Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2008, 18:20
Verwijderd
Goed, nog een laatste poging om onszelf te redden van den ondergang...

Waar is de verdenking van mij nu precies op gebaseerd? Voornamelijk op de beschuldigingen van Evilblue, toch? En is hij te vertrouwen? Nee, dat bleek wel uit het feit dat hij ons massaal op een onschuldige dorpeling heeft laten stemmen. En dat hij dat deed om niet op te vallen als ziener om zichzelf te beschermen tegen de wolven is onzin, want de wolven zouden hem op den duur toch wel door gaan krijgen. Gisteren is hij ook niet opgegeten (tenminste, ik ga er niet vanuit dat hij de wolfsbane was), hij zit er nog steeds in. Verklaring? Ik denk dat hij zélf wolf is. Sterker nog, ik ben er zo langzamerhand van overtuigd. Jammer dus dat jullie nu weer blind achter hem aanlopen...
Advertentie
Oud 19-03-2008, 18:35
Verwijderd
Minke, zoals ik al zei vind ik je nog steeds niet echt verdacht, in ieder geval niet veel verdachter dan de anderen in het spel. Naast de verdenkingen van Evilblue is eigenlijk alleen het feit dat alle mensen die hij aanwees als wolven niet op Katje willen stemmen verdacht, maar ook als je onschuldig bent is dat geen onlogische reactie op een beschuldiging.

En net als iedereen ben ik er niet zeker van of Evilblue wel de ziener is. Want hij kan best een wolf zijn, ja.

Maar de enige manier om daar achter te komen is door iemand te verhangen. En volgens mij is het 't handigst om dan één van zijn verdachten te nemen. Immers, het is een beetje 50/50 of hij wolf of ziener is en de ziener opknopen is een beetje.. stom. Vooral omdat het ook wel duidelijk wordt uit de dood van iemand anders.

Verder is het helemaal niet zo raar dat hij niet opgegeten is. Dat getuigt gewoon van slimme wolven. Ze weten dat zolang wij niet zeker weten dat hij ziener is (m.a.w. zolang hij niet dood is) er een kans is dat we niet naar hem luisteren.
Oud 19-03-2008, 18:36
Verwijderd
Als katje de verrader blijkt kan Evilblue zelf altijd nog wolf zijn en weten we nog niet zoveel.
Oud 19-03-2008, 18:40
Verwijderd
He, ik bedenk me net iets.

In het theoretische geval dat Evilblue ziener is en gelijk heeft over de rollen van Katje/Minke/Tink. En als de wolven hem inderdaad niet dood willen hebben om de reden in m'n vorige post. Waarom pleit Minke er dan voor dat we hem verhangen? Want als dan blijkt dat hij ziener is dan gaan we natuurlijk alsnog al z'n verdachten proberen op te hangen.

Hoewel, dan wordt het na de eetronde 2 goeden tegen 3 slechten, waarbij de enige kans die de dorpelingen hebben om te winnen is als ze de verrader weten op te hangen. En die kans is niet bijzonder groot.

Okay, dat verklaart het wel.
Oud 19-03-2008, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Als katje de verrader blijkt kan Evilblue zelf altijd nog wolf zijn en weten we nog niet zoveel.
Klopt, maar dan staan we wel veel sterker. Aangezien er dan geen situatie kan zijn waarbij het gelijkspel wordt met 1 stem (van een dorpeling) tegen 1 stem (van de verrader).

Ik denk overigens dat de wolven tegen deze tijd wel weten wie de verrader is.
Oud 19-03-2008, 19:07
Verwijderd
Trouwens, als de verdeling zo is als ik enkel posts geleden suggereerde dan blijkt deze ronde vanzelf of Evilblue wolf is of niet.

Want als hij alleen onschuldige mensen heeft genoemd en Uice, Evilblue en Pippeloen zijn de bad guys, dan moet Tink gewoon ook even op Evilblue stemmen en dan is hij degene die wordt verhangen. Omdat in het Katje-rijtje dan twee wolven zitten die überhaupt niet mogen stemmen.

