Oud 21-07-2003, 21:03
Verwijderd
Wat vinden jullie nou van die alternatievelingen die zo graag anders willen zijn dan de rest?

wat verstaan jullie zelf onder alternatievelingen? alleen de mensen die zich werkelijk zo zeer afzetten van de maatschappij?

of kan het ook anders?

[edit avelon] ja het topic is veranderd. maar zo is ie minder negatief
even kijken hoe het gaat [/edit]

Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 21:36.
Advertentie
Oud 21-07-2003, 21:40
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
bij alto's denk ik aan mensen met een bepaalde kledingstijl. niet per se afzettend maar gewoon "anders"

wijde broeken
rokjes
riemen
topjes

en meestal ander haar

vaak geverfd
of dreads

ik ben niet van mening dat ze zich af willen zitten tegen de maatschappij..misschien zien ze graag dingen anders in de maatschappij dat wel.
net zoals ik niet denk dat kakkers hooghartig of arrogant zijn.
eigenlijk.
__________________
voorikvergeet
Oud 21-07-2003, 21:48
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Avalon je bent een schat (k)

Je hebt 2 soorten alto's.

1. De echte alto's, gewoon de relaxte mensen, overal schijt aan, maar niet enorm rebels.

2. De 'alto's' die zich zelf zijn, zich van iedereen en alles af proberen te zetten, en perse anders willen/moeten zijn. Veel al een jaar of 15/16, continu blerent ik ben mezelf, vlees is moord, en kijk mij ik ben rebels.

Qua kleding, wijde broeken, velle kleurtjes, ska patroontjes, viezig haar, dreads, vlechten, mutsjes, voornamelijk de jonge alto's, naarmate ze ouder worden nemen de kleurtjes wat af, en worden ze gewoon alternatief in de zin van sandalen en geitenwollensokken
__________________
Freak me baby
Oud 21-07-2003, 21:48
Verwijderd
Ik vind het een beetje kinderachtig.
Het is echt een puberfase, bijna niemand is na zijn 20/25ste nog steeds alto.
Oud 21-07-2003, 21:50
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef op 21-07-2003 @ 21:48:
Ik vind het een beetje kinderachtig.
Het is echt een puberfase, bijna niemand is na zijn 20/25ste nog steeds alto.
Totaal mee eens. T enige wat blijft aan 't 'alto' zijn is de muziek denk ik..
Uiteindelijk eindigt 99,5% toch wel in een rijtjeshuis met een labrador, de telegraaf, een opel astra en 2 kinders.
__________________
Freak me baby
Oud 21-07-2003, 21:53
655321
655321 is offline
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 20:48:
ska patroontjes,
Niks mis met ska patroontjes.
Oud 21-07-2003, 21:53
feline
feline is offline
Alto's... ik kan niet met of zonder ze.
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 21-07-2003, 21:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
655321 schreef op 21-07-2003 @ 21:53:
Niks mis met ska patroontjes.
Dat heb ik niet gezegd Ska patroontjes zijn koel
__________________
Freak me baby
Oud 21-07-2003, 21:56
[BlisteX]
Avatar van [BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 21:52:

Probeer je eindelijk een topic serieus te doen enzo, komt er weer zo'n klote puber

Offtopic:
Klote, maar wel eentje met de nieuwe white stripes cd in z'n hand...
, ik wou deze reactie helemaal krijgen,... Klote puber?, jij is 17?, ik 16 , hhmmmmzzz, voel je beter als mij?, of soms.. "anders"?

Denk breder dan in hokjes....
__________________
If you play this shit in you're car, you just beat my expectations of this crap by far
Oud 21-07-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 21:50:
Totaal mee eens. T enige wat blijft aan 't 'alto' zijn is de muziek denk ik..
Uiteindelijk eindigt 99,5% toch wel in een rijtjeshuis met een labrador, de telegraaf, een opel astra en 2 kinders.
Daar kun je wel 'ns een kern van waarheid hebben.
Oud 21-07-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
[BlisteX] schreef op 21-07-2003 @ 21:56:
Offtopic:
Klote, maar wel eentje met de nieuwe white stripes cd in z'n hand...
, ik wou deze reactie helemaal krijgen,... Klote puber?, jij is 17?, ik 16 , hhmmmmzzz, voel je beter als mij?, of soms.. "anders"?

