Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 13:19
Verwijderd
Iemand die hem gaat importen?
Prijs ligt nu rond de 130 eypo, en voor 10 eypo kan je er een converter voor de oplader bij kopen.
Of wachten jullie gewoon tot ie hier uitkomt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2004, 13:21
Verwijderd
ik wacht
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 13:28
D
Avatar van D
D is offline
Ik wacht vanwege financiële tekortkomingen. Er zijn teveel andere consoles/games die ik nog moet kopen.
__________________
I AM ERROR
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 13:49
Verwijderd
Ik wacht, moet nog een nieuwe garderobe hebben anders kom ik de winter niet door. Een nintendo DS houdt je tenslotte niet warm als het vriest.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 03-11-2004 @ 14:49 :
Ik wacht, moet nog een nieuwe garderobe hebben anders kom ik de winter niet door. Een nintendo DS houdt je tenslotte niet warm als het vriest.
Nou....

Maar ik heb vandaag ook net besloten om te wachten, omdat:
1. Geen garantie ( ja of ik moet hem terug naar die geezers in Japan sturen ).
2. De 110V adapter moet via een 110V-220V converter omgezet worden én dan ook nog is een speciaal opzet stuk erop zodat hij in de Nederlandse stopcontacten past.

Oftewel als ik hem in NL haal scheelt dat veel gezeur. Ik zet hem cker wel in de pre-order.

Nu maar hopen dus dat ie snel naar Nederland komt . Ik kan echt nie wachten op dat ding. Gewoon een draadloze netwerk verbinding erop .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 10:38
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik wacht

lekker braaf
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 16:40
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline


wachten wordt toch wel erg moeilijk
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 17:25
Verwijderd
Heb je, als je hem zou importeren, niet het gevaar dat je invoerrechten moet gaan betalen? Niet zo'n fijne verrassing, dus áls je het toch gaat bestellen, hou daar rekening mee.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 17:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Als je iets van buiten de EU besteld dan moet je daar invoerrechten over betalen...19% van de waarde...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 11-11-2004 @ 18:40 :
Als je iets van buiten de EU besteld dan moet je daar invoerrechten over betalen...19% van de waarde...
En er komt vaak nog zo'n €10,- bij, geen idee meer waarvoor dat ook weer was...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:23
Stitch626
Avatar van Stitch626
Stitch626 is offline
In Nederland komt de DS in maart pas uit en zal rond de 179 Euro gaan kosten. Misschien dat dit de beslissing om te gaan importeren iets makkelijker maakt?

Ik wacht trouwens ook, anders loop ik mijn personeelskorting mis. Toch wel handig werken in een speelgoedwinkel

Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:48
Verwijderd
Ja idd, importen blijft aantrekkelijk klinken, mja dat klote gedoe met dat je allemaal covnerters op je adapter moet zetten enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 19:27
Verwijderd
Klopt het trouwens dat de oplader van de SP op de DS kan?

Want anders kan je hem importeren en voor 9 euro bij de Dixons een SP oplader halen. Dan scheelt dat iig al 1 obstakel van het importen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:26
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
ik woon nu in amerika voor jaar, en wil gaan kopen maar iederen heeft hem al geordeerd, en geen enkele winkel heeft, dus maar een weekje wachten en dan kopen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:07
M-Bas
Avatar van M-Bas
M-Bas is offline
ik wacht wel op de EU versie, er kunnen altijd verbeteringen komen. Maargoed, heb echt geen zin om te wachten eigenlijk, moeilijk moeilijk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:27
Stitch626
Avatar van Stitch626
Stitch626 is offline
Citaat:
Robo schreef op 12-11-2004 @ 20:27 :
Klopt het trouwens dat de oplader van de SP op de DS kan?

