Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 12:52
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik wil heel graag een keer vaginaal klaarkomen; tot nu toe lukt het alleen clitoraal. Kunnen jullie misschien vertellen wanneer je voor het eerst op die manier bent klaargekomen en wat je daarvoor moest doen? Klopt het dat je het echt moet 'trainen'?

Het is van binnen niet echt heel gevoelig; tot dat ik clitoraal ben klaargekomen dan brand mijn hele vagina. Als er dan iets ingaat; een vinger, vib of een piemel, word ik helemaal wild. Dat voelt zó sterk dan.
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 12:59
Estar
Estar is offline
Ik was 16 toen dat gebeurde en ik lag onderop, je kunt dus zeggen dat het vanzelf ging, ik heb immers bijna geen werk hoeven leveren.

Maar ik denk dat het wel te maken heeft met getrainde bekkenbodemspieren, misschien is het wel normaal, maar ik kan als ik klaarkom de jongen er in 1 keer eruit werken zonder mijn handen of mijn benen ofzo te gebruiken,dus ik denk dat het wel invloed erop heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 23:37
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Is mij nog nooit gelukt eigenlijk om vaginaal klaar te komen. Vind het wel onwijs lekker als dat gestimuleerd wordt, maar kom alleen van clitoriale stimulatie klaar.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 11:53
Galcaticat
Avatar van Galcaticat
Galcaticat is offline
Als het je wat lijkt en je bent in de stemming, probeer eens als je in bed op je zij ligt iets tussen je bovenbenen te leggen, bijvoorbeeld een kussen, of je hand. Neem dan een lekkere fantasie in je hoofd over hoe je genomen wil worden en span je bekken met het ritme van je fantasie. Tenzij je fantasie is om keihard en snel genomen te worden, probeer dan maar een ander ritme wat lekker voelt, maar dan niet je fantasie veranderen

Hetzelfde kun je doen als je sex hebt, nog leuker als je fantasie dan ook uitkomt

Gokje, spreek natuurlijk niet uit eigen ervaring (na ja, eigenlijk wel, maar dan ben ik niet diegene die klaarkomt, euhm... w8 ff, soms natuurlijk weer wel, als reaktie op )
__________________
"Het voordeel van een vooroordeel is dat je niet hoeft na te denken" - Ghandi

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 09:24
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Dan moet je vriend hem d'r niet helemaal inhijsen, maar een beetje bij de ingang heen en weer gaan. Zo is het me bij m'n exvriendin ook gelukt na 1 of 2x proberen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 20:52
2B!
2B! is offline
Ik ben dan wel geen vrouw dus antwoorden zit er voor mij niet in, maar komen er ook nog serieuze reacties?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 20:58
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
wow lange tijd geleden dat ik hier geweest ben.

wat een serieuze reactie betreft: tis mij ook nog nooit "gelukt" maar ik neem aan dat als de jongen/man in kwestie zijn best doet om de g-spot (of die er nou wel of niet is bestaat geen discussie) te stimuleren dat dat dan wel helpt, oot gedacht aan hulp stukjes ofzo??
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 16:57
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Het is mij ook nog niet gelukt, ik krijg het gevoel dat ik moet plassen dan
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 20:34
Lautitia
Lautitia is offline
Ik heb er nooit voor hoeven trainen. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik op deze manier kon klaarkomen, waarschijnlijk omdat ik me toen pas echt op mijn gemak voelde tijdens de seks.

Misschien is het een idee om eerst samen op zoek te gaan naar de meest gevoelige plek van je vagina. Probeer eens wat verschillende standjes uit en varieer. In missionarishouding kun je bijvoorbeeld een kussen onder je kont leggen; zo dringt zijn penis in een andere hoek je vagina binnen. Er zijn genoeg standjes te bedenken waarbij je ook clitoraal gestimuleerd kan worden, en mijn aanrader wat dat betreft is het volgende: laat hem op zijn rug liggen met één been gestrekt en één been opgetrokken, ga vervolgens met je rug naar hem toe tegen zijn opgetrokken been aan zitten en houd zijn knie vast terwijl je op zijn penis glijdt, en beweeg vervolgens op en neer zijwaarts.