Denk breder dan in hokjes....
Puber zijn is niet gebonden aan leeftijden maar aan de ontwikkelingen die jij en je lichaam doormaken.
Oud 21-07-2003, 22:20
Mononoke
Avatar van Mononoke
Mononoke is offline
Citaat:
Avelon schreef op 21-07-2003 @ 21:40:
bij alto's denk ik aan mensen met een bepaalde kledingstijl. niet per se afzettend maar gewoon "anders"

wijde broeken
rokjes
riemen
topjes

en meestal ander haar

vaak geverfd
of dreads

ik ben niet van mening dat ze zich af willen zitten tegen de maatschappij..misschien zien ze graag dingen anders in de maatschappij dat wel.
net zoals ik niet denk dat kakkers hooghartig of arrogant zijn.
eigenlijk.

Het is wel typisch dat er kenmerken aan een 'alto' zijn verbonden.
Dus de alto die wij kennen is helemaal geen alto meer.
Pas op, ze zijn overal .

De uberalternatieveling is degene die dat inziet.
__________________
I am the Lizard King I can do everything
Oud 21-07-2003, 22:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 21:03:
wat verstaan jullie zelf onder alternatievelingen? alleen de mensen die zich werkelijk zo zeer afzetten van de maatschappij?
Eigenlijk al die types die het zo stoer vinden 'rebels' te zijn, met een viltstift op zak lopen om iedere trein onder te 'taggen', en net zoals al hun alto vriendjes met een dikke ketting, sluik ongewassen haar en wijde broeken lopen omdat je anders niet 'alto' genoeg bent.

Grappig juist dat alternatief juist alles behalve alternatief is
Oud 21-07-2003, 22:21
Mononoke
Avatar van Mononoke
Mononoke is offline
Nou, zeg.
Dat is precies wat ik zei.
Tsk.

__________________
I am the Lizard King I can do everything
Oud 21-07-2003, 22:24
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 21-07-2003 @ 21:52:
Ik vind wijde broeken, dreads ed erg leuk, maar leef verder heel normaal Heb geen rare ideeën, ben niet eens vegetarisch ofzo, dus zo appart ben ik niet. Het is gewoon een 'kledingstijl' die ik leuk vind
vegetariër (sorry voor de verbetering)
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 21-07-2003, 22:31
XveganX
Avatar van XveganX
XveganX is offline
"schreeuwen voortdurend vlees is moord"



Oja? Was dat maar zo...
__________________
Of je worst lust?
Oud 21-07-2003, 22:35
XveganX
Avatar van XveganX
XveganX is offline
En wat boeit het nou dat sommige mensen alto willen zijn, de 1 loopt met de mainstream mode mee, de ander met de alto mode, de ander met de punk mode etc., en sommige kunnen wel ropen dat ze niet met de mode mee gaan maar in iedere subcultuur heb je wel mode verschijnselen... who gives a shit, een beetje van jezelf een beetje van je subcultuur en het is
Maargoed, wat ik ervan vind?
Waarom zou ik er iets van vinden, ik heb er niks mee te maken en als zij iets willen doen ze dat toch lekker?!
Heb eerder een hekel aan sjonnies die altijd wel iets vinden zich druk over te maken zoals dit waar ze geen ene steek mee bereiken...
__________________
Of je worst lust?
Oud 21-07-2003, 22:36
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Mijn mening over "altos".
altos zijn trieste mensen in het algemeen luisterend naar alleen maar comerciele en bekende bands en geen fok zouden doen om een band te helpen.
mensen die het koel vinden om er zo extreem raar uit te zien.
ik zelf hou van metal punk etc. en heb dan ook wel bandshirts en wat wijdere broeken en een spikes armband bijv.
maar dat is omdat ik het mooi vind maar ik noem me zelf geen alto en dat zou een belediging voor me zijn.
het zelfde als dat je een metalhead of een punker een alto zou noemen.
want dat zijn toch hele andere dingen.
ook typisch een alto: je pentagram hangrt verkeerd om de punt moet naar beneden.
terwijl ik een penta draag omdat ik een wiccan ben en het pentagram een betekenis voor me heeft maar hun weten niet eens waarvoor een penta staat en lullen maar wat

