Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2012, 15:29
Anoniiem
Anoniiem is offline
hoihoi!

ik ben volgende maand een jaar samen met mn vriend! ik wil iets leuks en creatiefs voor hem gaan maken, en ik heb al wel wat leuke ideetjes, maar ik twijfel zo snel of het wel leuk is of niet.

het zit namelijk zo, ik zat eerst te denken om een leuk weekendje weg te plannen, maar we hebben nu al een vakantie geboekt voor 2 maanden later in de zomervakantie, dus om nu ook nog een weekendje weg te boeken, wordt wat te duur.

toen bedacht ik me, laat ik eens iets creatiefs maken. mijn vriend vind het super leuk als ik laat zien dat ik om hem geef en dat ik moeite voor hem wil doen. en als het een speciale betekenis heeft. het hoeft geen armband, horloge etc te zijn. (die heeft ie overigens wel al voor zn verjaardag gekregen) maar hij wilt gewoon iets liefs!

nu heeft hij laatst voor mij een klein boekje gemaakt toen ik jarig was. wat losse witte blaadjes aan elkaar geniet, en op elk blaadje een foto van ons, of een herinnering aan de tijd dat we elkaar 5 weken niet zagen. allemaal oude whatsappgesprekjes waar hij een printscreen van had gemaakt en daar stond dan in hoeveel hij van me houd en hoeveel hij me miste enzo. en op de voorpagina stond dan: 'dit boekje is voor als je me mist'. hij had dit niet op mijn verjaardag gegeven, maar de dag nadat hij wegwas. zei hij: mis je me al? toen zei ik: jaa heel erg. zei hij: kijk maar eens in je kastje! echt, ik was zo verbaasd, en ik vond het zo lief! elke keer als ik het lees moet ik gewoon huilen, het is zo lief!

zo iets wil ik ook aan hem geven, maar als ik gewoon een boekje maak met wat fototjes, gedichtjes etc, is dat natuurlijk niet echt origineel want hij heeft het ook aan mij gegeven voor mijn verjaardag..

ik wil als we 1 jaar samen zijn hem mee uit eten nemen naar een - niet al te duur - restaurantje. en hem daar aan tafel iets van een boekje geven. maar ja, wat ik net zei is niet origineel vind ik..

laatst heeft een vriendin aan mij een site gegeven waar je zelf agendas kan maken. daar kan je voor elke bladzijde een foto uploaden, een foto van je zelf, of een foto van internet, en dat kan dan op elke pagina. zo krijg je een persoonlijke agenda. toen bedacht ik me dat mijn vriend dit jaar nooit een agenda mee heeft naar school omdat hij agendas niet leuk vind. nu gaat hij volgend jaar naar de hogeschool en ik zit dan in het laatste jaar van de middelbare, dus we gaan elkaar heel weinig zien. toen bedacht ik me dat het misschien leuk zou zijn om een agenda voor hem te maken met wat foto's van ons en wat fototjes van internet zodat hij die volgend jaar mee kan nemen en dat hij dan misschien wel voortaan een agenda meeneemt omdat het foto's van ons zijn. maar later bedacht ik me dat dat misschien toch wel wat te 'meisjesachtig' zou zijn of niet...?

heeft iemand van jullie misschien leuke ideeen, iets in creatieve richting met fototjes, plaatjes, kleine gedichtjes etc?

dankjewel alvast, en sorry voor het lange verhaal haha!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2012, 15:48
Verwijderd
Geef hem gewoon een lekkere fles whisky, een verleidelijk dansje en een goede beurt joh. Daar maak je jongens veel blijer mee dan met 'creatieve foto's, plaatjes en kleine gedichtjes'.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 15:51
katinka1997
katinka1997 is offline
ik zou denk ik wel voor de agenda gaan is een leuk idee en als hij het niet leuk vind houd hij ook niet zo veel van jou
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
ik zou denk ik wel voor de agenda gaan is een leuk idee en als hij het niet leuk vind houd hij ook niet zo veel van jou
..wat
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
ik zou denk ik wel voor de agenda gaan is een leuk idee en als hij het niet leuk vind houd hij ook niet zo veel van jou
Ehm... wat een conclusie
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 16:03
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
gewoon een striptease en happy ending, dan is hij blij zat
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 17:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je maakt het allemaal veel groter/moeilijker dan het is. Doe gewoon iets wat je leuk vindt, origineel kan het toch niet meer zijn.

Als hij al geen agenda gebruikt zou ik hem geen agenda geven.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Als hij al geen agenda gebruikt zou ik hem geen agenda geven.
Dit.

Verder heb ik ooit een keer een een to do-list gemaakt voor mijn vriendje. We hadden altijd hele gesprekken over alles wat we nog willen doen. Ik heb een aantal van die dingen op papier gezet, uitgeprint en ingelijst. Dat was een groot succes
Verder zou ik me nderdaad niet te druk maken om of het origineel is of niet, alles is al een keer gedaan en daarom niet meer origineel. Doe iets waarvan je zeker weet dat hij het leuk vind en wat jij ok leuk vind om te maken, dan is het vast een suces
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 20:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb voor m'n vriend wel eens een boekje gemaakt toen we x jaar samen waren met daarin foto's, verhaaltjes, oude smsjes, etc van de tijd die we samen waren. Ik heb dat gemaakt in de vorm van een klein fotoboekje zoals je die op verschillende sites op internet kan maken. Het ziet er dan ook gelijk super mooi uit enzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 20:16
Verwijderd
En toen je dat aan hem gaf, speelde hij toen overtuigend dankbaar?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 22:10
kita
kita is offline
Ik ben ook wel eens in deze valkuil getrapt, een boekje met fotos en kleffe oude smsjes voor mijn vriend, en ik kan je vertellen: niet iedereen zit daar op te wachten Haha
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 11:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En toen je dat aan hem gaf, speelde hij toen overtuigend dankbaar?
Hij vond het echt leuk. Sowieso al om iets van me te krijgen wat ik echt zelf gemaakt heb enzo. Heb er zelf ook een en dat is echt wel leuk om nog eens terug te lezen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 23:16
mrcl95
mrcl95 is offline
Ik heb is met een vriendin waarmee ik heel goed bevriend was (maar die ik self leuk vond) juist een boekje gestart. En dat is ook leuk, dan kan je iedere keer als je elkaar ziet dat boekje geven met wat je hebt gedaan in de tussen tijd met foto's enzo erbij. Alleen dan zou je zelf een leuk romantisch beginnetje moeten maken als kadootje zegmaar. Met foto's inderdaad if gedichtjes of herrineringen. Ik had het eerste treinkaartje naar haar toe erin gedaan. (had ik bewaar omdat ik dacht dat ik het ooit nog kon gebruiken xD, doe ik trouwens niet met alles hoor) en dan kan je erkaar dat geven als je naar elkaar toe gaat en dan verhaaltjes lezen van elkaar. Dat is echt super leuk om te doen. Een soort gezamelijk dagboek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Leuk idee voor 1 jaar samen!
Anobiem
6 11-08-2016 13:21
Liefde & Relatie 1 jaar samen
Mimuna
1 22-09-2011 20:01
Liefde & Relatie 1 jaar samen
la_bella
10 27-07-2004 18:50
Liefde & Relatie 1 jaar samen tijdens examens
Anaïs
12 14-05-2004 15:41
Liefde & Relatie 1 jaar samen en zijn verjaardag \(voor de jongens)
Kleintjeyakult
4 13-03-2004 13:52
Liefde & Relatie mijn vriend (al 1 jaar samen) sliep laatst met zijn beste vriend in bed...
Silvana
57 15-07-2003 02:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.