Oud 05-01-2005, 17:25
M-Bas
Avatar van M-Bas
M-Bas is offline
sjeus voor het eerst dat ik het ding zag was ik al verkocht, en niet alleen dat. Ook geniaal dat toutch screen en dubbel scherm. Als het mooie dingetje uit is tover ik me flappen tevoorschein en haal me er 1. Ook de spellen zijn mooi zoals
Mario 64x4
Animal Crossing
Wario Ware


maar waar ik echt op ga uitkijke is wel de nieuwe soort ssb:m (super smash brothers melee) die niet gespeeld zal worden dor nintendo characters maar door japanse manga helden en serie's zoals de niet echt bekende: naruto, one piece en bleach.(met Luffy Sanji Naruto etc) maar ook wel 1 bekende van nederland zelf. Dragonball z characters.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2005, 18:01
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Nee liever gewoon met de Niny chars.

Maar ja het lijkt mij een enorm tof ding, de functies, de games! Gewoon weer heel origineel en de gameplay lijkt me ook mede door de touchscreen enorm tof!
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 18:53
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Waarom geen psp topic? DS hebben we al
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:28
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Ik heb hem sinds vanochtend.... GAAF DING! Echt Mario 64 DS is gaaf ^^ Interface is vet! Alles ownt gewoon ^^
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:28
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 05-01-2005 @ 18:53 :
Waarom geen psp topic? DS hebben we al
suckt!
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:29
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Paperz schreef op 05-01-2005 @ 19:28 :
suckt!
De PSP?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:32
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Wat kost ie nou? (DS)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:45
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
ik hoorde wat over advanche war on de ds? heb metroid prime gespeeld was wel leuk maar ik ben niet zo metroid fan en weet eigelijk niet of mario kart uit is?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:31
Verwijderd
@ TS:
Er is al een mooi DS topic hoor, eentje over de games ( oa ook Jump Superstar ) en eentje over de DS zelf. Maar 1 extra ken geen kwaad .

@ Kurogane:
Op dit moment is DS meer popie dan PSP. De PSP topics komen wel als ie hier uit is. Sony fans zijn niet zulke importers en al helemaal neit met die hoge prijzen.

@ Foegel:
De DS kost zo rond de 140 euro. In NL gaat ie 180 kosten en meot je wachten tot maart. Zie lik-sang.com

@ Legend of Rusj@:
Advance Wars komt ook naar de DS ja. Google maar op advance wars ds. En mario kart komt er ook naartoe, google maar op mario kart ds.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 23:00
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
vraag me eigelijk af of sommige spelletje makers iets ander gaan doen met 2e beeld in plaats van een kaart neer te zetten, of andere niet zo belangerijk informatie
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 23:05
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 06-01-2005 @ 23:00 :
vraag me eigelijk af of sommige spelletje makers iets ander gaan doen met 2e beeld in plaats van een kaart neer te zetten, of andere niet zo belangerijk informatie
idd is de DS wel zo developers-vriendelijk..neigt meer naar psp. Ik bedoel dan al die third party's. Dan westerse, zoals Ubisoft Actvision THQ vivendi ea, ze maken meer spellen in de richting van simulatie. Veel sportspellen, race, actie,shooters...niet echt iets creatiefs/innovaties gezien in de zin van ala nintendo.
Hoewel fps goed zullen doen, en misschien goed bij de europese publiek zou vallen. Soort van doom3 op je nintendo DS, want touchscreen speelt net zo fijn als muis.