Katje
Uice
EvilBlue
Paranoide
Pippeloen

Evilblue
Minke
Katje

Maar ik vind dit wel gevaarlijk, eigenlijk, want alles valt en staat bij Evilblue's zienerschap. En bij de aanname dat hij alleen onschuldige mensen heeft aangewezen als hij wolf is. Als dit niet klopt dan krijgen we straks nog gelijkspel.
Oud 19-03-2008, 19:08
Verwijderd
Omg, ik ben best aan het spammen eigenlijk. Maar het is dan ook zo spannend
Oud 19-03-2008, 19:55
Verwijderd
Mja goed, we zullen zien...
Oud 19-03-2008, 20:41
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
In het lynxenverblijf, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, gistermorgen
Sauron werd wakker en klom de boom uit. ‘Pippeloen, ik ben wakker!’ riep hij, maar hij kreeg geen antwoord. Het verblijf was verlaten. Sauron keek naar buiten en zag ook geen spoor van de opzichters. Waarschijnlijk hadden ze het opgegeven. Sauron klom de kooi uit en ging op zoek naar Pippeloen. Onderweg kwam hij langs het vogelverblijf. Uice lag voor pampus op de grond. ‘Alles goed Uice?’ vroeg Sauron. ‘Kapitein Uice!’ kraste de papegaai. Sauron rolde met zijn ogen. ‘Kapitein Uice dan.’ De papegaai kwam moeizaam overeind. ‘Ik ben helemaal leeg gescheten. Ik kan waarschijnlijk drie weken niet meer poepen!’ Sauron moest grinniken. Toen viel zijn oog op Evilblue, die in een hoekje zat te sippen. ‘Wat is er met hem?’ vroeg de gorilla. Uice begon te lachen. ‘Vannacht hebben een stel dieren hem helemaal kaalgeplukt!’ Evilblue sprong op en riep huilend: ‘Dat is godverdomme niet grappig!! Al mijn mooie blauwe veertjes weg! Nu is mijn naam niet eens meer van toepassing!’ Uice haalde zijn schouders op. ‘Dan noemen we je voortaan toch gewoon Evil? Want blue ben je niet meer, maatje’ Sauron schoot in de lach. ‘Tenzij hij de blues gaat zingen’ Uice rolde om van het lachen. ‘Wahaa, de blues, da’s een goeie’ Evilblue stampte op de grond en beende weg. ‘Stelletje idioten’ gromde hij. ‘Ik ga er ook weer vandoor’ zei Sauron tegen Uice. ‘Ik zal wel eens kijken of ik wat laxeermiddel voor je kan regelen.’
Sauron liep verder en stopte bij de vijver van Paranoide. ‘He handtas, heb jij Pippeloen gezien?’ Paranoide kwam boven water en antwoordde: ‘Nee, maar je mag hier wel even in de vijver komen zoeken.’ Sauron schudde zijn hoofd. ‘Nee dank je’ zei hij toen hij de hongerige blik van de alligator zag. Hij liep verder naar het hok van Minke en Tink. ‘Jullie hebben Pippeloen zeker ook niet gezien?’ ‘Oink oink!’ honkte Minke. ‘Jawel hoor! Ze is op bezoek bij Katje.’ ‘Ok bedankt’ zei Sauron. ‘Alles goed met jullie?’ vroeg hij toen hij het sippe gezicht van Tink zag. ‘Die handtas heeft onze bal lek gebeten!’ snikte Tink. Sauron draaide zich om en riep naar Paranoide: ‘Ben je weer kleintjes aan het pesten?’ ‘Altijd’ antwoordde de alligator grijnzend. ‘Maar als ze hun bal terugwillen, dan moeten ze hem maar komen halen! Mmm, beverbout met zeehondenbilletjes’ smakte de alligator watertandend. Sauron klom een boom in en kwam terug met een kokosnoot. ‘Voetbal hier maar een tijdje mee, totdat de opzichters een nieuwe bal voor jullie hebben’ zei hij. Toen richtte hij zich weer tot Paranoide. ‘En voor jou heb ik er ook één!’ Hij gooide een tweede kokosnoot richting de alligator, die Paranoide precies op haar hoofd trof. ‘Verdomme, klotegorilla!’ vloekte Paranoide. ‘Jou krijg ik nog wel!’ Sauron trommelde op zijn borst, terwijl Minke haar flippers tegen elkaar sloeg en Tink met haar staart op de grond trommelde ‘Dan moet je wel iets sneller zijn, trage handtas!’ zeiden ze alledrie tegelijkertijd. Paranoide gromde nog iets en verdween weer onder water.
Sauron nam afscheid van Minke en Tink en liep door naar de kooi van Katje. Daar waren Katje en Pippeloen bezig met een verhitte discussie. ‘Mijn vacht is veel mooier dan de jouwe!’ gromde Katje. ‘Nietwaar, mijn vacht is vele malen mooier!’ riep Pippeloen. ‘Nietes!’ ‘Welles!’ ‘Nietes!’ ‘Welles!’ Toen sprong Pippeloen bovenop Katje en begonnen ze te vechten. Sauron bleef even staan kijken. ‘Dit is dus wat ze noemen een catfight’ zei hij grijnzend in zichzelf. Maar al snel zag hij dat het menens was. Voordat hij kon ingrijpen zag hij tot zijn schrik dat Katje dodelijk gewond was geraakt. Pippeloen had met haar klauwen de keel van de leeuwin opengereten…


