Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2005, 17:09
jacQ
jacQ is offline
Het ging al een tijdje niet goed tussen mij en mijn vriend,
we hadden vaak ruzie en het ging steeds slechter.
Ik heb al vaak tegen hem gezegt dat ik het gevoel heb dat ik meer behandelt word al vuilnis dan zijn vriendin. Sommige andere mensen zagen het ook en raadde me aan om er een eind aan te maken, maar ik kon het niet ik hield/hou nog zo veel van hem.
Tot op een avond 25 september gisteren dus. We waren op een feest ik heb zijn kaartje betaalt omdat ie anders niet mee kon.
Het was opzich gezellig ik heb hem alleen niet vaak gezien die avond maar ik vond het niet zo erg als die het maar naar ze zin had. Totdat ik ruzie met een vriendin van mij kreeg ik had wat bier over haar gemorst, ze was dronken en pakte me bij de keel en had klap gehad. Ik heb terug geslagen want ik laat me niet zomaar slaan. Na veel drama zat ik in de wc ik was er kapot van, er waren paar mensen bij die me troosten en ik vroeg me af waar Martijn was ( me vriend toen ) even later zie ik hem lopen. En hij loopt naar de uitgang toe met die vriendin van mij en haar vriend. Dat meisje roept nog naar me ik pak je nog wel ik maak je dood.
Een andere vriendin van mij loopt maar hem toe en zegt dat hij moet komen maar hij wou niet. Iemand heeft hem gebelt en hij drukte hem gwoon weg of hing gewoon op.
Ik was er kapot van MIJN vriend die me daar laat zitten ookal was ik geslagen en hij is er nog vandoor met HUN. Ik wist het niet meer en wou zo snel mogelijk naar huis maar ik ben nog tegen gehouden, want ik mocht niet alleen weg.
Ik heb er nog wat gedronken en ben richting naar buiten gegaan. Ik heb me vriend gebelt en hij zei dat hij al bijna thuis was, en ik bleef gewoon rustig aan de telefoon en vertelde dat ik ben geslagen en dat ik het niet leuk vind dat hij weg is gegaan. Hij spreekt met me af dat ik moet bellen als ik vlakbij zijn huis ben. Ik ben richting zijn huis gefietst en ik bel hem op. En hij neemt gewoon ze telefoon niet op ik heb die avond zo vaak naar hem gebelt en gesmst.
Eindelijk nam die ze telefoon op en weet je wat die zei : "Ik had geen zin om je te spreken"
Toen wist ik het zeker! Die jongen is mij niet waard, net als wat de andere mij verteld hadden. Ik heb toen nog drie kwartier met hem aan de telefoon gezeten en gepraat over allerlei dingen, maar hij was niet spraakzaam net als altijd als ik wat vraag dan is het : "Weet ik ut" op een manier wat niet egt vriendelijk klinkt.
Ik heb die avond me zo kut gevoelt begeven moment kreeg ik hoofdpijn van mezelf en ik viel eindelijk in slaap.
Martijn die had afgesproken aan de telefoon dat hij zondag zou komen en praten. Wat ik doe ik bel hem weer op want hij belde maar niet. En zegt tegen mij : "Je weet toch dat ik op zondag niks doe dus ik wil je niet zien"
Ik was weer boos en me ogen waren helemaal dik door het huilen en ze doen nu nog pijn.
Toen bestefde ik het... Me vriend is een lul een grote lul nog wel. Hij loopt weg als ik word geslagen en hij komt niet langs als ik me klote voelt of komt me niet troosten nadat wat er allemaal is gebeurt.
Hij kwam op msn en ik zei dat ik hem wou zien en hij zegt weer van dat hij thuis blijft, ik zeg dus ik kom wel naar jou toe.. Hij zegt : "schat nee"
Ik werd boos en ik zette me webcam aan hoe ik eruit zag me ogen en alles, het enigste wat hij weer zegt is : "Ziet er niet best uit"
Ik vroeg ook nog waarom die naar huis ging, en hij zei dat hij er niks meer aan vond. Ik vroeg of die me dan niet had kunnen bellen en hij zei : "alsof je daar je telefoon hoort" ik zei dat ik daar op de wc heb gezeten en dat me mobiel op trillen staat. Of hij had hooguit een smsje kunnen sturen. Er waren veel mensen bij me die me hebben geholpen maar toch voelde ik me daar eenzaam omdat hij weg was..
We kregen weer ruzie en ik heb het uitgemaakt, over msn want hij wou niet dat ik kwam en hij wilde ook niet naar mij komen, en ik had geen zin om alles nog te pikken wat hij bij mij deed.
Ik had het dus uitgemaakt en evenlater staat hij voor me deur. We hebben gepraat maar veel was het niet hij gaf weer antwoord met : "Ja...... oh.......... weet ik ut" op die onvriendelijke manier. ik vroeg wat hij nog het ergste vond wat er is gebeurt en dat was dat het uit was. Ik heb tegen hem gezegt ik wil je nog een kans geven, ik hou nog veel van je. Maar hij wist het nog niet. Hij gaf me een hand en gaf een kusje op me hand hij keerde zich om en ik trok hem terug omdat ik ze hand nog vast had en geef hem nog een kus op ze mond. Hij gaat op ze scooter zitten en doet ze helm op en zwaait lief. Net al vroeger toen alles nog goed ging ik zei tegen hem : "Hou van je" hij zei ook dat hij van mij hield.
Ik heb er spijt van dat ik het heb uitgemaakt maar ik wist niks anders, waar ik nu op te wachten zit is dat hij er spijt van krijgt en me toch alsnog terug wilt en dat hij ze fouten inziet..
__________________
You think you know me.. But you have no f*cking idea..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2005, 17:19
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Leer Nederlands.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heu. Heel erg negatief wat ik nu ga zeggen, ..

