Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2006, 16:35
Verwijderd
Het gaat eigenlijk wel goed. School niet zo bijster boeiend, want was erg moe. Vanavond weer naar de muziekschool. Heb net ff aan pws gewerkt. Ik kom er wel. Ik kom er wel. En nu kijk ik ER en lekker op msn aan het klieren. . Het gaat wel goed. Vandaag.
Morgen nog 1 luistertoets en dan benik er vanaf!

Laat me slapen..
Laat me slapen..
Advertentie
Oud 01-02-2006, 16:36
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 01-02-2006 @ 17:07 :
banana split ik zeg et tege niemand *knuf terug*

en toen was het alweer avond en word et weer afwachten
Misschien helpt het toch wel om erover te praten.

Ik hoop dat het iets wordt morgen, dat ze me weer aanspreekt en anders.....tja anders zal ik het zelf moeten gaan doen

Local Hero of the day
Oud 01-02-2006, 16:54
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik ben op, gewoon echt op. neem me voor om vanavond eens een keer wel te gaan praten.. doe dat neit al te veel meer de laatste tijd.. ik kan het niet, zie het nut er niet meer van in maar ik moet wel. voor de anderen hier, voor mijn ouders, voor iedereen die wil dat het beter gaat met mij ook al zie ik het zelf niet meer..

__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 01-02-2006, 16:57
Mara
Mara is offline
4e uur, mediatheek. Ik stond plots op, ging naar de vertrouwenspersoon en we hebben een blad ingevuld voor de schoolcounselor (maatschappelijk werkster) en ze gaan bespreken wat voor mij 't beste is.

Hell, hoe heb ik dat ooit gedurfd?
Soms zijn impulsieve acties best nuttig
Oud 01-02-2006, 17:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh jeej, ik heb een pianoleraar voor een maand of 2 a 3. M'n lerares gaat over 4 weken bevallen, dus ze heeft vervanging gezocht. Alleen is die jongen iemand waaraan een vriendin van mij me twee jaar geleden wilde koppelen. Ach.
Ik heb vanmiddag wederkennis met hem gemaakt, en we konden gezellig kletsen. Het was wel apart, want nu is hij degene die mij les moet gaan geven. Eerst speelde ik echt alles fout; hij keek zo op m'n vingers. Het is wennen dat opeens iemand anders kritisch kijkt. Maar ik denk dat het wel goed komt en gezellig wordt.

En m'n nederlands leraar was vandaag erg lovend. We moeten gedichten schrijven en hij wilde ze ook graag van iedereen even lezen. Een vriendin van mij gaf de leraar even de hint dat hij de mijnen moest gaan bekijken. Hij met een glimlach: "Je dicht of schrijft zeker vaak. Volgens mij zit je ver boven het gemiddelde. "
Ik meteen:
Na de les sprak hij mij nog even aan en vroeg of ik m'n eigen boek al af had. Hij gaf me de tip al m'n verhalen eens te bundelen en te gebruiken voor m'n eigen boekverslag. Grapjas. Hij wil graag eens een paar lezen.

Whoei, na de 1e is er geen andere leraar zo geinteresseerd in m'n schrijfkunstjes geweest.
Oud 01-02-2006, 17:06
Verwijderd
@MeelFriek:
Oud 01-02-2006, 17:08
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben echt supervrolijk
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-02-2006, 17:10
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-02-2006 @ 18:06 :
@MeelFriek:
Dank je

Het was hoognodig, maar ik durfde niet en verzette me er tegen. En ach, soms moet je dingen gewoon doen. Ik hoop dat er wat goeds uit voort komt, vast wel
Oud 01-02-2006, 17:41
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-02-2006 @ 18:10 :
Dank je