Spelers:
1) Twinkebel (dorpeling)
2) MadameMinke
3) coolkast (dorpeling)
4) Pippeloen
5) Tink*
6) Sherco (jager)
7) Kazet Nagorra (dorpeling, geliefde)
8) Krynn (heks)
9) AllureV (dorpeling)
10) Sador (tovenaar)
11) Martino87 (leerlingheks)
12) Katje (verrader)
13) Lisaaah (weerwolf)
14) Cherry Springs (dorpeling, geliefde)
15) Röps (dorpeling)
16) ***ailá*** (dorpeling)
17) Stefenootje (dorpeling)
18) zoemzoem (weerwolf)
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten
Gestorven door liefdesverdriet
Neergeschoten

De wolven hebben tot morgenavond 20.30 de tijd om te stemmen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-03-2008, 20:42
Verwijderd
Oud 19-03-2008, 20:45
Krynn
Krynn is offline
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 19-03-2008, 20:45
Verwijderd


en



Maargoed, het maakt voor mij Evilblue nog steeds niet onschuldig ofzo...
Oud 19-03-2008, 20:50
Verwijderd
Waar is iedereen trouwens? Ik had wel verwacht dat iedereen vol spanning op de uitslag zou zitten wachten.
Oud 19-03-2008, 21:10
Verwijderd
Zat ik ook, maar er kwam telkens niks en toen ging ik maar koken. En tijdens het koken dacht ik 'hé, laat ik alles koken wat ik in huis heb' en nu heb ik anderhalve liter kaas-bechamelsaus en een hele berg groente.

Maar - yessssss, ik dacht/hoopte al dat Katje de verrader zou zijn. Scheelt iemand die kan stemmen maar niet voor de dorpelingen werkt.
Oud 19-03-2008, 21:15
Verwijderd
Wat een tijdstip om nog te gaan koken

Mja, verrader is absoluut goed nieuws, maar tóch had ik nog liever een wolf gehad, want het aantal stemmers wordt nu wel uitgedund natuurlijk... Maar goed. Beter dan niets.
Oud 19-03-2008, 22:30
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Nou, ik heb al gezegd, ik ben niet surprised.
Anway, ik blijf stil tot morgen. Alvast, iik ga overmorgen voor Minke.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 19-03-2008, 22:48
Verwijderd
Dus het zal morgen wel tussen Evilblue en Minke gaan? Wordt nog een lastige hangronde
Oud 19-03-2008, 23:20
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Nee, morgen is het eetronde voor de wolven.
Dus dan wordt spel naar 3 goeien en 2 slechten geduwd.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 19-03-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, morgen is het eetronde voor de wolven.
Dus dan wordt spel naar 3 goeien en 2 slechten geduwd.
Oh, ja, ik bedoelde overmorgen.
Oud 20-03-2008, 07:25
Verwijderd
Nou ja, het moge duidelijk zijn naar wie mijn stem gaat morgen.
Oud 20-03-2008, 09:31
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Sinds ik nu de tijd heb, wil ik even iets tegen mijn mede dorpelingen zeggen.