eeeeeh zo n beetje duidelijk?
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Ads door Google
Oud 21-07-2003, 22:41
XveganX
Avatar van XveganX
XveganX is offline
Precies, en who gives a shit?
Ieder zn ding...
__________________
Of je worst lust?
Oud 21-07-2003, 22:43
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Eerlijk gezecht niet.
en ik zie een groot vershil tussen al die altos ook bij ons op school en waar ik uit ga en mij en dreadmanneke.
noem jj een metalhead trouwens een alto? ik niet.
Maar goed jij kent mij verder niet in real life ofzo.
en trouwens ik beschouw me zelf niet als alto want ik ben niet eens een alto,zelfde verhaal weer met dreadmanneke.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Oud 21-07-2003, 22:45
XveganX
Avatar van XveganX
XveganX is offline
Een "ik ben mezelluf" typ
__________________
Of je worst lust?
Oud 21-07-2003, 22:46
Thrash
Thrash is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-07-2003 @ 22:20:
Eigenlijk al die types die het zo stoer vinden 'rebels' te zijn, met een viltstift op zak lopen om iedere trein onder te 'taggen', en net zoals al hun alto vriendjes met een dikke ketting, sluik ongewassen haar en wijde broeken lopen omdat je anders niet 'alto' genoeg bent.

Grappig juist dat alternatief juist alles behalve alternatief is

Waar slaat dat op?
JIj hebt dus duidelijk een vooroordeel over "alto's".
Maar ik vind het ook nergens op slaan dat we hier over alto's praten. Laat iedereen doen waar die zin in heeft. Ik kan er ook niet tegen dat mensen gelijk iemand aan een groepering toevoegen omdat ze er zo uitzien. Zo blijven we mensen in hokjes stoppen en blijven oorlogen bestaan. Maar goed, dat blijkt wel bij de maatschappij te horen, dat is al eeuwen zo, iemand die vorige eeuw in het zwart liep werd verzopen in de gracht.Omdat ze de stempel op dr hoofd kreeg "heks". Blij dat ik niet in die tijd leef. Ik vertelde laatst iemand dat ik make up op had, vroeg ze aan me: ben je gothic dan? ...Waar slaat het op? NEEJ IK BEN GEEN GOTHIC, ik vind dit gewoon mooi! (moest ik ff kwijt in de 1000ste topic over de zogenaamde "alto's")
Oud 21-07-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 21-07-2003 @ 22:20:
Eigenlijk al die types die het zo stoer vinden 'rebels' te zijn, met een viltstift op zak lopen om iedere trein onder te 'taggen', en net zoals al hun alto vriendjes met een dikke ketting, sluik ongewassen haar en wijde broeken lopen omdat je anders niet 'alto' genoeg bent.

Grappig juist dat alternatief juist alles behalve alternatief is
Kerel, werkelijk.. je haalt de woorden uit mijn mond

Aan dat soort types heb ik nou juist een hekel. Omdat dat ook de types zijn die zo gigantische neerkijken op alle andere mensen die toevallig wel van smaak en stijl houden, aan de hand van vooroordelen.

Ik heb niks tegen dit groepje:
"1. De echte alto's, gewoon de relaxte mensen, overal schijt aan, maar niet enorm rebels."
Sterker nog.. ik heb juist enorm veel respect voor hun, dat ze gewoon de moed hebben om te doen waar zij ZELF zin in hebben en zich daarbij niet druk maken om andere. Ik bedoel.. ik heb dat niet altijd, ik hou vaak toch nog rekening met wat andere 'vinden'.

Maar dit zooitje:
"2. De 'alto's' die zich zelf zijn, zich van iedereen en alles af proberen te zetten, en perse anders willen/moeten zijn. Veel al een jaar of 15/16, continu blerent ik ben mezelf, vlees is moord, en kijk mij ik ben rebels."
Waar jij het over hebt, waar ik het over heb en waar rodina het dus over had, kan ik werkelijk niet uitstaan
Oud 21-07-2003, 22:49
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 21-07-2003 @ 22:36:
Mijn mening over "altos".
altos zijn trieste mensen in het algemeen luisterend naar alleen maar comerciele en bekende bands en geen fok zouden doen om een band te helpen.
mensen die het koel vinden om er zo extreem raar uit te zien.
ik zelf hou van metal punk etc. en heb dan ook wel bandshirts en wat wijdere broeken en een spikes armband bijv.
maar dat is omdat ik het mooi vind maar ik noem me zelf geen alto en dat zou een belediging voor me zijn.
het zelfde als dat je een metalhead of een punker een alto zou noemen.
want dat zijn toch hele andere dingen.
ook typisch een alto: je pentagram hangrt verkeerd om de punt moet naar beneden.
terwijl ik een penta draag omdat ik een wiccan ben en het pentagram een betekenis voor me heeft maar hun weten niet eens waarvoor een penta staat en lullen maar wat