Want anders kan je hem importeren en voor 9 euro bij de Dixons een SP oplader halen. Dan scheelt dat iig al 1 obstakel van het importen.
Volgens sommige gamefora moet dit inderdaad mogelijk zijn, maar of die info ook echt klopt durf ik niet te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Stitch626 schreef op 12-11-2004 @ 23:27 :
Volgens sommige gamefora moet dit inderdaad mogelijk zijn, maar of die info ook echt klopt durf ik niet te zeggen.
Hmmmmmmmm, ik wil hem namelijk zo graag hebben he, ik kan egt niet wachten . Maar zoals ik al eerder zei zijn er voor mij 2 obstakels, het opladen en de garantie.
Het opladen kan desnoods wel opgelost worden door zo'n converter te kopen voor 10 eypo en als ie in nederland uit is ook voor 10 eypo zo'n oplader erbij van de DS gewoon.
Mja, ik twijfel nog steeds ivm die garantie.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 19:09
Verwijderd
Nu ook op Lik-Sang beklend is gemaakt dat er een werkende adapter voor de DS is, ga ik hem tog importen . Rond de 135 eypo voor de DS, 30 eypo voor Mario, 4 eypo voor de adapter, een tasje van 6 eypo erbij, totaal van 175 euro. Zit ik nog onder de europese adviesprijs zelfs.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-11-2004, 20:12
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
[/QUOTE] DS nu al enorm succes!

Nintendo heeft bij de launch van de DS in Japan 300.000 units beschikbaar, en dat aantal zal oplopen tot 1.000.000 aan het eind van 2004. Maar dat zijn er niet genoeg...

Lang niet genoeg zelfs. Nintendo heeft de pre-orders zelfs al tot een halt geroepen, aangezien het apparaatje nu al 2 miljoen keer ge pre-orderd is! Slecht nieuws dus voor de importeurs onder ons, maar des te beter voor Nintendo, die hun fabrieken 24/7 zal moeten laten draaien, om aan de vraag naar de DS te kunnen voldoen.
Of er zich in Amerika dezelfde taferelen afspelen is nog niet bekend, maar het lijkt wel die kant op te gaan, aangezien verschillende grote internet-shops een tijdje terug al het pre-orderen van Nintendo's nieuwste speeltje hebben stopgezet.[/QUOTE]

Ik heb een gast in mijn msn lijst die em import, zodra hij em binnen heeft kan hij me alles uitleggen I.V.M oplader,
maar ik hoop dat het goed gaat met die launch in europa, kon me herinderen dat advance wars meer dan een half jaar vertraging had in europa omdat ie zo'n succes was in amerika
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 23:29
Verwijderd
Ge-orderd @ Lik-Sang.com

Mijn order is 200.17 eypo.
Ik heb besteld 1 DS, Super Mario DS, een 220V adapter en een tasje.

Ik kan mijn bestelling altijd nog cancellen. En aangezien ik vast niet als 1 van de eerste in de rij ben om dat ding te ontvangen, kan ik op de release dag meteen van iedereen horen of die lader nu wel goed of niet werkt. Zo nee, dan cancel ik lekker de order .

En ik krijg een 20 dollar coupon van ze voor korting als ik nog een bestelling doe van 40 dollar of meer.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 07:47
Stitch626
Avatar van Stitch626
Stitch626 is offline
Citaat:
D@mien schreef op 11-11-2004 @ 18:40 :
Als je iets van buiten de EU besteld dan moet je daar invoerrechten over betalen...19% van de waarde...
Als ik het goed heb worden spullen besteld bij Lik Sang vanuit Hong Kong verstuurd. Dat betekent dat als de douane het pakje zou onderscheppen er nog eens zo'n 38 euro bovenop komt. Dat is natuurlijk nog niet echt veel, maar toch iets om rekening mee te houden.
__________________
Stitch - Poocha Chubugga Oom Chickee! Ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!! // Disney Rocks!!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 09:07
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb besteld 1 DS, Super Mario DS, een 220V adapter en een tasje.
same here, alleen voor mij geen tasje maar zelda the wind waker poppetjes
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 15-11-2004 @ 10:07 :
same here, alleen voor mij geen tasje maar zelda the wind waker poppetjes
Ghehehehe, ook leuk .
Maar het duurt alleen wel lang zeg .
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:37
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Maar het duurt alleen wel lang zeg
:-( en waarschijnlijk krijg ik em pas iets van 1 1/2 week na release omdat de release een puinhoop schijnt te worden(te weinig units voor de pre orders )