We weten dat ze de wolfsbane kennen, dus ze (de slechterikken) weten/kennen van een van de vier goeien de functie.

Ze zullen hem niet alweer proberen te eten (dat heeft geen nut) en zullen ze dus anderen aanvallen. Tegen de wolfsbane/ziener/cupido/dorpeling (nee, ik maak geen fout in het noemen v.d 4 functies ik wil gwn geen functies verklappen of verdenking voeden) zeg ik dan dit, (sinds ik toch denk dat ik dood ga vanavond) ik verdenk allang twee mensjes in de overlevenden (minkelief en tinkelief) Ze hebben allebei dit spel mooi gespeeld, alle wolven trouwens. Lisaaah was heel actief/Zoemzoem deed verdenkingen, Minke doet allang aan de typische dorpeling gedrag en speaks so nicely of paranoide terwijl tinkje maar een stille schaap is geweest. Dus als zij wolven zijn moet ik hun allemaal een handje geven, ze hebben mooi gespeeld.

Nou...verdenkingen zijn dit allemaal, maar als ze me dood maken is het voor dit reden: ze willen me stil.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 20-03-2008, 09:35
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hup dorpelingen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 20-03-2008, 09:48
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mooi spel, mooi spel
Oud 20-03-2008, 10:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
We weten dat ze de wolfsbane kennen, dus ze (de slechterikken) weten/kennen van een van de vier goeien de functie.

Ze zullen hem niet alweer proberen te eten (dat heeft geen nut)
Hoezo niet?

Verder vind ik EvilBlue nog steeds niet verdacht, omdat hij in de vorige rondes toch echt de wolven opnoemde. Dat hij het nu fout heeft verandert daar niets aan; hij heeft zelf ook nooit beweerd ziener te zijn, dat waren uit de hand gelopen speculaties. De theorie dat de wolven opofferend spelen vind ik vrij onwaarschijnlijk. Ik ga liever voor Tink, in verband met de dood van Stefenootje, waarvoor ik zo gauw geen andere speltechnische reden kan verzinnen (tenzij de wolven Tink verdacht wilden maken, maar dan hadden ze waarschijnlijk een andere speler dan de vrij stille Stefenootje gekozen).
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-03-2008, 19:50
Verwijderd
Ik denk dat ik meega voor Tink. Maar eerst eens afwachten wie er opgegeten wordt.
Oud 20-03-2008, 20:24
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
In de volière, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, vanmiddag
Uice zat een beetje chagrijnig voor zich uit te kijken. Het was alweer een paar dagen geleden dat Paranoide Stefenootje had opgegeten, en Uice stond sinds die tijd droog. Hij had ongelooflijk veel zin om een chickie in haar kont te nemen. Hij had wel een paar keer gemasturbeerd, maar dat had hem toch niet echt bevredigd. ‘Zeg Evil, heb jij zin om mee te gaan naar de poelier?’ riep hij naar de nog altijd kaalgeplukte Evilblue. ‘Ik heet Evilblue!!’ reageerde deze. ‘En wat moet jij in godsnaam bij de poelier??’ ‘Lekker naar de naakte meiden kijken die in de etalage liggen!’ antwoordde Uice, terwijl hij suggestieve bewegingen maakte. Evilblue trok een vies gezicht. ‘He bah. Nee, ga maar alleen’ Uice haalde zijn schouders op. ‘Ok prima, spelbreker!’ Hij sloeg zijn vleugels uit en vloog de kooi uit.
Vanuit de lucht zag hij Minke en Tink met de kokosnoot spelen die ze van Sauron hadden gekregen. Toen bedacht hij zich dat hij niet per sé een vogel hoefde te neuken. Hij was nu tevreden met alles waar een gat in zat. Hij vloog naar de spelende dieren toe en landde vlak voor ze. ‘Hallo meiden’ zei Uice. ‘Hebben jullie lekkertjes zin in een beetje actie met deze oude zeerot?’ ‘Oink oink!’ riep Minke. ‘Wil je met ons spelen? Leuk!’ Ze nam de kokosnoot aan op haar staart en passde deze naar Uice. De papegaai kreeg het zware ding tegen zijn kop aan en viel op de grond. ‘Donder en buskruit, een luchtaanval!!’ brulde hij. ‘Stelletje kapers! Ik zal jullie kielhalen!’ tierde hij door. Hij vloog boos weg.
Toen besloot Uice om maar eens op bezoek te gaan bij Pippeloen. ‘Volgens mij is zij wel een beest in bed’ dacht hij likkebaardend bij zichzelf. Maar toen hij bij Pippeloens kooi aankwam bleek het daar een enorme ravage te zijn. De hele kooi lag overhoop en overal zaten bloedspatters. Toen zag hij Pippeloen liggen. Ze was letterlijk binnenstebuiten gekeerd. Uice moest kokhalzen. Hij hield best van kinky dingen, maar dit ging zelfs hem te ver…

