Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 19:31
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dreams schreef op 02-05-2003 @ 16:27:
Evito, waarom zou je in godsnaam niet je lusten willen bevredigen? Je leeft om plezier te hebben, om een mooi leven te hebben. Als je gelukkiger wordt (al is het maar op een kort moment) van eten of seks is dat toch prachtig?
Dat geluk is de illusie van het tijdelijk ontbreken van pijn. Waar geluk is iets anders, een weten een onveranderbare toestand.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:32
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
marlies schreef op 02-05-2003 @ 16:45:
Ik vind het prima dat Evito volgens deze overtuiging wil leven, maar dan vind ik ook dat hij het helemaal goed moet doen en dus ook niet ons hier zo enorm uit proberen te lokken. Ik bedoel heeft ie daar dan geen plezier aan?
Hij hoeft zijn fantasiën toch niet te posten?

Ik zeg af en toe wat ik denk. Gewoon wat in mijn zieke hersenen bij me opkomt. Om grappig te zijn. Dat vind ik leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 05-05-2003 @ 20:32:

Ik zeg af en toe wat ik denk. Gewoon wat in mijn zieke hersenen bij me opkomt. Om grappig te zijn. Dat vind ik leuk.

Ten eerste ben je daarmee nog niet ziek, en ten tweede vinden we het allemaal reuze vermakelijk. Sommigen van ons doen het zelfs!

Vampiria of ik, zijn wij ziek? We houden zielsveel van de man met wie we het doen, maar we zijn wat ongeremder dan het gemiddelde meidje, en hebben waarschijnlijk een beter sex leven en daardoor een betere relatie.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:42
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 05-05-2003 @ 20:39:
Ten eerste ben je daarmee nog niet ziek, en ten tweede vinden we het allemaal reuze vermakelijk. Sommigen van ons doen het zelfs!

Vampiria of ik, zijn wij ziek? We houden zielsveel van de man met wie we het doen, maar we zijn wat ongeremder dan het gemiddelde meidje, en hebben waarschijnlijk een beter sex leven en daardoor een betere relatie.
Nee dat vind ik juist goed dat je dat doet. Ik vind dat je of geen seks moet hebben of harde seks. Dat grijze gebied is maar niets.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 05-05-2003 @ 20:31:
Dat geluk is de illusie van het tijdelijk ontbreken van pijn. Waar geluk is iets anders, een weten een onveranderbare toestand.

Geluk op heel persoonlijk niveau is gebaat bij het ontbreken van narigheid, maar daarom niet minder fijn om mee te maken, en niet van een lagere orde dan het geluk dat jij zoekt/eist.

Ieder mens is zichzelf het naast, en het is moeilijk om iets te doen voor het gemeenschappelijk geluk als niet voldaan is aan de eisen van persoonlijk geluk (opgevat als het ontbreken van negatieve invloeden. Of in ieder geval van teveel negatieve invloeden. Niets is ooit perfect, je moet altijd iets hebben om na te streven.)

de zoektocht naar het geluk is waarschijnlijk bevredigender dan het gevonden hebben.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 05-05-2003 @ 20:42:
Nee dat vind ik juist goed dat je dat doet. Ik vind dat je of geen seks moet hebben of harde seks. Dat grijze gebied is maar niets.
Als je met hard ongeremd bedoeld geef ik je gelijk. We kunnen soms volkomen uit ons beider dakje gaan met hele zachte subtieele, langzame en nadrukkelijke sex.

