Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 12:14
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
We weten nu ongeveer wie er allemaal vrijgezel zijn in dit forum door het vrijgezellen-topic onder andere. We weten d.m.v dat subforum ook hoe de meeste eruit zien en door fotoboeken.

Misschien is dit topic al eens voorbij gevlogen, dat weet ik niet. Maar misschien is het wel leuk/interessant om te weten waarom iedereen...dat ene gedeelte dan, vrijgezel is.

- Kieskeurig?
- extreem verlegen?
- gruwelijk lelijk? (niet lullig opvatten aub)
- meteen op zoek naar de ware, maar nog niet gevonden
- in de omgeving en omstreken zijn simpelweg geen geschikte meiden/jongens te vinden
- teveel slechte relatie's gehad, je begint er niet meer aan of heb de moed opgegeven
- m'n "type" is gewoon onvindbaar
- ik heb absoluut geen idee



Om zelf maar te beginnen: ik ben meestal vrij stil en stap niet zo snel op vreemde af en kijk vaak de kat uit de boom. Verder durf ik best toe te geven dat ik kieskeurig ben qua uiterlijk en karakter. Daarnaast heb ik nog enkele "slechte" ervaringen gehad en nooit echt een "serieuze" relatie gehad, waardoor ik moeilijk nog in het sprookje "liefde" ...en ze leefde nog lang en gelukkig, kan geloven.


Lucht je hart...waardoor denk jij dat je nog vrijgezel bent?
Advertentie
Oud 12-06-2004, 12:19
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
...net gedumpt...

..en like, dan is t gewoon niet een goed idee om meteen weer een nieuwe vriendin te zoeken...denk ik..
__________________
ignorance is bliss
Oud 12-06-2004, 12:25
Verwijderd
kieskeurig

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 20:27.
Oud 12-06-2004, 12:31
Vissertje
Vissertje is offline
de gast die mijn gedachten beheerst laat nog niet merken of ie me nu wel of niet wil, en daardoor kan ik ook niet naar anderen kijken.
Oud 12-06-2004, 12:31
Verwijderd
Het is net uit dus niet echt behoefte aan een nieuwe vriendin.
Oud 12-06-2004, 12:34
boer
Avatar van boer
boer is offline
verlegen, niet echt knap, en het geschikte meisje niet in mijn omgeving
__________________
ik zeg maar wat
Oud 12-06-2004, 12:38
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Doordat je net gedumpt bent is het begrijpelijk dat je dan niet zo snel weer op zoek gaat of een andere vriendin neemt.
Aan de andere kant: sommige kunnen er niet goed tegen om alleen te zijn en willen juist weer snel een nieuwe vriend(in) of gewoon om de "oude" snel weer te vergeten.

Het hangt er maar net vanaf hoe je zelf bent.
Voor degene die net gedumpt zijn: veel sterkte. Probeer het zo goed mogelijk te verwerken en kijk weer vooruit
Oud 12-06-2004, 12:54
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
boer schreef op 12-06-2004 @ 13:34 :
verlegen, niet echt knap, en het geschikte meisje niet in mijn omgeving
dat en dan nog:
- mijn vrienden vinden ze toch vaak/altijd leuker
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Oud 12-06-2004, 12:54
onzeker&anoniem
onzeker&anoniem is offline
geen idee, vriendjes gehad, maar het laatste jaar gewoon niet meer ... ik ben wel verlegen, en ik heb weinig zelfvertrouwen...
__________________
There is another world inside of me...
Oud 12-06-2004, 12:55
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Omdat de vrouwen me niet motten, allthans de mensjes die ik leuk vind en de meisjes die ik leuk vind, heb ik geen zin om moeite voor te doen!

Simpel...Oja heb ook slechte relaties gehad, maar dat heeft nu geen invloed meer. Ik leef voor mezelf niet voor iemand anders...

Just Be...

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 12:57.
Oud 12-06-2004, 12:56
The0
The0 is offline
Kieskeurig .
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 12-06-2004, 13:05
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik ben te aardig, ook vrij kieskeurig

En ik ben ook niet de ridder op het witte paard lijkt me zo
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 12-06-2004, 13:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
niet aantrekkelijk (gruwelijk lelijk)
zeker niet als mn vriendinnen er bij zijn want dan gaan die er mee vandoor

en een beetje verlegen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-06-2004, 13:14
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
kieskeurig en verlegen en onzekerheid zijn toch vaak de meeste redenen...
Ik kan natuurlijk zeggen: wees niet al te kieskeurig, anders blijf je alleen, probeer minder verlegen te zijn en zekerder van jezelf.

