Oud 19-04-2020, 15:33
xswzaq
xswzaq is offline
Hoi!

Ik wil heel graag een opleiding doen met biologie. Dus nu zit ik te twijfelen tussen:

- Diermanagement
- leraaropleiding biologie
- toegepaste biologie

Ik ben bij alle 3 de open dagen geweest. Even om samen te vatten..
Diermanagement lijkt me een leuke opleiding maar er is een kleine baankans en je bent echt alleen maar gefocust op dieren.
Toegepaste biologie zou een logische keuze zijn maar ik ging daar helemaal niet met een goed gevoel weg van de open dag. Grotendeels omdat dat vrijwel alleen weer over planten gaat.

Als laatste en daar ligt ook vooral mijn vraag.. de opleiding tot docent Biologie. (wat heel leuk een goede balans heeft met alles wat te maken heeft met biologie)
Ik kan heel slecht inschatten om dat iets voor mij is. Ik weet dat ik biologie heel erg leuk vind en het uitleggen aan mijn zus/broer ook heel erg. Daarnaast vind ik het ook leuk om dingen te vertellen aan andere mensen van mijn gezin (die bio echt helemaal niet interesseren dus meer is het ook niet) wat te maken heeft met lichaam of bio oid. Het probleem is vooral dat ik niet weet of voor een hele klas staan iets voor mij is. Ik vind het nu helemaal niet fijn om voor een hele groep te moeten staan (dat vind ik dood eng). Ook lijkt me het echt doodeng om bijvoorbeeld een 'probleemklas' te hebben en dat dan niet kunnen..

Mijn vraag is vooral of hier ook mensen zijn die heel toevallig een lerarenopleiding doen en of er meer mensen zijn die op deze manier aan de opleiding beginnen of dat het op deze manier echt niet te doen is.

Heeft iemand een beetje advies voor me... kan ook over de andere opleidingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2020, 16:42
Verwijderd
Miekje naamzoek, jij hebt ook voor de klas gestaan, toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.