Hard in de zin van eenzijdig ruw of gewelddadig is niet leuk. dat doet vaak pijn.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:47
shu shu fontana
shu shu fontana is offline
Citaat:
Evito schreef op 27-04-2003 @ 15:47:
Ik eet bij voorkeur niet lekker en sober. Eten moet vooral nuttig zijn. Nuttig om in leven te blijven. Seks is niet nuttig, begrijp je.
waarom niet lekker en sober eten? joh, je bent een mens, je hebt een lichaam, je kan er van alles mee en het is nog leuk ook. Waarom zou je jezelf zo'n saai leven aandoen? je lijf hoort te genieten, anders zou er niet zoiets als een orgasme en smaak etc. bestaan
__________________
I've been riding a lama in Neverland.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:49
shu shu fontana
shu shu fontana is offline
waarom heb ik hierop gereageerd? ik ga altijd serieus in op achterlijke dingen. En daar kom ik dan te laat achter..
__________________
I've been riding a lama in Neverland.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
shu shu fontana schreef op 05-05-2003 @ 20:49:
waarom heb ik hierop gereageerd? ik ga altijd serieus in op achterlijke dingen. En daar kom ik dan te laat achter..
Ik zou dit topic zeker niet achterlijk willen noemen, ook al ben jij het niet met zijn denkbeelden eens.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:55
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
shu shu fontana schreef op 05-05-2003 @ 20:49:
waarom heb ik hierop gereageerd? ik ga altijd serieus in op achterlijke dingen. En daar kom ik dan te laat achter..
Het is jammer dat je mijn standpunten achterlijk vindt. Ik ben blij dat je er serieus op ingaat, want dat geeft ons kans erover te discussiëren. Contrary to popular believe, bedoel ik dit zeer serieus. Dit is waar ik in geloof, dit is waar ik voor sta.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:29
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
misschien moet je priester worden ofzo, zeikidioot.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:39
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
empyrian schreef op 05-05-2003 @ 21:29:
misschien moet je priester worden ofzo, zeikidioot.
Haha, hahaha. Leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:43
shu shu fontana
shu shu fontana is offline
jah sorry dat k t achterlijk noemde, je hebt wel gelijk het is jouw standpunt. K bedoelde het ook eigenlijk nie zo. Ik dacht een beetje dat je zomaar wat zei en dat ik daar dan serieus op inga. Dat gebeur mij nogal vaak en dan voel k me nogal stom. dat dus. maarre lang leve de lol. (of, in jouw geval, niet dus)
__________________
I've been riding a lama in Neverland.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Evito schreef op 05-05-2003 @ 20:42:
Nee dat vind ik juist goed dat je dat doet. Ik vind dat je of geen seks moet hebben of harde seks. Dat grijze gebied is maar niets.
Das goed, maar met jouw theorieën: hoe wil je hetr dan rechtvaardigen dat harde seks wel goed is?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:40
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik vind Evito een beetje eng...

Bang om te genieten lijkt wel
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 05-05-2003 @ 22:40:
Ik vind Evito een beetje eng...

Bang om te genieten lijkt wel
Waarom is dat eng?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:49
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik vergat te denken voor ik ging typen, dat is pas eng jah

Was dus niet 1 der slimste opmerkingen van mij op forum maar toch...

Ik heb niet alles gelezen heb namelijk tijdje niet op forum gezeten en ik vond het een beetje veel en werd een hetzelfde wat er gezegt werd... Dus mischien heb ik ook wat gemist ook sorry daarvoor

Maar wat van ik las kreeg ik heel erg de indruk dat hij alles wat genot geeft dat hij zich daarvan afkeerd...
En dat vond ik erg raar...

Nogmaals... Sorry voor andere recatie en vergeet die maar
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:14
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-05-2003 @ 21:51:
Das goed, maar met jouw theorieën: hoe wil je hetr dan rechtvaardigen dat harde seks wel goed is?
Dat vind ik niet goed, maar als ik aan seks zou doen, lijkt harde seks mij wel wat.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 10:14:
Dat vind ik niet goed, maar als ik aan seks zou doen, lijkt harde seks mij wel wat.



Dus ze is alvast gewaarschuwd, je aanstaande. Dat kan dan maar het beste zo'n sexuele veelvraat zijn als Vampiria bijvoorbeeld. In ieder geval een exemplaar zonder remmingen!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:43
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 11:30:

Dus ze is alvast gewaarschuwd, je aanstaande. Dat kan dan maar het beste zo'n sexuele veelvraat zijn als Vampiria bijvoorbeeld. In ieder geval een exemplaar zonder remmingen!
Waarom praat je altijd over me alsof mijn standpunten en filosofie onderhevig zijn aan puberale spelingen en niet zullen standhouden naarmate ik ouder word?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 11:43:
Waarom praat je altijd over me alsof mijn standpunten en filosofie onderhevig zijn aan puberale spelingen en niet zullen standhouden naarmate ik ouder word?
Ieder mens is voortdurend aan verandering onderhevig, en vindt op ieder moment in de tijd dat zijn standpunten op dit moment de enig juiste en onveranderlijke zijn, terwijl dat toch steeds weer andere zijn.

Je bent nooit 'af', nooit uitontwikkeld, dat proces gaat je leven lang door.