Daarnaast - over het algemeen gezien - kan het je helpen wanneer je zelf actief meewerkt. Zorg er op die manier voor dat je alles om je heen even vergeet, en denk vooral niet na .
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 20:49
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hmm, ik kom zo goed als altijd klaar van neuken, daar heb ik nooit iets voor hoeven doen... Ik werd ontmaagd en kwam ineens op een totaal andere manier klaar , dus geen training voor mij.

Nu si het wel zo dat ik mijn bekkenbodemspieren ken, en er mee kan werken, dat was al zo voordat ik ooit neukte, omdat ik daar ooit eens over gelezen had, en het toen ben gaan trainen als ik me verveelde op school... Mja, ik dnek dat het voor ieder een beetje anders is?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 20:52
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Vaal schreef op 28-01-2006 @ 10:24 :
Dan moet je vriend hem d'r niet helemaal inhijsen, maar een beetje bij de ingang heen en weer gaan. Zo is het me bij m'n exvriendin ook gelukt na 1 of 2x proberen.
Daar kan ik juist totaal niet van klaarkomen, het is wel erg lekker enzo, maar klaarkomen werkt zo niet...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 21:53
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Meadow schreef op 31-01-2006 @ 21:52 :
Daar kan ik juist totaal niet van klaarkomen, het is wel erg lekker enzo, maar klaarkomen werkt zo niet...
Hmmja, het was ook geen garantie
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 22:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Lukt gewoon als je heel opgewonden bent en hij de tijd heeft (dus hij moet zich niet in hoeven houden om maar niet klaar te komen).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 11:49
[L]him
[L]him is offline
Wat is dan precies het verschil?
__________________
ik + hij = [L]
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 12:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
[L]him schreef op 06-02-2006 @ 12:49 :
Wat is dan precies het verschil?
Vaginaal is met behulp van stimulatie van de g-plek. Deze is verbonden met (of eigenlijk hetzelfde als) de clitoris, maar zit dan binnenin je vagina. Klaarkomen met behulp van clitoriale stimulatie kunnen de meeste vrouwen wel, met behulp van de g-plek kan een groot deel niet.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:04
Verwijderd
Ik ben wel eens vaginaal klaargekomen, maar dan doordat ik bij hem "op schoot" zat. Dus hij zit onder en ik ging erboven op zitten en op een gegeven moment lukte het op deze manier
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 14:56
knakworstje
Avatar van knakworstje
knakworstje is offline
Citaat:
Vaal schreef op 28-01-2006 @ 10:24 :
Dan moet je vriend hem d'r niet helemaal inhijsen, maar een beetje bij de ingang heen en weer gaan. Zo is het me bij m'n exvriendin ook gelukt na 1 of 2x proberen.

Gadver....... bij de ingang heen en weer.... Daar word ik egt totaal nie geil van.... Dat vink egt een kutgevoel.... Hij meot gwoon lkkr diep naar binnen gaan!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 19:14
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Estar schreef op 23-01-2006 @ 13:59 :
Ik was 16 toen dat gebeurde en ik lag onderop, je kunt dus zeggen dat het vanzelf ging, ik heb immers bijna geen werk hoeven leveren.

Maar ik denk dat het wel te maken heeft met getrainde bekkenbodemspieren, misschien is het wel normaal, maar ik kan als ik klaarkom de jongen er in 1 keer eruit werken zonder mijn handen of mijn benen ofzo te gebruiken,dus ik denk dat het wel invloed erop heeft.
Neuh denk niet dat dat echt met getrainde bekkenbodemspieren te maken heeft want als ik soms bijna kwam had ik dat ook wel (ben nog nooit vaginaal klaargekomen en clitoraal ook niet bij iemand anders, kan da alleen als ik het zelf doe zonder toekijkers).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 01:03
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Valentine schreef op 31-01-2006 @ 17:57 :
Het is mij ook nog niet gelukt, ik krijg het gevoel dat ik moet plassen dan
juist bij dat gevoel moet je doorgaan muts
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 31-01-2006 @ 23:12 :
Lukt gewoon als je heel opgewonden bent
Dit ja. Heel opgewonden! En je kan het ook zelf natuurlijk eens met je vingers proberen. Dan kan je echt goed de plek zelf "zoeken" als het ware.

