Oud 29-05-2002, 17:54
carla-tje
carla-tje is offline
Vorige week was ik bij m'n vriendje, en na een paar glazen wijn (je kent het wel ) ging het gesprek natuurlijk richting sex. Ik vroeg hem of er iets was waar hij op kickte, iets wat we nog nooit hadden gedaan maar wat hij wel eens wou proberen. Na wat luidop fantaseren kwamen we overeen dat ik - net voordat ik naar hem vertrok de week nadien - "iets" ging meesmokkelen "daar beneden", en dat als hij kon raden wat, hij het er mocht uitvissen. <shit zeg, dat ik dat hier allemaal zomaar neerschrijf! >

Ik vond het al een beetje een vreemd idee, maar goed, gisteravond trek ik mijn kleerkast open, haal ik er een leuk onderbroekje met hartjes uit, en doe ik er vervolgens twintig minuten over om dat kl*teding zo te vouwen dat ik het kan inbrengen. <slik...> Daarna met de fiets naar Berchem gereden, met als duidelijke hint: geen onderbroek aan... De tocht was hels, dat ding schuurde binnenin m'n lichaam overal tegen, maar goed.

Om een lang verhaal kort te maken: we kleden ons uit, na enkele minuten raden heeft hij m'n hint door, en mag naar zijn "cadeau" vissen. Eerlijk gezegd voelde ik mij op dat moment een beetje tweestrijdig. Ik had zelf gevraagd naar iets nieuws, maar toch, is dit nog wel normaal? Het werd al helemaal te gek toen hij - en dat had ik nog nooit meegemaakt - een spontane ejaculatie kreeg tijdens het "vissen". Blijkbaar is het inbrengen en verwijderen van vreemde voorwerpen zijn - wat ze noemen - "fetish".

Misschien was dit een beetje een verwarrend verhaal, maar ik wou er een discussie mee lanceren. Hoe ver ga jij voor je vriend op seksueel gebied, zonder dat je je er zelf slecht bij voelt? Heb je zelf al dingen gedaan, waarvan je achteraf zei: eigenlijk is dit niet normaal meer? Een fetish waar je, als je er over nadenkt, je wenkbrauwen bij fronst, en waar je achteraf spijt van hebt?
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:07
Verwijderd
Nou, dat wat jij zegt zou ik echt nooit doen ookal zou hij het nog zo graag willen! Dat doet toch superpijn?! Net zoiets als harde SM ofzo, dat doet ook pijn, dat wil ik echt niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:16
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
eigenlijk ben ik de meest avontuurlijke van ons twee, dus ik geef de beurt door
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:21
Verwijderd
Hmz.. ik weet niet hoe ver ik zou gaan..

Ik heb eigenlijk nog nooit echt iets gedaan waar ik me niet bij op mn gemak voelde ofzow.. Ik zou denk ik zoiezo geen dingen doen die ik niet zelf ook geil zou vinden ofzow..

Hebben jullie er eigenlijk verder nog over gepraat?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:23
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik kan overal wel mee leven, maar dat is voor mijn partners nog wel es lastig .

Alhoewel ik meestal wel op ruimdenkende mensen val...
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:32
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Nou, t idee lijkt me wel leuk
Maar kdenk dat t ni zo handig is om er iets in te wringen...
In Berchem? Misschien ken ik hem of jou wel? Kwoon in Edegem...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:40
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
doe niks waar je niet achter staat zeg ik altijd, dus als mijn vriendin iets voorstelt en het lijkt me niks doe ik het niet, en andersom hoop ik dat ook

ik moet zeggen, het klinkt heel ... geil ... ik vind het leuk dat je dat voor hem doet!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:50
carla-tje
carla-tje is offline
Zelf vond ik het ook wel geil en prettig om voor hem te doen - en het deed beslist geen pijn of zo - maar het gevoel achteraf deed me twijfelen... net alsof ik een "geheim" van hem had ontdekt...
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:56
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Tja, ben maar blij dat ie zo open tegen je is.. is wel fijn als jullie daar zo goed met elkaar over kunnen praten... en op dat gebied ook wel es leuk om wat anders te proberen dan het standaardwerk.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:10
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Hmm.. if it feels good, why not?

Ik heb zelf niet echt een fetish denk ik. 'K vin wel de rug van een meisje sexy als ze d'r bh nog aanheeft (en dus niets anders daaroverheen)
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:24
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hmmmz raar idee hoor!
als me vriend iets geil vind doe ik dat wel voor m kwou eerst nooit slikken maar khou van me vriend en dus zei ik ik probeer t nog een keer bij jou en als ik me dr nog steeds niet prettig bij voel (bij me ex voelde ik me dr niet prettig bij) dan doek t daarna niet meer en toen k t deed vond ik het helemala neit erg...
ik vind het geil als hij aan zichzelf zit dus dat doet ie ook voor mij maar ja dit zijn hele simpele dingen echt verder ben k ook nog niet gegaan...als ie zoiets weet kan ie t me altijd vragen...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:33
Verwijderd
een fetish was toch als je zonder datgene niet of moeilijk opgewonden wordt???
(of ben ik nou gek)

maargoe
m'n ex en ik hadden samen een vampier-obsessie.
Daar kwamen ook wel vage dingen van
We hadden plannen om er nog veel verder in te gaan, maar dat is er nooit meer van gekomen.
Op zich wel jammer, maar aan de andere kant: we hadden nog niet eens normaal sex dus misschien is t ook beter om dat éérst te doen.
Ik voelde me er niet raar bij ofzow, omdat ik vrij ruimdenkend ben. En eigenlijk was het heel toevallig dat we allebei zo opgewonden werden van dat vampier-gedoe.
Dus vonnik het wel

