Oud 16-05-2016, 00:22
Creepster
Creepster is offline
Hallo, na de zomervakantie ga ik naar de middelbare school en heb ik een tablet nodig. Ik ben aan het twijfelen tussen de iPad Mini 3 en de iPad air. Ik wil ze in ieder geval kopen met 32gb zodat er genoeg opslagruimte is. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt

EDIT: ik wil ze kopen op de Refurbished pagina van Apple.

Laatst gewijzigd op 16-05-2016 om 00:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2016, 09:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Verplicht school dat je een tablet koopt? Zo ja, dan hebben ze waarschijnlijk ook voorschriften of aanraders betreft het type tablet dat je koopt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 10:14
Creepster
Creepster is offline
Hoi, het is niet verplicht, maar wel veel handiger dan dat je al die boeken in je tas hebt. De werkboeken krijg ik wel gewoon op papier. De tablet moet groot genoeg en snel zijn. Het voordeel van de Air is dat hij wat groter is. De mini heeft weer het voordeel dat hij een M processor heeft naast de gewone processor.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 10:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi, het is niet verplicht, maar wel veel handiger dan dat je al die boeken in je tas hebt. De werkboeken krijg ik wel gewoon op papier. De tablet moet groot genoeg en snel zijn. Het voordeel van de Air is dat hij wat groter is. De mini heeft weer het voordeel dat hij een M processor heeft naast de gewone processor.
Zijn ook echt alle boeken digitaal beschikbaar?
Persoonlijk vind ik het een stuk prettiger lezen uit een boek, dan vanaf een tablet- of computerscherm. Lezen vanaf zo'n scherm is vermoeiender voor je ogen.
Wat betreft de boeken meenemen kan je overdag natuurlijk ook een hoop boeken in je kluisje bewaren en kan je onderweg naar huis (als je fiets) je tas op je bagagedrager leggen. Dan heb je weinig last van het gewicht van de boeken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 10:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Sowieso geen Apple natuurlijk. Waarvoor heb je precies een tablet nodig?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 13:26
Creepster
Creepster is offline
Citaat:
Zijn ook echt alle boeken digitaal beschikbaar?
Persoonlijk vind ik het een stuk prettiger lezen uit een boek, dan vanaf een tablet- of computerscherm. Lezen vanaf zo'n scherm is vermoeiender voor je ogen.
Wat betreft de boeken meenemen kan je overdag natuurlijk ook een hoop boeken in je kluisje bewaren en kan je onderweg naar huis (als je fiets) je tas op je bagagedrager leggen. Dan heb je weinig last van het gewicht van de boeken.
Vrijwel elk nodig boek kan ik downloaden.
Ik krijg de werkboeken op papier dus ik hoef gelukkig niet steeds alleen op een tablet te werken.

Laatst gewijzigd op 16-05-2016 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 13:36
Creepster
Creepster is offline
Citaat:
Sowieso geen Apple natuurlijk. Waarvoor heb je precies een tablet nodig?
Ik ga hem vooral gebruiken voor school, want ik kan daar mijn boeken op downloaden. Ik kan ook kiezen om de werkboeken op de tablet te krijgen, maar ik hoorde dat dat veel gedoe is met switchen tussen boek en werkboek. Ik krijg de werkboeken gewoon op papier.
Waarom Apple? We hebben thuis al wat 'ervaring' met iOS apparaten en kunnen daar ook goed mee omgaan. Ze zijn ook makkelijk in gebruik. We hebben wel een tablet van Samsung, maar die is heel oud en langzaam.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 12:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ga hem vooral gebruiken voor school, want ik kan daar mijn boeken op downloaden. Ik kan ook kiezen om de werkboeken op de tablet te krijgen, maar ik hoorde dat dat veel gedoe is met switchen tussen boek en werkboek. Ik krijg de werkboeken gewoon op papier.
Waarom Apple? We hebben thuis al wat 'ervaring' met iOS apparaten en kunnen daar ook goed mee omgaan. Ze zijn ook makkelijk in gebruik. We hebben wel een tablet van Samsung, maar die is heel oud en langzaam.
Zijn die boeken in .pdf-formaat? Koop gewoon een simpele Android-tablet (met de opslagruimte die je denkt nodig te hebben), die kan dat prima aan. Met het geld dat je overhoudt kun je dan iets leuks/nuttigs doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.