eeeeeh zo n beetje duidelijk?
Waarom zou een alternatief iemand niet weten hoe het pentagram hoort? Misschien dragen ze hem vanuit hun overtuiging juist wel met de punt naar beneden. Dat verschilt toch per persoon ..
__________________
You look into her angel eyes
Oud 21-07-2003, 22:50
Verwijderd
altow = iemand die op een feest met alternatieve mensen met zijn kraag om hoog gaat lopen.
Advertentie
Oud 21-07-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 21-07-2003 @ 22:36:
Mijn mening over "altos".
altos zijn trieste mensen in het algemeen luisterend naar alleen maar comerciele en bekende bands en geen fok zouden doen om een band te helpen.
mensen die het koel vinden om er zo extreem raar uit te zien.
ik zelf hou van metal punk etc. en heb dan ook wel bandshirts en wat wijdere broeken en een spikes armband bijv.
maar dat is omdat ik het mooi vind maar ik noem me zelf geen alto en dat zou een belediging voor me zijn.
het zelfde als dat je een metalhead of een punker een alto zou noemen.
want dat zijn toch hele andere dingen.
ook typisch een alto: je pentagram hangrt verkeerd om de punt moet naar beneden.
terwijl ik een penta draag omdat ik een wiccan ben en het pentagram een betekenis voor me heeft maar hun weten niet eens waarvoor een penta staat en lullen maar wat

eeeeeh zo n beetje duidelijk?
Dit is heerlijk om naar te luisteren
Oud 21-07-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef op 21-07-2003 @ 22:50:
altow = iemand die op een feest met alternatieve mensen met zijn kraag om hoog gaat lopen.
Ik moest ff nadenken maar ik snap um.

Dus als ik dan naar zo`n feest ga in mijn ralph lauren polo met de kraagjes omhoog ben ik een alto omdat ik gewoon totaal het tegenovergestelde doe dan hun. Maar dan zijn die andere alternatieve mensen toch niet meer alternatief?
Oud 21-07-2003, 22:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat ik onder 'alto' versta:
Meisjes met wijde broeken, rare kettingen eraan, tienduizend kleuren armbandjes, spikes, een Korn- of SOAD- shirt, skateschoentjes en een rare kleur haar dat er viezig bij hangt of in 2 staartjes zit.
Jongens met viezig lang haar of natuurlijk spikes (mét blauw of rood erin ja), een afschuwelijke wijde broek, vies XXL-shirt en veelal ook die maffe sieraden als bij meisjes. Natuurlijk ook weer de prachtige, verlepte skateschoentjes. Handen in de tassen, schouders laten hangen en je bent een echte alto. Oh, en je moet inderdaad steeds roepen hoe alto je bent, lekker schreeuwen om aandacht en vooral heel relaxed doen, weetjewel.
Deze alto'tjes zijn meestal zo tussen de 12 en 18 jaar oud. Ja, heel schattig... Ik hou er dus écht niet van, maar val me vooral niet aan omdat ik mijn mening uit.
Oud 21-07-2003, 22:58
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
mijn mening hierover (beetje uitgekauwd onderwerp maargoed) is dat alle "alto's" (dan heb ik het over de échte), graag anders willen zijn en niet bij een bepaalde mode-richting ofow willen horen, en dan komt het er op neer dat je je anders gaat kleden met bepaalde kenmerken en omdat iedereen die zich anders wil kleden zich op een bepalde manier anders kleed, krijg je weer een soort groep, wat dus eigenlijk helemaal niet de bedoeling was. (lekker lange zin!!)
de mensen die dan op de échte alto's willen lijken denken dat ze zich meteen anders en relaxed gaan voelen als ze kleren aantrekken die op alternatieve kleren lijken.
dat is dus niet zo maar daar zijn volgensmij de meeste nepperds nog niet achter gekomen.
volgend jaar zomer volgen die mensen weer braaf de mode en gooien al hun nep-kleren weg terwijl echte alternatievelingen gewoon weer hun oude kloffie aantekken dus ik snap eigenlijk niet waar veel alto's zich druk om maken.
als je trouwens echt alto zou zijn maakt het je niks uit of er mensen zijn die heel nep doen.
__________________
*aangenaam......*
Oud 21-07-2003, 23:00
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
vampiria; dat zijn dus de nepperds waar jij het over hebt
__________________
*aangenaam......*
Oud 21-07-2003, 23:01
Mononoke
Avatar van Mononoke
Mononoke is offline
Ik vind kluizenaars echte alternatievelingen.
Eigenlijk.
Precies.
__________________
I am the Lizard King I can do everything
Oud 21-07-2003, 23:02
nps
Avatar van nps
nps is offline
whaha. de nepalto's.
__________________
__________________
Oud 21-07-2003, 23:03
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Mononoke schreef op 21-07-2003 @ 23:01:
Ik vind kluizenaars echte alternatievelingen.
Eigenlijk.
Precies.
idd. da's pas fuck the system
__________________
__________________
Oud 21-07-2003, 23:03
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Mononoke schreef op 21-07-2003 @ 22:21:
burb
die film van uw naam en avater = uber tof