Het lukt mij wel eens op deze manier, maar soms ook met mijn vriendje, toevallig. Maar wel soms, niet atlijd. En vroeger sneller dan tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dext0r schreef op 14-02-2006 @ 02:03 :
juist bij dat gevoel moet je doorgaan muts
Dat is eng. Ik heb hetzelfde. Juist het plassen gevoel maakt dat ik terughoudend word en eigenlijk alleen nog maar heel graag naar de wc wil.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:20
Verwijderd
gewoon van te voren even naar de wc gaan, dan weet je dat als je toch echt per ongeluk naar de wc moest het niet meer dan een klein beetje is
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-02-2006 @ 14:20 :
gewoon van te voren even naar de wc gaan, dan weet je dat als je toch echt per ongeluk naar de wc moest het niet meer dan een klein beetje is
Nou.. het stomme is, dat doe ik ook. En zelfs als ik het doe, is het moeten plassen gevoel zo sterk dat het vervelend is. (en als ik dan daarna naar de wc ga, valt dat "beetje" ook zwaar tegen eerlijk gezegd )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:32
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
tsja de test is om er gewoon achter te komen terwijl je ff lekker masturbeert boven de wc natuurlijk, dan kan er niets mis gaan toch :+
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:35
Estar
Estar is offline
Citaat:
dext0r schreef op 14-02-2006 @ 02:03 :
juist bij dat gevoel moet je doorgaan muts
Dat heb ik dus niet, als ik dat voel moet ik ook echt naar de wc.

Bij mij voelt het ook heel anders als ik er (bijna) door klaarkom.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 16:59
Verwijderd
Ik ben een paar keer zo klaargekomen, is wel iets moeilijker en bij mij en mijn vriend ging dat in het begin ook niet vanzelf, maar als je samen gaat 'zoeken' hoe het het fijnste gaat (ook door verschillende standjes te proberen) dan lukt het misschien vanzelf een keer.

Bij ons is het op een gegeven moment gelukt toen hij bovenop lag en hij het op een bepaalde plek/manier deed. Maar dat moet je gewoon uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 01:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dext0r schreef op 16-02-2006 @ 14:32 :
tsja de test is om er gewoon achter te komen terwijl je ff lekker masturbeert boven de wc natuurlijk, dan kan er niets mis gaan toch :+
Als ik via masturbatie vaginaal klaar kon komen...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 09:09
Verwijderd
Hmm het is wel zo dat 'naar de wc moeten' anders voelt dan, nouja, 'moeten klaarkomen', voor mij althans. Maar het is wel een beetje vergelijkbaar; het is allebei een soort drang en het zit nogal in hetzelfde gebied, dus ik kan me voorstellen dat mensen het met elkaar zouden verwarren.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 13:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-02-2006 @ 10:09 :
Hmm het is wel zo dat 'naar de wc moeten' anders voelt dan, nouja, 'moeten klaarkomen', voor mij althans. Maar het is wel een beetje vergelijkbaar; het is allebei een soort drang en het zit nogal in hetzelfde gebied, dus ik kan me voorstellen dat mensen het met elkaar zouden verwarren.
Nja, als ik daarna naar de wc ga, blijkt dus wel echt dat ik naar de wc moest. En ik weet ook hoe het voelt als ik moet klaarkomen, dat is toch net een stukje prettiger en meer ontspannen =)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 13:43
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Estar schreef op 16-02-2006 @ 14:35 :
Dat heb ik dus niet, als ik dat voel moet ik ook echt naar de wc.

