Oud 02-02-2006, 16:50
Verwijderd
Ik ga dit jaar helaas niet op vakantie. Hierdoor heb ik helemaal geen vrienden meer, omdat al mijn vriendschappen gebaseerd zijn op de gesprekken over mijn vakanties. Heeft iemand tips voor nieuwe gespreksonderwerpen, want ik merk nu al dat mijn sociale contacten me beginnen te ontwijken, wat niet onbegrijpelijk is, wat moet je immers met iemand die niet eens op vakantie gaat en daar eigenlijk niets doet dan lezen en zijn kop in het zwembad steken maar wel met fantastische verhalen thuis komt zetten over recordaantallen aan *1 nait stands*. Ik ben door niet naar vakantie te gaan opgehouden een mens te zijn, opgehouden een leven te hebben.
Het kan zo niet langer en ik heb voor mezelf een aantal opties verzonnen:
1. Ik verzin dat ik toch op vakantie ga (hoewel mijn tranen het tegendeel zullen verraden maar daarvoor kan ik me altijd nog aanmelden voor een cursus liegen).
2. Ik ga aan de drugs: open een nieuw leven, waarmee ik het vakantie-leven beëindig. Een nieuw begin.
3. Ik vraag aan de slager van de overkant of hij me in tweeën wil hakken en vervolgens wil verkopen aan de klanten en te onderzoeken of er mensen zijn die commentaar hebben over het nieuwe kippenvlees, om toch iets te betekenen voor de wetenschap.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Is dit wel normaal? Ik zit er wel heel erg mee en hoop niet dat er mensen zijn die er een optie aan toevoegen als 'ga stelen en ga van dat geld op vakantie' want ondanks alles, ik ben geen crimineel en dat blijft wel het uitgangspunt van mijn verhaal.

Help me, alsjeblieft?
Advertentie
Oud 02-02-2006, 16:53
Verwijderd
Ik vrees dat een baan als komiek er voor jou niet inzit
Oud 02-02-2006, 16:56
Verwijderd
Ik onderhoud nauwe contacten met een forumbaas, en ken haar zo goed dat ik durf te wedden dat er een slotje van haar kant gaat komen.
Oud 02-02-2006, 16:58
Verwijderd
Jammer.

Vervelend voor je van vakantie. Als je een normaal topic kunt openen, mag je het nog een keer proberen>
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1 jaar samen
Anoniiem
12 31-03-2012 23:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Kom niet uit dit zinnetje (FA)
Loes89
4 01-05-2007 09:31
Algemene schoolzaken Heb ik nog een goede kans om dit jaar over te gaan van 3 Havo naar 4 Havo?
Saranghaeyo
5 10-04-2007 15:35
Eten & Drinken Waar gaat je hond heen op vakantie dit jaar?
NilsHolgersson
1 22-03-2006 16:18
Werk, Geld & Recht Hoe hoog is ziekenfonds ongeveer voor een 22-jarige niet-student?? (o.a)
Tulpje6
8 29-12-2003 09:09
Verhalen & Gedichten mijn vakantie
rare kwast
2 19-11-2003 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.