nog ff iets ontopic... alto = fijn voor de mens die eeuwig kind wil zijn
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 21-07-2003, 23:04
nps
Avatar van nps
nps is offline
zijn kunstenaars alto?
__________________
__________________
Oud 21-07-2003, 23:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
'Alto's' maken net zo goed deel uit van de maatschappij als de rest van de wereld.

Alto's zijn al lang niet meer anders, aangezien dingen als wije broeken ed ook bij de mainstream mode horen. Ik onderscheid eigenlijk 2 soorten alto's:

1. De alto's. Dus degenen die wijde broeken en dé laughing vampire gothic jurk in minstens drie verschillende kleuren bezitten. Deze alto's zijn al lang niet meer alternatief in de eigenlijke zin van het woord, maar het is gewoon de benaming geworden voor het soort kleding en in iets mindere mate de muziek.

2. De alternatievelingen. Hier bedoel ik dus wel alternatief in de eigenlijke zin van het woord, en dus echt de mensen die dragen wat ze zelf willen (dit klinkt een beetje raar ik weet het iedereen draagt wat ie zelf wil) en het ze dus niet uitmaakt of dat nou uit de h&m komt of uit een of andere uberwinkel. (Deze omschrijving geeft niet precies weer wat ik wil zeggen maar ik denk dat jullie zo wel ongeveer begrijpen wat ik bedoel.

En natuurlijk heeft dit gedeeltelijk te maken met een puberfase, maar is dit niet altijd zo? Wie loopt er over 15 jaar nou nog hetzelfde bij als nu? Of hetzelfde als de pubers van die tijd? Dat heeft voor de rest niet met alto te maken.
__________________
Hela världen är så underbar
Ads door Google
Oud 21-07-2003, 23:07
Verwijderd
Citaat:
duifeltje schreef op 21-07-2003 @ 22:58:
mijn mening hierover (beetje uitgekauwd onderwerp maargoed) is dat alle "alto's" (dan heb ik het over de échte), graag anders willen zijn en niet bij een bepaalde mode-richting ofow willen horen, en dan komt het er op neer dat je je anders gaat kleden met bepaalde kenmerken en omdat iedereen die zich anders wil kleden zich op een bepalde manier anders kleed, krijg je weer een soort groep, wat dus eigenlijk helemaal niet de bedoeling was. (lekker lange zin!!)
de mensen die dan op de échte alto's willen lijken denken dat ze zich meteen anders en relaxed gaan voelen als ze kleren aantrekken die op alternatieve kleren lijken.
dat is dus niet zo maar daar zijn volgensmij de meeste nepperds nog niet achter gekomen.
Ik ben al weet ik veel hoelang bezig om op deze woorden te komen en jij als 13 jarig meisje gooit het er zomaar ff uit.
Maar ff vraag aan alle andere.. hier zit dus toch een kern van waarheid in?
Oud 21-07-2003, 23:10
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Hmm..