maar hoe heb jij eigelijk betaald, ik moet via hun europeese bankrekening betalen, vroeg me af of iemand daar al ervaring mee had, is mijn eerste(maar als het goed gaat zeker niet mijn laatste) keer bij lik sang
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:55
Verwijderd
Ik via credit-card ( van me pa ). Moet nog ebtalen, word pas gedaan als ik akkoord ga.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 19:19
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik via credit-card ( van me pa ). Moet nog ebtalen, word pas gedaan als ik akkoord ga.
ik heb net betaald, nu hopen dat het goed gaat
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:08
Verwijderd
He metroid, wanneer heb jij besteld dan? Want ik pas op 15 nov. dus gaat nog wel ff duren voor ik hem heb denk ik.
En moet je eigenlijk van te voren betalen of pas als ie op vorraad voor je is?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:15
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO € EURO €

Damn.

Ik wacht ook.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:06
Verwijderd
Pffffffffff, Lik-Sang meld dat er zoveel pre-orders zijn dat de orders rond 13 november ( mijne ) pas in januari klaar zullen zijn. Niet te gelooooooven zeg.
Nu maar hopen dat er een Japanse versie snel beschikbaar is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
He metroid, wanneer heb jij besteld dan? Want ik pas op 15 nov. dus gaat nog wel ff duren voor ik hem heb denk ik.
15e ik zat er rond de 10e al aan te denken, maar ik nog een paar dagen wachten, lees ik nu inderdaad dat als je na de 13e was je kunt wachten tot januarie

ik heb em gewoon alvast betaald, maar als jij nog wilt wisselen naar de Japanse versie zou ik nog maar effe wachten met betale
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:02
Verwijderd
Nee je kan tog een second en third choice opgeven. En daar heb ik de japanse en aziatische op gegeven. Ik ga niet opnieuw bestellen.
Er staat sowieso op de site dat de amerikaanse pre-orders van na de 13e pas in januari komen. Maar als jij dus als second choice een japanse versie opgeeft, dan krijg jij die, als je tenmisnte eerder hebt besteld dan de bepaalde mensen die alleen de japanse opgeven.
Mja, we hebben allebei op de 15e besteld dus we zullen hem allebei wel ong. rond dezelfde tijd krijgen.
En januari, das nog eerder dan maart, en 130 euro is nog goedkoper dan 180 ( de richtprijs van NL ). En aangezien de prijze in de winkels in de US nu al onwijs omhoog geschoten zijn ( naar 220 dollar ofzo ) zal die in NL ook nog wel duurder worden.
Dus wij zitten in principe wel goed hoor .
Sowieso als ik hem binnen heb ebstel ik meteen Metroid Prime. geen bezorgkosten, 49.90 dollar en bij die DS krijg je een kortingsbon van 20 dollar. Dus dan 29.90 voor Metroid, omgerekend dus 20 euro ofzo .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:16
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dus wij zitten in principe wel goed hoor