Ik zeg niet dat je puberaal bent, maar ik vind je wel bijzonder extreem en rechtlijnig. Dat is iets wat bij jonge mensen hoort. Naarmate je ouder wordt, zul je steeds meer zien dat de waarheid, ook zoals die voor jou persoonlijk geldt, in het midden ligt, je gaat compromissen sluiten, ook met jezelf.

De scherpe kantjes slijten eraf, je leert, je past je aan, je ontdekt, je krijgt ervaring.

Je bent op je achttiende al verder dan de meesten op jouw leeftijd, maar dat wil nog niet zeggen dat je op dit moment het antwoord al gevonden hebt, je hebt de waarheid niet in pacht. Dat is ook niet goed mogelijk, want de waarheid en het antwoord, die veranderen naarmate de omstandigheden veranderen. En de wereld om je heen verandert, en of je wilt of niet, daar zul je de invloeden van ondergaan.

En ik vind dat je je opties open moet houden. Zeg nooit nooit, wijs niet alles en iedereen bij voorbaat af. Onthou jezelf niet aan de wereld, en onthou de wereld niet aan jezelf.

Dus wie weet sta je over vijf jaar met knikkende knieen omdat je 'haar'ziet. En dat gun ik je.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:08
chipmunk
Avatar van chipmunk
chipmunk is offline
Evito, ik heb maar een vraagje, ben je met deze situatie en manier waarop je leeft gelukkig?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:13
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-04-2003 @ 20:24:
@tja: Ik vind Evito niet vaag. Zijn opvattingen en ideeën zijn wel onaangepast en daardoor vreemd, maar hij is erg duidelijk in wat hij zegt, en ik begrijp wat hij bedoelt. Waarom vind je hem vaag?
sorry voor de hele late reactie maar met vaag bedoelde ik vreemd.. zo zeggen we dat nou eenmaal hier..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:15
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
chipmunk schreef op 06-05-2003 @ 16:08:
Evito, ik heb maar een vraagje, ben je met deze situatie en manier waarop je leeft gelukkig?
Ik heb geen vrienden, en ik doe overdag weinig. Maar toch ben ik heel gelukkig ja.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 14:12
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Evito schreef op 18-05-2003 @ 14:15:
Ik heb geen vrienden, en ik doe overdag weinig. Maar toch ben ik heel gelukkig ja.
haha.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:39
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
evito, waarom word je geen monnik
volgens mij ben je er geknipt voor
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:13
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
Evito, als jij een leven zonder emoties en jezelf hechten het hoogst haalbare vindt, voel je je dan niet ontzettend eenzaam en doelloos hier? Het idee deprimeert me nogal, ook al herken ik me wel in bepaalde dingen - ik heb juist het idee dat voelen je leven verrijkt.
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:56
Tommzz
Avatar van Tommzz
Tommzz is offline
Citaat:
Evito schreef op 27-04-2003 @ 15:34:
Ik geloof in dualisme, scheiding van lichaam en een a-materiele geest. Ik geloof niet dat het voor mijn geest goed is in mijn lichamelijke behoeften te voorzien, en bovendien geloof ik niet dat het goed voor mij kan zijn mij over te geven aan lusten, omdat ze verslavend werken.
Nu ff in het nederlands Plz
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:20
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
substantial schreef op 18-05-2003 @ 16:39:
evito, waarom word je geen monnik
volgens mij ben je er geknipt voor
Op zich een goed idee, bedankt!


Ik zal mijn standpunten nog even verduidelijken: Seks lijkt me in principe niets vreselijk maar zoals het hier beschreven wordt wel. Mensen zijn op zoek naar het grootste en beste orgasme, het grootste genot, de meeste lust. DAT lijkt me vreselijk. Op zich lijkt het me goed samen met iemand te zijn op een intieme manier, maar niet met al die moeilijkheden eromheen, alleen omdat men de lust moet vergroten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:26
Moodindigo
Avatar van Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
Evito schreef op 19-05-2003 @ 15:20:
Ik zal mijn standpunten nog even verduidelijken: Seks lijkt me in principe niets vreselijk maar zoals het hier beschreven wordt wel. Mensen zijn op zoek naar het grootste en beste orgasme, het grootste genot, de meeste lust. DAT lijkt me vreselijk. Op zich lijkt het me goed samen met iemand te zijn op een intieme manier, maar niet met al die moeilijkheden eromheen, alleen omdat men de lust moet vergroten.
Ehm, mjah ikzelf -als ik dat even als uitgangspunt mag nemen- ben ook niet opzoek naar de grootst mogelijke lust en de beste bevrediging.
Ik vind sex iets waarbij je ALLEBEI geniet. Je laat elkaar genieten, van jezelf, van elkaar. De egocentrische sfeer die vaak om sex hangt, vind ik ook niet gepast.
__________________
MI or MI not? That's a question.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:47
toto
Avatar van toto
toto is offline
je niet aangevallen voelen maar ik denk om eerlijk te zijn dat je een beetje te wijs bent/doet voor je leeftijd...
daar moet je je geen zorgen over maken als je 18 bent....
er is toch niemand die je verplicht? als jij geen seks wil...boeiuh dan doe je er gewoon niet aan

