Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2001, 15:50
devilcat
devilcat is offline
hallo,
ik heb geregeld last van een schimmelinfectie m'nhuisarts vertelde me dat het vanzelf over zou gaan.

maar soms heb ik het de hele tijd en het vrijen doet ook al pijn, dus het is geen gein meer aan.

meestal na mij menstruatie is het over.


kan iemand mij helpen of advies geven???


bedankt -xxx-
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 15:52
poki
Avatar van poki
poki is offline
deppen met molcosan...
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 16:43
devilcat
devilcat is offline
serieus??

weet je zeker dta het daarvan over gaat?[heb je er ervaring mee dan??]
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 19:52
X-je
X-je is offline
Citaat:
poki schreef:
deppen met molcosan...
Wat is dat?

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 08:17
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
X-je schreef:
Wat is dat?
iets heel goors dat je zeker niet moet drinken of mee je mond moet spoelen omdat er een plekje zit, want dan ga je over je nek, maar wat inderdaad misschien wel een heel goed idee is om erop te deppen. het werkt volgens mij erg ontsmettend. goed spul
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 09:41
Verwijderd
als je een schimmelinfectie hebt en je hebt sex met je vriend kun je hem besmetten.Als jij dan van de infectie afbent en jullie hebben weeer sex met elkaar kan hij jou weer besmetten en zo blijf je bezig. Ik zou voor alletwee een kuurtje halen bij de dokter dan ben je er het snelst vanaf. Als je weer iets op voelt komen kun je spoelen met Lactacyd, dat is speciaal voor je vagina. Met Molcosan spoelen zou ik absoluut niet doen, ik weet niet wat het is maar misschien is de zuurgraad heel anders en dan ben je echt veel verder van huis.
Succes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 10:09
poki
Avatar van poki
poki is offline
Citaat:
devilcat schreef:
serieus??

weet je zeker dta het daarvan over gaat?[heb je er ervaring mee dan??]
Het helpt echt, je moet het alleen een paar dagen volhouden. Je kan dit beter doen dan naar de dokter gaan want die schrijft je antibiotica voor.. Helpt wel maar het verdrijft de kwaal <kweet niet hoek t anders moet zeggen> niet.. Je hebt kans dat 't na een tijdje zo weer terugkomt. Je hebt er met antibiotica iig meer kans op dan met molcosan.
Molcosan kan je gewoon bij een drogist kopen.. Het is een soort van zure melk wat (ong) dezelfde zuurtegraad heeft als binnenin je vagina. Succes!
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 21:07
Verwijderd
De dokter schrijft je juist geen antibiotica voor omdat het daardoor erger wordt en antibiotica niet bedoeld is voor candida. Ik zou toch wel de dokter bellen en vragen om een anti-schimmelkuur. Je hoeft dan niet "met je benen wijd". Ik zou niet gaan experimenteren met molcosan tenzij het speciaal ervoor gemaakt is om een schimmelinfectie tegen te gaan. Meest doen zulke dingen meer kwaad dan goed.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 21:39
devilcat
devilcat is offline
Bedankt voor jullie reacties!

ik heb morgen een afspraak woensdag een afspraak met de dokter dus dat zit sowieso goed.

-xxx-
devilcat
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.