Ik zou zeggen dat hij al een tijd niet meer om je geeft en gewoon te schijterig was om het uit te maken. Dat die achteraf misschien langskwam was gewoon omdat die tijdelijk last kreeg van schuldgevoel.

Die "Hou van je"'s van hem zijn niks waard als die zich er niet naar gedraagt.

Kap het af en zoek iemand die jou wel verdient; de kans is klein dat zoiets als dit nog goed komt.

Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-09-2005 @ 18:19 :
Leer Nederlands.
Zo erg is het ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:21
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Je zit nu te wachten tot hij spijt krijgt, zijn fouten inziet en je terug wil... Mja, dan moet er wel heel veel gaan veranderen lijkt me als ik dit zo lees.

De enige reden waarom jij hem terug wil, is waarschijnlijk omdat je van hem houdt. Niet omdat jullie relatie zo goed was, want dat was hij niet, je geeft zelf al aan dat hij je meer als grof vuil behandelde dan als zijn vriendin. Lijkt me nou niet echt een goede basis voor een relatie. Maar een relatie waarin je alleen maar van elkaar houdt en er verder een heleboel dingen niet goed lopen, werkt uiteraard ook niet. Dus bedenk goed wat er dan allemaal in jullie relatie moet veranderen wil je het nog een keer proberen.