en jij hoeft toch niet al die "problemen" er om heen te hebben maar ga me nou niet vertellen dat jij het niet leuk zou vinden als jou vriendin lekker klaar komt dat geeft jou (als jij die ene hebt gevonden) vast ook wel een beetje een speciaal gevoel

en bovendien kunnen emoties ook iets heel moois zijn het is soms heerlijk om boos of juist heel erg vrolijk te zijn? hoe kan je nou leven zonder emoties? je zegt net dat je gelukkig bent... dat is toch ook een emotie?
__________________
"ik geloof niet in sprookjes!'' zei ze en ze startte haar bezem
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 19-05-2003 @ 15:20:
Op zich een goed idee, bedankt!


Ik zal mijn standpunten nog even verduidelijken: Seks lijkt me in principe niets vreselijk maar zoals het hier beschreven wordt wel. Mensen zijn op zoek naar het grootste en beste orgasme, het grootste genot, de meeste lust. DAT lijkt me vreselijk. Op zich lijkt het me goed samen met iemand te zijn op een intieme manier, maar niet met al die moeilijkheden eromheen, alleen omdat men de lust moet vergroten.

Het gekke is dat die twee uitersten lust en intimiteit, met elkaar samenhangen. Ik kan het niet lekker vinden met iemand waar ik niet heel intiem mee ben, en omgekeerd verhoogt een hemelschokkende vrijpartij waarbij we elkaar helemaal gek maken en echt even onze zelfbeheersing verliezen, alleen maar de emoties en de intimiteit die je voor elkaar voelt.

De fijnste vrijpartijen zijn die waarbij je moet huilen als je klaarkomt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:51
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
toto schreef op 19-05-2003 @ 15:47:
je niet aangevallen voelen maar ik denk om eerlijk te zijn dat je een beetje te wijs bent/doet voor je leeftijd...
daar moet je je geen zorgen over maken als je 18 bent....
er is toch niemand die je verplicht? als jij geen seks wil...boeiuh dan doe je er gewoon niet aan

en jij hoeft toch niet al die "problemen" er om heen te hebben maar ga me nou niet vertellen dat jij het niet leuk zou vinden als jou vriendin lekker klaar komt dat geeft jou (als jij die ene hebt gevonden) vast ook wel een beetje een speciaal gevoel

en bovendien kunnen emoties ook iets heel moois zijn het is soms heerlijk om boos of juist heel erg vrolijk te zijn? hoe kan je nou leven zonder emoties? je zegt net dat je gelukkig bent... dat is toch ook een emotie?
Ik denk dat er twee emoties zjin: angst en liefde
dat eerste lijkt me sowieso niet iets wat je graag wilt,
en als dat tweede als enige overblijft, zijn het dan nog wel emoties?

trouwens
leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 18-05-2003 @ 14:15:
Ik heb geen vrienden, en ik doe overdag weinig. Maar toch ben ik heel gelukkig ja.
Denk je toch niet een heel klein beetje dat vrienden de definitie zijn van geluk.
Geluk bestaat natuurlijk niet alleen uit vrienden of seks of een leuke vriendin, het zijn een aantal factoren waar je waarde aan hecht, dat is voor iedereen anders.
Als jij je gelukkig voelt door te computeren en tv te kijken dan is dat toch alleen maar mooi, die dingen zeuren ook nooit. En nee ik ga ook niet zeuren, neem een vriendin, of ga vrienden zoeken.
Ik vind dat leuk maar dat hoef jij niet leuk te vinden, dus ik respecteer en accepteer je mening en laat je nu met rust.

