Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2011, 16:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Vanmiddag heb ik ook nog gereageerd in dat topic. Als aller eerst zijn er niet voor niets leeftijds grenzen in discotheken, en helaas zijn er nog veel kinderen die dit proberen te overtreden. Toen ik vroeger een jaar of 15 was had ik eigenlijk ook nog geen behoefte om echt uit te gaan. En ik denk persoonlijk dat ik op die leeftijd ook niet van mijn ouders had gemogen.

Daarbij is het ook knap irritant dat er kinderen rondlopen in een 16/17+ discotheek, iniedergeval kan ik me er persoonlijk vreselijk aan storen. Er zijn niet voor niet teenage party's ga daar dan heen als de minimale leeftijd nog niet hebt bereikt.
Goed en wel, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat om de inconsistentie van de beleidsvoering van de forumbazen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2011, 17:23
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat raar dat jullie enkel die zin er elke keer uithalen, je kan ook selectief lezen. Ik heb toch een alternatief of oplossing aangeboden waarmee je de leegloop naar mijn mening beter kan tegenhouden en je meer leden kan aantrekken.
Misschien omdat ik die zin al meerdere keren in jouw posts voorbij heb zien komen.
Citaat:
En volgens mij zit ik al vanaf 2002 op DK, tot eind deze zomer omdat ik het toen niks meer aan vond. Als er een nieuw beleid is dat de aantrekkelijkheid van DK vergroot zal ik misschien best terug komen posten dus ga je aub niet bemoeien waarom ik minder op DK ana het posten ben. Volgens mij zoek ik wél mee met oplossingen en zie jij daar in deze post ook in, dus begin niet over mijn activiteit op DK te whinen.
Het maakt mij niet uit of je actief bent of was, het gaat mij erom dat je duidelijk zegt dat je niet meer op DK komt en dat je een onzinner bent, terwijl je wel telkens in DK-topics kijkt en je mengt in de discussie waarin je telkens maar weer post over kliekjesvorming en het doodbloeden van DK. Ik herinner me zelfs een post waarin jij opriep tot het verlaten van s.com en een nieuw forum te vinden. Daarmee lijk je meer een relschopper dan iemand die oprecht wil helpen met het leuker maken van DK.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Misschien omdat ik die zin al meerdere keren in jouw posts voorbij heb zien komen.

Het maakt mij niet uit of je actief bent of was, het gaat mij erom dat je duidelijk zegt dat je niet meer op DK komt en dat je een onzinner bent, terwijl je wel telkens in DK-topics kijkt en je mengt in de discussie waarin je telkens maar weer post over kliekjesvorming en het doodbloeden van DK. Ik herinner me zelfs een post waarin jij opriep tot het verlaten van s.com en een nieuw forum te vinden. Daarmee lijk je meer een relschopper dan iemand die oprecht wil helpen met het leuker maken van DK.
Ik geef enkel mijn mening zoals jij dat doet als de discussie daar over gaat. Als een topic op DK ergens anders over gaat doe ik dit niet en praat gewoon mee met jullie, ik weet niet wat de intentie is van jou om mij proberen zwart et maken op deze manier maar dat mag je lekker zelf weten

En dat heb ik 1x gedaan in een niet serieus topic op Onzin. Dit heb ik nooit op DK gedaan dus ga mij nou niet allemaal van zaken beschuldigen die nergens op slaan. En kom anders met je eigen oplossingen voor dit probleem ipv mij hierop om onduidelijke redenen aan te vallen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 19:03
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik geef enkel mijn mening zoals jij dat doet als de discussie daar over gaat. Als een topic op DK ergens anders over gaat doe ik dit niet en praat gewoon mee met jullie, ik weet niet wat de intentie is van jou om mij proberen zwart et maken op deze manier maar dat mag je lekker zelf weten
Ik zie je nauwelijks op DK als het niet gaat over beleid of verbeteringen aan DK. Ik probeer je ook niet zwart te maken, het valt me alleen op dat je behoorlijk autoritair zegt hoe het moet op DK, terwijl jij dus DK afgevallen bent; omdat je het saai vindt.
Citaat:
En dat heb ik 1x gedaan in een niet serieus topic op Onzin. Dit heb ik nooit op DK gedaan dus ga mij nou niet allemaal van zaken beschuldigen die nergens op slaan. En kom anders met je eigen oplossingen voor dit probleem ipv mij hierop om onduidelijke redenen aan te vallen.
Ik zeg ook niet dat je het op dk deed, ik wees er alleen op dat jij nogal relschoppende posts maakt in deze soort topics. Overigens doe je alsof ik alleen deze topic binnengewandeld ben om jou aan te vallen, maar jij focust je alleen op het laatste deel van mijn post.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 20:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Missy, volgens mij gaat het er ook om dat in die 'opsom'topics weinig ruimte is voor discussie. (Het zijn opsomtopics geworden omdát er geen ruimte is voor discussie.)
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zie je nauwelijks op DK als het niet gaat over beleid of verbeteringen aan DK. Ik probeer je ook niet zwart te maken, het valt me alleen op dat je behoorlijk autoritair zegt hoe het moet op DK, terwijl jij dus DK afgevallen bent; omdat je het saai vindt.

