Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2016, 18:00
Vinbaga
Avatar van Vinbaga
Vinbaga is offline
Hoi,

Ik ben een jongen van 15 en kom uit Noord-Brabant. Ik vind het erg leuk zo nu en dan eens verder te gaan dan het "saaie" mastruberen. Zijn er tips? Eventueel ook tips hoe ik de eerste keer met een meisje aangenamer maak en waar ik op moet letten?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 08:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat vind je saai aan masturberen? Hoe doe je het nu?

Bij alle seksuele handelingen waar ook iemand anders bij betrokken is, is communicatie heel belangrijk. Zorg dat je je er allebei op je gemakt voelt en bespreek (het liefst vooraf) grenzen en verwachtingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 12:12
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Als nu al saai vind dan word het nie veel beter 😆
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 13:16
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
De eerste keer wordt sowieso gestuntel.

Maar probeer je niet te focussen op de perfecte ervaring. Houd je aandacht bij jezelf en je partner, wees geďnteresseerd en beslis samen wat je doet. Het is niet raar om tussendoor dingen zoals 'vind je het fijn als ik dit-en-dat' te vragen. Probeer niet te 'presteren' maar gewoon samen iets te doen. Dan komt het wel goed.

Concrete tips: sta stil bij hoe jij je voelt, zet geen druk, en let op de (fysieke) signalen van je partner. Dus als jij het bijvoorbeeld fijn vindt om kaarsjes aan te steken, omdat jij je dan helemaal de casanova voelt, dan is dat een goed idee. Maar je haar wil masseren om haar in de juiste mindset te brengen, dan zal ze dat oppikken en wellicht ervaren als druk. En als je bijvoorbeeld haar borsten aanraakt, en ze spant haar spieren aan, dan moet je misschien even gas terug nemen. Als je partner gespannen is gaat er iets niet goed. Onthoud echter: fysieke cues zijn niet 100% betrouwbaar, je kunt beter gewoon vragen.

Verder is masturberen ook best saai, maar ja. Misschien kun je zoiets proberen of een boek van Nancy Friday lezen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 22:57
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
bespreek (het liefst vooraf) grenzen en verwachtingen.
Dit vind ik toch altijd een bijzonder advies. Ik zie dat dus echt niet voor me. "Hoi **** ik ben voornemens je te gaan neuken. Wat zijn je verwachtingen? Uhu oké en wat wil je absoluut niet? Zou je het lekker vinden als ik eerst een vinger in je kut steek?"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 22:58
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hoi,

Ik ben een jongen van 15 en kom uit Noord-Brabant. Ik vind het erg leuk zo nu en dan eens verder te gaan dan het "saaie" mastruberen. Zijn er tips? Eventueel ook tips hoe ik de eerste keer met een meisje aangenamer maak en waar ik op moet letten?

Alvast bedankt!
Wat heb je al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 23:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit vind ik toch altijd een bijzonder advies. Ik zie dat dus echt niet voor me. "Hoi **** ik ben voornemens je te gaan neuken. Wat zijn je verwachtingen? Uhu oké en wat wil je absoluut niet? Zou je het lekker vinden als ik eerst een vinger in je kut steek?"
Ik vind het wel fijn om te weten of mijn partner het oké vind als ik bepaalde dingen doe en grenzen bespreken gaat makkelijker als je nog niet opgewonden bent (al blijft communicatie tijdens de seks natuurlijk ook belangrijk). Misschien wil iemand de eerste keer nog niet all the way gaan, of kan het fijn zijn om te weten dat het vooral om samen genieten en niet zozeer om het hebben van een orgasme gaat. Onzekerheden bespreken kan soms ook goed zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 23:04
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het verschilt denk ik of je al een relatie hebt of dat het bijvoorbeeld een ONS is. In het eerste geval kan ik beter begrijpen dat je dingen vooraf bespreekt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 23:05
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Voor de rest bespreek ik het persoonlijk liever tijdens de daad zelf of vooraf maar dan meer op een speelse manier.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Verslaving van 15 jaar
Dontdodrugs
10 07-05-2014 18:32
Werk, Geld & Recht 15 jarige - loon overzicht
OnbekendeGebrui
17 26-10-2009 19:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Man zit 15 jaar onterecht in tbs-kliniek
hookee
36 23-03-2009 20:10
Muziek Heideroosjes 15 jaar
Verwijderd
66 31-01-2005 12:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.