Dat vrienden ervan door gaan...tja, dan moet je gewoon niet in de buurt van je vrienden zijn op het moment dat je een leuke meid/jongen wil aanspreken.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven wil ook wel eens helpen. En zelfs voor verlegen mensen zijn er altijd nog leuke vriend(in)nen te vinden.

De meeste mensen vinden zichzelf lelijk. Maar kijk eens op straat: je ziet toch nog zoveel "lelijke" mensen samenlopen hand in hand die gelukkig zijn. Of een lelijk iemand met een "knap" iemand simpel gezegd.
Niet iedereen kijkt naar uiterlijk gelukkig.

Je moet ook niet te vaak denken dat degene die jij leuk vindt, al wordt weggekaapt door 1 van je vrienden. Want straks vind degene jouw wel leuk, maar simpelweg omdat jij de kans had laten liggen en afwachtte in plaats van op haar/hem afstape, is iemand jou al voor.

Gewoon alle kansen pakken die je krijgt, want voor je het weet is die kans voorbij...
Oud 12-06-2004, 13:25
Verwijderd
Ik heb maar af en toe zin in een relatie (voornamelijk op zaterdagavonden *fronst*), de rest van de tijd staat het idee me buitengewoon tegen.
Als ik verliefd ben, heb ik natuurlijk wel zin in een relatie, maar ik ben al een tijd niet echt verliefd geweest...
Goed, een bepaald persoon vorig jaar had ik wel wat mee gewild, maar die kans heb ik voorbij laten gaan en bovendien had hij ws toch niks vasts met mij gewild. Als dat toevallig wel zo was, heb ik erg pech gehad, want ik had ongelooflijk verliefd op hem kunnen worden.

Nou ja, verder ben ik vrij kieskeurig - niet per se op uiterlijk of persoonlijkheid, het is niet dat ik wacht op de prins op het witte paard, maar ik wil iemand met wie het op veel gebieden klikt en er zijn niet veel jongens met wie dat zo is. Ik kan er nu geloof ik maar 1 noemen, en die is bezet.
Oud 12-06-2004, 13:26
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 14:14 :
[B]kieskeurig en verlegen en onzekerheid zijn toch vaak de meeste redenen...
Ik kan natuurlijk zeggen: wees niet al te kieskeurig, anders blijf je alleen, probeer minder verlegen te zijn en zekerder van jezelf.
Om te proberen om minder verlegen te zijn en zekerder over te komen, is moeilijk om voor elkaar te krijgen. Het moet vanuit jezelf komen, en anders ben je lekker maar verlegen en onzeker. Niemand die daar om zal rouwen. Je bent jezelf en meer niet en ga niet gemaakt overkomen, want op den duur komt de omgeving toch wel achter dat je een spelletje speelt.

Ik zeg gewoon:
1)Loop in de kleding waarin je lekker voelt, probeer soms wat gewaagds en je grenzen steeds ietsjes te verleggen. Als mensen commentaar hebben op je kleding of je uiterlijk? Vervelend, maar de kleding draag je toch omdat je het mooi vindt?
2)Als je niet op iemand durft af te stappen, zoek je andere oplossingen. Vrienden/vriendinnen die je willen helpen. Zoek oogcontact, als is het niet voor lang.
3) Onzekerheid? Onzekerheid kan meestal gevormd worden door buitenaf. Mensen zeggen dat je lelijk en dom bent. Dat is erg vervelend en het is lastig om van je negatieve beeld af te komen. Dat gaat heel langzaam en stap voor stap. Ik heb daar geen tips voor. Ga met mensen om waarbij je je veilig voelt...
Oud 12-06-2004, 13:32
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
kieskeurig
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 12-06-2004, 13:33
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
Ben al anderhalf jaar verliefd op iemand die mijn niet wil...
__________________
Als je ontbijt op bed wil, dan slaap je maar in de keuken!
Ads door Google
Oud 12-06-2004, 13:33
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
extreem verlegen (en natuurlijk ook nog maar 14 )
__________________
*aangenaam......*
Oud 12-06-2004, 13:44
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
- Zeer kieskeurig.
- Beetje verlegen.
- Meteen op zoek naar de ware, maar nog niet gevonden.
- Nog geen leuke meid tegengekomen, en al lijkt iemand je leuk dan hebben ze al verkering, of is het niet wederzijds.
- Druk met andere dingen.
- Vrijgezel zijn heeft ook z'n voordelen.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.

Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 14:45.
Oud 12-06-2004, 13:58
Verwijderd
Sarcastisch, arrogant, verlegen, te intelligent, afstandelijk en ik heb een hekel aan domme en/of bekrompen mensen en meelopers.
Oud 12-06-2004, 14:05
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
waarom ik vrijgezel ben.

ik een vlindertje ben
ik kan het niet uitstaan dat iemand op mij let een aanhankelijk is aan mij.
daarnaast ben ik sarcastisch, neem geen blad voor de mond.
ik zeg vaak dingen wat ik niet meen of later spijt van heb na bv. een ruzie want dat had ik dan nooit mogen zeggen.
maarjah.
ik geniet nu geweldig en ik wil zelf geen vriendje al weet ik dat er wat jongens mij wel leuk vinden maar ik ben nog maar 17 zonde om mij aan iemand te binden
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 12-06-2004, 14:15
Freestyler*
Freestyler* is offline
Kieskeurig; ik zie vrijwel nooit leuke jongens
daarbij heb ik 'een ware' op het oog, maar hij mij niet
Ook ben ik erg verlegen en onzeker. Vind het erg moeilijk te geloven in 'oprechte bedoelingen' en jah knap/aantrekkelijk ook niet echt

dus...
__________________
I love dr Phil :D
Oud 12-06-2004, 14:16
romanov
Avatar van romanov
romanov is offline
Ik ben een tijdje geleden gedumpt en dat heeft vrij veel pijn gedaan. Ik zit totaal niet op een relatie te wachten nu, daarom ben ik vrijgezel.
Ik kan nu lekker me eigen gang gaan, dat is dan weer het voordeel.
Oud 12-06-2004, 14:35
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 12-06-2004 @ 14:26 :
*knip*[/B]
Even samengevat: blijf gewoon jezelf, de ander moet je gewoon accepteren hoe je bent, je slechte en goede eigenschappen inbegrepen
Advertentie
Oud 12-06-2004, 14:35
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ZmurV schreef op 12-06-2004 @ 14:33 :
Ben al anderhalf jaar verliefd op iemand die mijn niet wil...
Als degene je al 1,5 jaar niet wilt, dan moet je je toch echt eens afvragen: wil ik hier eeuwig mee "doorgaan" dat zinloos is, of wil ik verder gaan "leven" ....
Oud 12-06-2004, 14:39
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-06-2004 @ 14:58 :
Sarcastisch, arrogant, verlegen, te intelligent, afstandelijk en ik heb een hekel aan domme en/of bekrompen mensen en meelopers.
Je vergeet "eigendunk"

De meeste meiden vallen ook niet op arrogantie. Misschien kun je hier iets aan veranderen of je moet "blij" zijn met het feit dat je arrogant bent.

Waarom ben je afstandelijk? Weinig vertrouwen in mensen, waardoor je je niet gauw voor iemand open stelt? Bang misschien om teleurgesteld te worden als iemand je vertrouwen misbruikt?

En de rest moet ik je gelijk in geven. Een hekel aan domme en/of bekrompen mensen en meeloper, heb ik namelijk ook. Alleen dan heb ik ook nog een gruwelijke hekel aan arrogantie.
Oud 12-06-2004, 14:44
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
- Op het moment teveel andere dingen aan mijn hoofd
- Een paar niet leuke ervaringen meegemaakt met jongens
- Kieskeurig
Oud 12-06-2004, 14:45
snackwaus
Avatar van snackwaus
snackwaus is offline
Heb de eerste tijd wel ff genoeg foute jongens gehad..
dus blijf de eerste tijd ook mooi vrijgezel
__________________
RoerbakEI RoerbakEi Heroine dealen op de kinderboerderij
Oud 12-06-2004, 14:46
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik durf niet verder te gaan dan een bepaald punt als ik weer eens kennis heb gemaakt met een meisje, volgens mij ben ik daar nou net weer iets te verlegen voor. En niemand anders heeft bij mij nog echt veel initiatief genomen.
Oud 12-06-2004, 14:59
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Ik ben niet zo verlegen, aan mn uiterlijk ligt het ook niet, al stap ik niet snel op een vreemde af. Bang om afgewezen te worden denk ik Als het ijs is gebroken gaat het meestal wel heel snel Verder wonen er nauwelijks leuke meiden bij me in de buurt, en ik ben vrij kieskeurig.
Oud 12-06-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 15:39 :
Je vergeet "eigendunk"