Spelers:
1) Twinkebel (dorpeling)
2) MadameMinke
3) coolkast (dorpeling)
4) Pippeloen (dorpeling)
5) Tink*
6) Sherco (jager)
7) Kazet Nagorra (dorpeling, geliefde)
8) Krynn (heks)
9) AllureV (dorpeling)
10) Sador (tovenaar)
11) Martino87 (leerlingheks)
12) Katje (verrader)
13) Lisaaah (weerwolf)
14) Cherry Springs (dorpeling, geliefde)
15) Röps (dorpeling)
16) ***ailá*** (dorpeling)
17) Stefenootje (dorpeling)
18) zoemzoem (weerwolf)
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten
Gestorven door liefdesverdriet
Neergeschoten

En dat is volgens mij de laatste gewone dorpeling die nog in het spel zat. Vanaf nu zijn er alleen nog maar functies over. De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20.30
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-03-2008, 20:26
Verwijderd
aaah nee
dit is echt stom zo vlak voor het einde!

Maar ik ben nog nooit zo ver gekomen in ieder geval
Veel succes andere dorpelingen enzo
Oud 20-03-2008, 20:29
Verwijderd
Aww, Pip. Maar goed, we wisten dat er nog iemand uit zou moeten gaan vandaag, want ook de wolfsbane heeft geen bane meer. En nu dan maar hopen dat de volgende ronde weer een goede ronde gaat zijn.
Oud 20-03-2008, 20:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"Toen bedacht hij zich dat hij niet per sé een vogel hoefde te neuken."

Dit vind ik een mooie zin.

Verder: tragisch, maar niet verrassend. Ik ga dus denk ik voor Tink.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-03-2008, 20:58
Verwijderd
Pip.

Het spreekt wel voor Evilblue dat Pippeloen onschuldig was. Immers, als hij wolf was geweest zou zij ook wolf zijn.

Ik ga deze ronde ook maar voor Tink.
Oud 20-03-2008, 21:15
Verwijderd
Mja, ik ga maar mee voor Tink dan, denk ik.
Ik weet het ook niet meer... Maar ik kan jullie vast toch niet meer overtuigen nu van Evilblues schuld.
En trouwens, Tink kan best ook wolf zijn. Para verdenk ik sowieso niet, Juice evt. wel. En dan Evilblue dus, nouja, en misschien Tink ook wel.
Oud 21-03-2008, 02:10
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Ik maak me echt geen zorgen om morgen z'n stemronde omdat er toch een wolf eruit gaat. maar welke, dat is de vraag.
Persoonlijk vindt ik dat minke verdacht is, en tink ook, maar ik heb liever minke eruit. Waarom? Omdat die maar steeds als lieve dorpeling doet, en daardoor mensen probeert te beinvloeden. Dat ze nu op tink gaat ''stemmen' is ook het meest logsich dat ze kan posten, vanwege twee redenen, een, ze wil iet verdacht worden door mij te verdenken, en twee, tink was toch de stille wolf, dus als die eruit gaat zijn alle remmen los.
Anyway, Ik wil vandaag op Minke stemmen. Als ik niet genoeg mensen (dus eentje extra) bij mij krijg, dan stem ik op Tink. Maar ik herhaal, ik heb liever Mink eruit.