Maar bedenk ook dat het houden-van gevoel niet opeens stopt en dat het heel normaal is dat je vlak nadat het uit is niets liever wil dan dat het weer goedkomt. De vraag is alleen of dat verstandig is en daar moet je heel goed over nadenken.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:24
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Meisje, volg je verstand.. niet je hart!!!
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:32
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-09-2005 @ 18:19 :
Leer Nederlands.
Je kan haar beter helpen.. Ze komt hier niet voor niks!!!
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:36
jacQ
jacQ is offline
Ja jullie hebben gelijk!
Ik wil dat het goed komt omdat ik van hem hou maar het moet van twee kanten komen en dat is het geval niet, zover ik denk.
Ik zal het wel moeilijk krijgen eerste paar dagen om hem niet te bellen enzo.
Maar dat zal ook wel overgaan.
__________________
You think you know me.. But you have no f*cking idea..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:37
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Idd, gaat ook wel over op een gegeven moment...
Maar jij doet zoveel voor die jongen, hij moet maar eens wat voor jou gaan doen!!!
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:38
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
jacQ schreef op 25-09-2005 @ 18:36 :
Ja jullie hebben gelijk!
Ik wil dat het goed komt omdat ik van hem hou maar het moet van twee kanten komen en dat is het geval niet, zover ik denk.
Ik zal het wel moeilijk krijgen eerste paar dagen om hem niet te bellen enzo.
Maar dat zal ook wel overgaan.
Ja, dat gaat over. Niet meteen, maar op den duur wel. En dan weet je ook dat je de juiste beslissing hebt gemaakt en zie je jullie hele relatie als een leerervaring waar je wat aan hebt voor een volgende relatie
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:42
Kevin A.
Avatar van Kevin A.
Kevin A. is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-09-2005 @ 18:19 :
Leer Nederlands.
dom wicht
__________________
zusje van Kevin D.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:44
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Citaat:
jacQ schreef op 25-09-2005 @ 18:09 :

Tot op een avond 25 september gisteren dus.
...knap... aangezien het vandaag óók 25 september is
__________________
less is more
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:45
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
vergissen is menselijk..
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:47
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
M'ne schreef op 25-09-2005 @ 18:44 :
...knap... aangezien het vandaag óók 25 september is
Misschien was 't afgelopen nacht na twaalf uur. Anyway het is geen belangrijk detail.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:52
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Maar waarom noemt ze het dan zo expliciet?!??!

__________________
less is more
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 18:00
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Als ik jou was geweest (wat ik btw niet ben, maar denk je even in ) dan had ik echt niet gewacht op toestemming van meneer of hij toevallig wel of geen zin had dat ik zijn heilige vrije z ondag kwam verzieken. Ik was naar hem toegegaan en had hem even flink op zn bek gebaterd en de huid volgescholden. Wat denkt dat joch wel niet? Dat je er alleen maar bent als HEM dat uitkomt? Wat een lamzak!
Dumpen...EN SNEL!
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
M'ne schreef op 25-09-2005 @ 18:52 :
Maar waarom noemt ze het dan zo expliciet?!??!

Leef je nou es in in het verhaal!

*...vraagt zich af wat voor iemand dit is dat ze in vredesnaam met zulke mensen omgaat en ze vrienden noemt*
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 21:46
jacQ
jacQ is offline
Ja sorry voor de type fouten
Maar het was inderdaad na 12e maarja het doet er niet toe het is gebeurt.
Ik ben vanaaf met paar vriendinnen gezellig wat wezen drinken en het gaat wel stukje beter.
__________________
You think you know me.. But you have no f*cking idea..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 23:59
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Jou vriend is echt een ongeloofelijke lul, ik had het wel geweten hoor als ik jou was. DUMPEN DIE HANDEL
__________________
life is what u make of it
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2005, 02:50
Verwijderd
Is het nou echt zo moeilijk om in te zien dat je 'm gewoon een keer goed verrot moet schelden en hem keihard moet dumpen?

Ik snap niet waarom je uberhaupt nog van hem zou houden als ie nog zo lomp doet. Leer relativeren.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 06:10
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
mens, lees je eigen verhaal nog eens en dan hoop ik toch echt dat je inziet dat je hem gewoon moet dumpen, aangezien hij niet van je houdt.
Ja, ik weet dat liefde blindt maakt, maar HALLO! HET IS EEN ZAK! KLAAR.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 07:43
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik zou je vriend dumpen, hij is duidelijk een hufter en het is heel duidelijk dat dit komt doordat hij gewoon krom in elkaar zit.