Het was hoognodig, maar ik durfde niet en verzette me er tegen. En ach, soms moet je dingen gewoon doen. Ik hoop dat er wat goeds uit voort komt, vast wel
Goed gedaan! Het is toch best een stap om hulp te vragen.
Oud 01-02-2006, 18:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ben ziek. Gisteren en vanochtend bijna 40 graden koorts, ook al is die nu over ik voel me nog steeds heel beroerd. En ik kan eigenlijk ook niets missen van school.. Ik voel me ontzettend klote, zo buitengesloten. Ik krijg steeds maar reacties van vrienden dat ze zo blij zijn dat het zo goed gaat met me en dat ik veel vaker vrolijk ben. Maar niemand weet hoe ik me echt voel. Ik ben weer hard die muur om me heen aan het opbouwen en ben niet van plan iemand binnen te laten. Ze vinden me allemaal veel leuker als ik doe alsof ik vrolijk ben dus laat ik het maar zo. Ze zullen het toch nooit begrijpen, wat er allemaal in mijn hoofd gebeurd. Bekeek net het fotoalbum van onze vrienden groep en elke keer als ik die foto's zie voel ik me nog verdrietiger. Ze zijn allemaal zo blij en gezellig. En het zijn écht wel mijn vrienden, maar ik zal ze nooit iets kunnen vertellen over hoe het echt met me gaat.. Het voelt zo rot, alsof ik er nooit meer uitkomt. En dan vandaag de verjaardag van mijn vader, iedereen doet maar blij en ik kan het niet eens opbrengen te glimlachen, hoe egoïstisch. Gelukkig denken ze dat het komt omdat ik niet lekker ben, en dus valt het weinige eten ook niet op. Ik moet praten, ik wil niet weer alles opkroppen en weer het monster worden dat ik vroeger was. Maar het lijkt alsof ik alle moed en woorden kwijt ben.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-02-2006, 18:07
Verwijderd
@Nijn*: Is het ook niet makkelijker om om te gaan met iemand die zich goed voelt? En is dat niet inderdaad gezelliger? Het lijkt me niet reëel om te denken dat het anders is... Dat echte vrienden er ook voor je 'moeten' zijn op momenten dat je het moeilijk hebt, dat is een ander verhaal. Maar als je wilt dat ze er voor je zijn ed, dan moet je ze die kans wel geven. Als jij ze wilt vertellen hoe het werkelijk met je gaat, dan kan je dat. (En hoe weet jij of ze idd allemaal zo blij zijn? Misschien zitten er ook wel één of twee tussen die net als jij alleen de schijn maar op houden.)

Je kreeg binnenkort weer hulp, toch? Praat er dan iig met die persoon over. En probeer het toch ook met bv. je ouders, je broer, een vriend(in) of wie dan ook. Wie weet lukt het, proberen ze je te steunen en/of lucht het op.
Oud 01-02-2006, 18:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*beterschap aan nijn**

ik moet leren, leren en leren en doe helemaal niets.. (ja een gezellig dag uit)

heb gister ook weer gebeld voor een afspraak met mn schoolpsych.. was dr al een tijdje niet geweest.. eerst vakantie en toen heb ik veel "thuis" gezeten en steeds niet gebeld..
nu toch gedaan kan begin maart komen..

duurt nog ff dus
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-02-2006, 18:19
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Het lukt allemaal even niet, voel me zo vreselijk rot op dit punt. De ene moment ben ik supervrolijk maar ik kan een paar minuten daarna ineens helemaal down zijn. Ik heb het gevoel alsof ik niet belangrijk ben voor mensen en dat ik nergens goed voor ben, misschien ben ik dat ook niet. Ik voel me gewoon zo klein en zo breekbaar, maar niemand lijkt ook te zien dat ik werkelijk breekbaar ben.. Ik ben de altijd sterke Rachel.. nou, niet dus!

Ik kan wel schoppen uit onmacht en instorten van verdriet, het is gewoon teveel en te snel achter elkaar. Zou zo graag willen dat er iemand voor me was zoals hij er altijd voor me was..Godver..ik mis je! zo erg...
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 01-02-2006, 18:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik stort emt zo een vaart weer naar beneden en weet niet wat ik er tegen kan doen om het tegen te houden. alles komt terug..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 01-02-2006, 19:23
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
*galm*
Hè bah, nu heb ik alweer een gaatje in mijn hoofd. Valt mee gelukkig, maar soms wou ik dat ik een pietsje oplettender was af en toe.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 01-02-2006, 19:28
Verwijderd
Citaat:
BananaSplit schreef op 01-02-2006 @ 15:36 :
Wat houdt die therapie precies in? Moet je dan in zo'n groepje samen in een huisje, of kun je gewoon weer naar huis?