Citaat:
Sowieso als ik hem binnen heb ebstel ik meteen Metroid Prime. geen bezorgkosten, 49.90 dollar en bij die DS krijg je een kortingsbon van 20 dollar. Dus dan 29.90 voor Metroid, omgerekend dus 20 euro ofzo
das het meest zinnige wat ik deze week heb gehoord, top plan, metroid als een van de eerste in nederland voor 20 eypo

en ik denk dat ik liever de amerikaanse heb vanwegen het boekje enzo en ben eigelijk toch nog wel een tijdje zoet met paper mario 2, ToS en metroid prime 2(als ik die nog ga kopen)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 23-11-2004 @ 20:16 :




das het meest zinnige wat ik deze week heb gehoord, top plan, metroid als een van de eerste in nederland voor 20 eypo

en ik denk dat ik liever de amerikaanse heb vanwegen het boekje enzo en ben eigelijk toch nog wel een tijdje zoet met paper mario 2, ToS en metroid prime 2(als ik die nog ga kopen)
Ja goed plan he van die metroid. En je krijgt ook flinke payback punten voor die DS enzo, maybe dat je daar zelfs nog een spel mee kan halen .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:00
Verwijderd
die chat functie is wel errug leuk
maar check dit ff

Wat kan je doen als je een dode pixel vind in je niet-geimporteerde DS???

Stuur hem binnen een jaar naar Nintendo,het japanse gamebedrijf maakt dan de Ds en krijg je je eigen DS weer terug thuis zonder een dode pixel te bekennen...


alleen,als je een ds geimporteerd hebt,dan heb je een probleem. nintendo houd namelijk niet van importeerders en dus worden die niet aangenomen...


Sorry sorry,dode pixel=pech
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
catweazle schreef op 23-11-2004 @ 21:00 :
die chat functie is wel errug leuk
maar check dit ff

Wat kan je doen als je een dode pixel vind in je niet-geimporteerde DS???

Stuur hem binnen een jaar naar Nintendo,het japanse gamebedrijf maakt dan de Ds en krijg je je eigen DS weer terug thuis zonder een dode pixel te bekennen...


alleen,als je een ds geimporteerd hebt,dan heb je een probleem. nintendo houd namelijk niet van importeerders en dus worden die niet aangenomen...


Sorry sorry,dode pixel=pech
Woeps, de importeur heeft ook een garantie service. wOOt
En anders, heb ik connecties liggen bij de een bepaalde winkel in NL, dan laat ik hem daar terugsturen eenmaal als ie hier uit is naar de fabriek want dat kan ik zonder bon. Krijg ik graits een nieuwe. En dan speel ik maar lekker een tijdje met dode pixel .

Bullet proof plan baby
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:27
Verwijderd
volgens mij kan je aan de ds zien of ie uit eu is of niet dus ik zou maar opasse
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-11-2004, 21:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
alleen,als je een ds geimporteerd hebt,dan heb je een probleem. nintendo houd namelijk niet van importeerders en dus worden die niet aangenomen...
das niet waar, als er een probleem zit in je ds heb je altijd garantie +
Citaat:
Woeps, de importeur heeft ook een garantie service. wOOt
en waarom zou ik mij ineens druk maken om een een dode pixel, omdat er bij de launch van 1 miljoen 4 mensen op internet klagen over een dode pixel

