijn werk. Ik werkte op zaterdag in een kwekerij, en hij was doordeweeks een uitzendkracht. Toen ik meivakantie had ging ik samen met een collega de hele vakantie werken, en toen maakte ik dus ook kennis met hem. In eerste instantie vond ik hem geloof ik wel gewoon aardig, maar het was niet liefde op het eerste gezicht ofzow.. Toch vond ik hem op een gegeven moment steeds leuker, het was echt altijd lachen met hem, samen de baas een beetje voor gek zetten haha! maar op een gegeven moment was de vakantie dus voorbij, en ik had eigenlijk nog heel veel voor school te doen, maar tot en met die allerlaatste vakantiedag ben ik gewoon gaan werken, omdat ik hem eigenlijk heel graag wilde zien... .... Nou, intussen hadden we emailadressen uitgewisseld, en gingen we veel msnen. Later kwamen we elkaar tegen bij een zomerfeest, en heb ik op een gegeven moment nog ff bij hem op schoot gezeten, maar toen hebben we niet gezoend.. Dat gebeurde pas een paar weken daarna, toen we allebei naar dezelfde discotheek gingen, en ik voor die tijd ontzettend veel kriebels had omdat 'ik hem weer zou gaan zien!!!'
We hebben die avond de hele aaf staan kletsen en op het laatst ook gezoend ..... En een paar weken later zijn we met een vriendin van mij en haar vriend naar de bios gegaan, en toen is het officieel wat geworden.... Ik was echt supergelukkig met hem!!!! Maar na 3 maanden maakte hij het jammergenoeg uit, ik was er echt ontzettend kapot van...

Maar nu ben ik weer de vrolijke vrijgezel haha en dat blijf ik voorlopig ook ff!!!!! bevalt me hardstikke goed!!!!

wie leest dit nou hahaha!
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
offtopic: is het mode om eronder te zetten dat niemand jouw verhaal gaat lezen?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 18:02
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.