En het komt idd wel goed. Ook al denk je dat het nooit meer goed komt, uiteindelijk valt alles weer op zijn plaats. dat heb ik zelf ervaren. Ik ben nog steeds gelukkig......daarom dus
Uuuh, het is elke woensdag 2.5 uur... Dus ja, de rest van de week ben je gewoon thuis/studie/werk.
Oud 01-02-2006, 20:06
Verwijderd
Ik haat mezelf... En dat mag ik juist niet... Ik weet ook wel dat ik leuk kán zijn, maar waarom gedraag ik me dan als een kreng? Het is zo vreemd... Het lijkt alsof ik me rot wíl voelen. Ik heb ook gelezen dat mensen met faalangst dat wel vaker schijnen te hebben. Eigenlijk zou ik er met mijn vriend over moeten kunnen praten, maar ik mag me niet zo aanstellen, want ik wíl me gewoon rot voelen, maar waarom dan? Het is zo raar... Ik wil het trouwens ook niet tegen hem vertellen dat ik me zo voel, want ik ben bang dat het hem dan ook teveel wordt en dat ie me dan dumpt. Ik ben namelijk heel goed in stemmingswisselingen en ik weet ook dat dat voor hem niet leuk is. Ik voel me denk ik ook gewoon best alleen. Hij woont ook best ver weg en dat vind ik eigenlijk wel moeilijk. Ik mis hem en als hij me even niet normaal aandacht geeft dan flip ik meteen. Dan word ik meteen chagerijnig. Wat ben ik voor een irritant kind? Ik hoop dat ie zometeen wel iets van zichzelf laat horen, dat zou me al weer wat vrolijker maken. Het is zo vreemd... Het lijkt alsof ik me rot wil voelen, maar misschien is dat omdat ik niet weet hoe ik me nou echt blij kan voelen? Omdat er altijd wel iets is wat me ongerust maakt? Misschien ben ik gewoon een aansteller? Ik weet het niet. Volgens mensen heb ik dan ook geen makkelijke jeugd gehad, maar ik vind dat dat best meevalt. Okee, het is dan niet alles, maar zoveel hebben dit meegemaakt en alles is nou goed. Ik zie niet in waarom dat van belang kan zijn dan. Ik wil gewoon even bij hem zijn... Dat hij bij mij blijft slapen en dat ik "veilig" bij hem kan liggen. Dat ik met hem kan praten over wat ik maar wil en dat ik me gelukkig voel.
Waar ben ik?
Oud 01-02-2006, 20:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
I'm making flowers out of paper
While darkness takes the afternoon
I know that they won't last forever
But real ones fade away to soon

I still cry sometimes when I remember you
I still cry sometimes when I hear your name
I said goodbye and I know you're allright now
But when the leaves start falling down I still cry


soms wil ik echt stoppen afscheid nemen en weggaan.. ik weet dat t goed komt met er.. ze heeft een super goede vriendin en EEN vriendin (zo eentje waarmee ze miss. ooit wel gaat trouwen) dus mij heeft ze niet zo hard meer nodig
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-02-2006, 20:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
*stilte*

Innerlijk wil ik niets liever dan die muziek weer uit.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-02-2006, 20:44
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe ik mezelf beter kan gedragen? Ik begrijp mezelf niet zo goed geloof ik.
Oud 01-02-2006, 21:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik wil zo graag dat het doorgaat.

En aan de andere kant ben ik bang dat ik helemaal crash als ik daar in een vreemde omgeving zit, alleen, met mensen die ik gewoonlijk niet 24/7 om me heen heb. Dat ik totaal flip en elke avond zo down ben dat niemand nog iets aan me heeft.

Maar hé, het zijn wel mijn hippe neefjes en m'n toffe nichtje en mijn tante en dan kan ik nog Frans praten ook.

Laat het doorgaan, alsjeblieft? En hé, ik houd heus wel contact met mijn buitenwereld. Met de mensen die ertoe doen. Ik ben niet zo'n trut dat ik mensen niet inlicht omdat het teveel geld kost per SMS. Moet ik alleen wel nieuw beltegoed hebben.

Jezus, het is nog niet eens zeker dat ik ga en nu maak ik me er al zorgen om. Komt vast wel goed.

Ik wil slapen. En ja, dat kan, maar ik niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-02-2006, 21:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een rot dag vanmiddag belde men leraar op dat er een leraar van school is overleden vanacht
en dan heb ik nog de hele dag door gezeik van men ouders
dat ik niet goed in men kop ben enzo
en dan staat er ook nog in de krant dat er een 13 jarige vriendin van me zusje gisteravond is opgepakt en in de gevangenis zit omdat ze der moeder heeft geslagen en geschopt voor de zoveelste keer en dat zegt me moeder nog dat ik in een gesticht thuis hoor en me vader zegt dat ook
bah ik haat ze allemaal
en dan mensen die ik buiten tegenkom beginne me voor alles en nog wat uit te schelden *grom*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-02-2006, 21:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: Ik weet dat ze allemaal zo blij zijn omdat ik de praatpaal ben van de groep. Als er iets is met iemand komen ze altijd naar mij toe om te praten, daarom weet ik meer van sommige vrienden dan andere vrienden en weet ik dat ze allemaal heel blij zijn en alleen maar kleine probleempjes hebben zo af en toe.
Ik kan er niet met mijn ouders, broer of vriendinnen over praten. Ik zal wel proberen met die nieuwe hulpverlener te praten ja..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-02-2006, 21:31
Verwijderd
Of ze bespreken die grote dingen niet met jou? Ik ken ze niet, ik zeg alleen dat het zo zou kunnen zijn. Maar al hebben ze geen grote problemen, dan is dat toch fijn voor ze? Het betekend niet per definitie dat ze er niet voor jou zouden willen zijn of wat dan ook. (En natuurlijk zal niet iedereen even goed reageren, maar daar ontkom je niet aan.) Waarom kun je er niet met je ouders, broer of vriendinnen over praten?
Oud 01-02-2006, 21:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-02-2006 @ 13:56 :
Hee, wel zelfverzekerd blijven he
Lukt niet altijd.

