Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2003, 19:59
:P
:P is offline
Goedenavond,

Ik ben een jongen van 19 jaar en ik heb deze zomer in Frankrijk gewerkt op een camping. Ik heb hier een ontzettend lief, knap leuk meisje ontmoet die op een gegeven moment mijn vriendinnetje is geworden. We zijn ongeveer 2 maanden samen geweest tot ik weer naar huis moest. We hebben toen besloten om het toch te proberen (misschien wel tegen beter weten in).
Nu een maand geleden hebben we via de e-mail besloten om door te gaan met het zien van nieuwe mensen.

Ik heb nu dus hier een meisje ontmoet die ook Frans is. We gaan met elkaar om als vrienden en het is heel gezellig. Ik ken haar nog niet zo heel lang, we hebben ook nog niets maar er is toch iets.
Ik ben bang om verliefd te worden omdat ik onbewust terug denk aan mijn vriendin in Frankrijk. Maar moet ik wel bang zijn om verliefd te worden? Ik weet het niet maar ik denk nog vrij veel, ook als ik bij deze vriendin ben, terug aan mijn meisje in Frankrijk.

Wat te doen?

ps. Wij vieren niet echt Sinterklaas meer omdat broers bij vriendinnen zitten vanavond dus is het beetje moeleker.
__________________
Liberté / Egalité / Fraternité
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2003, 20:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je écht verliefd blijkt te zijn (op een gegeven moment) ben je blijkbaar dus over dat vorige meisje heen. Dan is d'r dus geen probleem.
Blijkt je ex-vriendin toch nog te veel voor je te betekenen, dan zal je ook niet verliefd worden op dit nieuwe meisje.
Je hoeft dus niet bang te zijn om verliefd te worden, want verliefd worden betekent dat je over het verdriet van je ex raakt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 05-12-2003 @ 21:11:
Als je écht verliefd blijkt te zijn (op een gegeven moment) ben je blijkbaar dus over dat vorige meisje heen. Dan is d'r dus geen probleem.
Blijkt je ex-vriendin toch nog te veel voor je te betekenen, dan zal je ook niet verliefd worden op dit nieuwe meisje.
Je hoeft dus niet bang te zijn om verliefd te worden, want verliefd worden betekent dat je over het verdriet van je ex raakt.
absolutly true
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 00:10
Verwijderd
Ik zou zeggen, pak wat je pakken kan. Wees een beetje pragmatisch.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 00:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-12-2003 @ 01:10:
Ik zou zeggen, pak wat je pakken kan. Wees een beetje pragmatisch.
Je neemt me de woorden uit de mond
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 10:26
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-12-2003 @ 01:10:
Ik zou zeggen, pak wat je pakken kan. Wees een beetje pragmatisch.
Misschien is het een beter idee dat mensen die er totaal geen verstand van hebben ook geen tips lopen geven, wel? Ik ga tenslotte ook niet de wijsneus uithangen op Games terwijl ik er de ballen verstand van heb.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:38
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 07-12-2003 @ 11:26:
Misschien is het een beter idee dat mensen die er totaal geen verstand van hebben ook geen tips lopen geven, wel? Ik ga tenslotte ook niet de wijsneus uithangen op Games terwijl ik er de ballen verstand van heb.


Zie de situatie gewoon ffies aan.
Naar mijn idee voel je nu nog meer voor het meisje in Frankrijk. Begin dan ook niets met dat nieuwe meisje, zei zou immers tweede keus zijn. Mocht dit gevoel echter ooit veranderen is er natuurlijk niets meer wat je tegen houdt
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:09
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Face it..., met dat meisje uit frankrijk wordt het niks. Ik heb zelf ook een super lange afstandsrelatie gehad, en het werkt gewoon niet. Ik zou voor het meisje van hier gaan, als het zo ver komt.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 07-12-2003 @ 11:26:
Misschien is het een beter idee dat mensen die er totaal geen verstand van hebben ook geen tips lopen geven, wel? Ik ga tenslotte ook niet de wijsneus uithangen op Games terwijl ik er de ballen verstand van heb.
Wat heb je dan te zoeken in dit topic?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 07-12-2003 @ 11:26:
Misschien is het een beter idee dat mensen die er totaal geen verstand van hebben ook geen tips lopen geven, wel? Ik ga tenslotte ook niet de wijsneus uithangen op Games terwijl ik er de ballen verstand van heb.
Hij wil toch weten wat te doen, dan geef ik daar mijn ongezouten mening over. Beetje triest dat jij dan een opmerking onder de gordel probeert te plaatsen die dan ook nog eens niet inslaat.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:28
elfiecity
Avatar van elfiecity
elfiecity is offline
Franse meisjes zijn geweldig, ik heb er ook een klein tijdje een gehad.
Communicatie liep niet helemaal perfect maar het was geweldig.
Laat het verleden het verleden blijven.
__________________
Hello I'm elfiecity
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.