en stel dat het echt niet goed komt ga ik Robo lief aankijken of ik zijn connecties mag gebruiken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 00:08
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Ik denk dat de ds niet gaat slagen. Ik vind het idee van zo een touchscreen wel origineel, maar geloof mij nou maar de enige publisher die er echt gebruik van gaat maken is nintendo. De rest heeft er toch de fantasie niet voor om een spel te ontwikkelen die goed gebruik gaat maken van de ds functies. Want fantasie kost tijd en tijd is geld. Dus gaan ze liever produceren voor de psp. Ik heb al ridge racer gezien, moet je sturen met die pen en touchscreen, haha wat een onzin, volgens de reviewer werkte het ook voor geen meter.
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 24-11-2004 @ 01:08 :
Ik denk dat de ds niet gaat slagen. Ik vind het idee van zo een touchscreen wel origineel, maar geloof mij nou maar de enige publisher die er echt gebruik van gaat maken is nintendo. De rest heeft er toch de fantasie niet voor om een spel te ontwikkelen die goed gebruik gaat maken van de ds functies. Want fantasie kost tijd en tijd is geld. Dus gaan ze liever produceren voor de psp. Ik heb al ridge racer gezien, moet je sturen met die pen en touchscreen, haha wat een onzin, volgens de reviewer werkte het ook voor geen meter.
Ik ben idd ook bang dat het touchscreen óf niet gebruikt hoeft te worden óf heel fout gebruikt moet worden. Dat is gewoon jammer. Ik wacht dus zeker toch de DS hier uit is en mensen hem hebben, en ik dus verhalen kan horen.
Ik ben nu nog blij met m'n GBA-SP dus die DS moet echt fantastisch zijn, wil ik hem kopen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 24-11-2004 @ 01:08 :
Ik denk dat de ds niet gaat slagen. Ik vind het idee van zo een touchscreen wel origineel, maar geloof mij nou maar de enige publisher die er echt gebruik van gaat maken is nintendo. De rest heeft er toch de fantasie niet voor om een spel te ontwikkelen die goed gebruik gaat maken van de ds functies. Want fantasie kost tijd en tijd is geld. Dus gaan ze liever produceren voor de psp. Ik heb al ridge racer gezien, moet je sturen met die pen en touchscreen, haha wat een onzin, volgens de reviewer werkte het ook voor geen meter.
Whahahahaha. Kom onder je steen vandaan gozer.
1. De DS is de eerste console ooit waarbij de pre-orders in Japan zo hard zijn gegaan dat ze niet alle pre-orders konden vervullen. En dit geld dus ook voor Sony enzo.
2. Er zijn nu al 120 spellen in de maak ( met touchscreen, voice-recognition, draadloos netwerk functies etc. etc. )
3. Nintendo heeft een extra fabriek in moeten zetten omdat de pre-orders in de US ook sky high zijn.
4. De vraag is zo hoog dat de dollar prijs na 1 dag al van 160 naar 250 ging ( als je wat van eco weet, weet je wat dat betekent ).
5. Ja ridge Race was idd kut ja, maar heb je ook gelezen over Metroid? Yoshi's Touch & Go? Mario DS? Als 1 spel neit ok is, ebtekend niet dat alle dat niet zijn. En als je je doppen goed open had gedaan ahd je ook gelezen dat je bij RIdge Racer gewoon dat lompe gestuur uit kan zetten en via pijltjes toetsen kan doen. De PSP heeft die opties nog geen eens.

DS Vs. PSP
1. PSP zat op te scheppen van, wij releasen de PSP 3 maanden eerder dan de DS voor een voorsprong? Euh, I don't see no PSP. Dec 12 pas, een maand dus na de DS release en dus 4 maanden te laat. Kan nooit goed zijn.
2. De PSP ze batterij is heel kut, gaat maar 2 uur mee ( kan je dus maar net 1 film kijken ) en die van de DS 6 tot 10 uur ( kan je dus 3 films kijken, want ja dat ken ook op de DS ).
3. Het scherm van de PSP moest om de 10 minuten schoon gemaakt worden.
4. De DS heeft tien keer zoveel titels in de maak.
5. De PSP heeft wel dikkere graphics, gotta admit. Maar gameplay is belangrijker.
6. De DS heeft backwards compatability, dus kan je je GBA en GB spellen er op spelen.
7. Door dat extra slot kunnen er heel veel gadets gemaakt worden die ook tijdens het spelen gebruikt kunnen worden.
8. Touch screen, voice recognition, draadloos netwerk, dual screen, niks daarvan op de PSP.
9. De PSP werkt via van die kleine cd/dvd dingejtes. Het leuke daaraan is, is dat er bij teveel schokkende bewegingen hij overslaat, en ja, een handheld schokt over eht algemeen meer dan je cd-rom in je pc.
10. PSP zijn prijs word nu geschat op 190 eypo in tegenstelling tot de 130 die ik voor de DS betaald. En die prijs is nog een schatting, de DS' prijs was allang bekend. Een maand voor release, ook dat heeft de PSP niet. Maybe word de release wel weer uitgesteld .
Nog leuker, in de PSP pakket van ca. 190 eypo, zit de PSP en een travel plug. Adpater zal je er dus nog bij moeten kopen, f telkens je auto in kruipen om te laden. Er zitten geen games bij. Of zelfs een wristband ofzo. Beetje cheap van Sony.

