Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2002, 19:53
MangaGirL
Avatar van MangaGirL
MangaGirL is offline
het valt me op dat hier HELEMAAL GEEN manga en anime is! en das heel erg
dusss... ikke paar tekeningen posten ^_^"
yuki
manneke met zwaard
onder ne gemaakt
don't ask O_o
doodle
doodle2
lilly!
neko :3
volwassen versie van lilly

ok lieve mensjes *ahum*
dat was het dan weer ^_^"
comments?
__________________
I don't discriminate, I insult everyone equally
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2002, 20:06
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
MangaGirL schreef:
het valt me op dat hier HELEMAAL GEEN manga en anime is!
ik weet toch (bijna ) zeker dat dat er wel is....

ze hebben geen uitdrukking, de 1e kijkt heel slaperig+heeft misvormde voeten, 2e heeft z'n pols zowat gebroken, 3e staat heel scheef, 3e wel heel lange benen+streepjes op d'r buik die ik daar niet thuis vin horen, 4e wel geinig alleen het enge monster is nix, 5e ook wel geinig alleen dat streepje over het gezicht telkens vin ik niet zo mooi, 6e haar is niet mooi+verhoudingen kloppen niet+ogen(en dat streepje dan), 7e heeft (sorry dat ik het zeg)afschuwelijke ogen, laatste heeft scheef hoofd+ogen, heel stijve armen, niet zo'n mooi haar.

ff heel uitgebreid mijn mening
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 20:20
MangaGirL
Avatar van MangaGirL
MangaGirL is offline
*roflol* -gomen-
wist ik allang hoor maar lief dat je t nog een keer zo uitgebreid vertelt :3
k had het namelijk al es op een ander forum laten zien en dat commentaar was 10x zo erg

k heb btw al wel 1 tekening in manga-achtige stijl gezien -_-"

__________________
I don't discriminate, I insult everyone equally
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 20:21
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
que?? geen manga/anime?? sjek dan maar de topics van morgan en mij.. zat anime freaks hier hoor

commentaar:

1: ze kijkt wat lusteloos en de schoenen konden ook beter.. en wat meer plooien in de kleren+schaduw maakt het allemaal wat echter wel mooie handen+leuk gekleurd!

2: de benen kloppen niet helemaa, er zit geen vorm in. verder mag hij wel een wat actievere houding hebben, aangezien zn uitdrukking dat wel is again: schaduw=altijd leuk en het haar roelt!

3= nederlands.. lekkere les om tekeningen te maken he, doe ik ook altijd de armen zijn wat raar(de houding van de armen) maar verder issie heel leuk!

4= leuke kleren! haar voeten zijn wat raar, een tikkie te groot.. en de enkels zijn niet helemaal duidelijk. verder izzie cool

5= leuk! ^_^ de draak ziet er wat raar uit, een beetje stripachter maar misschien was dat de bedoeling wel dus hier verder geen commentaar...

6= ^_^ heel leuk, niet echt veel commentaar behalve dat de handen wat weird zjn..

7= schattig!!!!! again: plooien in de kleren.. kleren zitten OM de huis heen, niet erop! en het haar lijkt me wat 'hoog' bovenaan dr hoofd.. wat te groot, snappie? verder errug lief ^_^

8=heel cool ^_^ mooi gekleurd!

9= yay, schaduw! de armen zijn wat raar, wat te 'houterig' er is geen bovenarm+onderarm, het is hier 1 geheel en dat is wat raar... en ze heeft geen knieen o.O verder izzie leuk ^_^

dat was t.. k hoop dat je er wat mee kan en niet denkt dat k aan t zeuren ben..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:37
Verwijderd
Wel manga artists hoor!! Bluesummers en ik bijv. Alleen ik kan geen plaatjes plaatsen omdat tripod geen doorlinken toestaat - mijn site is http://phrenesis.tripod.com

Offtopic: Bluesummers, heb je al weer een nieuwe site??
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 12:55
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wel manga artists hoor!! Bluesummers en ik bijv. Alleen ik kan geen plaatjes plaatsen omdat tripod geen doorlinken toestaat - mijn site is http://phrenesis.tripod.com

Offtopic: Bluesummers, heb je al weer een nieuwe site??
offtopic: nee.. t komt dr maar niet van, k ben gewoon te lui maar hij komt wel.. ooit.. hoop ik.. trouwens, niet om te spammen ofzo, maar je kunt je plaatjes ook op endoria zetten..



