Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2002, 20:25
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Jongens wou jullie dit ff laten weten:

-----------------------------------------------------------------------------------
Kojima liet weten dat we Metal Gear Solid 3 voor het eerst op de E3 beurs van 2003 zullen tegenkomen. Zal Kojima ons net zoals enkele jaren geleden versteld doen staan met een prachtige Metal Gear Solid 3 trailer in mei 2003?
-----------------------------------------------------------------------------------

Dat word weer met veel pijn en moeite w8en op de E3
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2003, 17:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef op 12-12-2002 @ 21:25:
Jongens wou jullie dit ff laten weten:

-----------------------------------------------------------------------------------
Kojima liet weten dat we Metal Gear Solid 3 voor het eerst op de E3 beurs van 2003 zullen tegenkomen. Zal Kojima ons net zoals enkele jaren geleden versteld doen staan met een prachtige Metal Gear Solid 3 trailer in mei 2003?
-----------------------------------------------------------------------------------

Dat word weer met veel pijn en moeite w8en op de E3
ok...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:16
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
Ik vind het weer een beetje vroeg dat ze nu al gaan beginnen met mensen lekker maken. Het wordt weer teveel gehyped. Ik ben wel een MGS fan, maar deel 2 was werd teveel voor geschoteld als een supergame. Nu komen ze al met mgs3. Konami moet zich gewoon stil houden en pas een paar maanden voor de release met teasers komen. Dan slaat het in als een bom en zit je niet jaren te wachten op misschien een teleurstelling.
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:34
*Sqilly*
Avatar van *Sqilly*
*Sqilly* is offline
Sorry dat ik het zeg hoor maar mgs 1 was nieuw, was gaaf. Maar mgs 2 was in het begin alleen grappig omdat je mensen van van alles kon afgooien. Als mgs 3 net zoveel slechter word als mgs 2 ten opzichte van 1 dan is het helemaal bagger en is er niks om op te wachten denk.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:21
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
*Sqilly* schreef op 07-04-2003 @ 22:34:
Sorry dat ik het zeg hoor maar mgs 1 was nieuw, was gaaf. Maar mgs 2 was in het begin alleen grappig omdat je mensen van van alles kon afgooien. Als mgs 3 net zoveel slechter word als mgs 2 ten opzichte van 1 dan is het helemaal bagger en is er niks om op te wachten denk.
mgs2 was absoluut niet slecht, hij voldeed alleen niet aan de verwachtingen voldeed, die overigens zo hoog waren dat het onmogelijk was om aan ze te voldoen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:11
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
empyrian schreef op 07-04-2003 @ 23:21:
mgs2 was absoluut niet slecht, hij voldeed alleen niet aan de verwachtingen voldeed, die overigens zo hoog waren dat het onmogelijk was om aan ze te voldoen.
heel mooi van de pu over genomen. heb jezelf geen eigen mening. hij voldeed bij mij wel aan de verwachtingen en mijn verwachtingen waren zelf ook niet zo hoog.


maarre diamondvoodoo, waarom een topic van meer dan 4maanden uppen??
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:13
*Sqilly*
Avatar van *Sqilly*
*Sqilly* is offline
Zo een echte trigun fan! Dacht dat hij hier niet zo bekent was. Das een veel betere serie dan de mgs serie btw
__________________
If you can't be squall just be *sqilly*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:57
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
*Sqilly* schreef op 08-04-2003 @ 00:13:
Zo een echte trigun fan! Dacht dat hij hier niet zo bekent was. Das een veel betere serie dan de mgs serie btw
jaja, een die hard trigun fan. en als jij ook een trigun fan bent zeg je me na: this world is made of.......................Lovu Andu Peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

trigun is de lauste, gek!! nothing beats vash the stampede not even solid snake
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 00:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 08-04-2003 @ 00:57:
jaja, een die hard trigun fan. en als jij ook een trigun fan bent zeg je me na: this world is made of.......................Lovu Andu Peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

trigun is de lauste, gek!! nothing beats vash the stampede not even solid snake
*nog een trigun fan rapporteert*

Ik heb toevallig vandaag de hele serie op dvd binnen gekregen . Ik wil dat het vervolg snel uitkomt *pruil*.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 00:56
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-04-2003 @ 01:43:
*nog een trigun fan rapporteert*

Ik heb toevallig vandaag de hele serie op dvd binnen gekregen . Ik wil dat het vervolg snel uitkomt *pruil*.