Mijn persoonlijke conclusie dus:
Ga je voor gameplay en cker vernieuwende gameplay ( metroid met 6 verschillende manieren van spelen bijv. ) koop de DS.
Ga je voor graphics, koop de PSP.
Wil je nog je oude spellen kunnen spelen, koop DS. Dan zijn die tenminste geen weggegooid geld.
Wil je een goedkope handheld, ga voor de DS.
Wil je veel games, ga voor DS ( meeste games in maak en backwards comp. )
Wil je filmpjes kunnen kijken en muziek afspelen, tja, dan leent het scherm van de PSP zich beter. Maar de batterij van de DS is daarentegen weer beter. Dus of DS + Movie Player ( 20 eypo maar ) of PSP. Je eigen keus.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:45
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ja met niet slagen doelde ik op de consument op lange termijn. Tuurlijk, voor nintendo zal het een succes zijn. Maar ik zie een slechte toekomst in voor de ds. Hij zal rustig sterven, ik zie nu al de duizende ports van de n64 komen.
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 24-11-2004 @ 13:45 :
ja met niet slagen doelde ik op de consument op lange termijn. Tuurlijk, voor nintendo zal het een succes zijn. Maar ik zie een slechte toekomst in voor de ds. Hij zal rustig sterven, ik zie nu al de duizende ports van de n64 komen.
Hoezo denk je dat dan?
Want:
1. Van de 85 nu al bekende games is er geen enkele een port.
2. De innovatieve gameplay die mogelijk is zal veel leuke games op gaan/kunnen leveren.
3. De game prijs ligt laag, en de verkopen zullen dus niet egt gaan tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:14
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Het heeft niks met een tv te maken he (Dat je um daar op aan sluit?)

Want een vriend van me had een PS uit de VS laten, had geen rekening gehouden met NTSC <-> PAL hehe
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-11-2004 @ 14:14 :
Het heeft niks met een tv te maken he (Dat je um daar op aan sluit?)

Want een vriend van me had een PS uit de VS laten, had geen rekening gehouden met NTSC <-> PAL hehe
Huh? Ik snap je punt niet.
Maar die Video Player voor de SP, GBA en DS douw je gewoon in dat ding zelf en kan je films en muziek enzo kijken en lusiter op je DS.
En ja, NCTS en PAL is wel een probleem ja. Bij die movie player voor de DS/GBA/SP heb je daar geen last van aangezien die met zo'n data kaartje werkt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:50
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
DS doet het echt goed in the states, en touchscreen blijkt ook goed te werken alleen waren neit zoveel launchtitels te verkrijgen maar als ik die berichten lees op amerikaanse forums zijn ze helemaal enthousiast over touchscreen graphics en gameplay. maarja ik denk in europa zal wel niet zo aanslaan usa en japan hebben heel andere smaak games aanbod dat kan je niet op 1 lijn zetten met europa. xbox doet het gewoon goed hier in europa en engeland staat xbox op nummer 1 dat zegt gewoon genoeg over algemene smaak van europeanen . DS is trouwens ook over het algmeen meer gewild in japan dan psp. ports zijn gedeeltelijk veranderd en betere graphics. maar psp lijk me ook geweldig heb hem dan ook besteld
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik zie nu al de duizende ports van de n64 komen.
ik snap niet waarom de ds poort gevoeliger zou zijn dan de psp. De psp lijkt me juist poort gevoeliger omdat de bestuuring van de psp erg op die van de ps/ps2 lijkt.

