Oud 25-05-2015, 13:04
imadisaster.
imadisaster. is offline
Hey!

Omdat ik werk in de horeca, en dus zo'n 10 uur per dag moet lopen, zoek ik goede schoenen. Nu werk ik op Allstars, maar na een hele dag werken doen mijn voeten heel veel zeer. Nu wil ik ook graag schoenen die ik in mijn vrije tijd ook kan dragen, dus ze moeten er wel mooi uit zien.

Ik zit te denken aan Nike Roshe Run, Nike Free Run en Nike Janoski Max. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lopen ze en is het uit te houden om hier een hele dag op te lopen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2015, 14:06
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Als jij denkt dat je schoenen mooi blijven van de horeca, dan ben je zeker net pas begonnen. Ik draag sinds mijn eerste werkdag altijd Van Bommel, net als veel van mijn collega's. Sommigen zijn ook over Van Lier te spreken. Vrijetijdsschoenen dragen in de horeca is echter gewoon zonde.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 14:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had Ecco's. Lopen alsof je op wolken loopt en zijn vaak anti-slip, handig in de horeca. Ze zijn vaak niet heel mooi, maar wat dat betreft is het comfort > uiterlijk. Ik draag die schoenen nog steeds als ik een hele dag moet staan.

Ik kan trouwens ook wel op Nike's lopen, maar niet meerdere dagen achter elkaar. Het is sowieso een goed idee om schoenen af te wisselen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 15:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Als jij denkt dat je schoenen mooi blijven van de horeca, dan ben je zeker net pas begonnen. Ik draag sinds mijn eerste werkdag altijd Van Bommel, net als veel van mijn collega's. Sommigen zijn ook over Van Lier te spreken. Vrijetijdsschoenen dragen in de horeca is echter gewoon zonde.
Als je schoenen niet mooi blijven, ga je toch niet werken op schoenen van 200+ euro?

Ts, trek iets aan waar je zelf comfortabel op loopt, als dat sneakers zijn dan doen Ik zou vooral adviseren iets met een goeie stevige zool te kopen, waar je je voeten stevig in kan veteren, en iets wat ademt is ook fijn als je ze 10 uur achter elkaar aan moet. Ik ben echt enorm te spreken over Timberlands, ze hebben de lompere modellen, maar ook een aantal fijne sneakerlike schoenen en bootschoenen, die geven een goeie ondersteuning en ga je niet op doorzakken na een aantal uur staan. Bij sneakers heb ik dat wel heel vaak, maar ik heb ook genoeg collega's die zweren bij hun nikes/adidas/sneakers.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 15:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vond zelf Nike Air enorm tegenvallen om een dag op te werken, zelfs op vlakke vloer zijn je voeten behoorlijk dood na één dagje werken. De Roshe Run's van Nike zijn sowieso niet bedoeld om meer dan vijf kilometer achtereen op te lopen, dan vraag ik me af of ze wel zo geschikt zijn om de hele dag op te werken...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 18:51
imadisaster.
imadisaster. is offline
Citaat:
Als jij denkt dat je schoenen mooi blijven van de horeca, dan ben je zeker net pas begonnen. Ik draag sinds mijn eerste werkdag altijd Van Bommel, net als veel van mijn collega's. Sommigen zijn ook over Van Lier te spreken. Vrijetijdsschoenen dragen in de horeca is echter gewoon zonde.
Nee, ik werk al een aantal jaar in de horeca. Vroeger heb ik een tijdje op Nikes gewerkt (van die typische hardloopschoenen), maar deze zijn niet gewoon zwart en dus niet erg netjes in een horecazaak. Ik weet dat de schoenen niet mooi zullen blijven, maar ik wil gewoon schoenen die beter zijn dan mijn Allstars. Dit zal vast niet heel moeilijk zijn aangezien dat gewoon geen schoenen zijn waar je lang op kunt lopen. Thanks voor je reactie iig
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 18:53
imadisaster.
imadisaster. is offline
Citaat:
Als je schoenen niet mooi blijven, ga je toch niet werken op schoenen van 200+ euro?

Ts, trek iets aan waar je zelf comfortabel op loopt, als dat sneakers zijn dan doen Ik zou vooral adviseren iets met een goeie stevige zool te kopen, waar je je voeten stevig in kan veteren, en iets wat ademt is ook fijn als je ze 10 uur achter elkaar aan moet. Ik ben echt enorm te spreken over Timberlands, ze hebben de lompere modellen, maar ook een aantal fijne sneakerlike schoenen en bootschoenen, die geven een goeie ondersteuning en ga je niet op doorzakken na een aantal uur staan. Bij sneakers heb ik dat wel heel vaak, maar ik heb ook genoeg collega's die zweren bij hun nikes/adidas/sneakers.
Bedankt voor je reactie! Klopt, vandaar dat ik dacht aan Nike Roshe Run. Ik wil ze niet hebben omdat iedereen ze heeft, maar omdat iedereen zegt dat ze zo heerlijk lopen. Bovendien zijn ze super licht en kunnen je voeten goed ademen. Ik weet alleen niet of het geschikt is om echt een hele dag op te staan, vandaar mijn vraag
Met citaat reageren
Oud 27-07-2015, 18:42
Vallone
Vallone is offline
What about de Adidas Veritas Mid schoenen? Ik heb ze nu ook aan, en ze hebben hele fijne zolen (soort kussentjes). Ze zijn niet waterdicht, als dat een vereiste is.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 06:50
julianaparkje97
julianaparkje97 is offline
Koop 2 paar geitewollensokken en een paar adidas slippers. Doet wonderen voor zere voeten!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 20:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij moeten verplicht van die zwarte leren ballerina's dragen, met panty erin, dus gegarandeerd altijd blaren. Maar inlegzooltjes die je middenvoet ondersteunen zijn dan wel een geschenk uit de hemel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe gehecht ben jij aan merkkleding?
sabrosa
69 13-01-2010 22:13
Werk, Geld & Recht Kostgeld
Dark Phoenix
52 08-04-2008 23:46
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 17:17
Werk, Geld & Recht Horeca werken
Suqeunse
20 09-06-2003 19:44
Liefde & Relatie Gala-dresses VS Suits
Verifieer
37 26-12-2002 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.