Oud 02-01-2019, 20:03
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Hoi,

Ik vraag me eigenlijk af of het nou echt belangrijk is om elkaar te spreken via Whatsapp als je een relatie hebt met elkaar want, ik heb al een paar maandjes een relatie met een meisje en we gebruiken alleen Whatsapp om af te spreken. En als ik een kletspraatjes wil beginnen in Whatsapp dan moet ik altijd beginnen..

Wat zijn jullie meningen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2019, 20:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat verschilt natuurlijk heel erg per koppel, het ene stel zal eindeloos met elkaar kletsen via Whatsapp, terwijl het andere stel daar helemaal geen behoefte aan heeft.

Ik merk dat ik nu ik wat ouder/ wijzer/ volwassener ben, dat ik minder waarde hecht aan het kletsen op Whatsapp. Vroeger kon ik heel hoopvol wachten op een SMS terug van een jongen die ik heel leuk vond, en nu heb ik gewoon een stabiele relatie waarbij we wel contact houden via Whatsapp, maar de meeste gesprekken toch gewoon face to face voeren. Vroeger vond ik het vooral makkelijker (lees: minder eng) om bepaalde dingen via een berichtje te zeggen, nu spreek ik het liever gewoon uit tegenover mijn vriend. Mijn vriend en ik gebruiken Whatsapp vooral voor praktische dingen, maar welke plek het in jouw relatie heeft is natuurlijk helemaal aan jullie.

Als jij graag meer wil kletsen met je vriendin, dan kan je dat misschien maar het beste gewoon tegen haar zeggen. "Hey, ik zou het wel leuk vinden om wat vaker te allen." Wie weet wat dat oplevert! Of misschien komt ze met een alternatief, en kunnen jullie elkaar wat vaker bellen om af te spreken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2019, 16:30
Verwijderd
Heel veel appen via whatsapp met zowel relaties, dates, vriendschappen etc vind ik echt niets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Lastige situatie; verward...
meneergaar
19 04-04-2014 18:12
Liefde & Relatie afstandelijk
brunettespy
56 27-01-2013 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.