Citaat:
maarja ik denk in europa zal wel niet zo aanslaan usa en japan hebben heel andere smaak games aanbod dat kan je niet op 1 lijn zetten met europa
Is zeker waar, alleen al het woord metroid zorgt in Amerika al voor totale waanzin

zelf denk ik dat de ds het gaat 'winnen'. Het voordeel wat sony heeft met de consol markt (huisvrouwen noemen het geen consol maar een playstation(al staat er een xbox of cube voor hun neus)) heeft nintendo op de handheld markt.

wel is het heel slordig van nintendo dat als je in de VS geen pre-order had staan je gewoon niet aan dat ding kon komen heb je de kans een giga voorsprong te nemen, heb je niet genoeg in e winkel
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:34
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 24-11-2004 @ 13:45 :
... ik zie nu al de duizende ports van de n64 komen.

Is al eerder een reactie op gekomen zoals jullie hebben gelezen, maar ehm ik wilde even zeggen:

Ik zou alleen maar blij zijn, er zijn veel titels van de n64 die ik nog eens wil spelen, maar ik wil géén n64 hebben. Weet je hoe farkin bruut het is om zelda oot op een handheld te spelen? zo bruut.. En met mario64 dan, ik ga die zéker erbij kopen, dat spel is té vet.. en ze hebben em nog aangepast ook!

Dit én al die nieuwe spellen én de lijst pluspunten (vóóral de batterij - al is dat niet bij de psp maar 2 uur, maar iets van 5 uur, en bij de ds iets meer dan gepost) heeft mij toch echt weten over te halen de ds te gaan kopen.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dit én al die nieuwe spellen én de lijst pluspunten (vóóral de batterij - al is dat niet bij de psp maar 2 uur, maar iets van 5 uur, en bij de ds iets meer dan gepost) heeft mij toch echt weten over te halen de ds te gaan kopen.
batterij van psp kan met spelen bijna net zo lang mee als die van de ds, maar de enige reden waarom ik de psp hoger inschat is de mogelijkheid tot films kijken , en daarbij is het batterij gebruik 2 uur, en zeker in een tijd waar bijna alle populaire films(LotR, HP, The matrix) meer dan 2 uur duren is da meer dan slordig. Maar ik moest wel effe slikken toen ik zag dat de ds batterij het ook minder dan 10 uur volhield, is wel ietsje meer dan de psp, maar nog steeds niet heel lang, als ik op vakantie in de bus/trein/vliegtuig zit game ik meer dan 10 uur op een dag
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:55
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
de psp batterij tijdens film kijken is trouwens 4 - 6 uur en geen 2 uur. en gametijd vind ik trouwens ook voldoende. ik vind psp wel veel gaver uitzien dan nintendo ds qau design is iedereen daar wel over eens denk ik. en scherm is lekker groot en graphics zijn subliem van de filmpjes die ik heb gezien. tekken 4 pes4 ff op de psp ik vind persoonlijk psp beter.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
de psp batterij tijdens film kijken is trouwens 4 - 6 uur en geen 2 uur. en gametijd vind ik trouwens ook voldoende. ik vind psp wel veel gaver uitzien dan nintendo ds qau design is iedereen daar wel over eens denk ik. en scherm is lekker groot en graphics zijn subliem van de filmpjes die ik heb gezien. tekken 4 pes4 ff op de psp ik vind persoonlijk psp beter.
Ok, dat van die batterij wist ik niet, laatste wat ik las was 2 uur, maar als het 4 uur is heb ik niets verteld
design van psp is mooier, maar lijkt mij onhandig vanwegen open scherm(vies/krassen) ds is iets lomper, maar niet lelijk. En naast pes4 en tekken4 vondt ik GT en MGS ook echt niet lelijk, helaas zijn dat niet mijn games, bij de ds ben ik benieuwd of metroid echt zo mooi is als die screens doen lijken, ik blijf er op hopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Psp
Vice
208 15-02-2005 05:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.