*hier nog een vash the stampede en legato bluesummers en nicholas d wolfhood fan*

*spreekt nu de magische woorden uit: love and peaceee!!*

er zijn wel een meer fans van trigun op dit forum. bluesummers, vash! en morridin om er maar een paar te noemen. er is zelf een topic van trigun van iets meer dan vier pagina's lang op het film flora, mischien leuk om daar eens te kijken.

maarre, trigun is de lauste, zelf toffer mgs serie

en wat bedoel je dat je hoop dat het vervolg snel uitkomt?? volgens mij komt er helemaal geen vervolg meer uit
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 02:06
Skippy
Avatar van Skippy
Skippy is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 08-04-2003 @ 00:11:
heel mooi van de pu over genomen. heb jezelf geen eigen mening. hij voldeed bij mij wel aan de verwachtingen en mijn verwachtingen waren zelf ook niet zo hoog.


maarre diamondvoodoo, waarom een topic van meer dan 4maanden uppen??
Mijn verwachtingen waren wel hoog (dankzij de hele hype) dus ik vond het op basis van de enorme verwachtingen echt tegenvallen.
Het spel opzich is wel goed speelbaar. Maar topspel wil ik niet zeggen.
__________________
*boing boing boing*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 07:10
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
mgs2 vond ik een goed spel
en de mensen die het niks vonden... maak zelf eens een beter spel, als je dat lukt roep dan weer
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 08-04-2003 @ 01:56:
en wat bedoel je dat je hoop dat het vervolg snel uitkomt?? volgens mij komt er helemaal geen vervolg meer uit
Ze zijn al een tijdje bezig met een 2e serie maken hoor .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:00
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-04-2003 @ 11:22:
Ze zijn al een tijdje bezig met een 2e serie maken hoor .
echt waar???????????????????
kankah lau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die moet ik ckers zien!!!
doen die manga figuren toch weer eens iets goeds. trigun verdient gewoon een vervolg

ho, je heb me nu wel heel nieuwsgierig gemaak*kan zelf niet meer wachten op het vervolg*

heb je toevallig ook nog ergens een bron waar ik dat kan lezen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:48
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kheb niet direct een bron, maar de manga ervan is al lopend (getiteld trigun maximum) dus je moet op google maar wat zoeken.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:01
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-04-2003 @ 15:48:
Kheb niet direct een bron, maar de manga ervan is al lopend (getiteld trigun maximum) dus je moet op google maar wat zoeken.
ja, maar de manga is iets heel anders dan de anime. in de manga is legato bijvoorbeeld invalide
zazie beast is hier een zombie achtige wezen. en de eerste gun ho gung die vash in de anime tegenkomt komt niet in de manga voor(die grote kerel). in de manga heb je hier daarentegen een hele sterke travistiet als gun ho gung. ook gaat wolfhood niet dood in de manga
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:05
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
In de laatste PU hadden ze een interview met Kojima, en die zei dat hij 'dezelfde fouten niet nog eens zal maken' waaruit je dus kan concluderen dat Raiden naar de schroothoop kan, en er een beter verhaal zal komen...(en hopelijk wat slimmere vijanden)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:56
*Sqilly*
Avatar van *Sqilly*
*Sqilly* is offline
Zo dat zo'n onschuldige opmerking zoveel kan losmaken bij de mgs lezers. Goede dingen. Zal trouwens gelijk mijn divxsjes ff uit het stof halen en gelijk ff aanvullen dan
__________________
If you can't be squall just be *sqilly*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2003, 23:09
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
*Sqilly* schreef op 08-04-2003 @ 19:56:
Zo dat zo'n onschuldige opmerking zoveel kan losmaken bij de mgs lezers. Goede dingen. Zal trouwens gelijk mijn divxsjes ff uit het stof halen en gelijk ff aanvullen dan
ja wat wil je he?
je maakte wel een opmerking over trigun!!! lauste manga/anime wat er is
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 01:39
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
kep al die mgs gemist, dus toen ik 'm kocht voor de xbox wist ik niet wat ik kon verwachten en viel het dus 100% mee, supergame, past op rijtje van halo en splinter cell
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:41
Verwijderd
Wienig Trigun Freaks? Moet je ff wat vaker op fils&Tv zitten. Wij noemen Vash!, Bluesummers,Nate(weet ik ff niet zeker) En nu ik ook
Er staat daar ook ergens een Trigun topic, daar wordt ook ingegaan op de manga.

