Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2011, 07:54
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hallo,

Het viel mij op dat er niet echt een forum-topic-kopje was voor alles wat je kwijt wil over Theater. Er staat wel dat je bij het topic "Eropuit!" kan praten over theatervoorstellingen, maar ik verbaasde me dat je niks mag posten over theater onder Kunst & Cultuur, terwijl dit er toch echt wel bij hoort naar mijn idee. Misschien een idee om onder "Films, TV, & Radio" ook "Theater" bij te zetten?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2011, 08:41
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat hebben we heel lang gehad (Theater & Cultuur heette het, als ik me niet vergis), maar dat liep voor geen meter. Toen is besloten om daar Eropuit! van te maken, samen met het oude Reizen & Vakantie-forum dat ook niet zo best liep, omdat dat wat laagdrempeliger is en mogelijk wat meer leden zou trekken.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 30-01-2011 om 09:03.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 10:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oke, duidelijk. Jammer dat het niet goed liep, theater(voorstellingen) zijn niet heel populair bij jongeren heb ik gemerkt, en dat vind ik zonde! Maar daar kunnen jullie natuurlijk ook niks aan doen. Ik vind trouwens persoonlijk dat Eropuit! ook niet heel goed loopt, het gaat eigenlijk alleen maar over vakantie. En op het topic wat ik heb geopend over theater word amper gereageerd. (misschien is het wat onduidelijk dat "eropuit!" ook bedoeld is voor theater en andere uitstapjes?) Maar in ieder geval bedankt voor de uitleg!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 11:57
Verwijderd
@Bright Blue, Eropuit bestaat volgens mij ook nog niet zo gek lang, of vergis ik me nu??
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 13:16
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
15 juni 2009: Wegens gebrek aan belangstelling stopt het Theater & Cultuur subforum. Topics over theater kunnen voortaan terecht op het nieuwe subforum 'Erop Uit', wat een samenvoeging is van Reizen & Vakantie en Theater & Cultuur. Forumbazen zijn AlopiA en WolterB.

Later werd "Erop uit" "Eropuit!" omdat het niet correct Nederlands was of zo.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 21:11
Verwijderd
Hmm okee, ik dacht me nl iets te herinneren dat het een tijdje bij de wisselfora heeft gestaan
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Hmm okee, ik dacht me nl iets te herinneren dat het een tijdje bij de wisselfora heeft gestaan
In de zomervakantie komt het vaak even bij de wisselfora
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 12:41
Verwijderd
@Sarah, aah zie je wel, en ws stond ie daar dus toen ik mn account aanmaakte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.