Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2013, 19:09
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik heb al een tijdje rond gezocht, maar er zijn zo veel verschillende soorten. Ik weet niet meer welke er nu beter is dan de andere.

Mijn budget is zo'n 200-250 euro, en ik vraag me af welke telefoon nu het beste is in deze prijsklasse. Ik kwam bijvoorbeeld al een LG Optimus L9 tegen, maar ik weet niet of dat wat is. En of er misschien wel een betere telefoon is.

Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Alvast bedankt!
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2013, 10:08
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Dat ligt er vooral aan hoe je hem gaat gebruiken/ of je een abonnement neemt/ wat voor jou het belangrijkste is.

* prijs van abonnement/toestellease een optie?
* schermresolutie en afmetingen
* helderheid
* accuduur
* besturingssysteem
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 13:15
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Ik wil geen telefoon leasen of iets dergelijks.
Ik wil sowieso een android telefoon, afmetingen en accuduur maken mij niet zo veel uit. Ik wil gewoon de beste telefoon uit dat prijssegment.(beste als in meeste pluspunten t.o.v. andere telefoons)
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 15:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bij dat budget kan je beter kijken naar een abonnement inclusief telefoon zonder lease, lijkt me. Als je goed zoekt, bijvoorbeeld op GSM-topdeal, vind je al abonnementen rond de 20 euro per maand inclusief onbeperkt internet.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 21:09
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Het merk Huawei is van china/japan over komen waaien en heeft degelijke telefoons. Ze zijn nog niet bij alle providers beschikbaar, maar de prijs/prestatie ligt vrij hoog. Tegenwoordig komt alles al uit china dus of er nou sony of huawei op staat, voor mij maakt het niet uit.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 21:28
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Het merk Huawei is van china/japan over komen waaien en heeft degelijke telefoons. Ze zijn nog niet bij alle providers beschikbaar, maar de prijs/prestatie ligt vrij hoog. Tegenwoordig komt alles al uit china dus of er nou sony of huawei op staat, voor mij maakt het niet uit.
grappig dat zoveel mensen het merk eigenlijk niet kennen. terwijl het toch best een belangrijk bedrijf is . als hun telefoons net zo goed zijn als hun andere apparatuur dan is het naar mijn mening behoorlijke goede hardware.
en als je simlock vrij koopt maakt het verder niet uit of hij beschikbaar is bij je provider.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 22:08
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Bij dat budget kan je beter kijken naar een abonnement inclusief telefoon zonder lease, lijkt me. Als je goed zoekt, bijvoorbeeld op GSM-topdeal, vind je al abonnementen rond de 20 euro per maand inclusief onbeperkt internet.
Is het niet zo dat je eigenlijk aan het einde van een contract meer kwijt bent dan dat je gewoon een los toestel koopt? Met daarbij een los abonnement.
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 22:10
Chris95
Chris95 is offline
pandawill.com heb zelf een mizz, bevalt goed, mij broertje een inew bevalt ook prima
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 06:54
Verwijderd
Het is geen android, maar nu ik geen defect toestel meer heb, is de Nokia Lumia 620 wel precies wat ik er van had verwacht. Als ik het gezeik met het defecte toestel en faalverkopers niet meetel, is het enige vervelende dat je nog maar eens een e-mail-account nodig hebt om je contacten op te slaan (want je msn- of fb-account is niet aan te raden omdat je die contacten niet kunt filteren) en dat je ringtones via de pc er op moet zetten (wat eigenlijk geen probleem is als het toestel niet defect is ).
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:17
christi-uit
christi-uit is offline
Het probleem met Windows Phone is, is dat Windows je geen oplossing bied om je cache geheugen te legen behalve dan door een hard reset uit te voeren.
Er zullen wellicht 3rd party apps voor zijn.
Het voordeel van Android is, is dat het aanpasbaar is en je kan er altijd nog een Custom rom of firefox os, ubuntu touch of sailfish op pleuren mits dat ondersteund wordt.
Wat ik zou nemen in jouw geval is de Samsung Galaxy S3 Mini.
Die heeft zeker leuke specs, is niet zo lomp groot en een prima scherm.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 17:15
OVAP
OVAP is offline
Samsung Galaxy s2 voldoet aan je eisen,prijs rond de 250, android, accu gaat wel een dag mee en een redelijk groot scherm
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 18:12
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Ik zag gisteren een nieuwsbericht over een Huawei Ascend P6, die zou 255 euro kosten. Huawei is blijkbaar gewoon een goed merk (nooit geweten ).. Hij zou 18 juni onthuld worden als het goed is.
http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_p6-5467.php
Ik neem aan dat die telefoon ook wel in Nederland op de markt komt.
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 06:42
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
LG Optimus L9
Heb zelf de Optimus Black en zeer tevreden mee.
Ik heb een abonnement afgesloten voor 19eu per maand bij belsimpel, 1GB internet en 100 min/sms, top! En de telefoon was gratis!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:02
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Is het niet zo dat je eigenlijk aan het einde van een contract meer kwijt bent dan dat je gewoon een los toestel koopt? Met daarbij een los abonnement.
Ik koop altijd een losse simlock-vrije telefoon met losse SIM, dan weet ik precies waar ik aan toe ben.
Het zegt al genoeg dat nagenoeg alle abonnementen als lokkertjes worden aangeboden:
"10 EURO PER MAAND *"
(* de eerste 2 maanden, daarna 22 maanden 75 Euro per maand)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Nieuwe telefoon
weetniks
13 01-03-2014 13:54
Software & Hardware Nieuwe telefoon wie helpt mij?
MaximePurdy
21 18-06-2012 20:00
Software & Hardware [GSM] Nieuwe telefoon..
DaFrostyOne
11 21-01-2005 10:31
Software & Hardware [GSM] Nieuwe telefoon, welke te kiezen?
Verwijderd
15 05-11-2002 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.