Ik zeg ook niet dat je het op dk deed, ik wees er alleen op dat jij nogal relschoppende posts maakt in deze soort topics. Overigens doe je alsof ik alleen deze topic binnengewandeld ben om jou aan te vallen, maar jij focust je alleen op het laatste deel van mijn post.
Dan moet je beter kijken. En ik post al op DK vanaf 2002.

Omdat die over mij ging. En jij focust op een ellenlange post van mij enkel op hetgeen dat ik zeg dat DK leegloopt als je niet oppast.
En ga nou niet de moraalridder spelen met je ''jij doet relschoppende posts'' volgens mij kunnen mensen op Onzin in een niet-serieus topic nog wel voor zichzelf denken. Je moet het niet zo uit het verband trekken.

Citaat:
Missy, volgens mij gaat het er ook om dat in die 'opsom'topics weinig ruimte is voor discussie. (Het zijn opsomtopics geworden omdát er geen ruimte is voor discussie.)
Heel goed, beter gaan we hierop verder.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 03:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Missy, volgens mij gaat het er ook om dat in die 'opsom'topics weinig ruimte is voor discussie. (Het zijn opsomtopics geworden omdát er geen ruimte is voor discussie.)
Eensch.

Net als wat ik las in het waardeertopic (ben mobiel, dus ga het niet opzoeken nu) toen Trimm en ik geloof Dobermann een kort gesprekje hadden. Ik vond dat niet storend, in fact, waarom zou het niet mogen? Als Trimm dan ineen over haar schoenencollectie was begonnen, oké, naar saai. Maar de meeste dkers hebben genoeg verstand om zelf de grens "offtopic" en "ófftopic" te stellen, denk ik zo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 21:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb het idee dat dat soort korte gesprekjes over iets dat ontopic is wel wordt getolereerd hoor, althans door mijzelf wel. Ik vind namelijk ook dat dat het leuk maakt en alleen opsommen is maar stom. Je mag best op elkaar reageren, ik vind het zelf niet erg als het een paar reacties zijn. Als er natuurlijk een heel gesprek vind ik dat niet goed op het moment dat het niet meer over het onderwerp gaat, dan stuur ik mensen wel naar saai. Ik heb zelf het idee dat meerdere fb's dat ook als richtlijn hebben als ik kijk naar wat zij laten staan en wat er verwijderd is.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 22:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maar hoe komt het dan dat als de forumbazen vinden dat dat best getolereerd wordt en best oké is, dat de leden het gevoel hebben dat er streng op gemodereerd wordt en dat het topics van puur opsommen geworden zijn? Waar gaat het op dat moment dan fout?

/serieuze interesse
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 06:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Maar hoe komt het dan dat als de forumbazen vinden dat dat best getolereerd wordt en best oké is, dat de leden het gevoel hebben dat er streng op gemodereerd wordt en dat het topics van puur opsommen geworden zijn? Waar gaat het op dat moment dan fout?

/serieuze interesse
Dat vraag ik mij ook af. Vandaar de vraag naar voorbeelden, zodat we wat meer inzicht krijgen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 11:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goed, alle 'boehoe, alles is slecht' hebben we gehad. Spuien kan op BZ. Laten we dit topic nog een kans geven.
???

Misschien een beetje spuit elf, maar waarom zou je een dergelijk topic nog 'een kans geven'? Ik snap je echt niet, Missy.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 10:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat vraag ik mij ook af. Vandaar de vraag naar voorbeelden, zodat we wat meer inzicht krijgen.
Goed, het eerste voorbeeld dat bij mij opkwam: het verwijderen van de geshopte foto van batave door paranoide, terwijl cupcakes en katten wel mochten. Als batave zich beledigd had gevoeld, ok.. Maar dat was niet het geval.

Misschien een relatief oud voorbeeld maar het is niet erg makkelijk om met concrete voorbeelden te komen van dingen die niet meer zichtbaar zijn.

(Post van lorelei)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Met welk doel open jij topics op DK?
Verwijderd
14 23-09-2010 16:51
De Kantine Veranderingen op DK.
Missy
0 09-07-2007 19:32
Beleidszaken Algemeen Spamtopic op DK
Verwijderd
102 14-04-2007 13:20
Beleidszaken Onnozele opnoemtopics op De Kantine
Pinksterhaas
67 16-05-2006 05:33
Beleidszaken [DK] Solero's muziektopic
Sponstanietje
18 31-05-2004 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.