Waar haal jij eigenlijk je zelfvoldoening uit?
Hoe zie jij je toekomst?
Door de kijk op dit forum lijkt seks voor jou veel moelijker en enger ( is dit een nederlands woord ) maar dat is het helemaal niet hoor, negeer dit en probeer ervan te genieten.

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:04
toto
Avatar van toto
toto is offline
Citaat:
Evito schreef op 19-05-2003 @ 15:51:
Ik denk dat er twee emoties zjin: angst en liefde
dat eerste lijkt me sowieso niet iets wat je graag wilt,
en als dat tweede als enige overblijft, zijn het dan nog wel emoties?

trouwens
leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken
waarom zijn er volgens jou alleen maar die 2 emoties?
en denk je niet dat angst en liefde heel dicht bij elkaar liggen soms?
__________________
"ik geloof niet in sprookjes!'' zei ze en ze startte haar bezem
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:08
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Syphon schreef op 19-05-2003 @ 16:16:
Denk je toch niet een heel klein beetje dat vrienden de definitie zijn van geluk.
Geluk bestaat natuurlijk niet alleen uit vrienden of seks of een leuke vriendin, het zijn een aantal factoren waar je waarde aan hecht, dat is voor iedereen anders.
Als jij je gelukkig voelt door te computeren en tv te kijken dan is dat toch alleen maar mooi, die dingen zeuren ook nooit. En nee ik ga ook niet zeuren, neem een vriendin, of ga vrienden zoeken.
Ik vind dat leuk maar dat hoef jij niet leuk te vinden, dus ik respecteer en accepteer je mening en laat je nu met rust.

Waar haal jij eigenlijk je zelfvoldoening uit?
Hoe zie jij je toekomst?
Door de kijk op dit forum lijkt seks voor jou veel moelijker en enger ( is dit een nederlands woord ) maar dat is het helemaal niet hoor, negeer dit en probeer ervan te genieten.
Nee, ik vind geluk een weten van wie ik ben en waarom ik besta. Die redenen weten, maakt mij intens gelukkig. Dat is in principe een geluk dat nooit weg kan vallen.

Ik haal voldoening uit wie ik ben, waar ik vandaan kom, waar ik naar terug zal keren. Uit de prachtige dingen die mij gegeven zijn om mijn leven mogelijk te maken, aan de liefhebbende krachten die wij allen hebben.
Ik wil in de toekomst mensen daarmee inspireren en ze ook aansporen het pad van spiritualiteit en geestelijkheid te kiezen, omdat ze zullen zien dat het loont, niet op fysiek maar op geestelijk vlak.

Ik weet wel dat seks zo zou zijn zoals ik het zelf zou maken, maar ik had dit topic dan ook meer gepost om mensen wakker te schudden en ze te vertellen hoe moe ik van die stomme topics op seksualiteit wordt. Seks lijkt me niet vreselijk, alhoewel ik wel moet zeggen dat het door hoe men ermee omgaat in de wereld wel voor mij 'gedemoniseerd' wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:09
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
toto schreef op 19-05-2003 @ 18:04:
waarom zijn er volgens jou alleen maar die 2 emoties?
en denk je niet dat angst en liefde heel dicht bij elkaar liggen soms?
Ik zie angst als iets irrationeels en iets lichamelijks, liefde als het enige belangrijk en iets geestelijks.

Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:15
toto
Avatar van toto
toto is offline
Citaat:
Evito schreef op 19-05-2003 @ 18:09:
Ik zie angst als iets irrationeels en iets lichamelijks, liefde als het enige belangrijk en iets geestelijks.

is angst ook niet iets geestelijks?? claustrefobie bv (of hoe je het ook schrijft) dat heeft toch niks met je lichaam te maken?

en is liefde niet ook iets lichamelijks?? voel jij niet dat je hele lichaam verliefd is met het gekke gevoel in je buik en de jubel benen die je krijgt zodra je die ander ziet?
__________________
"ik geloof niet in sprookjes!'' zei ze en ze startte haar bezem
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 21:46
Cthulhu
Cthulhu is offline
Citaat:
Evito schreef op 19-05-2003 @ 15:20:


Ik zal mijn standpunten nog even verduidelijken: Seks lijkt me in principe niets vreselijk maar zoals het hier beschreven wordt wel. Mensen zijn op zoek naar het grootste en beste orgasme, het grootste genot, de meeste lust. DAT lijkt me vreselijk. Op zich lijkt het me goed samen met iemand te zijn op een intieme manier, maar niet met al die moeilijkheden eromheen, alleen omdat men de lust moet vergroten.
Het streven naar het hoogste genot zoals je het noemt, is in feite niks anders dan afwisseling. Zoals je niet elke morgen over het weer praat en het leuker is als niet elke keer hetzelfde topic terugkeert op het forum.
Je kan niet elke dag over hetzelfde praten, dus hoe kan je dan elke week jaar in jaar uit dezelfde sex hebben?
Zonder afwisseling is er toch niks meer aan je leven.
Of je dat nu geestelijk of lichamelijk wilt houden.
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 21:52
jeffo
Avatar van jeffo
jeffo is offline
goed voorbeeld van de oersaaie levensvorm, je weet niet wat je mist jongen
__________________
Let's free your mind..Ow'nage Design Labs
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:13
confabulatie
Avatar van confabulatie
confabulatie is offline
ik wil je nog wel eens weer horen als je seks hebt gehad....
als echt zo vreselijk was, waarom zouden mensen het dan doen?
__________________
Here I am
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:15
jeffo
Avatar van jeffo
jeffo is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 20-05-2003 @ 00:13:
ik wil je nog wel eens weer horen als je seks hebt gehad....
als echt zo vreselijk was, waarom zouden mensen het dan doen?

HULDE! een vrouw naar m'n dromen
__________________
Let's free your mind..Ow'nage Design Labs
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:29
confabulatie
Avatar van confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
jeffo schreef op 20-05-2003 @ 00:15:
HULDE! een vrouw naar m'n dromen
ben toch vast niet de enige die zo denkt?
__________________
Here I am
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:30
jeffo
Avatar van jeffo
jeffo is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 20-05-2003 @ 00:29:
ben toch vast niet de enige die zo denkt?

nee hoor valt best wel mee
__________________
Let's free your mind..Ow'nage Design Labs
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 08:58
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
Citaat:
Evito schreef op 05-05-2003 @ 20:31:
Dat geluk is de illusie van het tijdelijk ontbreken van pijn. Waar geluk is iets anders, een weten een onveranderbare toestand.
Mooi toch, wie wil dat nou niet
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 09:03
jeffo
Avatar van jeffo
jeffo is offline
Citaat:
Dreams schreef op 20-05-2003 @ 09:58:
Mooi toch, wie wil dat nou niet
ja idd, vreemdgenoeg zijn er mensen die dat niet willen
__________________
Let's free your mind..Ow'nage Design Labs
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 13:50
drollenvanger
drollenvanger is offline
Citaat:
Evito schreef op 27-04-2003 @ 15:08:
De laatste tijd heb ik het steeds meer; seks lijkt me echt vreselijk. Dat hele gedoe eromheen; 'ik heb een condoom nodig', 'ik kan niet klaarkomen', 'hoe laat ik haar het beste klaarkomen', 'hij past niet', 'hoe moet ik beffen', 'hoe moet ik pijpen', dat soort vragen komen hier voorbij. Ik zou er helemaal geen zin in hebben. Dat gedoe, en waarvoor. Een spierontspanning? Pff. Het lijkt me zo saai. Het elkaar zo goed mogelijk willen laten klaarkomen, het zo lang mogelijk willen volhouden. Geef mij maar de Al Bundy manier.

Wie heeft dit ook?
Meis, je moet het echt eens proberen! Ik dacht er ook altijd net zo over als jij, ik wilde gewoon geen seks voor het huwelijk omdat ik er geen zin in had.
Tot dat ik die hele leuke jongen tegen kwam, pas na 3 maanden ofzo gebeurde er wat handwerk en het ging steeds verder. Maar weet je, het voelde keigoed!! Gewoon lekker uitproberen en hem een plezier doen, dat vind ik echt het leukste wat er is!! maar ik moet toegeven dat ik t eerst ook wel eng vond...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psyche van de mens
Verwijderd
63 02-10-2009 16:31
Seksualiteit Is het dan werkelijk zo raar om (nog) geen seks te hebben?
Diary of Dreams
67 04-06-2008 00:14
Liefde & Relatie Seks op de eerste date
Muchacha
81 09-12-2007 17:49
Liefde & Relatie zou je een relatie beginnen met...
Shitonya
360 06-10-2005 21:42
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Seksualiteit Vraagje voor de mannen onder ons....
annnn
58 22-05-2003 17:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.