De meeste meiden vallen ook niet op arrogantie.
Dat is onzin. Meiden vallen op 'zelfvertrouwen', wat vaak samen gaat met arrogantie.
Citaat:
Misschien kun je hier iets aan veranderen of je moet "blij" zijn met het feit dat je arrogant bent.
Wie weet.
Citaat:
Waarom ben je afstandelijk? Weinig vertrouwen in mensen, waardoor je je niet gauw voor iemand open stelt? Bang misschien om teleurgesteld te worden als iemand je vertrouwen misbruikt?
Laat ik zeggen dat ik wat negatieve ervaringen heb met vrouwen.
Citaat:
En de rest moet ik je gelijk in geven. Een hekel aan domme en/of bekrompen mensen en meeloper, heb ik namelijk ook. Alleen dan heb ik ook nog een gruwelijke hekel aan arrogantie.
Mwoa, domme EN arrogante mensen zijn erger.
Oud 12-06-2004, 15:01
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Verlegen en kieskeurig.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 12-06-2004, 15:04
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik was vrijgezel vanwege:

- Introvert
- Niet superknap
- Veeleisendheid
Oud 12-06-2004, 15:22
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
mndje geleden gedumpt, en te verlegen om zelf op iemand af te stappen
__________________
i'm addicted to music
Oud 12-06-2004, 15:23
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-06-2004 @ 16:01 :
[B]Dat is onzin. Meiden vallen op 'zelfvertrouwen', wat vaak samen gaat met arrogantie.[b]
Wie weet.
[b]Laat ik zeggen dat ik wat negatieve ervaringen heb met vrouwen.


Mwoa, domme EN arrogante mensen zijn erger.
Er zijn ook vrouwen die op verlegen jongens vallen, omdat die vrouwen juist zelfverzekerd zijn en verlegen als "lief en schattig" en al die onzin vallen.

Dom EN arrogant is het toppunt, die zie je vooral vaak in de stad kleren kopen. Hun hersenen zitten meer in die puntschoenen dan in hun hoofd.

Aha, die "slechte ervaringen met vrouwen"...daar had ik al zo'n voorgevoel van ^_^ Dat verklaard al een hoop
Ads door Google
Oud 12-06-2004, 15:45
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Meisjes vinden me meestal een loser.
Oud 12-06-2004, 15:45
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ik ben kieskeurig
en ik durf nee te zeggen
Oud 12-06-2004, 15:47
Verwijderd
net een relatie van 18 maanden achter de rug, ik mag weer ff van mijn vrijgezellen bestaan genieten
Oud 12-06-2004, 15:53
Verwijderd
waarom ik vrijgezel ben?


-gruwelijk lelijk

-sociaal onhandig omdat niemand met me wil omgaan irl en ik dus niet kan leren hoe ik me wel en niet moet gedragen

-ik heb een hekel aan mezelf en dat geeft me ook weer een uitstraling waardoor ik mezelf nog meer haat

-ben te negatief
Oud 12-06-2004, 15:59
Verwijderd
niet echt behoefte aan een relatie en ik zit liever met jongens aan te kloten als dat ik hand in hand met iemand klef loop te doen want daar ben ik niet voor gemaakt.
Oud 12-06-2004, 16:09
thalia
thalia is offline
De jongens waarop ik verliefd wordt, kan ik niet krijgen. Ze kennen niet eens mijn naam, het enige wat ze zich mss herinneren is dat ze ooit eens tegen mij zijn gelopen, maar zelfs dat herinneren ze zich vaak niet.
Ik ben niet het type dat op hen gaat afstappen en gaat zeggen: 'Hey, ik ben Lieselotte. Ik ben al een poosje verliefd op je, zou je eens met mij willen weggaan?' Dan houd ik het wel bij de gedachte dat ik ze nooit kan krijgen ipv me belachelijk te maken ...
De jongens die verliefd worden op mij, zijn vaak randgevallen, wie wordt er nu ook verliefd op mij!?!
Veel meisjes in mijn omgeving zijn al gekwetst door een jongen, mss is dat ook een factor die me tegenhoudt ...
En dan is er ook nog het feit dat ik al meer dan een jaar niet meer verliefd geweest ben.
Maar VRIJGEZEL ZIJN HEEFT ZO OOK Z'N VOORDELEN
__________________
Hos aliquis vidit et obstipuit, quique aethera carpere possent, credidit esse deos.
Oud 12-06-2004, 16:15
Bianca16*
Avatar van Bianca16*
Bianca16* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-06-2004 @ 14:58 :
Sarcastisch, arrogant, verlegen, te intelligent, afstandelijk en ik heb een hekel aan domme en/of bekrompen mensen en meelopers.
Geweldig! Ik heb m'n laatste vriend de deur uitgezet omdat hij al deze eigenschappen miste.
Kortom: ik hou van arrogante jongens (die er ook echt wel een reden voor hebben en het op een leuke manier kunnen zijn) en ik adoreer intelligente jongens.
Spot ik een spelfout in een smsje? Grote kans dat ik gruwelijk afknap.