Ik heb zgn 'alto' kleding en ik luister naar 'alto' muziek. Maar ik ben niet anders, niet origineel, daar ben ik me (gelukkig) bewust van. Ik draag de kleding omdat ik het mooi vindt en ik luister de muziek om dezelfde reden. Lekker boeiend.

Ik draag geen miljoenen armbandjes (heb er zelfs geen!), draag niet alle kleuren van de regenboog, heb geen rare dingen met/in m'n haar, draag geen enge make-up, heb geen rare knuffeltjes aan m'n tas hangen of elmo shirtjes, loop niet lomp te schreeuwen of 24/7 kinderachtig te zijn (soms mag het ja ), etc. etc.

Ik erger me vaak aan personen die bovenstaande wel hebben/doen, niet om de manier hoe ze eruit zien, maar de attitude die er bij komt. Het zijn inderdaad vaak 14-16 jarigen. En er zijn mensen die er ook zo uit zien maar zich normaal gedragen, die zijn wel tof. Dat is helaas de minderheid.
__________________
jaaaaa jaaa
Oud 21-07-2003, 23:15
Verwijderd
ik luister de muziek, ik draag niet de kleding.

Skaterkleding vind ik nog wel mooi (alleen bij mij niet zo), gothics zijn lelijk...

geef mij maar de 'ballen' kleding

(alhoewel ik niet weet wat men verstaat bij merken als diesel, gsus, en gstar )
Oud 21-07-2003, 23:18
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 22:57:
Ik moest ff nadenken maar ik snap um.

Dus als ik dan naar zo`n feest ga in mijn ralph lauren polo met de kraagjes omhoog ben ik een alto omdat ik gewoon totaal het tegenovergestelde doe dan hun. Maar dan zijn die andere alternatieve mensen toch niet meer alternatief?
Wat ik bedoel te zeggen is dat al die alternatieve altows niet meer altow zijn, omdat iedereen er t zelfde uitziet, maar die ene gozer of dat ene meisje dat met haar kraagje omhoog rondloop ziet er anders uit dus is hij of zij altow.
Oud 21-07-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef op 21-07-2003 @ 23:18:
Wat ik bedoel te zeggen is dat al die alternatieve altows niet meer altow zijn, omdat iedereen er t zelfde uitziet, maar die ene gozer of dat ene meisje dat met haar kraagje omhoog rondloop ziet er anders uit dus is hij of zij altow.

Haha ja dat zeg ik toch ook, maar dan in andere woorden
Oud 21-07-2003, 23:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 21-07-2003 @ 23:00:
vampiria; dat zijn dus de nepperds waar jij het over hebt
Ah okee.. Echte alto's, nep alto's; het boeit me allemaal geen zak.
Oud 21-07-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 21-07-2003 @ 23:19:
Haha ja dat zeg ik toch ook, maar dan in andere woorden
weet ik, maar wilde even bevestigen wat je zei
Oud 21-07-2003, 23:25
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
Je bent een alto aLs je draagt en doet wat je zelf wil...
Je kunt alto zijn als je wijde kleding draagt en je kunt alto zijn als je replay en gstar kleren loopt....
als je maar jezelf bent
__________________
Appelmoes
Oud 21-07-2003, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 21-07-2003 @ 23:20:
Ah okee.. Echte alto's, nep alto's; het boeit me allemaal geen zak.
Ja maar dan ga je oordelen aan de hand van vooroordelen, en dat is fout. Wil je je mening over iets geven dan moet je er wel voor open staan om er meer over te weten te komen.
Achja.. boeiuhh
Oud 21-07-2003, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 21-07-2003 @ 23:10:
Hmm..

Ik heb zgn 'alto' kleding en ik luister naar 'alto' muziek. Maar ik ben niet anders, niet origineel, daar ben ik me (gelukkig) bewust van. Ik draag de kleding omdat ik het mooi vindt en ik luister de muziek om dezelfde reden. Lekker boeiend.

Ik draag geen miljoenen armbandjes (heb er zelfs geen!), draag niet alle kleuren van de regenboog, heb geen rare dingen met/in m'n haar, draag geen enge make-up, heb geen rare knuffeltjes aan m'n tas hangen of elmo shirtjes, loop niet lomp te schreeuwen of 24/7 kinderachtig te zijn (soms mag het ja ), etc. etc.