Minke
Evilblue
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 21-03-2008, 02:54
Verwijderd
Evilblue - je snapt zelf ook wel dat als Tink een wolf blijkt, we meer vertrouwen krijgen in jouw theorieën en in de volgende ronde voor Minke gaan. Verder; als zij inderdaad allebei wolven zijn dan maakt het niet uit op wie we deze ronde stemmen en dan houd ik liever nog eventjes een leuke speler in het spel.

Verder kan het natuurlijk ook nog dat je een wolf bent of simpelweg ongelijk hebt. In dat geval wil ik dat liever 'uittesten' op Tink, wederom om de flauwe reden dat Minke actiever is en het spel dus minder leuk zou zijn zonder haar.

Ik hoop overigens dat je gelijk hebt, want dan hebben de dorpelingen zo goed als gewonnen. Als Tink onschuldig blijkt hebben we verloren. (Dan wordt het 2 tegen 2, in de eetronde 1 tegen 2 en dan hebben de wolven dus de meerderheid.)
Oud 21-03-2008, 09:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik stem dan op Minke, omdat ik m'n hachje wil redden en omdat ik mijn functie weet. Minke deed soms wel erg onschuldig en als er iemand dood was soms dramationeel, maar ik heb er nooit zoveel achter gezocht, maar als we dan toch met zo weinig overblijven dan moet het haast wel. En verder vindt Evilblue, die ik nog steeds als potentiële ziener beschouw haar verdacht, dus het kan betekenen dat ze wolf is. Of Evilblue blijkt zelf dus wolf te zijn met Juice, want ik denk dat Paranoide gewoon dorpeling is. Of Minke blijkt wolf te zijn met Evilblue of Juice, dat kan ook nog, maar dan zou ik eerder met Juice denken. Of iedereen probeert elkaar gewoon nu verdacht te maken omdat ze denken dat ze er toch uitgaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-03-2008, 12:23
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
@ Uice: Op wie stem jij?
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 21-03-2008, 13:32
Verwijderd
Jammer dat er voor 'uittesten' niet echt gelegenheid meer is, het is gewoon alles of niets.
Dusja, ik blijf gewoon bij mijn besluit. Ik ga voor Evilblue. Ook als Tink er vanavond uit gaat en geen wolf blijkt te zijn (of ik), dan kan ik in elk geval zeggen dat ik niet meegeschaapt heb!
Oud 21-03-2008, 13:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik stem op Tink.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-03-2008, 15:05
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Uice en Paranoide, Ik ga met jullie mee.

En als ik morgen doodga? Stemmen jullie de volgende keer minke?

Ik zal mijn stem alvast doorgeven aan de spelleider
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 21-03-2008, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Uice en Paranoide, Ik ga met jullie mee.

En als ik morgen doodga? Stemmen jullie de volgende keer minke?
Hangt er van af. Als Tink een wolf blijkt wel, denk ik.

Overigens ben ik er zometeen niet dus ik geef alvast m'n stem op Tink door.
Oud 21-03-2008, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Tiergarten Schönbrunn, Wenen, vanmorgen
Uice was gisteren teruggevlogen naar de volière en was stilletjes in een hoekje gaan zitten. Toen Evilblue vanmorgen wakker werd, zat Uice nog altijd op dezelfde plek. Evilblue begon zich een beetje ongerust te maken. Die rare vogel was normaal nooit stil en nu was ie al heel lang stil. ‘Piraatje, hoe gaat het met je’ vroeg Evilblue voorzichtig, terwijl hij Uice aantikte. Uice schrok op uit zijn gedachten. ‘Rot op, stomme vogel. Laat me met rust’ beet hij Evilblue toe en hij sloeg Evilblue op zijn bek. Evilblue fladderde verschrikt weg. Uice was altijd gemeen, maar nooit zó gemeen tegen hem.

