Oud 26-12-2018, 10:13
Mick_1997
Mick_1997 is offline
Hey allemaal,

Ik ga al een tijdje om met de zus van een vriend van mij, ze is onweis schattig, lief en zorgzaam voor me.

Op dit moment sta ik erg te tweifelen om een stapje verder te gaan want ik ga voor 6 maanden afstuderen in het buiteland. Dat is wel te overzien maar daarna wil ik weer verder studeren dus voordat ik echt kan gaan settelen ben ik wel een aantal jaartjes verder.

Moet ik nou tot me 30e vrijgezel blijven heb het echt heel druk met mijn studie en werk waardoor ik haar niet de aandacht kan geven die ik wil geven

Groetjes,
Mick
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2018, 11:52
Verwijderd
Als je iemand lief hebt dan lukt het echt wel om zo nu en dan een gaatje vrij te maken in je agenda. Dat gebeurt vaak gewoon automatisch, omdat je diegene zo graag ziet. Je hoeft dan ook echt niet te wachten tot je 30e. Als je gewoon goed met haar communiceert over jouw toekomstplannen en hoe zij daarin past kun je samen zoeken naar een middenweg. Misschien vindt zij het helemaal niet erg om jou iedere keer twee weken niet te zien tot de volgende date. Maarja, als jij twijfelt dat je geen tijd voor haar kunt vrijmaken in alle drukte, dan ga ik mezelf afvragen hoe graag jij dat wilt.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2018, 11:58
Mick_1997
Mick_1997 is offline
Citaat:
Als je iemand lief hebt dan lukt het echt wel om zo nu en dan een gaatje vrij te maken in je agenda. Dat gebeurt vaak gewoon automatisch, omdat je diegene zo graag ziet. Je hoeft dan ook echt niet te wachten tot je 30e. Als je gewoon goed met haar communiceert over jouw toekomstplannen en hoe zij daarin past kun je samen zoeken naar een middenweg. Misschien vindt zij het helemaal niet erg om jou iedere keer twee weken niet te zien tot de volgende date. Maarja, als jij twijfelt dat je geen tijd voor haar kunt vrijmaken in alle drukte, dan ga ik mezelf afvragen hoe graag jij dat wilt.
Dat is zeker waar, alleen tweifel ik of zij en ik een relatie waar je elkaar eens in de twee weken ziet wel aan kunnen

Ik wil haar graag alle aandacht geven die ze verdiend, helpen met haar studie en andere dagelijkse dingen als samen eten. dat is echt heel lastig als je zo ver van elkaar bent.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2018, 12:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is zeker waar, alleen tweifel ik of zij en ik een relatie waar je elkaar eens in de twee weken ziet wel aan kunnen

Ik wil haar graag alle aandacht geven die ze verdiend, helpen met haar studie en andere dagelijkse dingen als samen eten. dat is echt heel lastig als je zo ver van elkaar bent.
Als je graag wil, dan lukt het wel. Waarom zou je het niet een kans geven? Als het echt niet gaat kunnen jullie er altijd nog een punt achter zetten.

Ik heb zelf een jaar lang een lange afstands relatie gehad, en dat was best te doen. Niet altijd leuk, maar met veel Skypen en echt tijd daarvoor vrijmaken, wel te doen. Van afstand konden we elkaar altijd prima helpen, even ergens over meedenken, een verslag voor de ander doorlezen, etc. Af en toe samen eten via Skype is trouwens ook best een leuke gewoonte

Wij zagen elkaar in die tijd elke één of twee maanden een keer. Inmiddels wonen we gelukkig een stuk dichter bij elkaar. Omdat we tijdens dat jaar al wisten dat de afstand maar tijdelijk zou zijn, was het goed vol te houden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 12:37
Verwijderd
Wie weet wil zij ook wel naar het buitenland! Waarom denk je voor haar?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 23:29
Mick_1997
Mick_1997 is offline
Ik ben nog steeds een beetje in de war, iedereen om ons heen vermoed dat we wat hebben mensen gaan het ook vragen. Dat kan komen omdat we geregeld samen in een bed slapen, wandelen op het strand of een film kijken.

Maar een relatie hebben we niet. Ik ben de enige met wie ze dat soort dingen doet, wacht zij tot ik een stap zet of vindt ze het gewoon gezellig.

Ik weet het ff niet meer haha.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 05:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben nog steeds een beetje in de war, iedereen om ons heen vermoed dat we wat hebben mensen gaan het ook vragen. Dat kan komen omdat we geregeld samen in een bed slapen, wandelen op het strand of een film kijken.

Maar een relatie hebben we niet. Ik ben de enige met wie ze dat soort dingen doet, wacht zij tot ik een stap zet of vindt ze het gewoon gezellig.

Ik weet het ff niet meer haha.
Bespreek dit, als jij wel graag wil dat het mogelijk officieel iets wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 06:54
Verwijderd
Het is natuurlijk geen garantie en iedereen zit anders in elkaar, maar over het algemeen willen mensen die samen in een bed slapen, wandelen op het strand en film kijken wel wat meer dan gewoon vrienden zijn. Het is heel normaal om dan in ieder geval eens aan haar te vragen hoe zij er in staat.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 09:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dit is een moeilijk dingetje voor je, dat snap ik. Ik zou waarschijnlijk idd de volgende stap maken, dus kijken of ze ook een relatie wilt. Mocht het lukken, ga dan lekker veel Skypen in de tijd dat je in het buitenland zit
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #23
Martiño
500 17-11-2014 20:46
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Liefde & Relatie veel te groot verschil
Anoniiem
39 20-03-2011 13:27
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 01:38
Lichaam & Gezondheid Stabiliseren (gewicht)
liek88
35 27-07-2006 20:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CDA wil woningkraak verbieden
Gatara
152 09-11-2003 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.