Laatst gewijzigd op 06-01-2005 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 06-01-2005 @ 23:00 :
vraag me eigelijk af of sommige spelletje makers iets ander gaan doen met 2e beeld in plaats van een kaart neer te zetten, of andere niet zo belangerijk informatie
Dat hangt er idd vanaf ja. Veelw esterse spelletjesmakers gaan voor de massa die alleen dikke graphics wilt en simpele gameplay. Maar ag, er zullen vast nog genoeg developers zijn die wel wat kewls willen maken voor de DS.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 12:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 06-01-2005 @ 23:00 :
vraag me eigelijk af of sommige spelletje makers iets ander gaan doen met 2e beeld in plaats van een kaart neer te zetten, of andere niet zo belangerijk informatie
Misschien de "game & watch" stijl. Lijkt mij wel leuk.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:37
Verwijderd
Zijn de oude spelletjes van de 'gewone' gameboy ook compatible met de Nintendo DS? Ze hebben het wel over GBA spellen, maar betekend dat automatisch ook die oude dingen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 18:57
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 07-01-2005 @ 17:37 :
Zijn de oude spelletjes van de 'gewone' gameboy ook compatible met de Nintendo DS? Ze hebben het wel over GBA spellen, maar betekend dat automatisch ook die oude dingen?
Nope, die zijn niet compatible
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 23:44
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 07-01-2005 @ 18:57 :
Nope, die zijn niet compatible
maar je kunt vast wel remakes kopen voor maar 20 eypo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:11
Verwijderd
Van Ds-gamer.nl :
http://www.jeux-france.com/downloads2517.html
Filmpje over Jump Superstar.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Robo schreef op 13-01-2005 @ 12:11 :
Van Ds-gamer.nl :
http://www.jeux-france.com/downloads2517.html
Filmpje over Jump Superstar.
Ziet er vet uit.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2005, 14:02
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Robo schreef op 13-01-2005 @ 12:11 :
Van Ds-gamer.nl :
http://www.jeux-france.com/downloads2517.html
Filmpje over Jump Superstar.
Ik begrijp er geen ene poep van, maar ziet er uit.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:59
Verwijderd
Tis een soort Super Smah Bros. alleen dan met anime figuurtjes .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 16:19
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Het is daarom leuker als je de anime of manga kent, dan weet je wat voor krachten/specialiteiten elke character heeft. Dan is het allemaal beetje herkenbaar. Net zoiets als je een Sims versie maakt van GTST. leuk toch.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 23:00
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Robo schreef op 13-01-2005 @ 14:59 :
Tis een soort Super Smah Bros. alleen dan met anime figuurtjes .
jah dat wist ik ik bedoelde alleen al 't japanse geklieder er doorheen
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 03:13
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Citaat:
Net zoiets als je een Sims versie maakt van GTST. leuk toch
nee dat is niet leuk
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Doodle! schreef op 13-01-2005 @ 23:00 :
jah dat wist ik ik bedoelde alleen al 't japanse geklieder er doorheen
Ja das waar. Ik een paar woordjes japans en cantonees, maar iig bij laaaaaaaaaaaaaanger na niet zo goed dat ik ut kan lezen .
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 20:00
Verwijderd
ff een vraagje voor degenen die de DS al hebben, want ik vroeg me namelijk af waarvoor dat bovenste houdertje is in het doosje van je spel. Bij Super Mario heb je dat houdertje voor de cassette en daarboven zit nog zoiets, waar is dat voor ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2005, 20:06
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
arjen9551 schreef op 15-01-2005 @ 20:00 :
ff een vraagje voor degenen die de DS al hebben, want ik vroeg me namelijk af waarvoor dat bovenste houdertje is in het doosje van je spel. Bij Super Mario heb je dat houdertje voor de cassette en daarboven zit nog zoiets, waar is dat voor ?
Voor GBA spellen, wat je vind je trouwens van je Nintendo DS?
Verrast? Teleurgesteld? Valt die tegen? of helemaal te gek?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 15-01-2005 @ 20:06 :
Voor GBA spellen, wat je vind je trouwens van je Nintendo DS?
Verrast? Teleurgesteld? Valt die tegen? of helemaal te gek?
Ik vind hem eigenlijk wel relekst, alleen ik moest wel aan de besturing wennen (met de knopjes dan, want met pennetje of duim vind ik echt zwaar kut bij mario)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 23:18
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
de ds is NIET de opvolger van de gameboy advance, die komt óók nog, dat was ergens nog (duidelijk) gezegd... dus hou er maar hoop in (is dat nl?) dat er nog een gb-comaptible console komt
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:25
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Retinite schreef op 15-01-2005 @ 23:18 :
de ds is NIET de opvolger van de gameboy advance, die komt óók nog, dat was ergens nog (duidelijk) gezegd... dus hou er maar hoop in (is dat nl?) dat er nog een gb-comaptible console komt
officieel is het niet de opvolger, maar wie gaat er nou nog een consol kopen die alleen maar gb/gbc/gba games aan kan, als de ds er al is, hooguit een paar gb junkies, maar denk niet dat nintendo zo dol is op hardcore gamers(wel dol, niet zo dol)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 19:25
Verwijderd
Iemand hier die weet of je je (geďmpoteerde) DS ook gewoon naar Nintendo kan sturen als je dode pixels hebt? Want ik had volgens mij gelezen dat dan niet kon alleen omdat je hem geďmporteerd hebt ?

Bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 20:06
Verwijderd
Wacht tot de DS in NL is en bel dan Ninty NL. Probeer wat te regelen ofzo.
Of wacht tot maart. 11 maart om precies te zijn voor 149,99
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 20:11
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 28-01-2005 @ 11:27 :
Het is besloten, ik koop ze allebei.

Op de nintendo site kon je voor 190 euro* en 1000 sterren de ds kopen. Er zat dan een tshirt bij jeej en een demo van metroid en de demo van warioware touched. Het volledige Mario spel zal dr bij zitten (er staat alleen: niet de uiteindelijke versie).

Die heb ik in iedergeval aangeschaft, want ik hoef nu niet te importeren om eerder dan 11 maart te krijgen, maar krijg em waarschijnlijk morgen al.

Er zijn 225 pakketten beschikbaar (en gister om half 4 waren ze uitverkocht, ik had de op 7 na laatste denk ik) geweest.

dat terzijde. Heeft de psp ook zoiets? Of moet ik em echt ergens van de boot laten halen / wachten tot bartsmit online of wat dan ook em eens heeft?

*ik ben me er van bewust dat ik iets van 30 of 40 euro meer betaal voor de ds, maar tis een pakket met spel en ik krijg em eerder, voor mij genoeg reden.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 11:44
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ik snap niet waarom jullie DS'kopers zo blij zijn met het touchscreen, wat voegt het nou toe? Iemand zei al "Doom3 op de DS", en ik denk dat een FPS ook wel fijn speelt op de DS, maar de DS blijft ver achter in kracht om een vette FPS te draaien.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 11:58
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-01-2005 @ 11:44 :
Ik snap niet waarom jullie DS'kopers zo blij zijn met het touchscreen, wat voegt het nou toe? Iemand zei al "Doom3 op de DS", en ik denk dat een FPS ook wel fijn speelt op de DS, maar de DS blijft ver achter in kracht om een vette FPS te draaien.
Omdat touchscreen een real time input is voor games, je kunt snel beslissingen maken en het voegt enorm veel funcionaliteit toe,

Vooral als je er dus linux op gaat zetten, je kunt er mee muizen, en je kunt sneller een soft-keyboard gebruiken ipv met een 4-punts druktoets.

Maar bij spellen voegt het gewoon de controle (mouse feel) toe aan spellen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 12:01
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Koning schreef op 29-01-2005 @ 11:58 :
Omdat touchscreen een real time input is voor games, je kunt snel beslissingen maken en het voegt enorm veel funcionaliteit toe,

Vooral als je er dus linux op gaat zetten, je kunt er mee muizen, en je kunt sneller een soft-keyboard gebruiken ipv met een 4-punts druktoets.

Maar bij spellen voegt het gewoon de controle (mouse feel) toe aan spellen
Linux op een DS zetten? Kun je me enige kernels aanwijzen die voor een DS proc zijn gecompiled? (of hoe zeg je dat?)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 12:02
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-01-2005 @ 12:01 :
Linux op een DS zetten? Kun je me enige kernels aanwijzen die voor een DS proc zijn gecompiled? (of hoe zeg je dat?)
En daarbij; als je al linux er op krijgt, lijkt het me niet dat de DS sterk genoeg is om ook een desktop te draaien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2005, 12:24
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-01-2005 @ 12:02 :
En daarbij; als je al linux er op krijgt, lijkt het me niet dat de DS sterk genoeg is om ook een desktop te draaien.
Joah heb me er ook niet echt in verdiept maar er waren geloof ik linux versies voor, vraag me verder niet hoe en wat..