Bij mij voelt het ook heel anders als ik er (bijna) door klaarkom.
volges mij maakt dat juist nix uit, daje dan ook echt moet.
dat kom je spuitend klaar
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 10:09
Maura412
Maura412 is offline
Heb op latere leeftijd ook onlangs ontdekt wat het was een vaginaal orgasme, is alleen gelukt met een vingertje en had inderdaad ineens het gevoel van te moeten plassen, echt doorgaan op dat moment hoor, het is inderdaad de voorbode van een vaginaal orgasme, weet niet of het echt beter is dan een clitoris orgasme maar het voelt wel anders aan en de tweede keer was dat gevoel al vertrouwd en ging het veel vlugger.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 10:14
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Heb je als 42-jarige huisvrouw zijnde een account aangemaakt speciaal om een topic van 9 maanden oud te uppen?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 11:28
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
En dan ook nog zo'n post. 'Vingertje'
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 11:32
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-11-2006 @ 12:28 :
En dan ook nog zo'n post. 'Vingertje'
Jamaar jij post wel raardere dingen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 11:42
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, maar niet om een topic te uppen!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 11:43
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Nee dat heb ik nog niet gezien.

Ik ga nu boterhammen met pindakaas eten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 11:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jummie. Misschien is dat wel dé truc om vaginaal klaar te komen. Laat je het me weten als je het uitgeprobeert hebt?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 11:55
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-11-2006 @ 12:45 :
Jummie. Misschien is dat wel dé truc om vaginaal klaar te komen. Laat je het me weten als je het uitgeprobeert hebt?
Ik heb ooit een verhaal gehoord van een meisje dat als ze thuiskwam van school pindakaas op d'r preut smeerde zodat de hond dat eraf ging likken en dan kwam ze klaar. Het mag bekend zijn dat pindakaas meerdere geheimen heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:04
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 10-11-2006 @ 12:55 :
Ik heb ooit een verhaal gehoord van een meisje dat als ze thuiskwam van school pindakaas op d'r preut smeerde zodat de hond dat eraf ging likken en dan kwam ze klaar. Het mag bekend zijn dat pindakaas meerdere geheimen heeft.
Ah, dus toch!
Zo is er ook een meisje die het deed met de staart van de kat. Ook erg effectief blijkbaar. En minder plakkerig dan pindakaas. Maar dat zou ik mijn kat dan toch net weer niet aandoen. Geef mij maar Ben&Jerry's
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hmm, misschien een truc om de hond en de kat aan elkaar te laten wennen. Volsmeren met pindakaas, die kat.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:10
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
En dan is het ineens hap-slik...weg poes
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:11
Nuck
Nuck is offline
Tja, ik kom heel gemakkelijk klaar bij penetratie. Het gaat bij mij gewoon vanzelf, dus heb geen trucjes ofzo...
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:12
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
13 posts sinds de onzinnige up. Hier gaan de fb's niet blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:13
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ach, een slotje zou er sowieso toch wel op komen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Kunnen we net zo goed de zegeningen van de pindakaaspot nog even bejubelen.

(Oh ja, zeg even tegen Tim dat de chocoladeboter weer te koop is bij de Super de Boer.)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:31
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Chcoladeboter? Das lang terug *leuke herinneringen springen omhoog* We moeten toch boodschappen doen morgen. Of klinkt dat nou weer heel burgelijk?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb al drie pakken op. *misselijk*
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Dat tikt wel hard aan je.. Heb hem er al lang niet meer over gehoord, maar als we het dit weekend in huis gaan halen, zorg ik wel dat hij er weer fan van wordt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:38
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Ga je hem ermee insmeren?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 12:39
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Het klinkt iig aantrekkelijker dan pindakaas...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Kan jij een vaginaal orgasme krijgen?
Hydrodynamikaas
89 18-08-2008 22:37
Seksualiteit Verschil vaginaal en clitoraal orgasme?
maximekeee
4 10-08-2008 19:57
Seksualiteit Orgasmes
AngelLena
55 10-01-2005 02:05
Seksualiteit [Voor de meiden:]Hoe kom jij klaar?
NemesisDivina
57 21-11-2004 13:32
Seksualiteit Klaarkomen door neuken
Wendy Lynn
55 11-09-2004 18:53
Seksualiteit Verschillend orgasme?
Eme-ly
7 17-04-2003 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.