Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2002, 16:10
schatteke_00
schatteke_00 is offline
Ik heb nu sinds enkele maanden een vaste relatie met een hele lieve jongen. Nu wil hij een stapje verder gaan, maar ik ben nooit verder gegaan dan gewoon zoenen. Sex is voor mij dus totaal iets onbekends (in praktijk dan) en ik heb ook totaal geen idee hoe ik mijn vriend moet aftrekken of pijpen. Bij mijn vriend moet ik hier niet mee afkomen. Wil iemand mij alsjeblief een beetje uitleg geven?
__________________
Ik wed niet, ik drink niet en ik vloek niet. Wedden voor nen bak bier godverdomme?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 16:28
Verwijderd
Ik ben zelf ook niet verder gegaan dan zoenen maar.. Ik denk dat het allemaal vanzelf komt. Echt niet dat iemand op dit forum weet wat jou vriend lekker vind?
Greetz
Succez
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 17:45
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
schatteke_00 schreef:
...ik heb ook totaal geen idee hoe ik mijn vriend moet aftrekken of pijpen. Bij mijn vriend moet ik hier niet mee afkomen...
hoe oud ben je? en wat bedoel je met 'bij mijn vriend moet ik daar niet mee aankomen'? wordt ie dan boos? want dan is mijn enige advies: meteen uitmaken.
kep weinig zin om hier alles uit te gaan leggen, vooral omdat je vriend zelf inderdaad als beste kan vertellen wat ie lekker vind.
maar kijk eens hier http://www.sexwoordenboek.nl daar staat een hele hoop informatie in normale termen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:47
schatteke_00
schatteke_00 is offline
Ik ben 17 als je het echt wil weten. Ik bedoel dat mijn vriend het nogal erg vanzelfsprekend vindt, dat je weet wat je moet doen, allé, toch ongeveer. Hij is wel een hele lieve jongen, dus het uimaken doe ik zeker niet. Al bedankt voor de reactie.
__________________
Ik wed niet, ik drink niet en ik vloek niet. Wedden voor nen bak bier godverdomme?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:53
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
schatteke_00 schreef:
Ik ben 17 als je het echt wil weten. Ik bedoel dat mijn vriend het nogal erg vanzelfsprekend vindt, dat je weet wat je moet doen, allé, toch ongeveer. Hij is wel een hele lieve jongen, dus het uimaken doe ik zeker niet. Al bedankt voor de reactie.

waarom zou je het uitmaken?? wat een onzin.
Kijk iedereen moet ergens beginnen, heeft hij ook meegemaakt. Als hij dat geduld niet op kan brengen, dan laat hem opsodemieteren.
Je moet het juist als een voordeel beschouwen. Hij kan al een boel! Dat maakt dat hij je veel kan leren. Maak daar gebruik van
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 22:38
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Andersom is een stuk irritanter
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Probleempje met mun Grafische rekenmachien
Lief-Meizy
5 03-11-2005 21:36
Liefde & Relatie Ik vind hem leuk, wat nu?
Lost My Breath*
25 27-01-2005 19:28
Liefde & Relatie meisje uit m'n klas
hopla16
16 21-10-2004 15:38
Lichaam & Gezondheid [ DE PIL ] Echt een groot probleem ....
Verwijderd
6 01-01-2003 16:54
Software & Hardware HTML probleempjes, please help...
The Flaming Fis
6 08-10-2002 14:47
Software & Hardware Ik heb een heel groot probleem en wie kan mij helpen?
Verwijderd
6 03-09-2001 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.