Qua snelheid kan de DS dit trouwens makkelijk aan..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 12:45
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Koning schreef op 29-01-2005 @ 12:24 :
Joah heb me er ook niet echt in verdiept maar er waren geloof ik linux versies voor, vraag me verder niet hoe en wat..


Qua snelheid kan de DS dit trouwens makkelijk aan..
Een desktop draaien? Daar heeft de DS veel te weinig werkgeheugen voor.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 13:14
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-01-2005 @ 12:45 :
Een desktop draaien? Daar heeft de DS veel te weinig werkgeheugen voor.
Het betreft dan ook een special versie geschreven voor de DS.. niet de standaard pc versies...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 13:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-01-2005 @ 11:44 :
Ik snap niet waarom jullie DS'kopers zo blij zijn met het touchscreen, wat voegt het nou toe? Iemand zei al "Doom3 op de DS", en ik denk dat een FPS ook wel fijn speelt op de DS, maar de DS blijft ver achter in kracht om een vette FPS te draaien.
Dat pennetje gebruik ik helemaal niet. De reden waarom ik een DS heb gekocht is omdat er gewoon leuke games voor komen zoals Mario.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:37
Verwijderd
Er was al een Linux versie op de GBA ( weet nie of ie een echte GUI had of nie ), maar dat laat wel zien dat de kans op een Linux op de DS al helemaal groot is, cker nu met de movieplayer erbij ( ivm data ), de WiFi en de ability om een soort van .exe's in te laden en die direct af te kunnen spelen.
Maar die GBA linux is nooit verder dan bij de egte die hard Linux nerds gekomen, dus ja....
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 06:10
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-01-2005 @ 12:02 :
.... psp kopen enzo.
maar dat doe ik dan ook, bij de ds. ik kan niet kiezen, ik kan niet beide betalen, maar doe et toch :\
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 15:04
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ga volgende week naar Amerika en dan even een ds'je halen. Kijk er echt super naar uit, wat een bracht ding. De PSP is ook wel mooi, maar de games daarop zijn minder leuk, vind ik
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 15:59
Verwijderd
Er is weer wat nieuw nieuws binnen overr de DS en PSP.
Prijzen:
DS launched hierro 11 maart voor 149,99 euro.
De games gaan 29,99 tot 39,99 kosten en liggen dus onder de GBA games prijs. Waarom is natuurlijk wel duidelijk.

PSP gaat hoogstwaarschijnlijk rond de 250 euro ( budget pack, value zal zo'n 40 eypo duurder zijn ) kosten hier en de
games rond de 60 euro.
Dus een DS inclusief 5 spellen staat ongeveer gelijk aan een budget pack PSP met 1 spel.
Verder heeft Sony eindelijk de productiegraad voor de PSP goed gekregen en kan de vraag dus voorzien worden. Alleen met de spellen gaat het nog niet al te goed, daar zijn nog veel tekorten.

Dat van de DS is bevestigt, dat van de PSP nog niet helemaal.

Verder heeft Ninty gezegd zeer snel online te willen en zal alleen online gaan als die service gratis of iig bijna gratis kan ( bijna gratis dan denk ik aan eenmalig betalen ). Verder word er veel gepraat over ook te downloaden contents op het Ninty netwerk. Dan kan je dus gaan denken aan demo's van games, uitbredingen op games, nieuwe maps, misschien nieuwe backgroundjes voor in het menu ofzo, etc.
Ook heeft Ninty aangekondigd een van hun grootste franchises online te laten gaan, waar fans volgens hun al ajren om smeken. Dat zou dus Super Smash bros. kunnen zijn, of Pokémon, of Mario kart ( alhoewel dat al bijna ckr van niet is ), of Animal Crossing. Ik denk pokémon.
Dan is dit nog de line-up tijdens de launch in Europa:

Asphalt Urban GT - Ubi Soft
Pokémon Dash - Nintendo
Mr. Driller: Drill Spirits - Namco
Ping Palls - THQ
Polarium - Nintendo
Project Rub - Nintendo
Rayman DS - Ubi Soft
Robots - Vivendi
Spider-Man 2 - Acclaim
Sprung - Ubisoft
Super Mario 64 DS - Nintendo
The Urbz: Sims in the City - Electronic Arts
Tiger Woods - EA Games
Wario Ware Touched! - Nintendo
Zoo Keeper - Ignition Entertainment

Voor de niet importers is er ook nog goed nieuws. De europese DS, en de latere versies van de USA en japanse neem ik aan ook, bevatten een extra functie. Deze functie houd in dat als je ds in sleep mode staat en je loopt in het bereik van iemand anders met een DS je een piepje te horen krijgt, zodat je natuurlijk meteen kan gaan gamen.
Ook is er bevestigd bij bepaalde games aparte stylussen ( touch-screen pennetje ) bij te zitten. Kirby zal bijvoorbeeld een knalroze bevatten met Kirby erop en die net ietsje groter dan het origineel is, maar nog wel in de DS past ( zal dan ietsje uitsteken ). Ook Pacman zal een gecustomizede stylus bevatten.
Er is nu ook al een leuke gadget uit. Je kan dus 2 batterijen op je DS doen dan en dan dus 20 uur spelen zonder op te laden. Je zal alleen wel tussendoor je DS uit moeten zetten om van betterij te switchen.
Ook word er al gepraat over een gadget waarme je je WiFi zou kunnen gaan versterekn voor beter bereik. Er zijn al plaatjes op i0net te vinden maar die zijn fake. Of het apparaatje in de GBA poort of in de oplader poort komt is nie bekend. Hoeveel groter het bereik dat nu al 10 tot 30 ( volgens Ninty, werkelijkheid is meer ) meter is word, is ook niet bekend. Maar wel lekker als ik dadelijk in de zomerdagen op het grasveldje achter mijn huis ( 20 mter van mijn router ) kan liggen met wat buddy's om te gamen .

Verder kun je, als je je geroepen voelt, je aanmelden voor eht Ninty DS promo team. Als je aan deze eisen voldoet:

- Je bent tussen de 18 - 25 jaar (j/m).
- Je hebt langer dan een half jaar je rijbewijs en je kijkt niet op tegen (lang) reizen (binnen Nederland).
- Je bent technisch aangelegd, maar je bent geen Willie Wortel.
- Je bent een fanatieke gamer, maar dat is niet het enige wat je kan/doet.
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en je kunt zelfstandig werken.
- Je bent een echte teamplayer en je kunt goed samenwerken.
- Je bent enthousiast Nintendo fan.
- Je bent niet verlegen, maar je hoeft ook niet zelf de show te stelen.
- Je komt na wat je belooft. Mensen kunnen op je bouwen.
- Je maakt af waar je aan begonnen bent.

Zie dan hier

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:52
Mindfields
Mindfields is offline
Zou de oplader van de GBA SP in de DS passen?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 30-01-2005 @ 16:52 :
Zou de oplader van de GBA SP in de DS passen?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:03
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Robo schreef op 30-01-2005 @ 15:59 :
veel tekst

groot gedeelte hiervan had ik op nintendo.nl al gelezen, maar wel vet allemaal over die gadgets enzo. Ik kan niet wachten tot ik mijn EU versie krijg.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:11
Mindfields
Mindfields is offline
Is dat je DS aanspringt het enige verschil met de Amerikaanse versie?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:43
Verwijderd
Tot wat nu bekend is wel ja.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 20:46
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm, dan hoop ik niet dat er nog echt grote dingen komen, aangezien ik dus een Amerikaanse ga halen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Wii, X-Box 360 of PS3?
Eye of Sauron
59 14-06-2008 15:09
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 19:14
Games Welke is beter de Nintendo DS of de PSP?
EXBO
111 29-04-2005 13:38
Games Nintendo DS import?
Verwijderd
278 20-01-2005 20:23
Games psp of ds?
Verwijderd
16 15-05-2004 01:49
Games The Cube
NeoZero
26 28-04-2004 10:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.