Het enige wat mij tegenstond was dat ik nog niet eens wist hoe normaal "iets verder gaan" met hem zou zijn, en dat ik heel snel onzeker ben, en dus begon te denken...hmmz met z'n ex werd hij toch ook opgewonden van normale dingen, kan ie dat bij mij dan niet? Naja, na een tijdje zijn we ermee gekapt.
Langzaam aan hoor, niet ineens ofzow.

Maar dat van dat "vissen" vind ik niet raar ofzow hoor
Wel geinig toch?
En hoever ik zou gaan voor HEM, ik zou nooit iets doen waar ik ook maar een klein beetje twijfels bij heb.
Nooit iets tegen mij zin omdat hij dat graag wil ofzow.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:40
Verwijderd
oorspronkelijk houdt een fetish in dat je een "normaal" voorwerp of iets opwindend vindt...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:43
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
een fetish was toch als je zonder datgene niet of moeilijk opgewonden wordt???
(of ben ik nou gek)

En hoever ik zou gaan voor HEM, ik zou nooit iets doen waar ik ook maar een klein beetje twijfels bij heb.
Nooit iets tegen mij zin omdat hij dat graag wil ofzow.
nee, volgens mij is fetish iets waar je juist een kick van krijgt, waar je juist geil van wordt.

maar als je over iets een klein beetje twijfels hebt ... is het ook weer een vorm van grenzen verleggen ...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:26
prinsesje
prinsesje is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Zelf vond ik het ook wel geil en prettig om voor hem te doen - en het deed beslist geen pijn of zo - maar het gevoel achteraf deed me twijfelen... net alsof ik een "geheim" van hem had ontdekt...
dit snap ik heel erg goed, je vond het zelf wel spannend, en helemaal leuk omdat hij het zo geil vindt, maar het lijkt alsof je je een beetje schaamt (?) omdat je iets hebt gedaan wat niet als 'normaal' wordt beschouwd en iets wat heel intiem is voor jou en iets intiems wat je hebt ontdekt van je vriend. Ik vind het persoonlijk wel een heel gaaf idee! kweet niet of ik zo vrij zou zijn om het ook daadwerkelijk te doen en daarom snap ik ook dat jij zo je twijfels hebt... maar echt, als je het zelf wel leuk vond moet je je niet tegen laten houden door morele dingen of schaamte om iets anders dan 'normaal' te hebben gedaan en ontdekt!
__________________
Remember the Tinman, who found he had what he thougt he lacked... remember the Tinman, go find your heart and take it back...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 08:15
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Zeer mooi antwoord van princesje! Maar ik begrijp carla-tje ook wel. Vooral als je jong bent, verleg je in je seksuele experimenteerfase wel 'ns grenzen waarvan je achteraf denkt: deed IK dat?

Dat "eens even kijken wat er allemaal inpast"-stadium hebben ik en m'n vriend ook al doorlopen - ja, ook inclusief slipje - dus echt afwijkend vind ik deze fetish niet. Pas als je op geen andere manier meer kan vrijen, is het problematisch. Maar zoals het nu is, ach meid, maak je er niet druk om.

Maakt me natuurlijk wel benieuwd om te weten wat voor gekke/rare dingen andere meiden hier al gedaan hebben, op verzoek van hun vriendje... ik loop al rood aan als ik nog maar DENK aan bepaalde momenten
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:39
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
lijkt me nix... ik doe er liever iets anders in dan kledingstukken enzo...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:46
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
lijkt me nix... ik doe er liever iets anders in dan kledingstukken enzo...
wat dan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:53
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Maakt me natuurlijk wel benieuwd om te weten wat voor gekke/rare dingen andere meiden hier al gedaan hebben, op verzoek van hun vriendje... ik loop al rood aan als ik nog maar DENK aan bepaalde momenten
hmmm, mijn vriendin heeft wat dat betreft nog niet veel gedaan voor mij, in die zin dan natuurlijk. ehm, en schaamhaar afscheren vind ik niet revolutionair ... kan je eens wat van die leuke dingen noemen?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:31
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
moet er toch niet aan denken om rare dingen in m'n muts te doen... ik denk dat wat sex betreft je er allebei goed bij moet voelen. als het voor jou niet goed voelt moet je het gewoon niet doen *punt*. misschien kan je iets anders bedenken wat je erin kan doen i.p.v. rare dingen. misschien iets van een snoepje ofzo... maar zoals ik al zei: het moet voor jou goed voelen.
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.