*kijkt weer in spiegel*

Zoals nu.

En morgen zie ik d'r weer.
Oud 01-02-2006, 21:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik haat ze
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-02-2006, 22:06
Brigitte
Brigitte is offline
Vandaag is het leven gewoon heel erg leuk!!
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 01-02-2006, 22:18
Verwijderd
whataman
what a mighty good man

Oud 01-02-2006, 22:23
Verwijderd
Hopen nu maar dat mijn hertentamen goed genoeg is. Verder was het gezellig in Makom vanavond, erg gelachen, en gewoon genoten. Maar ik ben er wel weer moe van. Maar dat geeft niet. Nu lekker alvast weekend, en niets te doen voor school, dus 4 dagen genieten, beetje rommelen in huis en in mn kamertje. Misschien wel een nieuwe telefoon kopen. Of extra sporten. Of zingend door het huis stofzuigen. Of orkest. Of of of..gewoon alledrie
Oud 01-02-2006, 22:59
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Mwihihihihi.
Euh, ja, dat was het wel voor vandaag.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 02-02-2006, 08:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag weer een dag om te leren... Morgen tentamen. Op zich heb ik wel het idee dat ik het ken, maar je zult zien dat alle docenten weer van die detail-vragen gaan stellen, waar ik net het antwoord niet op weet. Zo had ik in het vorige tentamen ook voor een paar vragen een 9 en voor twee vragen een 0 en een 3... Gelukkig kwam ik toen nog net uit op een 6, dus had ik 5 ects. Ik hoop dat het deze keer ook zo kan. Dan heb ik mijn opleiding gehaald zonder enige herkansing *klopt af* (behalve dan voor extra vakken, maar dat telt niet mee ).
Vandaag nog rust, morgen begint de drukte van het weekend weer, en dan moet ik maandag al weer naar mijn stage... Pffff.
Oud 02-02-2006, 08:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
misschien is het een goed idee om eens te beginnen met leren? aangezien bijna iedereen al klaar is en jij nog moet beginnen
waarom kan ik nou niet gewoon mn boeken pakken en beginnen te leren..
waarom leg ik het steeds een dagje verder?
ja ik weet t ik kan een planning gaan maken.. maar daar doe ik toch niets mee, ik ken mezelf

nou ik reis vanmiddag iig weer naar mn kamer want moet vrijdag ook nog naar school
en daarna kom ik weer naar huis.. gezellig

*schud hoofd.. waar ben je toch allemaal weer mee bezig*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-02-2006, 09:39
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 01-02-2006 @ 23:59 :
Mwihihihihi.
Euh, ja, dat was het wel voor vandaag.
?

Ontopic: krrriebels, maar het zou niet moeten.
Oud 02-02-2006, 10:04
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb rozen van hem gekregen omdat ie zo trots op me is Lief!!!
Oud 02-02-2006, 10:24
Verwijderd
Grrr, ik haat onze verwarming. Of mn pa die hem (niet) instelt. Ik had hem vannochtend op 21 graden gezet, maar hij is zelf uitgegaan. Is het hier 16 graden... Niet fijn voor een koukleum...
Volgende week lichamelijk onderzoek en ik vind het eng.
Oud 02-02-2006, 10:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
kamer niet gekregen, maar ja wat wil je als er zoveel mensen hadden om uit te kiezen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-02-2006, 10:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
balen gothic, hoeveelste kamer was dit?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-02-2006, 10:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
onze kachel heeft de nare gewoonte steeds uit te waaien ofzo
denk je dat t warmer wordt.. staat ie alleen maar koude lucht te blazen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-02-2006, 10:37
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
lalala
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 02-02-2006, 10:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oe ik wil em vol spammen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-02-2006, 10:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vorige keer mocht t niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.