Dit is het type jongen dat dit soort dingen blijft flikken, bij welk meisje dan ook.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 08:09
Verwijderd
"Ik heb al vaak tegen hem gezegt dat ik het gevoel heb dat ik meer behandelt word al vuilnis dan zijn vriendin. "

Toen ik dat las, las ik niet verder. Als hij zijn vrienden al als vuilnis behandelt, en jou als nóg meer vuilnis....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 08:54
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-09-2005 @ 09:09 :
"Ik heb al vaak tegen hem gezegt dat ik het gevoel heb dat ik meer behandelt word al vuilnis dan zijn vriendin. "

Toen ik dat las, las ik niet verder. Als hij zijn vrienden al als vuilnis behandelt, en jou als nóg meer vuilnis....
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 12:14
love_forever
love_forever is offline
Goh.. hoef geen woorden meer aan vuil te maken toch???
Ga lekker met je vriendinnen stappen en flirten met andere jongens want hij verdient het NIET om een vriendin te hebben...
succes meis..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 13:00
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
jacQ
Lid
Lid sinds: 25-09-2005
Aantal posts: 3 (3 posts per dag)
Laatste post: 25-09-2005 22:46


zegt genoeg lijkt me
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2005, 13:01
love_forever
love_forever is offline
hmmzzz...


maak ik maar geen woorden aan vuil
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 13:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Totdat ik ruzie met een vriendin van mij kreeg ik had wat bier over haar gemorst, ze was dronken en pakte me bij de keel en had klap gehad. Ik heb terug geslagen want ik laat me niet zomaar slaan.
Nou heb ik ook rare vrienden. Maar toch niet zo raar dat ze me slaan als ik - ik neem aan per ongeluk - bier over hen heen laat vallen.

Wat een rare lui!

Ik zeg dit niet snel maar zoek aub normale vrienden!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:18
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik zou alleen nog maar dit tegen em zeggen:

'Ga dood ofzo'.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 17:56
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jezus, wat een eikel. Hij maakt je blijkbaar ongelukkig, dus blijf vooral uit zijn buurt, zou ik zeggen.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:59
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 25-09-2005 @ 18:24 :
Meisje, volg je verstand.. niet je hart!!!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 19:52
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-09-2005 @ 18:19 :
Leer Nederlands.
jij bent serieus een domme bijdenhande puperige zeik slet!! donder lekker op met je commentaar..
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
jacQ schreef op 25-09-2005 @ 18:09 :
Toen wist ik het zeker! Die jongen is mij niet waard, net als wat de andere mij verteld hadden.
......

Toen bestefde ik het... Me vriend is een lul een grote lul nog wel. Hij loopt weg als ik word geslagen en hij komt niet langs als ik me klote voelt of komt me niet troosten nadat wat er allemaal is gebeurt.
Hou die gedachte vast!

Wat een zak zeg
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 09:38
Verwijderd
Citaat:
mysecret schreef op 27-09-2005 @ 20:52 :
jij bent serieus een domme bijdenhande puperige zeik slet!! donder lekker op met je commentaar..
puberig
bijdehante
zeikslet

En dan nog die hoofdletters en interpunctie
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 14:50
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
Hmm sorry.. zat me enorm te ergeren aan dat mens..de boodschap is overgekomen ofniet
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 16:04
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
kunnen ze niet 1 of ander zeik over andermans spelling topic aanmaken ofzo, echt irritant als je een d of t verkeerd doet of een woordje uit je dialect gaan er gelijk weer een paar mensen zeiken met leer nederlands of ga een keer naar school
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie In de steek gelaten,of niet?
Zertab
9 18-10-2012 08:04
Liefde & Relatie Vrienden die je in de steek laten..
030LY
4 09-01-2012 12:43
Verhalen & Gedichten Naar de horizon en terug.
Verwijderd
17 09-01-2005 18:58
Psychologie Je in de steek gelaten voelen door je psych?
Eend
16 30-03-2004 22:38
Lifestyle Vrienden in de steek laten
Sinasappeltje
58 26-10-2003 17:59
Verhalen & Gedichten Door een engel in de steek gelaten
Verwijderd
3 30-03-2002 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.