Oud 18-02-2004, 09:31
Verwijderd
Bij mijn vriend gaat regelmatig zijn arm uit de kom, naar achteren gebeurd vaak en dat kan hij zelf weer terug zetten, maar nu is het zo erg dat de arm ook naar voren schiet en dan is het wachten totdat de arm weer terug schiet, wat erg pijnlijk is.
Nu wordt hij dus geopereerd ze gaan (geloof ik) zijn pezen inkorten en misschien een operatie daarna dat er nog wat aan zijn kap gebeurd.
Ik vroeg me af of mensen hier ook zo'n operatie hebben meegemaakt of dat ze mensen kennen?
De dokter zegt dat hij naar de operatie een half jaar niet mag werken, dus hij zit dan gewoon thuis en nu mag hij ook niet werken, omdat dat gevaarlijk is voor zijn arm. Weet iemand hoelang je echt niet mag werken? hoelang het revallideren duurt enz.??
Mijn vriendje is namelijk best druk en kan moeilijk stil zitten, hij mag dus niet werken en geen zware dingen doen, iemand enig idee wat hij wel zou kunnen doen? Ik dacht aan bv. vrijwillegers werk, iemand nog meer ideeën?
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 10:15
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Bij een vriend van mij hebben ze, dacht ik, zijn pezen korter gemaakt waarna hij een hele poos in een soort van gipsen harnas rond heeft gelopen.
Mijn vriend is 2 jaar geleden aan z'n kapsel geopereerd en heeft er absoluut geen last van gehad.
Hij moest een week in een mitella maar lag na een week een laminaatvloer te leggen.
Een beetje hetzelfde typje als jouw vriend, hij kan ook niet stil zitten en is daarbij nog eens behoorlijk eigenwijs ook.
Hij zou het zo weer laten doen.

Waarschijnlijk gaan ze bij jouw vriend eerst naar het kapsel kijken en pas daarna iets aan z'n pezen doen, dit is namelijk veel moeilijker.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 18-02-2004 @ 11:15:
Mijn vriend is 2 jaar geleden aan z'n kapsel geopereerd en heeft er absoluut geen last van gehad.
Zozo
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:30
Bob_de_bouwer
Avatar van Bob_de_bouwer
Bob_de_bouwer is offline
wordt morgen aan mijn kapsel geopereerd. 4 weken mitella en totaal 6maanden herstel...
__________________
Kunnen wij het maken??? ..... Nou en of!!!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 12:21
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Mijn knieën schieten regelmatig uit de kom. Het is nu al 6/7 keer gebeurd in minder dan 2 jaar tijd.

Ik moet ook geopereerd worden en bij mij wordt de peesaanhechting verplaatst en misschien ook ingekort?!

Ik moet daarna 6 weken in het gips en dan moet ik weer leren lopen.

Je vriend moet gewoon iets anders zoeken, dat geen invloed heeft op zijn arm. Maar geen vrijwillegerswerk, want dat is, lijkt mij, misschien nog wel zwaarder dan betaald werk. En luister goed naar de dokter, hij weet echt wel wat het beste is voor je vriend.


Good luck!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid schouderoperatie!
aboe
1 26-06-2007 20:34
Verhalen & Gedichten De verwelkte roos
Saarah
11 07-10-2004 18:17
De Kantine Wat is het ergste dat jij ooit lichamelijk gehad hebt?
Thomas
212 17-01-2004 13:44
Lichaam & Gezondheid hoeveel operaties / medische ingrepen
Daantje_0705
74 09-06-2003 15:53
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.