ON-topic(mag ook wel af en toe)
Ik vond MGS2 best wel een leuk spel. ik heb er geloof ik 14 uur over gedaan(ik kijk vaak tv tussendoor). Maar toch had ik sterk het gevoel dat hij erg kort was door de vele cut-scenes(cut met een c ).

Komt deel 3 eigelijk ook voor de ps2 uit? Heb dat namelijk gemist.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:31
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
Morridin schreef op 09-04-2003 @ 12:41:
ON-topic(mag ook wel af en toe)
Ik vond MGS2 best wel een leuk spel. ik heb er geloof ik 14 uur over gedaan(ik kijk vaak tv tussendoor). Maar toch had ik sterk het gevoel dat hij erg kort was door de vele cut-scenes(cut met een c ).

Komt deel 3 eigelijk ook voor de ps2 uit? Heb dat namelijk gemist.
Ja deeltje 3 is ook voor de ps2.

EN jongens, als jullie over Trigun willen praten , maak daar dan lekker een aparte topic van in het filmgedeelte.
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:40
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef op 09-04-2003 @ 14:31:
Ja deeltje 3 is ook voor de ps2.

EN jongens, als jullie over Trigun willen praten , maak daar dan lekker een aparte topic van in het filmgedeelte.
ik had op gammo (gamesprogramma van v8) gehoord dat mgs4 exclusief voor de gamecube is

op het filmsgedeelte is al een trigun topic, dus hoeven we er geen 1 te maken alleen maar uppen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:46
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 09-04-2003 @ 14:40:
ik had op gammo (gamesprogramma van v8) gehoord dat mgs4 exclusief voor de gamecube is
Juist Gammo, en dat geloof jij
Zoland de grote site's het niet melden is er niets van waar, Konami gaat echt MGS4 nie exclusief makuh voor de GC, PS2 heeft de grootste installed base in jappenland, ze lijken wel gek. Dattie multi gaat dat geloof ik wel, maar hij zal niet exclusief gaan.


Note: Komt waarschijnlijk wel een excl. Metal Gear op de gc, maar die staat helemaal los van de Solid reeks.
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
SQUARE schreef op 09-04-2003 @ 14:40:
ik had op gammo (gamesprogramma van v8) gehoord dat mgs4 exclusief voor de gamecube is

op het filmsgedeelte is al een trigun topic, dus hoeven we er geen 1 te maken alleen maar uppen
Gammo is best geinig omdat ze bewegende beelden laten zien. Daarom keek ik die andere progs ook altijd. Gamekings vond ik in dat opzicht minder aangezien je de hele tijd die lui zag en af en toe wat game-beelden(DOA volleyball beeld is leuk )

Maar ze zeiden er ook bij dat Nintendo het nog niet bevestigd had dat MGS4 Gamecube only zou worden, dus zo kut is Gammo nu ook weer niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 13:19
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
ehm MGS4 wordt gba sp exclusive....
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Playstation 3
Carn
90 29-05-2005 15:55
Games Metal Gear Solid 3 "Snake Eater" -> enkele details
SS2Gohan
15 13-05-2005 14:56
Games Metal Gear Solid: Snake eater + video
Watisdit
25 14-03-2005 23:14
Games [MGS 3]Leuk Filmpje over de camo suites!
Jolt
11 12-04-2004 13:33
Games MGS3 gelekte trailer?
Verwijderd
33 18-05-2003 09:23
Games Top 3 Most Wanted games?
king112
58 27-05-2002 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.