Ik erger me vaak aan personen die bovenstaande wel hebben/doen, niet om de manier hoe ze eruit zien, maar de attitude die er bij komt. Het zijn inderdaad vaak 14-16 jarigen. En er zijn mensen die er ook zo uit zien maar zich normaal gedragen, die zijn wel tof. Dat is helaas de minderheid.
Dit geldt ook wel zo ongeveer voor mij
Oud 21-07-2003, 23:27
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Rambo schreef op 21-07-2003 @ 23:25:
Je bent een alto aLs je draagt en doet wat je zelf wil...
Je kunt alto zijn als je wijde kleding draagt en je kunt alto zijn als je replay en gstar kleren loopt....
als je maar jezelf bent
Je kutn alleen moeilijk iets anders zijn dan jezelf he
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 21-07-2003, 23:29
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
bij alternatief denk ik nog niet eens aan wijde broeken ofzow
Er zijn zat mensen die je als alternatief kan bestempelen die ook andere kleding dragen,... maarjah alto is niks meer als een verzamelnaam als breezersletje, gangstergassies en weet ik wat voor groepen er nog meer door deze samenleving rondkruipen

maar ach..... de mensen die zich zo tegen de samenleving afzetten zou ik niet als alto bestempelen, pim fortuyn zette zich tegen bepaalde dingen af, che guevara, etc....
Er zijn zat die denken dat het anders kan, zoals dat ene kunstenaarsdorpje dat zoon beetje platgewalst is door die nieuwe haven in amsterdam (weet de naam niet meer :$) Dat vind ik meer alternatievelingen, gewoon een andere levensstijl als normaal, maar alle doe wijde kleding, kleurige sokken om hun armen, slipknot tshirts en het leven is shit, alles meot anders, fuck de maatschappij stem SP Kids vind ik nu echt niet alternatief of wat dan ook, dat is ook een fase trekt wel weer bij...

Is dit geneog als antwoord op je vraag?
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Oud 21-07-2003, 23:45
Verwijderd
joah joah, uitgekauwd onderwerp indd. Als je het woord alternatief heel letterlijk neemt (wat nog al eens gedaan word) ben je pas alternatief als je bv in een vuilniszak gaat lopen, dan ben je echt de enige.
Maar neeee, je bent alternatief als je wijde broeken, allemaal kleuren, en een heleboel sieraden ed draagt. Beetje jammer dat de meeste mensen die dit dragen het zelf niet zo zien, maar gewoon dat naamkaartje hebben. Niks mis mee toch? Zolang iedereen zelf maar weet wie die is en wat z'n princiepes zijn en zich er gelukkig erbij voelt.
Want eigenlijk is dit een zeer zinloze discussie die bestaat uit allemaal vooroordelen (die iedereen natuurlijk wel heeft) Tsja, en zo heb je natuurlijk in elke 'groep' wel rare mensen zitten....
(vaag verhaal, maar tis moeilijk te verwoorden, hoop dat het duidelijk is)
Oud 21-07-2003, 23:53
Verwijderd


Dat is pas alto.

Vreselijk uitgekauwd onderwerp. De term alto staat wat mij betreft gewoon voor typische mensen met overseaz, gekleurde veters, roodwitte kettingen en of pandaschmink en gothick jurken die zich zonodig tegen hun authoritaire docenten moeten afzetten. Die absoluut niet door (willen) hebben dat ze net zo hard 'meelopen' als ze hun trance luisterende leeftijds genootjes betichten. Puberaal, waait wel weer over.

Verder heeft het eigenlijk geen enkele waarde, 'anders' is het allemaal al lang niet meer.

Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 23:56.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 21:51
Lifestyle Het Grote BrEeZ4H-Topic
Cherry Springs
19 10-12-2005 17:13
Drugs & Alcohol Drugs, alcohol en iq, eq etc
m3tr01dm1nd3d
34 17-07-2005 12:38
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 13:29
Drugs & Alcohol canabislolly's
fruitvliegje
31 03-08-2003 01:01
Lifestyle Wat vind je sexy?
Black Sugar
112 02-07-2002 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.