[Dit bericht is aangepast door Bluesummers (24-03-2002).]
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:42
Verwijderd
de derde en de vierde vind ik het koelst gelukt

*heeft nu even geen tijd om er dieper in op te gaan*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:02
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Ik vind vooral de voorlaatste en de eerste mooi. Maar zoals hier al is gezegd, je moet wat meer schaduw gebruiken, dat geeft het meer diepte enzo. =) Maar ik vind ze heel mooi. ^_^

Ik heb wel een vraagje, eigenlijk. Ik teken ook geregeld, en af en toe zit er denk ik wel iets anime-achtigs tussen... Maar kan iemand mij zeggen of dit ook daadwerkelijk anime is of gewoon iets wat in die richting gaat? Ik zal enkele links posten.
Let niet op eventuele teksten ofzo. =)

let maar niet op de tekst hier
weeral stomme tekst =P
zeemeermin of zo
en deze nog


Sorry als ik nu je topic een beetje 'steel', zoals ze dat wel eens zeggen. Ik zal ze wel wegdoen als je dat wilt. =)

[Dit bericht is aangepast door Inemine (24-03-2002).]
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:18
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
k vind t wel anime/manga ja.. en vet mooi ook
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 17:14
MangaGirL
Avatar van MangaGirL
MangaGirL is offline
nee joh hoezo stelen? is beetje onzin om nieuw topic te openen als je t ook hier kunt zetten...
bovendien zijn ze VET KOOL!
echt wel mooi ^_^enne het is wel anime denk ik zo (voor zover k er verstand van heb dan)
__________________
I don't discriminate, I insult everyone equally
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:05
Verwijderd
Hm, is moeilijk, hoe meer animanga ik zie, hoe minder verschil ik zie met andere tekenmethodes

Jah, Link (das die gast toch, van dat computer spelletje Zelda) is wel anime... dwz, anime/manga stijl. Er zijn wel meer computerspelletjes in anime stijl, zoals Final Fantasy.

[nog offtopicer]Ik heb trouwens net nieuw Oh My Goddess en Ranma 1/2 uit Amsterdam gehaald, meer mensen die het kennen en het ook tekenen? Oh My Goddess is vet mooi gemaakt, ik zal eens kijken of ik plaatjes kan vinden [/nog offtopicer]

Hmz, ik misbruik je topic ook al... Misschien een nieuwe maken om over animanga te discussieren?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:55
Verwijderd
euhm... ik vindt ze kewl hoor... zit inderdaad in sommigen qua verhoudingen ni helemaal goed inmekaar maar dan nog.. moowj.. Ik kan ze alleen ni allemaal bekyken.. grrrr rotverbinding... maar nu ga´k offtopic. ik vin ze kewl
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:16
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jah, Link (das die gast toch, van dat computer spelletje Zelda) is wel anime... dwz, anime/manga stijl. Er zijn wel meer computerspelletjes in anime stijl, zoals Final Fantasy.
Ja, dat is Link. ^_^

Heb trouwens net twee tekeningen gescand. Een van de twee is volgens mij duidelijk anime (en hij is nog knap ook, naar mijn mening ~_^).





__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:48
Verwijderd
Allebei anime, hoor. Vind ze allebei wel mooi, maar de ogen zijn een beetje te groot, voor mijn gevoel. Eh, niet helemaal te groot, maar te weinig ruimte tussen oog en zijkant van het gezicht, zeg maar. Die onderste, de zeemeermin, bij haar oog kun je het goed zien, die aan de kant het verst weg van ons, daar zou je eigenlijk nog een stukje huid moeten zien ipv van alleen oog en dan haar.

Moeilijk uit te leggen... -_o
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 22:07
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ik zal er in het vervolg wel op letten.
Maar ik ben het een beetje gewoon om grote ogen te tekenen, dus het gaat moeilijk worden. Maar bedankt voor de tip. ^_^
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Inemine schreef:
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ik zal er in het vervolg wel op letten.
Maar ik ben het een beetje gewoon om grote ogen te tekenen, dus het gaat moeilijk worden. Maar bedankt voor de tip. ^_^
Ja, ik weet wat je bedoeld Eerst tekende ik alleen dbz, moet je kijken wat voor ogen je dan hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek manga/anime
SiemdeCyper
36 28-08-2006 00:53
Films, TV & Radio Animetopic #5
Copycat
500 28-03-2005 16:29
Beleidszaken Manga/Anime forum?
Fly to Rivendel
11 07-03-2004 15:42
Films, TV & Radio Manga / Anime
Maguire
31 01-11-2003 18:21
ARTistiek Anime/manga topic (vrij voor posts en discussie :p)
Verwijderd
221 12-06-2002 17:07
ARTistiek manga/anime tekeningen.. yay ;) :D
Bluesummers
8 25-03-2002 12:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.