Hmm, zou ik daarom vrijgezel zijn?
__________________
fantasy is what people want, but reality is what people need!
Oud 12-06-2004, 16:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Omdat ik dat iemand niet kan aandoen. Ik raak te snel verveeld in een relatie en dan gaan er weer mensen gekwetst worden en voel ik me ook weer schuldig, kortom, niemand wordt er beter van. Ik ben nu redelijk tevreden met mn leven en voel me niet geroepen om het te gaan verpesten.
Oud 12-06-2004, 16:19
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
verlegen en niet egt de knapste...en ik vind het vreselijk als een jongen tegen me praat .. laat staan verkering ...
Oud 12-06-2004, 16:28
Vlammy
Vlammy is offline
Mijn vorige relatie is net uit, ik heb geen behoefte aan meteen weer een andere kerel. Bovendien ben ik ontzettend kieskeurig. En mijn type is niet onvindbaar, maar mijn type wil mij dus niet meer.
Oud 12-06-2004, 16:29
Bianca16*
Avatar van Bianca16*
Bianca16* is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 12-06-2004 @ 17:17 :
Omdat ik dat iemand niet kan aandoen. Ik raak te snel verveeld in een relatie en dan gaan er weer mensen gekwetst worden en voel ik me ook weer schuldig, kortom, niemand wordt er beter van. Ik ben nu redelijk tevreden met mn leven en voel me niet geroepen om het te gaan verpesten.
zeer goede reden! herken mezelf erin!
__________________
fantasy is what people want, but reality is what people need!
Oud 12-06-2004, 16:29
fractuur
fractuur is offline
Erg kieskeurig, druk met school en ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in een vriendje dat constant achter je aanloopt.
Neemt niet weg dat ik naar jongens kijk en niet loop te flirten. Al is dat laatste redelijk houterig, omdat ik die leuke jongens niet zo heel vaak zie.. Laat ik het zo zeggen; ik ben er beter in geweest, en het komt nog wel een keer. Iets minder stress op school eerst, denk ik.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-06-2004, 16:42
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb geen idee. Ik ben niet echt verlegen ofzo en ik zie soms ook wel leuke jongens. Maar ik stap gewoon niet zomaar op iemand af als ik hem leuk vind, dan moet er echt 'toevallig' iets gebeuren waardoor ik een gesprek kan beginnen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-06-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Bianca16* schreef op 12-06-2004 @ 17:15 :
Geweldig! Ik heb m'n laatste vriend de deur uitgezet omdat hij al deze eigenschappen miste.
Kortom: ik hou van arrogante jongens (die er ook echt wel een reden voor hebben en het op een leuke manier kunnen zijn) en ik adoreer intelligente jongens.
Spot ik een spelfout in een smsje? Grote kans dat ik gruwelijk afknap.

Hmm, zou ik daarom vrijgezel zijn?
Hahahaha....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Liefde & Relatie Het filmsyndroom
Multilot
53 03-03-2005 19:09
Verhalen & Gedichten [verhaal] Hoe tijd verloopt
Vogelvrij
57 26-01-2005 14:34
Liefde & Relatie Heb jij liever wél of geen relatie?
Luna
94 22-04-2004 16:52
Liefde & Relatie het missen van je vrijgezelle bestaan
arP-socialist
41 07-01-2004 07:36
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.