Bij de vijver, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, vanmiddag
Minke en Tink waren weer met hun kokosnoot aan het spelen. Minke miste haar bal, maar de kokosnoot deed ook wel zijn werk. ‘Kom op Minke. Het lukt je toch niet om te scoren’ daagde Tink Minke uit. Minke wilde zich niet laten kennen en nam een grote aanloop om daarna de bal een harde mep te geven. Tink probeerde de bal tegen te houden, maar de kokosnoot vloog over haar hoofd en belandde in de vijver. Paranoide werd wakker toen de kokosnoot tegen haar buik aan kwam. ‘Verdomme’ vloekte Tink. ‘De kokosnoot is bij de handtas belandt.’ ‘Hé kleintjes, willen jullie je bal terug?’ schreeuwde Paranoide. ‘Kom hem dan maar halen.’ Tink en Minke keken elkaar aan. ‘Ga jij hem halen?’ vroeg Tink aan Minke. Minke schudde haar hoofd. ‘Jij mag hem wel halen.’ Tink wilde niet onderdoen voor haar vriendin en liep moedig in de richting van de vijver. ‘Hallo lekkere beverbout, wil je jouw kokosnoot terug?’ vroeg Paranoide, terwijl ze verlekkerd naar Tink keek. Tink werd nu wel bang door die grote alligator. Langzaam liep ze in de richting van Paranoide. Ze wilde heel graag verder spelen met Minke, maar eerst moest ze de bal terug zien te halen. Tink kwam steeds dichter bij de alligator. Paranoide werd al helemaal blij van het idee dat ze dadelijk een beverboutje kon eten. ‘Kom maar, bevertje’ zei ze liefjes. ‘Hier is jouw bal.’ Paranoide speelde met de kokosnoot en deed net alsof ze de kokosnoot in de richting van Tink liet vallen, maar op het laatste moment pakte ze toch weer de kokosnoot. Tink was nu heel binnen bereik van Paranoide en Paranoide kon zich niet meer beheersen. Ze greep Tink en duwde haar tegen de kokosnoot aan. ‘Ik heb altijd al eens beverbout met kokossaus willen proeven’ dacht ze verlekkerd en smakkend at ze Tink en de kokosnoot op.


Spelers:
1) Twinkebel (dorpeling)
2) MadameMinke
3) coolkast (dorpeling)
4) Pippeloen (dorpeling)
5) Tink* (weerwolf)
6) Sherco (jager)
7) Kazet Nagorra (dorpeling, geliefde)
8) Krynn (heks)
9) AllureV (dorpeling)
10) Sador (tovenaar)
11) Martino87 (leerlingheks)
12) Katje (verrader)
13) Lisaaah (weerwolf)
14) Cherry Springs (dorpeling, geliefde)
15) Röps (dorpeling)
16) ***ailá*** (dorpeling)
17) Stefenootje (dorpeling)
18) zoemzoem (weerwolf)
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten
Gestorven door liefdesverdriet
Neergeschoten

Er is weer een weerwolf dood. De overgebleven weerwolf heeft tot morgenavond 20.30 uur de tijd om wraak te nemen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 22-03-2008 om 19:37.
Oud 21-03-2008, 20:40
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Ding-dong the wolf is dead!

(Nog 3 goeien (cupido, wolfsbane, ziener) 1 slechte.)
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 21-03-2008, 20:47
Verwijderd
Haha! Ik wilde graag nog even mijn eerste post van dit spel posten.

Citaat:
Ik zal deze keer maar niet spreken over paranormale voorgevoelens

Ik ga voor Tink*.
*weer verder gaat met dood zijn*
Oud 21-03-2008, 21:45
Verwijderd
Yessss, wolfje

Ik vind trouwens dat ik wel heel gemeen ben in alle verhalen, hoor.
Oud 21-03-2008, 21:46
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-03-2008, 21:48
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Yessss, wolfje

Ik vind trouwens dat ik wel heel gemeen ben in alle verhalen, hoor.
En ik ben maar een zielig klein vogeltje
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 21-03-2008, 22:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik, daarentegen, ben echt spot on beschreven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-03-2008, 22:22
Verwijderd
Ik had dus helemaal aan het begin dus al gelijk!

*is weer dood*
Oud 21-03-2008, 22:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Toch deels dankzij Stefenootje geweest, deze doorbraak.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-03-2008, 23:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Toch deels dankzij Stefenootje geweest, deze doorbraak.
Door haar dood, ja. Ze moet vaker doodgaan

Kusje hoor Stefanie.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-03-2008, 23:01
Verwijderd
Pff, en ik ben een of andere gestoorde kunstjesmakende zeehond.

Maar verder; wolf!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.