Oud 26-03-2003, 18:17
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Hoeveel lef heb jij? Als je een leuk iemand ziet, ga je dan meteen naar hem/haar toe, onder het motto niet geschoten is altijd mis? Of durf je alleen als jullie al zwaar oogcontact gehad hebben, of durf je helemaal niet?

Ik heb recentelijk mijn grenzen verlegd door een meisje te zeggen dat ik haar heel mooi vond, en zo moeilijk was het niet. Ik had er weinig emoties bij moet ik zeggen, en ze vond het leuk een keer wat met me te gaan drinken. Nu wacht ik nog steeds op die date, btw. Maar goed, het heeft me geen goed gedaan, maar ook niet echt kwaad. Ik vind het goed van mezelf dat ik het durfde, maar eigenlijk ben ik kwaad op mezelf, omdat ik tegen uitgaan ben. Ik wil ook helemaal niet daten ofzo. Ik wil verliefd worden and that's it.

Maar goed, jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2003, 18:33
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Evito schreef op 26-03-2003 @ 18:17:
niet geschoten is altijd mis?


ontoppic:
Ik waag het er meestal wel op, misschien niet direct in real life,maar via omwegen, gsmnummer vragen ofzo, daarna natuurlijk direct in real life.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:36
Piccola
Piccola is offline
Pff echt helemaal niet Verder als oogcontact maken en lief lachen ga ik niet.. De rest laat ik aan hem over! Ben denk ik veel te bang dat het een enorme afgang gaat worden ofzo..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:51
kochanastrona
kochanastrona is offline
Jullie moeten niet zo zielig doen, meiden bijten heus niet. Gewoon meteen op een meid afstappen en beginnen praten is het beste, ook al heb je die meid nog nooit eerder gezien. Dat geeft ook meteen een "sterke" indruk, ze zien dan zelfvertrouwen in je en dat is belangrijker dan uiterlijk of waar je dan ook onzeker over zou moeten zijn. Dus wat is nou belangrijk? JUIST! ZELFVERTROUWEN! Ik zelf ga meteen naar een meid toe als ik een leuke zie, hierdoor krijg ik soms wel rare reacties van vrienden die dan meteen "bewonderende" opmerkingen maken omdat ze zelf niks durven. En trouwens, als je een blauwtje zou lopen, is het beter om dan op zo'n manier een blauwtje te lopen dan op zo'n verlegen zielige manier.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:56
poesiefox
poesiefox is offline
Je hoeft niet perse te daten-daten om verliefd te kunnen worden. De klassieke uitgaansdate is niet voor iedereen geschikt. Een eind door een bos banjeren kan ook een date zijn. Samen een middagje naar de konijntjes in het duin kijken, of stil wachten tot je een vos ziet. Vozen kan daar ook uitstekend, btw.

Maar een discotheek, brrr.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:17
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb eens een simpel mailtje naar een jongen van mijn school gestuurd waar ik wel 'een oogje op had'...

"Hebt gij een vriendin? "

Na wat over en weer gemaild hebben we een keertje gepraat op een TD, maar da liep ni zo goe af. Dus stuurde ik hem later die avond, toen ik thuis was, een berichtje: "da liep ni zo vlot he, is afspreken anders?" en zo hebben we 3x gedate... Er is uiteindelijk niks van gekomen, omdat hij nog niet in is voor een relatie en omdat ik toch nog wat met men ex zit...

Maar hij heeft me toen wel gezegd dat ik lef had om hem dat eerste mailtje te sturen Vond ik wel lief

Maar kvind ni da'k lef heb... Zo heeeeeeeeeel af en toe misschien wel eens, maar kben eerder verlegen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:39
kochanastrona
kochanastrona is offline
een mailtje sturen is juist GEEN teken van lef. Mailtjes zijn makkelijk te sturen, maar totaal niet persoonlijk, gewoon praten heeft een veel betere invloed. Onder het praten kun je elkaar gewoon beter aanvoelen. Je moet gewoon "schijt aan de rest" hebben en naar iemand toestappen. Dit kun je ook gewoon "oefenen" op andere personen, door steeds meer openbaar te zeggen en tegen vreemden te gaan praten
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
kochanastrona schreef op 26-03-2003 @ 18:51:
Jullie moeten niet zo zielig doen, meiden bijten heus niet.
Niet? en ik maar bang zijn

Hmmm nou even serieus, ik stap niet echt snel op een meisje af... eigenlijk nooit.... gewoon te verlegen voor denk ik...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:57
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
normaal heb ik eigenlijk niet zoveel lef.....maar drank kan een heleboel doen!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:37
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
kochanastrona schreef op 26-03-2003 @ 19:39:
een mailtje sturen is juist GEEN teken van lef. Mailtjes zijn makkelijk te sturen, maar totaal niet persoonlijk, gewoon praten heeft een veel betere invloed. Onder het praten kun je elkaar gewoon beter aanvoelen. Je moet gewoon "schijt aan de rest" hebben en naar iemand toestappen. Dit kun je ook gewoon "oefenen" op andere personen, door steeds meer openbaar te zeggen en tegen vreemden te gaan praten
Kvind t van mezelf al een hele opdracht om die domme mail gestuurd te hebben
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 26-03-2003 @ 18:17:
Hoeveel lef heb jij? Als je een leuk iemand ziet, ga je dan meteen naar hem/haar toe, onder het motto niet geschoten is altijd mis?
Als ik al wat langer interesse in iemand heb ga ik wel naar degene toe. Anders heb ik er misschien een heel lange tijd spijt van.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:40
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 26-03-2003 @ 18:33:

Wat zijn we weer lekker seksistisch .

Ik ga er altijd voor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games left 4 dead?
Spoiler-Dude
14 23-02-2012 10:23
Lifestyle heb jij veel lef?
Verwijderd
20 07-10-2010 23:00
Games Left For Dead 2
Verwijderd
61 28-12-2009 18:50
Muziek Hyvers maken LEFT videoclip!
LEFTnl
0 18-12-2008 22:07
Software & Hardware [HTML] align left
RuffThugg
6 10-09-2002 16:19
Verhalen & Gedichten left alone
Martin Dude
6 29-12-2001 00:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.