Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 12:21
admete
admete is offline
ik heb een nieuwe mp3 speler van packard bell een audiodream en daar had ik een vraag over.

je kan de mp3 speler op 2 manieren uitschakelen en bij de ene manier ging hij de hele tijd weer opnieuw aan dus ik heb de mp3 speler op die manier uitgeschakeld en toen heb ik het andere knopje met power off ook naar beneden gedaan.

toen heb ik het ding opgeladen en toen ik het weeraan wou zetten stond er opeens no files dus ik denk dan zal ik die er even opnieuw opzetten.
dus ik open het zo en dan staat daar op de computer dat de muziek gewoon nog op de mp3 speler staat.
dus toen dacht ik laat ik alles dan gewoon van deleten en er alles opnieuw opzetten. toen flipte de computer en toen dacht ik dan delete ik het van de mp3 speler zelf dat ging dus niet want daar stonden helemaal geen files op.

nu heb ik waarschijnlijk gewoon de mp3 speler gereset of iets in die richting want dat zou ook gebeuren als je met die off knop hem uit zou doen dan zou alles weer de standaart instelling krijgen.

bij about in het menu stond total bytes 0 en used bytes 0 mijn broer zei dat dat niet klopte

ik weet niet wat ik nu moet doen. om er gewoon weer muziek op te kunnen zetten. want de radio die erop zit doet het nog wel gewoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.